پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۵:۰۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری اقتصادی ایران 13 مهر 1397 - econews.ir

خبرگزاری اقتصادی ایران 28 اسفند 1393 خبرگزاری اقتصادی ایران 26 اسفند 1394 خبرگزاری اقتصادی ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری اقتصادی ایران 27 فروردین 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 1 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 2 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 3 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 4 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 5 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 6 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 7 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 8 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 9 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 10 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 11 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 12 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 13 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 14 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 15 مهر 1397 خبرگزاری اقتصادی ایران 16 مهر 1397 
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۲:۳۲    
اقتصاد ایران: یک نماینده پارلمان کویت در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ تاکید کرد که آمریکا برای دفاع از منافع خود و نه حمایت از کشورهای عربی در منطقه حضور دارد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۲    
اقتصاد ایران: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از انهدام یک باند خرید و فروش غیرقانونی ارز و قاچاق شمش طلا خبر داد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۹    
اقتصاد ایران: مهمانان شرکت کننده در پنل تخصصی توسعه ارتباطات ثابت، فرصت ها و چالش ها از اعتراض مردم به تعرفه های بالای تلفن همراه گفتند و از این جهت، راهی برای تغییر دوباره تعرفه ها ندیدند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۶    
اقتصاد ایران: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح فروش نفت در بورس شکست می خورد، چراکه نمی توانند پول را منتقل کنند؛ بنابراین باید گفت که مسئولان دنبال نخود سیاه نروند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۳    
اقتصاد ایران: هزار نفر از مدیران و معاونین کاروان های پیاده 21 استان کشور در همایش آشنایی با نحوه مدیریت کاروان های پیاده شرکت کردند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۶    
اقتصاد ایران: زاهدان - پایگاه خبری زاهدان پیگیر روز شنبه/14 مهر مطلبی با عنوان خوراکی هایی که هیچگاه نباید به کودکان بدهید منتشر کرده است.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۲    
اقتصاد ایران: براساس جدیدترین بررسی ها در گزارش سرعت جهانی پهنای باند سال 2018، جایگاه ایران نیز مشخص شده است.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۲    
اقتصاد ایران: زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک میلیارد و 276 میلیون ریال کالای احتکار شده در شهر زابل خبر داد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۶    
اقتصاد ایران: رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با معاون رئیس جمهور ترکمنستان در امور فرهنگ و رسانه تاکید کرد: برای ساخت سریال های تلویزیونی مشترک آمادگی کامل داریم تا با محور مشترکات فرهنگی ...
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۷    
اقتصاد ایران: تصویربرداری فصل دوم از برنامه تلویزیونی فرش قرمز با موضوع تجلیل از خانواده شهدا به کارگردانی اشکان درویشی آغاز شد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۴    
اقتصاد ایران: در یک سالگی پویش مقابله با آزار جنسی تلاشی برای کمک به قربانیان تجاوز و تعرض های جنسی در تمام دنیا با امن کردن دنیا برای زنان، جایزه صلح نوبل ...
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۷    
اقتصاد ایران: بوشهر- ایرنا- اعضای هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر انتخاب شدند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۳    
اقتصاد ایران: همزمان با احتکار گسترده محصولات پتروشیمی توسط دلالان و سودگران در انبارهای برخی شرکت های پتروشیمی، مدیریت بازرگانی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس ...
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۷    
اقتصاد ایران: در آلمان پدر و مادری کودک پنج ساله خود را در فرودگاه جا گذاشتند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۷    
اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- اپراتور اول آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود را در نمایشگاه ایران تلکام 2018 ارائه کرده که سیم کارت VIP از جمله آنهاست.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۴    
اقتصاد ایران: با برگزاری رویداد استارتاپی، ایده هایی که امکان تبدیل شدن به نرم افزار را داشته باشند، به سرمایه گذاران معرفی می شوند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۴    
اقتصاد ایران: مدیرمسئول کیهان نوشت: مخالفان جبهه مقاومت و مخالفان پاکسازی دانشگاه آزاد، از لُنگ رزمندگان یمن برای پنهان کردن چهره خود استفاده کرده اند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۹    
اقتصاد ایران: استاندار آذربایجان شرقی گفت: قانون جدید مبنی بر منع بکارگیری بازنشستگان در پست های مدیریتی در آذربایجان شرقی فقط شامل دو نفر یعنی استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری می شود.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۹    
اقتصاد ایران: مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با کاهش صادرات گوجه فرنگی، قیمت این محصول با شیب کمی در حال کاهش است.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۴    
اقتصاد ایران: جمعیت سالمند کشور در حال افزایش است و آنچه در این بین می تواند از هزینه های نظام سلامت بکاهد، داشتن سالمند سالم است.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۶    
اقتصاد ایران: با توجه به رشد بی سابقه کالاهای اساسی مورد نیاز جامعه و تنگنایی که برای وضعیت معیشتی اقشار آسیب پذیر ایجادشده، جامعه حقوق بگیر به ویژه کارگران در انتظار اقدامات دولت و مجلس هستند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۳    
اقتصاد ایران: گردهمایی تبیینی ابعاد مختلف کنوانسیون cft و لوایح مربوط به fatf با حضور برخی نمایندگان و کارشناسان در قم برگزار می شود.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۳    
اقتصاد ایران: شهردار تهران در پیامی چهاردهم مهرماه روزتهران را به شهروندان تهرانی و تمام ایرانیان تبریک گفت.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۰۵    
اقتصاد ایران: بازرس انجمن علمی بهداشت و ایمنی مواد غذایی ایران، با اشاره به ضرورت جلوگیری از ته دیگ سیب زمینی برشته شده، گفت: ته دیگ سیب زمینی در صورت طبخ نامناسب سرطان زا می شود.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۷:۳۵    
اقتصاد ایران: کلوپ و گواردیولا روز یکشنبه بار دیگر مقابل هم صف آرایی می کنند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۷:۰۵    
اقتصاد ایران: پیرلوئیجی کولینا می گوید فدراسیون های بسیار زیادی به فیفا اعلام کرده اند که قصد دارند از تکنولوژی VAR استفاده کنند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۱:۳۴    
اقتصاد ایران: چهارمین روز از چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با انتخاب برترین های حفظ 10 جزء، 20 جزء و رشته ترتیل به پایان رسید.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۱:۰۶    
اقتصاد ایران: مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی 30 سال قبل برای آموختن زبان انگلیسی و البته فوتبال دیدن به لندن سفر کرده است.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۱:۰۶    
اقتصاد ایران: جذاب ترین لژیونر این روزهای فوتبال ایران در حال انجام اولین بازی فیکس عمر خود در جذاب ترین لیگ دنیا است.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۰:۳۴    
اقتصاد ایران: عصر خودرو- این روزها برخی از خواننده ها و بازیگران با ورود به سایر حوزه های هنری در تلاش برای کسب تجربه های جدید هستند و فرزاد فرزین یکی از این خوانندگانی به شمار می رود که بارها ...
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۰:۳۴    
اقتصاد ایران: سفیر اسبق ایران در کویت گفت: انصارالله در مساله موشکی دست برتر را دارد، همچنین در روی زمین هم ائتلاف به رهبری عربستان دیگر آن توان سابق را ندارد چرا که مقاومت یمن توازن قوا بوجود آورده ...
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۴    
اقتصاد ایران: نیویورک- ایرنا- اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی شرایط جمهوری دمکراتیک کنگو به این کشور سفر کردند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۴    
اقتصاد ایران: اهواز – مربی تیم فوتبال نفت مسجدسیلمان گفت: شاید تیم ما به لحاظ مهره ضعیفتر از استقلال باشد اما قطعا در برابر این تیم تنها به دنبال پیروزی هستیم.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۴    
اقتصاد ایران: اهواز – ایرنا – چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور با 2 پیروزی و یک شکست برای نمایندگان خوزستان پیگیری شد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۴    
اقتصاد ایران: دی ماه 96 بود که شبکه تلویزیونی من و تو ادعا کرد شهر ایذه در پی اعتراضات سقوط کرده و سپاه از راه دریا آن را پس گرفته است ...
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۴    
اقتصاد ایران: در بیست و هشتمین راهپیمایی بزرگ بازگشت سه فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست شهید و 376 نفر دیگر زخمی شدند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۴    
اقتصاد ایران: دهلی نو-ایرنا-هند روز جمعه اتهامات پاکستان مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی در کشمیر را رد و تاکید کرد چنین اقدامات مخربی که با هدف انحراف افکار جامعه جهانی در ارتباط با تروریسم نشات ...
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۴    
اقتصاد ایران: اسلام آباد - وزیر انرژی پاکستان گفت:اعضای هیات اقتصادی عربستان سعودی، موافقت خود را در سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری در طرح خط لوله گاز شمال به جنوب پاکستان اعلام کرده است.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۴    
اقتصاد ایران: وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد یک بانک این کشور پذیرفته به خاطر آنچه که نقض تحریم ها علیه ایران و کوبا نامیده شده، به دولت جریمه بپردازد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۴    
اقتصاد ایران: محمد بن سلمان اعلام کرد ترکیه می تواند برای اطمینان از عدم حضور روزنامه نگار ناپدیدشده سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول، این ساختمان را جست وجو کند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۴    
اقتصاد ایران: یک رسانه لبنانی در ادامه انتشار اسناد افشاشده عربستان و امارات درباره دخالت های این کشور در عراق به دو سند دیگر از سفرای امارات اشاره کرد که بیانگر چگونگی تغییر راهبرد ریاض در عراق زیر ...
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۴    
اقتصاد ایران: بوشهر - تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر با غلبه بر تیم شهرداری بندرعباس، یک هفته زودتر از پایان این مسابقات، قهرمانی خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را تثبیت کرد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۴    
اقتصاد ایران: فوتبال جهان - ماسیمیلیانو آلگری از کریس رونالدو در قبال اتهامات و حواشی اخیر دفاع کرد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۴    
اقتصاد ایران: نیکو کواچ پیش از بازی هفته پیش ِروی تیمش در بوندس لیگا درباره حواشی اخیر رختکن بایرن مونیخ توضیح داد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۴    
اقتصاد ایران: اردبیل - مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: عملکرد هیئت های ورزشی این استان در طول سال ارزیابی و دستاوردها و یا حتی عدم موفقیت هیئت ها در راستای شفاف سازی به مردم اطلاع رسانی خواهد ...
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۴    
اقتصاد ایران: تازه ترین آمار منتشرشده از سوی یک نهاد انگلیسی نشان می دهد که براثر ابهامات اقتصادی ناشی از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، 9 میلیارد پوند سرمایه از این کشور طی دو سال گذشته خارج شده است.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۴    
اقتصاد ایران: تهران – ژان کلود یونکر رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا تاکید کرد که این اتحادیه باید به تعهدات خود در برجام متعهد بماند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۴    
اقتصاد ایران: اراک - نفرات برتر حفظ 10 و 20 جزء و قرائت ترتیل قرآن کریم چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم که در اراک جریان دارد، شامگاه جمعه اعلام شد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۴    
اقتصاد ایران: مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: نقص فنی در پرواز شیراز - مسقط باعث شد تا هواپیمای شرکت آسمان در فرودگاه شهید دستغیب شیراز فرود اضطراری داشته باشد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۴    
اقتصاد ایران: اصفهان - سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: بازیکنان تیم ما مقابل سپاهان خوب بازی کردند و توانستند بازی را کنترل کنند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۴    
اقتصاد ایران: بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر گفت: با توجه به اینکه رسیدن به قهرمانی در جام حذفی از لیگ برتری راحت تر است، این تیم برای قهرمانی در این جام تلاش می کند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۴    
اقتصاد ایران: اصفهان- مربی تیم سپاهان گفت: تیم نساجی مازنداران بسته بازی کرد و در دفاع خوب ظاهر شد و مقابل سپاهان قوی بازی کرد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۴    
اقتصاد ایران: بارش شدید باران در مازندران تلفات جانی در پی داشت.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۴    
اقتصاد ایران: جویبار - فرماندار جویبار از تخریب سقف دو واحد مسکونی در پی بارندگیهای شدید عصر جمعه در جویبار خبر داد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۴    
اقتصاد ایران: بروجرد- رئیس اداره بهزیستی بروجرد با بیان اینکه بروجرد پیرترین شهر لرستان است، اظهار داشت: در حال حاضر 21.3 درصد جمعیت این شهرستان بالای 60 سال سن دارند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۴    
اقتصاد ایران: گرگان- مدیر کل هواشناسی استان گلستان گفت: در حال حاضر با استقرار کامل سامانه سرد در شهرهای مختلف استان رگبار و رعد و برق ادامه دارد و دمای هوا بین 10 تا 14 درجه کاهش خواهد یافت.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: یزد - تیم ایفا اردکان در هفته بیستم و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های کشور، جمعه شب با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری سمنان را شکست داد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تمام اندیشه این تیم برای بازی فردا پیروزی برابر تیم پارس جنوبی و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: آستارا - رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از نائب قهرمانی تیم کشتی شهرداری این شهر در مسابقات لیگ برتر نونهالان گیلان خبر داد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: اصفهان- ایرنا- دیدار تیم های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور با حاشیه هایی رو به رو بود.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: همه ورزشکاران برای ارتقاء جایگاه ایران در سومین دوره بازی های پاراآسیایی هم قسم شده اند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون ورزشهای نابینایان وکم بینایان گفت: در بازی های پاراآسیایی این دوره بانوان ورزشکار بیشتری از رشته های دو و میدانی و شطرنج شرکت کرده اند که نشان دهنده رشد ورزش قهرمانی است.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: دروازه بان تیم فوتبال نساجی گفت: نشان دادیم که چیزی از تیم های بزرگ مثل سپاهان کم نداریم.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: خدا را شکر که سپاهان پیروز شد و پنالتی که گل کردم را به پسرم تقدیم می کنم.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: در جام حذفی با کوچکترین اشتباه تاوان سنگینی می دهید.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: مراسم قرعه کشی سومین دوره بازی های المپیک جوانان 2018 عصر امروز در محل برگزاری مسابقات انجام شد و 6 نماینده تکواندو کشورمان حریفان خود در این دوره از رقابت ها شناختند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: علیرضا جهانبخش ملی پوش کشورمان برای اولین بار در ترکیب ثابت برایتون مقابل وستهام قرار گرفت.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی در لیگ با نساجی راحت تر از بازی با این تیم در جام حذفی است.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم نساجی به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: یزد - استاندار یزد در پیامی با تبریک هفته نیروی انتظامی نوشت: بخش عظیمی از امنیت و سرافرازی جمهوری اسلامی برآمده از تلاش های بی دریغ و رشادت حماسه سازان همیشه بیدار و پرتلاشی است که ...
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: اصفهان – مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: امروز سپاهان به معنای واقعی تیم بود و تا آخر همینطور ادامه می دهیم.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: وزیر ورزش و جوانان برای حضور در افتتاحیه بازی های پاراآسیایی 2018 و دیدار با مقامات کشور میزبان به اندونزی سفر کرد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: رشت - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشترین بارندگی ها در استان تا زمان حاضر مربوط به شهرستان رودسر با 222 میلیمتر بارش بوده که حدود 147 میلیمتر از این ...
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: رشت - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای مقابله با دشواری ها و خسارت های احتمالی ناشی از بارش های شدید باران در استان اندیشیده شده است.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: گرمی - استاندار اردببل از توسعه و بهبود کیفی جاده ترانزیتی و ارتباطی شمال و مرکز این استان با اجرای پروژه های راهسازی در مناطق مختلف خبر داد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: رشت- جانشین پلیس راه گیلان به ترافیک نیمه سنگین در محور رشت به قزوین در محدوده پل سراوان به امامزاده هاشم اشاره و از رانندگان خواست با احتیاط رانندگی کنند.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: رشت- مصطفی سالاری استاندار گیلان در پی بارش شدید باران در این استان به ویژه شهرستان های شرقی گیلان از این شهرها بازدید کرد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: شیراز- مدیر کل فرودگاه استان فارس گفت: پرواز شیراز به مسقط عصر جمعه به دلیل نقص فنی به فرودگاه برگشت.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: اردبیل – با ورود سامانه سرد و بارشی و افت شش تا 11 درجه ای دمای هوا سرما اکثر مناطق استان اردبیل بویژه مناطق مرکزی این استان را فرا گرفت.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: به دلیل شرایط بد جوی 2 پرواز در فرودگاه ساری لغو شد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اقتصاد ایران: مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شیراز از سالم بودن تمامی مسافران حادثه پرواز شیراز-مسقط خبر داد و گفت: پرواز جایگزین این مسیر ساعت 23 امشب است.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۷    
اقتصاد ایران: اصفهان - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امروز مقابل مدعی قهرمانی خوب بازی کردیم و توانستیم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۷    
اقتصاد ایران: عدم رعایت اصول ایمنی در گودبرداری باعث تخریب یک واحد مسکونی و آسیب به یک نمایشگاه اتومبیل در قرچک شد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال نساجی می گوید آن ها تیم فوتبال سپاهان را با توجه به آنالیزشان خوب کنترل کردند اما سپاهان هم عملکرد خیلی خوبی داشت.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
اقتصاد ایران: تیم فوتبال سپاهان اصفهان با برتری مقابل نساجی مازندران در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های ایران راه یافت.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: راه های نفوذ سپاهان را به خوبی بستیم اما در بازی مستقیم حریف دچار مشکل شدیم.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
اقتصاد ایران: مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نساجی سازمان یافته بازی کرد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
اقتصاد ایران: جواد نکونام گفت: می دانستیم سپاهان در کناره ها و ضربات ایستگاهی خطرناک است و برابر این تیم بازی خوبی انجام دادیم.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
اقتصاد ایران: مربی تیم فوتبال سپاهان گفت که پیش از گل نساجی روی مهدی کیانی خطا شده بود.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
اقتصاد ایران: پس از گذشت چند هفته از فصل جدید، رئال دوران پسارونالدو با هدایت لوپتگی هیچکس را شیفته خود نکرده و به نظر می رسد که پروژه پرز با شکست مواجه شده است.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
اقتصاد ایران: آستارا - بخشدار مرکزی تالش گفت: پیشگیری از طغیان رودخانه ها با انسداد محل های سرریز آن و هدایت آب های سطحی در روستاهای این بخش به منظور مقابله با وارد شدن خسارت به تاسیسات زیربنایی و ...
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
اقتصاد ایران: آستارا - بخشدار اسالم تالش از بازگشایی مسیر ارتباطی این بخش به شهرستان خلخال و ادامه تردد وسایل نقلیه در آن خبر داد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
اقتصاد ایران: یاسوج- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی خودروی پراید با شش مصدوم و یک فوتی در محور یاسوج به اصفهان خبر داد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
اقتصاد ایران: گرگان- بارش باران در استان گلستان که از ساعاتی پیش آغاز شده سبب آب گرفتگی معابر و کندی تردد در برخی از جاده ها استان شده است.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
اقتصاد ایران: بندرترکمن – استاندار گلستان گفت: پس از برگزاری سه تورنمنت بین المللی ورزشی در گلستان، تا پایان امسال شاهد برگزاری سه تورنمنت دیگر هم خواهیم بود.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
اقتصاد ایران: شاهرود-مدیرکل راه آهن شمال شرق(1) از جان باختن یک جوان در برخورد با قطار خبر داد و گفت: این حادثه ساعتی پیش در ایستگاه لاهور بیابانک در جنوب استان سمنان رخ داد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
اقتصاد ایران: قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: با توجه به اشارات مقام معظم رهبری و راهنمایی ایشان و بیانات مراجع عظام تقلید تصویب قرارداد FATF به مصلحت کشور و نظام نیست.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۴    
اقتصاد ایران: تیم فوتبال سپاهان با پیروزی در ضربات پنالتی برابر نساجی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۴    
اقتصاد ایران: همدان- ایرنا- سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: جشنواره عکس بین المللی فتوواک به میزبانی فرهنگسرای پرواز این شهر برگزار شد.
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۴    
اقتصاد ایران: ساری- ایرنا- بخشدار هزارجریب شهرستان نکا گفت که بارندگی شدید و سیل عصر امروز جمعه به تاسیسات زیربنایی بیش از 50 روستای این بخش خسارت زد.