شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۸:۰۹May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 25 اسفند 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 اسفند 1399 دیار میرزا 2 اسفند 1399 دیار میرزا 3 اسفند 1399 دیار میرزا 4 اسفند 1399 دیار میرزا 5 اسفند 1399 دیار میرزا 6 اسفند 1399 دیار میرزا 7 اسفند 1399 دیار میرزا 8 اسفند 1399 دیار میرزا 9 اسفند 1399 دیار میرزا 10 اسفند 1399 دیار میرزا 11 اسفند 1399 دیار میرزا 12 اسفند 1399 دیار میرزا 13 اسفند 1399 دیار میرزا 14 اسفند 1399 دیار میرزا 15 اسفند 1399 دیار میرزا 16 اسفند 1399 دیار میرزا 17 اسفند 1399 دیار میرزا 18 اسفند 1399 دیار میرزا 19 اسفند 1399 دیار میرزا 20 اسفند 1399 دیار میرزا 21 اسفند 1399 دیار میرزا 22 اسفند 1399 دیار میرزا 23 اسفند 1399 دیار میرزا 24 اسفند 1399 دیار میرزا 25 اسفند 1399 دیار میرزا 26 اسفند 1399 دیار میرزا 27 اسفند 1399 دیار میرزا 28 اسفند 1399 دیار میرزا 29 اسفند 1399 دیار میرزا 30 اسفند 1399 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۵    
مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان گفت: در حال حاضر 641 بیمار مبتلا به ویروس کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند که در مقایسه با دیروز 56 نفر افزایش یافته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۵    
به جای نصیحت به میان مردم بروید تا از گفتن این واژه ها شرم کنید و ببینید مردم چگونه نه با سیلی بلکه با خون جگرشان صورت خود را سرخ نگه داشته اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۵    
اولین مجموعه یادداشت های مطبوعاتی ایمان رنجکش با عنوان تیترهای آشفته توسط انتشارات بازرگان منتشر شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۵    
تصمیم شماری از کشورهای اروپایی برای تعلیق استفاده از واکسن آسترازنکا واکنش اداره دارویی اروپا و سازمان جهانی بهداشت را به دنبال داشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۰    
این چهار مرد تبهکار مهر امسال در محدوده سفیدسنگ شهرستان فریمان ضمن تعقیب یک زن و شوهر کوهنورد، با بستن دستان شوهر، همسر وی را مقابل چشمانش مورد تجاوز قرار دادند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۰    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اشاره به هدف از تخصیص قیر برای پروژه های مناطق محروم و بهسازی و ساخت جاده های روستایی اظهار کرد: متاسفانه عده ای خاص که در حال سوءاستفاده و رانت از محل قیر هستند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۰    
شهردار رشت ضمن بررسی دقیق ضعف های عملکردی مدیران سازمان ها و مناطق شهرداری گفت: مدیران حوزه های مختلف شهرداری رشت باید تکریم ارباب رجوع را به معنای واقعی کلمه سرلوحه کارشان قرار دهند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۸:۰۵    
احمد زیدابادی تحلیلگر مسایل سیاسی در کانال تلگرامی اش در واکنش به مصاحبه عزت الله ضرغامی با خبرگزاری ایسنا واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۵    
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش 10 تا 20 درجه ای دما در استان طی عصر و شب از سه شنبه (فردا) تا اواخر هفته خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۵    
مشاور امور اجرایی مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم کاندیدای شورای شهر رشت شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۰    
همزمان با ششمین روز از نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراها عبدالغفور شجاع نماینده ادوار انزلی در مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۰    
عطایی گفت: حقوق و مزایای پایان سال کلیه کارکنان شهرداری رشت و نیروهای حجمی اعم از پاکبانان، فضای سبز و نگهبانان پرداخت شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۵    
استارتاپ “دوباره” در کمپین “خانه سبز” از شهروندان پیشرو در تفکیک از مبداء با اهدای پلاک های ویژه خانه سبز تقدیر می کند و کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن “دوباره” ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۵    
براساس گزارش دیارمیرزا، در ششمین روز نام نویسی از داوطلبان انتخابات شورای شهر، چند داوطلب دیگر در آستارا نام نویسی کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۰    
همزمان با نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراها، بهزاد مقدم نیا برای حضور در انتخابات شورای ششم رشت ثبت نام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۵    
327 نفر طی روز جاری (دوشنبه) و در ششمین روز، برای شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در استان گیلان نام نویسی کرده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۰    
با تصمیم گیری قضات دیوان عالی کشور رای پرونده اکبر طبری، معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه نهایی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۵    
معاون پارلمانی رییس جمهوری از تقدیم لایحه نظام رتبه بندی معلمان به مجلس خبر داد و گفت: برای افزایش انگیزه شغلی و متناسب سازی نظام پرداخت ها و نتایج عملکرد رقابتی معلمان این لایحه به مجلس ارائه شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۵    
آیین بهره برداری اصلاح و جایگزینی 2 هزار و 893 متر شبکه سیمی فرسوده با صرف هزینه 357میلیون تومان به کابل خودنگهدار در روستای لیپا شهرستان ماسال با حضور وحید پورحضرت فرماندار ماسال ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۵    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه تلاش می کنیم سود سهام عدالت را به طور کامل تا پنجشنبه واریز کنیم، گفت: فردا درمورد دامنه نوسان بورس تصمیم گیری خواهد شد که از سه حالت خارج نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۰    
دقایقی پیش اسامی نامزدهای نهایی اسکار 2021 اعلام شد و فیلم خورشید به کارگردانی مجید مجیدی به فهرست متشکل از 5 نامزد نهایی بخش بین المللی این رویداد راه پیدا نکرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۰    
گزارش دیارمیرزا حاکی از این است که در ششمین روز از نام نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در رشت چند چهره شناخته شده ثبت نام کرده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۰    
دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت: داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر فقط تا فردا فرصت نام نویسی دارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۰    
مراحل نهایی خرید امتیاز مرحله دوم لیگ سه برای انتقال به داماش رشت؛ لاجوردی پوشان شهرباران انجام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت گفت: 12 مرکز جایگاه ویژه توزیع میوه شب عید در رشت در نظر گرفته شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۵    
سید مصطفی میرسلیم به دلیل ابتلا به کرونا در روزهای اخیر به قرنطینه خانگی رفته بود و با تشدید علائم بیماری و با دستور پزشکان در بیمارستان بستری شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۰    
طی حکمی، سرهنگ مجید نیکویی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان معرفی و از زحمات و تلاش های سرهنگ قاسم جانعلی پور قدردانی به عمل آمد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی 7980 بیمار جدید مبتلا به کرونا، گفت: همچین در شبانه روز گذشته متاسفانه 100 تن از مبتلایان به کووید19 جان خود را از دست دادند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۰    
با پیشرفت بیماری کلیوی، عوارض به طور معمول با تکرر و شدت بیشتر رخ می دهند. بیماری کلیوی پیشرفته می تواند به کیفیت پایین زندگی و افزایش ناخوشی و مرگ و میر منجر شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۵    
با توجه به مشکلات به وجودآمده در روزهای پایانی سال و گرانی برخی اقلام غذایی وزرای جهادکشاورزی و صمت جهت بیان توضیحات در این باره، به دادسرای دیوان محاسبات کشور احضار خواهند شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: از پایان رافت به عنوان یک آستارایی متعصب برای سرپا نگه داشتن تیم ممنونم و همه مسئولان نیز تمام تلاش و توان خود را در کنار داشتن سعه صدر توسط کادر فنی برای موفقیت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه در مجموع 31 شهر نارنجی و حدود 8 تا 9 شهر قرمز در خوزستان داریم، گفت: به جز ارومیه( نارنجی) اهواز ( قرمز) ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: رئیس شورای شهر قزوین به دلیل پاره ای از تخلفات بازداشت شده و شایعه آزادی این متهم با گذاشتن وثیقه صحت ندارد و او همچنان در بازداشت به سر می برد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۰    
سازمان بورس از امروز فروش اوراق جدیدی را در دستور کار قرار داده که بر مبنای آن، تنها آن دسته از سهامدارانی که ارزش دارایی آنها کمتر از 10میلیون تومان است اجازه خرید این اوراق را خواهند داشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۵    
معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کرونا فقر ناشی از سلامت را در جهان تشدید کرد و این نشان می دهد که هنوز باید زیرساخت های سلامت و بودجه ریزی عاقلانه در سلامت را افزایش بدهیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۰    
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه برگزاری طرح های اقتدار و ظفر، در مقر فرماندهی پلیس تهران در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت سرباز سیلی خورده راهور اظهار داشت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۰    
مدیر کل صداوسیمای مرکز گیلان با اعلام ویژه برنامه های معاونت صدای مرکز گیلان گفت: این معاونت برنامه های هفت سین ویژه تحویل سال، نوبهار ، همیشه بهار ، نوروز اوخان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۵    
این روزها در حالی مردم برای خرید روغن نباتی سرگردان هستند که عرضه این محصول افزایش یافته اما همچنان در بازار کمیاب است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۵    
فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف جسد دو صیاد غرق شده در ساحل بخش بندرکیاشهر از توابع این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۰    
این فعال محیط زیستی فومن نوشت: دوستان حامی؛ با پیگیری ریاست محترم محیط زیست شهرستان فومن آقای دکتر زمانی، فرد یا افراد خاطی به مراجع قانونی معرفی خواهند شد و ایشان مقتدرانه پیگیر موضوع شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۰    
چهارمین و آخرین مرحله ازیارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد ” بر اساس لیست افراد مشمول اعلام شده توسط وزارت تعاون ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۵    
مصطفی کواکبیان اظهار کرد: من اعلام کاندیداتوری نکرده ام؛ ما کنگره نوزدهم حزب مردم سالاری را داشتیم و بعد از دو سه ساعت بحث و گفت وگو به اتفاق آرا اعلام شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۰    
ضرغامی گفت: من هم الان ارزیابی ام بر اساس نظرسنجی ها این است که میزان مشارکت مردم خیلی خوشحال کننده نیست و پایین است و چون ما در انتخابات قبلی رکورد کاهش مشارکت ملی را داشتیم طبیعی است که نگران باشیم.