یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۷May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 14 اسفند 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 اسفند 1399 دیار میرزا 2 اسفند 1399 دیار میرزا 3 اسفند 1399 دیار میرزا 4 اسفند 1399 دیار میرزا 5 اسفند 1399 دیار میرزا 6 اسفند 1399 دیار میرزا 7 اسفند 1399 دیار میرزا 8 اسفند 1399 دیار میرزا 9 اسفند 1399 دیار میرزا 10 اسفند 1399 دیار میرزا 11 اسفند 1399 دیار میرزا 12 اسفند 1399 دیار میرزا 13 اسفند 1399 دیار میرزا 14 اسفند 1399 دیار میرزا 15 اسفند 1399 دیار میرزا 16 اسفند 1399 دیار میرزا 17 اسفند 1399 دیار میرزا 18 اسفند 1399 دیار میرزا 19 اسفند 1399 دیار میرزا 20 اسفند 1399 دیار میرزا 21 اسفند 1399 دیار میرزا 22 اسفند 1399 دیار میرزا 23 اسفند 1399 دیار میرزا 24 اسفند 1399 دیار میرزا 25 اسفند 1399 دیار میرزا 26 اسفند 1399 دیار میرزا 27 اسفند 1399 دیار میرزا 28 اسفند 1399 دیار میرزا 29 اسفند 1399 دیار میرزا 30 اسفند 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۵    
همایش تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان گیلان با عنوان صادرات، تجلی حمایت از کالای ایرانی با حضور معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت و نیز معاون اتاق بازرگانی ایران در رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه مربوط به تعیین تکلیف و پرداخت فوق العاده سختی کار کارمندان صنعت آب و برق را برای اجرا به سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت نیرو ابلاغ کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۴    
عبدالرضا داوری با تاکید بر رد صلاحیت محمود احمدی نژاد در انتخابات 1400 گفت: ایشان باید سر چند پروژه مشخص با حاکمیت تفاهم می کرد و وارد صحنه می شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و 681 هزار و 682 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 82 نفر از مبتلایان در 24 ساعت گذشته ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۳    
مشاور فرمانده کل قوا در امور صنایع دفاعی عصر امروز با حضور در یکی از روستاهای بخش چوکام با مردم و اهالی منطقه دیدار و گفتگو کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۸    
معاون فنی گمرک ایران سومین محموله واکسن اسپوتنیک وارد شده از روسیه در حداقل زمان ممکن از گمرک ترخیص و به مسئولان وزارت بهداشت تحویل شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۳    
نمونه غول پیکر 50 متری استارشیپ اسپیس ایکس از تأسیسات اسپیس ایکس در بوکا چیکا تگزاس برخاست و تا ارتفاع 10 کیلومتری از سطح زمین اوج گرفت اما پس از فرود منفجر شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۳    
قوامی ظریف را گزینه مناسبی برای اجماع اصلاح طلبان ندانست و در پاسخ به کسانی که روی محبوبیت او حساب می کنند، گفت: فکر می کنم کسانی که می گویند ظریف محبوب است اصلا بین جامعه نیستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۳    
معاون استاندار گیلان، با بیان اینکه نقش آفرینی بانوان در دوران شیوع کرونا کمتر از دفاع مقدس نیست، گفت: بانوان به عنوان لشگر فرشتگان تاریخ ساز نقش خودشان را در حوزه سلامت نیز ایفا کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۳    
بازگشت به توافق برجام منعقد شده در 6 سال پیش ممکن نیست چون از آن زمان تاکنون ژئوپلتیک منطقه دستخوش تغییر شده.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۳    
شهردار رشت استفاده از خرد جمعی برای اداره یک شهر را لازم و ضروری خواند و گفت: شهرداری رشت به ایده ها و نظرات شهروندان و نخبگان اهمیت می دهد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۸    
سرلک با بیان اینکه انسان بعد از تماشای خدا باید خدا را برای همه تماشایی کند، تصریح کرد: همه اولیا و پیامبران آمدند تا خدا را برای همه جهانیان تماشایی کنند و چه مشقت ها که پیامبران و اولیا نکشیدند ولی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۸    
با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، حقوق های کمتر از 10 میلیون تومان در سال آینده 25 درصد افزایش می یابد اما حقوق های بالاتر از این رقم 2.5 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۸    
کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رییس جمهوری تصویب کرد: سفر به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی در ایام نوروزی ممنوع است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۸    
دبیر کارگروه تبادل انجمن بلاکچین ایران اظهار کرد: صرافی های رمزارز به دنبال قانون گذاری در این حوزه هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۸    
سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا گفت: 49 درصد از امتیاز باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری به بخش خصوصی واگذار می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۳    
سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: اقامه نماز جمعه در8 شهر نارنجی گیلان به تصمیم گیری کمیته شهرستانی منوط است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۸    
طی حکمی از سوی محمد احمدی شهردار رشت، روح اله یزدانی به عنوان سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۳    
رئیس مرکز تحقیقات و سلامت دانشگاه علوم پزشکی فارس با اشاره به ضرورت ایجاد تعادل بین پیشگیری و درمان، گفت: برای کمک به نظام سلامت باید مطالبه گری ها بدون منفعت طلبی باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۳    
شهردار چاف و چمخاله نیز با اشاره به اینکه عرصه پارک جنگلی توسکا به صورت اجاره ای از سوی منابع طبیعی واگذار شده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۸    
مشاور فرمانده کل قوا در امور صنایع دفاعی دردیدار با جمعی از مردم تالش گفت: برای پیگیری مشکلات و کمک به مردم پای به میدان گذاشتم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین آمده تا مفهوم مهارت محوری، پژوهش محوری و شایسته گزینی را جایگزین حافظه محوری، انباشت دانش در اذهان کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 از اختصاص اعتبار برای همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و متناسب سازی حقوق لشگری و کشوری در بودجه 1400 خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
مهندس مصطفی بلورچی دبیر جشنواره سالانه گیله دختر اعلام کرد: گیله دختر 1400 در ابعاد و رشته های گسترده تری برگزار می گردد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۸    
سروان حمید محسنی با اشاره به اینکه دو جوان به دلیل اختلافات همسایگی با یکدیگر درگیر شدند، افزود: متأسفانه در این درگیری یک جوان 30 ساله که بومی منطقه اما ساکن تهران بود کشته شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 78 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جانباختگان این بیماری به 60 هزار و 431 نفر رسیده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۹    
شبکه الجزیره گزارش داد که کشورهای اروپایی طرف برجام، پیش نویس قطعنامه انتقادی خود علیه ایران را در آژانس بین المللی انرژی اتمی پس گرفته اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۹    
مهتاب باقرزاده: صبح امروز پنجشنبه، مراسم نکوداشت زنان شهید،جانباز و آزاده استان گیلان با حضور جمعی از مسئولین استان به همت بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۹    
تمام سکه و طلا امروز در بازار رشت ارزان شد اما قیمت نیم سکه و ربع سکه تغییری نکرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۹    
سردار حسین دهقان در توئیتی نوشت: به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارم، با هیچ فردی ائتلاف نخواهم کرد و به نفع هیچ کسی کنار نخواهم کشید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۴    
فرماندار لنگرود در مورد تبلیغات کاندیداهای شوراها گفت: همه تبلیغات باید به صورت مجازی صورت گیرد تبلیغات نباید منجر به تجمعات شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۹    
متهم گفت: خسته شده بودم. کابوس های شبانه لحظه ای رهایم نمی کرد. از طرفی دلم برای دخترکوچکش می سوخت و دوست داشتم برایش کاری بکنم، دلم برای خانواده ام هم تنگ شده بود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۹    
مدرسه 12 کلاسه حسن حجتی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار گیلان در رشت افتتاح و در آستانه روز درختکاری دو اصله نهال نیز در این مدرسه غرس شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۴    
دبیر انجمن صنفی نهاده های کشاورزی استان گیلان با تاکید براینکه درخواست های خرید کارگزاران پس از آغاز فصل زمستان با تاخیر های دوماهه در حال تخصیص و تحویل هستند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۹    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ارسال نامه نایب اول رییس مجلس به رییس قوه قضائیه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۹    
طی یک سال گذشته بیش از یک میلیون کسب وکار و کاربر در تمامی حوزه ها و صنایع، نیازهای اساسی خود را از این طریق تامین نموده یا در این حوزه سرمایه گذاری کرده اند و هیچ گونه تهدیدی از جانب هیچ کشور ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۴    
رئیس سازمان چای کشور گفت: نرخ خرید تضمینی برگ سبز درجه یک و 2 چای نسبت به سال گذشته 45 درصد افزایش یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۹    
در مجمع انتخابات رئیس هیات کبدی گیلان، محمدرضا دانش با کسب 11 رای از 17 آرای ماخوذه به عنوان رئیس هیات کبدی گیلان انتخاب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۴    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی ابراهیم چراغی را به سمت فرماندار شهرستان شفت منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۹    
جناب آقای وزیر گاهی فقط رسیدگی به مشکلات معلمان و دانش آموزان در حد حرف باقی می ماند لطفاً به وصیت شهیدان عمل کنید و در کنار زیارت گلزار شهدا یا آرامگاه شهید میرزا کوچک خان جنگلی به دیدار نقاط محروم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۹    
جلسه مجمع عمومی،عادی بررسی صورت های مالی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای آب منطقه ای گیلان در سال 1398به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست مهندس نادعلی حاجیلری معاون مجامع ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۴    
رحمتی با بیان اینکه در دوران کرونا معلم گیلانی به خاطر دانش آموزانش یخچال خانه خود را به تخته وایت برد تبدیل کرد گفت: ایثارگری ها و فداکاری های معلمان گیلان باید مستندسازی شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۴    
وزیر آموزش و پرورش و استاندار گیلان صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در گلزار شهدای رشت و نیز مزار روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۷:۳۴    
شروع ، پنجشنبه 14 اسفند