پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۲۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دی اسپورت 30 دی 1394 - dsport.ir

دی اسپورت 30 آذر 1394 دی اسپورت 30 بهمن 1394 دی اسپورت 29 اسفند 1394 دی اسپورت 1 دی 1394 دی اسپورت 2 دی 1394 دی اسپورت 3 دی 1394 دی اسپورت 4 دی 1394 دی اسپورت 5 دی 1394 دی اسپورت 6 دی 1394 دی اسپورت 7 دی 1394 دی اسپورت 8 دی 1394 دی اسپورت 9 دی 1394 دی اسپورت 10 دی 1394 دی اسپورت 11 دی 1394 دی اسپورت 12 دی 1394 دی اسپورت 13 دی 1394 دی اسپورت 14 دی 1394 دی اسپورت 15 دی 1394 دی اسپورت 16 دی 1394 دی اسپورت 17 دی 1394 دی اسپورت 18 دی 1394 دی اسپورت 19 دی 1394 دی اسپورت 20 دی 1394 دی اسپورت 21 دی 1394 دی اسپورت 22 دی 1394 دی اسپورت 23 دی 1394 دی اسپورت 24 دی 1394 دی اسپورت 25 دی 1394 دی اسپورت 26 دی 1394 دی اسپورت 27 دی 1394 دی اسپورت 28 دی 1394 دی اسپورت 29 دی 1394 دی اسپورت 30 دی 1394 
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۷    
ملوانان عقب نشینی کردند دی اسپورت:مجمع عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی ظهر امروز تشکیل جلسه داد و در پایان این جلسه مقرر شد این تیم در لیگ برتر بماند.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۷    
دی اسپورت:مدافع داماش از بند مصدومیت رها شد
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۷    
دی اسپورت:سپیدرود در تاریخ نزدیک به نیم قرن خودش فوتبالیست های بزرگی را پرورش داده است و یکی از بازیکنان و پیشکسوتان سپیدرود مهرزاد نوغانی مدافع چپ سپیدرود در دهه 50 بود
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۲    
دی اسپورت: تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر روز چهارشنبه پیگیری شد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۲    
بحران در نساجی قبل دربی شمال؟ سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از شکست تیمش در برابر نفت آبادان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و استعفای خود را اعلام کرد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۷    
دی اسپورت: مرحوم محمود نامجو وزنه بردار اسطوره ای ایران و استان گیلان یکی از چهره های همیشه ماندگار در ورزش قاره آسیا و همچنین ایران است.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۲    
هافبک صبای قم که قطعا تا پایان لیگ پانزدهم این تیم را همراهی نمی کند علت نرفتنش به تیم دیگری را دخالت یک نفر در عقد قراردادش با تیم های خواهان او عنوان می کند.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۲    
دی اسپورت:عصر امروز مس کرمان موفق شد در رشت داماش را با دو گل شکست دهد
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۳    
دی اسپورت:مهاجم سابق تیم ملی گفت:به خاطر مردم انزلی با ملوان سفید امضا کردم.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۸    
اختصاصی دی اسپورت با درگذشت هادی نوروزی و رضا احدی به نحوی کل ایران عزادار شد زیرا دو تن از بهترین بازیکنان سرخابی ها را ایران از دست داد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۵    
به نظر می رسد که عمر همکاری شرکت هواپیمایی قطر با باشگاه بارسلونا به عنوان اسپانسر اصلی روی پیراهن این تیم در حال اتمام است.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۰    
ستاره فوتبال آلمان به دلیلی عجیبی از تیم ملی کشورش خط خورد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۵    
دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال دسته یکی پیکان تهران گفت: تیم پیکان را مدعی قهرمانی و صعود به لیگ برتر نمی دانیم زیرا این تیم و بویژه دروازه بان که امروز پراشتباه ظاهر شدند حتی تجربه بازی کافی در لیگ ...
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۰    
ایرانجوان بوشهر3 - پیکان تهران1 هفته بیست و دوم لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ایرانجوان بوشهر در خانه مقابل پیکان صدرنشین به برتری قاطع سه بر یک دست یافت.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: روزهای خوبی را پشت سر نگذاشتیم اما امروز با کسب سه امتیاز نشان دادیم که باید غیرت و تعصب را از بازیکنان فجر آموخت.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۵    
در بازی نساجی مقابل نفت آبادان چند تماشاگر که تعدادشان به اندازه انگشتان دو دست نمی رسید به سرمربی سابق تیم شان فحاشی کردند.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۰    
دی اسپورت: مجید نامجو مطلق سرمربی تیم گل گهر سیرجان در پایان دیدار تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: بازیکنانم در بازی امروز کم کاری کردند و حریف را دست کم گرفتند.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۱    
دی اسپورت: عباس سرخاب بعد از بازی تیمش برابر گل گهر اذعان کرد: می توانستیم سه امتیاز این دیدار حساس را کسب کنیم.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۶    
دی اسپورت: از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، عصر امروز و از ساعت 14:00دو تیم گل گهر سیرجان و آلومینیوم هرمزگان به مصاف هم رفتند.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۶    
دروازبان خونه به خونه در گفتگو با "دی اسپورت": دی اسپورت: در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ دسته اول تیم خونه به خونه بابل با درخشش دروازبان خود ایمان صادقی ...
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۱    
میثاقیان در گفتگو با "دی اسپورت" دی اسپورت: در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ دسته اول تیم خونه به خونه در یک بازی خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۷    
سرمربی نفت مسجدسلیمان در گفتگو با "دی اسپورت": دی اسپورت: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ دسته اول مقابل خونه به خونه به تساوی بدون گل دست یافت.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۲    
ماشین سازی تبریز2 - فولاد یزد0 هفته بیست و دوم دسته یک فوتبال کشور امروز پیگیری شد، که طی آن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز توانست فولاد یزد را شکست دهد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۸    
در بازی امروز داماش گیلان و مس کرمان رخ داد در بازی امروز دو تیم داماش گیلان و مس کرمان کمک داور این بازی حرکتی فوق العاده انجام داده و کلاس جهانی کار خود را نشان داد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۸    
هفته 22 لیگ 1 فصل 95-94 ویدئو: خلاصه بازی فجرسپاسی و پاس همدان - هفته 22 لیگ 1 فصل 95-94
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۸    
مس رفسنجان0 - خیبر خرم آباد1 در هفته بیست دوم لیگ دسته اول خیبر خرم آباد به مصاف مس رفسنجان رفته است.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۳    
سعید ابراهیم پور، دروازه بان نساجی امروز روز خوبی نداشت و به خاطر اشتباه عجیب و غریب مدافعان تیمش، چهار بار دروازه خود را باز شده دید.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۱    
نفت مسجدسلیمان0 - خونه به خونه 0 دی اسپورت: در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ دسته اول نفت مسجدسلیمان میزبان خونه به خونه بابل است.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۶    
داماش0-مس کرمان2 دو تیم داماش گیلان و مس کرمان از ساعت 14:00 به مصاف هم رفتند که حاصل جدال دو تیم پیروزی مس کرمان بود
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۱    
یک بازیکن در سه باشگاه توپ زد! دی اسپورت: دیدار تیمهای فوتبال هف سمنان و نفت و گاز گچساران روز گذشته با نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده گچساران پایان یافت.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۱    
فجر شهید سپاسی1-پاس همدان0 دی اسپورت: فجرشهید سپاسی در یک بازی منطقی و با برنامه توانست شاگردان اکبر محمدی در پاس را مقلوب کند.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۳    
نساجی مازندران1-نفت آبادان4 دی اسپورت: نساجی قائمشهر در دیداری حساس و نفس گیر با نتیجه 4-1 مغلوب تیم آبادنی شد تا با روحیه ای نه چندان مناسب به دیدار دربی شمال برود.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل به اشاره به شرایط متفاوت تیم در نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته یک کشور تاکید کرد که خواسته هواداران خود را در نیم فصل برآورده می کنیم.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۹    
در چهارچوب هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم اکسین البرز در یک بازی پربرخورد توانست به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۹    
اکبر محمدی در گفتگویی با اشاره به پیروزی هفته گذشته پاس برابر داماش گیلان اظهار داشت: در دیدار برابر داماش بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و حداقل حق ما پیروزی در این مسابقه بود و به طورقطع ...
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۵    
دیدار حساس هفته در شیراز تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به مصاف تیم فجر سپاسی شیراز می رود تا با کسب 3 امتیاز این دیدار امید را در دل هوادارانش زنده ...
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار از حضور باشگاه فرهنگی ورزشی فرابر تر شهرستان فریدونکنار در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خبر داد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۵    
با حل و فصل شدن اختلافاتی که میان خورخه سامپائولی و سران فدراسیون فوتبال شیلی در خصوص همکاری طرفین وجود داشت، این مربی آرژانتینی به طور رسمی به همکاری خود با قرمزپوشان آمریکای لاتین پایان داد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۲    
اختصاصی دی اسپورت دی اسپورت : تعداد گل های رضا قیالی بیشتر از شماره پیراهن این بازیکن(شماره 7) است.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
در پایان سال 2015 پرفروش ترین پیراهن های بازیکنان فوتبال اروپا مشخص شد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۸    
یکی از هواداران سمنانی به عشق نساجی و دیدن بازی این تیم به قائمشهر سفر کرد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۸    
اختصاصی دی اسپورت: دی اسپورت:از سری رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور دو تیم پارسه تهران و آلومینیوم اراک در تهران به مصاف هم می روند.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۸    
از هفته چهاردهم لیگ دسته دوم کشور پارس جنوبی در خانه به تساوی دست یافت.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۸    
سازمان لیگ اعلام کرد مسئول رده های سنی فوتبال پایه زمان نقل و انتقالات نیم فصل مسابقات لیگ دسته اول امید فوتبال کشور را اعلام کرد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۳    
کارگر بنه گز با باخت دیروز خانگی رسما به لیگ سه سقوط کرد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۸    
علی نیکبخت در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت: بازی با مس رفسنجان بازی خواهد ببود ودر دربازی رفت خیبر توپ ومیدان را دراختیار داشت ولی بدشانس بودیم.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۳    
باشگاه پرسپولیس در حالی در آستانه توافق با الکساندر لوبانف است که این دروازه بان در حال حاضر دروازه بان اول ازبکستان به حساب می آید.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۳    
تیم فوتبال امید عربستان از صعود به مرحله ی بعد بازماند و حذف شد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۸    
کایپتان تیم ملی فوتبال ایران با بازگشت به ایران با سایپا به توافق رسید.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۸    
دلیل اصلی منتفی شدن آندو-استقلال مشخص شد
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۹    
کاپیتان خیبر خرم آبادگفت :برای پیزوزی بر مس رفسنجان هم قسم شده ایم .
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۵    
محمد علی رمضانیان دروازه بان راه آهن به خونه به خونه بابل پیوست.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۰    
هافبک پرسپولیس به صورت قرضی به راه آهن پیوست.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۰    
کارشناس داوری دی اسپورت مطرح کرد عزیز یارمحمدی کارشناس داوری سایت دی اسپورت در گفتگویی با دی اسپورت در خصوص صحنه های حساس هفته بیست و دوم لیگ یک سخن گفت.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۱:۴۰    
در دقایق پایانی برد با تساوی عوض شد دی اسپورت: حساس ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ دسته دوم کشور بین تیمهای پارس جنوبی جم و بادران تهران با تساوی پایان یافت.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۱:۳۵    
از سایت دی اسپورت بابت پوشش اخبار متشکرم دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال کیمیا فرآیند تهران پس از برد مقابل سردار بوکان از هواداران این تیم تشکر کرد.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۱:۲۱    
آبادانی ها آماده رویارویی مقابل نساجی: دی اسپورت: تیم فوتبال نفت آبادان در هفته بیست ودم رقابتهای لیگ دسته اول امروز در مازندران به مصاف نساجی می رود.
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۰:۳۷    
هفته ی توقف میزبانان
دی اسپورت   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۰:۲۷    
مدیر عامل تیم فوتبال پتروکیان شوشتر در گفتگو با دی اسپورت: دی اسپورت: تیم فوتبال تربیت نوین یزد برابر پتروکیان شوشتر حاضر نشد تا نتیجه این بازی 3 بر صفر به سود نماینده شوشتر شود.