پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۳۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 14 اسفند 1395 - donyayebank.ir

دنیای بانک 31 خرداد 1395 دنیای بانک 31 تیر 1395 دنیای بانک 31 مرداد 1395 دنیای بانک 31 شهریور 1395 دنیای بانک 30 مهر 1395 دنیای بانک 30 آبان 1395 دنیای بانک 30 آذر 1395 دنیای بانک 1 دی 1395 دنیای بانک 30 بهمن 1395 دنیای بانک 1 اسفند 1395 دنیای بانک 2 اسفند 1395 دنیای بانک 3 اسفند 1395 دنیای بانک 4 اسفند 1395 دنیای بانک 5 اسفند 1395 دنیای بانک 6 اسفند 1395 دنیای بانک 7 اسفند 1395 دنیای بانک 8 اسفند 1395 دنیای بانک 9 اسفند 1395 دنیای بانک 10 اسفند 1395 دنیای بانک 11 اسفند 1395 دنیای بانک 13 اسفند 1395 دنیای بانک 14 اسفند 1395 دنیای بانک 15 اسفند 1395 دنیای بانک 16 اسفند 1395 دنیای بانک 17 اسفند 1395 دنیای بانک 18 اسفند 1395 دنیای بانک 19 اسفند 1395 دنیای بانک 20 اسفند 1395 دنیای بانک 21 اسفند 1395 دنیای بانک 22 اسفند 1395 دنیای بانک 23 اسفند 1395 دنیای بانک 24 اسفند 1395 دنیای بانک 25 اسفند 1395 دنیای بانک 27 اسفند 1395 دنیای بانک 28 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1395 دنیای بانک 30 اسفند 1395 
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۸    
دنیای بانک: در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام طرح جدید با افزایش 15 هزار تومانی نسبت به دیروز، یک میلیون و 204 هزار تومان قیمت دارد و دلار آمریکا با کاهش 5 تومانی در مقایسه با روز قبل 3746 تومان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۹    
دنیای بانک: حسن روحانی رئیس جمهوری، ورزش در کشور را عامل غرور و وحدت ملی دانست که در کنار آن تعامل سازنده با جهان به نمایش در می آید، گفت: ورزش با ایران هراسی می جنگد و تعامل با جهان را می آفریند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۴    
دنیای بانک: نوروز نزدیک است و تعداد زیادی از مردم کشورمان تعطیلات نوروزی را مغتنم می شمارند و به سفر می روند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۸    
دنیای بانک: کیتکو تازه ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بار دیگر نسبت به روند قیمت جهانی طلا در هفته آینده اختلاف نظر دارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۸    
دنیای بانک: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: تمامی اسکناس های کشور در مازندران تولید می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۳    
دنیای بانک: همایش بررسی عملکرد سال جاری و تبیین برنامه عملیاتی سال 1396 ادارات امور شعب بانک ملی ایران در منطقه یک کشور برگزار شد .
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۳    
دنیای بانک: اعضای باندی که با سوراخ کردن دیوار بانکی در شهرستان اسلام آباد غرب وارد آنجا شده و حدود 200 میلیون تومان سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۳    
دنیای بانک: وزیر نفت از علاقه مندی ایران برای حضور در بازارهای جدید نفت خام مانند آفریقای جنوبی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۸    
دنیای بانک: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بار دیگر در پی حواشی روی داده در جریان سفرش به ایلام عذرخواهی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۸    
دنیای بانک: رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم گفت که طبق مصوبه امروز (شنبه) مجلس سقف دریافتی همه حقوق بگیران از جمله مدیران 12 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۳    
دنیای بانک: طی حکمی از سوی مدیر عامل بانک ایران زمین، مدیرامور مهندسی نرم افزار این بانک منصوب شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۳    
دنیای بانک: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت آمریکا در جایگاهی نیست که بخواهد وضعیت و شرایط حقوق بشر در دیگر کشورها را ارزیابی کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۸    
دنیای بانک: با تصویب حدود 37 هزار و 500 میلیارد تومان برای پرداخت یارانه های نقدی در سال آینده ، تامین هزینه یارانه حدود 68 میلیون نفر تضمین می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۸    
دنیای بانک: بهمن ماه امسال تولید 9 مدل سواری در خودروسازان داخلی متوقف شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۸    
دنیای بانک: در بازار فرابورس شنبه 14 اسفندماه، با معامله 103 میلیون ورقه به ارزش 123 میلیارد تومان در 17 هزار نوبت، شاخص آیفکس 1.4 واحد رشد کرد و در ارتفاع 871 واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۸    
دنیای بانک: چند شرکت بیمه داخلی ایران علاقه مند به تغییر و جداسازی عملیات های بیمه زندگی و غیرزندگی در مؤسسات جداگانه شده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۸    
دنیای بانک: روز چهارشنبه، سکه تمام بهار آزادی در برابر افت قیمت اونس تا حدی مقاومت کرد تا در کانال یک میلیون و 200 هزار تومان باقی بماند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۸    
دنیای بانک: رئیس جمهور آلمان انتقاد شدیدی به سیاست های رئیس جمهور جدید آمریکا وارد کرده و تاکید کرد که وی به اعتبار آمریکا آسیب می زند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۸    
دنیای بانک: بانک سرمایه با صدور اطلاعیه ای شایعه مطرح شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر اعلام ورشکستگی این بانک تا 15 اسفندماه را قویاً تکذیب کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۰    
دنیای بانک: در جریان معاملات شنبه 14 اسفندماه، شاخص بورس تهران با ریزش 340 واحدی در رقم 77 هزار و 135 واحد بسته و قرمز شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۰    
دنیای بانک: به گفته دانشمندان ناسا یک شهاب سنگ 3 متری پنج شنبه شب از کنار زمین رد شد. ستاره شناسان 6 ساعت قبل از آنکه فاصله شهاب سنگ با زمین به کمترین حد برسد، آن را مشاهده کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۰    
دنیای بانک: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد مشکلات موسسات مالی و اعتباری کاسپین و ثامن الحجج را بررسی می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۰    
دنیای بانک: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت را موظف کردند در سال آینده نیز وام قرض الحسنه ازدواج را به میزان 10 میلیون تومان برای هریک از زوجین پرداخت کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۵    
دنیای بانک: در راستای توسعه سرویس های اطلاع رسانی بانک ملت و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان، سامانه آگاه رسان ملت راه اندازی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۵    
دنیای بانک: مسوولان اقتصادی تاجیکستان تصمیم گرفته اند برای خروج از بحران بانکی که اخیرا دامنگیر این کشور شده است ، نظام بانکداری اسلامی را برقرار کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۵    
دنیای بانک: در اجرای تبصره 35 قانون بودجه سال1395و دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، طی ده روز از شروع اجرای این طرح ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۵    
دنیای بانک: عضو هیات مدیره بانک مسکن اعلام کرد: انتشار اوراق رهنی مسکن سال آینده از سر گرفته می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۵    
دنیای بانک: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب بندی از لایحه بودجه سه شرط برای انتشار ایران چک های جدید تعیین کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۵    
دنیای بانک: بانک پارسیان در راستای اجرای برنامه های حمایتی خود از موسسات و انجمن های حمایتی، دراقدامی ارزنده تعداد قابل توجهی از سیستم های رایانه ای خود را به سازمان تجهیز و نوسازی مدارس اهدا کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۵    
دنیای بانک: یک استاد دانشگاه با بیان اینکه بازار سرمایه از ابتدای سال 1395 تاکنون با بازدهی منفی پنج درصدی ضعیف ترین عملکرد را در بین بازارهای موازی داشته است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۵    
دنیای بانک: بانک قرض الحسنه مهر ایران به زوجین مطلقه ، از محل پس اندازهای خود و دیگران وام پرداخت میکند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۵    
دنیای بانک: عیدی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از 17 لغایت 25 اسفند به حساب آنان واریز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۵    
دنیای بانک: با راه اندازی باجه عصر در شعب منتخب بانک مسکن در سراسر کشور تا 26 اسفند ماه سال جاری، خدمت رسانی به مشتریان به میزان دوساعت دیگر افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۰    
دنیای بانک: رئیس جمهور با بیان اینکه ما انسان هستیم و نیاز به شادابی، لبخند و خوشحالی داریم، گفت: مردم بدون شادی، نشاط و خوشحالی نمی توانند از مشکلات فراوان زندگی عبور کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۰    
دنیای بانک: سرپرست ریالی و نشر بانک مرکزی با بیان اینکه تا زمانی که تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان صورت نگیرد، اسکناس ها با واحد ریالی چاپ می شوند، گفت: توقفی در نشر اسکناس های جدید نداریم.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۵    
دنیای بانک: می گویند قانون نانوشته ای وجود دارد که بانک ها چتر یکدیگرند یعنی هر گونه تزلزلی در هریک از آنها می تواند به لرزش مجموعه شبکه بانکی منجر شده و بازگشت اعتماد به آنها را سخت کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۰    
دنیای بانک: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمی خواهم نام بعضی از آقایانی که حرف هایی را مطرح کرده اند را بیان کنم؛به دلیل اینکه این افراد سابقه در مجلس دارند و دریافتی های آنان از مجلس مشخص است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۰    
دنیای بانک: معاون امور حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه تاکید کرد: در حال حاضر هشتاد میلیارد دلار قرارداد در حال مذاکره است و معطلی آن نیز به این خاطر است که روی آی.پی.سی باید اجماع ملی صورت گیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۰    
دنیای بانک: طی هفته اخیر شاهد شکل گیری تمایلات صعودی آبشده طلا در شروع هفته بودیم که توانست با شکست مقاومت 500000 به قیمت502000 و 504000 دست پیدا کند در ادامه با عرضه شدیدی روبرو شد و مجدد به دامنه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۰    
دنیای بانک: بانک تجارت با افزایش ساعت کار شعب منتخب خود در روزهای پایانی سال به مشتریان خود به صورت ویژه ارائه خدمت می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۰    
دنیای بانک: مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی اعلام کرد که چک پول های 200 هزارتومانی به عنوان ذخیره احتیاطی منتشر شده است اما فعلا توزیع نمی شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۵    
دنیای بانک: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، گفت: تا اول بهمن ماه یارانه 4 میلیون و 853 هزارو 386 نفر از افرادی که درآمد ناخالصشان بیش از 3 میلیون بود، قطع شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۵    
دنیای بانک: رئیس بانک مرکزی پاکستان اعلام کرد که یک کمیته هیات دولت توافقنامه میان این بانک و بانک مرکزی ایران را که به زودی امضا خواهد شد، تصویب کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۰    
دنیای بانک: مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ایران با بیان اینکه این بیمه تاکنون 20 میلیارد و 700 میلیون تومان بابت حادثه پلاسکو خسارت پرداخت کرده است گفت که از دیدگاه بیمه ایران ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۰    
دنیای بانک: معاون اول رییس جمهور به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح مهم صنعتی و عمرانی، دقایقی پیش وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۰    
دنیای بانک: با مصوبه مجلس 10 هزار میلیارد ریال از محل درآمد هدفمند کردن یارانه ها به منظور حمایت از تولید و اشتغال و همچنین توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی اختصاص یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۵    
دنیای بانک: علی رغم ابلاغ بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی در اوایل خردادماه سال جاری توسط معاون اول رئیس جمهوری ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۵    
دنیای بانک: کلاهبرداران تلفنی معروف به کلاهزن ها با استفاده از تلفن همراه از داخل زندان با یک شماره تماس می گیرند و به راحتی و با شگردی خاص، اقدام به خالی کردن موجودی حساب قربانیان خود می کنند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۵    
دنیای بانک: قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.05 درصد افزایش به 1234 دلار و 81 سنت رسید. اما ارزش دلار پس از 2 جلسه افزایش، روز جمعه با کاهش نسبی همراه بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۵    
دنیای بانک: بر اساس مصوبه امروز مجلس، سقف منابع و مصارف درآمد هدفمندی یارانه ها 48هزار میلیارد تومان تعیین شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۵    
دنیای بانک: شاخص بورس که معاملات امسال بورس را از ارتفاع 80 هزار و 219 واحد آغاز کرده، تاکنون با کاهش 2744 واحدی و افت 3 درصدی همراه بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۵    
دنیای بانک: مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی با اشاره به عملیاتی شدن سامانه پس از معاملات در روزجاری گفت: به محض ارایه اطلاعات و داده های مشمولان سهام عدالت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۰    
دنیای بانک: دبیرکل بانک مرکزی وظیفه این نهاد پولی را چندوجهی و با دامنه ای گسترده از رصد نرخ تورم تا کمک به تولید عنوان کرد و گفت: با توجه به منابع محدود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۰    
دنیای بانک: با داغ شدن بازار خرید شب عید و افزایش نیاز مردم به پول آن هم از نوع نقد، نگرانی ها از اینکه مبادا اسکناس های تقلبی وارد چرخه معاملاتی شود هم بیشتر می شود که بهترین راه مقابله با آن آگاهی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۰    
دنیای بانک: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار عضویت در آیسکو را از دستاوردهای دولت یازدهم دانست و گفت : بازار سرمایه ایران تا 5 ماه دیگر عضو عادی آیسکو می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۰    
دنیای بانک: علت استعفا اختلاف آنان با مدیریت و مسئولان اتحادیه عرب نیست بلکه بحران مالی است که این اتحادیه از دوره نبیل العربی دبیرکل سابق با آن مواجه شد
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۰    
دنیای بانک: بهای نفت روز جمعه در بازار نیویورک بر اثر کاهش ارزش دلار و در پایان هفته ای تردید آمیز در ارتباط با دورنمای کاهش عرضه افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۰    
دنیای بانک: مشاور اقتصادی رئیس جمهوری با نقد مکانیزم کنونی مالیات ستانی در جهت تغییر توزیع نابرابری، پیشنهادی درخصوص انتقال بار مالیاتی از بنگاه ها به سمت خانوارهای پردرآمد مطرح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۰    
دنیای بانک: فرانسه ای که در مقطعی از گفت وگوهای هسته ای ایران و گروه 1+5 به سد جریان تفاهم تبدیل شده بود، در روزهای اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک یکی از جدی ترین شرکای اقتصادی ایران شده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۰    
دنیای بانک: متاثر از وجود دیدگاه های متضاد با نظام اقتصاد آزاد و همچنین به عنوان بخشی از تحول اجتماعی جوامع اقتصاد و اهمیت یافتن نظام تامین اجتماعی و جلوگیری از توزیع نابرابر درآمد ...