پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۵۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد ایران آنلاین 2 اسفند 1396 - eghtesadeiranonline.com

اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد ایران آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد ایران آنلاین 31 فروردین 1396 اقتصاد ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1396 اقتصاد ایران آنلاین 31 خرداد 1396 اقتصاد ایران آنلاین 31 تیر 1396 اقتصاد ایران آنلاین 31 مرداد 1396 اقتصاد ایران آنلاین 31 شهریور 1396 اقتصاد ایران آنلاین 30 مهر 1396 اقتصاد ایران آنلاین 30 آبان 1396 اقتصاد ایران آنلاین 30 آذر 1396 اقتصاد ایران آنلاین 30 دی 1396 اقتصاد ایران آنلاین 30 بهمن 1396 اقتصاد ایران آنلاین 1 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 2 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 3 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 4 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 5 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 6 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 7 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 8 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 9 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 10 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 11 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 12 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 13 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 14 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 15 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 16 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 17 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 18 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 19 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 20 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 21 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 22 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 23 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 24 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 25 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 26 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 27 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 28 اسفند 1396 اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1396 
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۵    
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران را در هفته منتهی به چهارم اسفند اعلام کرد که براساس آن قیمت 2 گروه افزایش، 4 گروه کاهش و 5 گروه ثابت ماند. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۵    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را اعلام کرد که براساس آن، نرخ 28 ارز از جمله دلار و یورو نسبت به روز دوشنبه افزایش و قیمت 9 واحد پولی از جمله پوند کاهش یافت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۹    
این هفته قیمت چند مدل خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۵    
اردوی تمرینی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان ایران در سالن قدیمی و نوسازی شده جهانبخت توفیق تهران در مجموعه ورزشی شیرودی در حال برگزاری است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۰    
آمار رسمی نشان می دهد که حدود 3.5 میلیون لیتر بنزین سوپر در کل کشور توزیع می شود که تمام آن وارداتی است و تهران با مصرف 1.46 میلیون لیتر در روز بیشتر سهم را در مصرف آن دارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۰    
دیوان محاسبات مکلف است عملکرد این بند را هر سه ماه یک بار به کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات ارائه نماید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۰    
مقامات موضوع ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری شامل روسای قوا، معاونان رئیس جمهور، اعضای شورای نگهبان، وزرا و معاونین وزرا، نمایندگان مجلس، سفرا ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۰    
با نشستن درون خودرو متوجه ظاهر ویژه و مدرن فرمان خواهید شد و در فضایی پر از پوشش های چرمی و چوبی غرق می شوید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۰    
عصرایران - تصاویر منتشر شده از سوی خبرگزاری میزان از تکاوران ارتش در کنار لاشه هواپیمای سقوط کرده تهران - یاسوج در ارتفاعات دنا .
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۵    
خریداران گوشی حتماً هنگام خرید گوشی را استعلام کنند و چنانچه در جواب استعلام مشخص شد که گوشی مورد نظر جزو گوشی های ثبت شده قانونی نیست، از خرید آن تحت هر شرایطی پرهیز کنند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پیامک های مزاحم برای خود من هم آزاردهنده است، گفت: اگر به این نتیجه برسیم که اپراتورها شماره افراد را در اختیار قرار می دهند، حتما با آنها برخورد می کنیم.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۵    
رئیس بخش پژوهش اوپک اعلام کرد با گذشت یک سال از آغاز اجرای توافق جهانی کاهش تولید نفت، این سازمان به هدف اصلی این توافق نزدیک تر شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۵    
روز یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در مجموع بیش از 96 هزار قطعه سکه به صورت قطعی با روش جدید در واحدهای بانک ملی ایران پیش فروش شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۰    
در بازار امروز - چهارشنبه - به دنبال کاهش جهانی نرخ طلا و همچنین کاهش نرخ ارز، در بازار طلا و ارز شاهد کاهش نسبی قیمت ها بوده ایم.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۵    
رییس دفتر رییس جمهور گفت: موضوع نشست روسای جمهور در حال بررسی است و در اردبیهشت این نشست درترکیه برگزار می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۴    
اگر چه پلیس در هفته گذشته به بازار ارز ریخت و ده ها دلال بازار را به اتهام سوداگری و فرصت طلبی دستگیر کرد اما نباید فراموش کنیم هر سوداگر و فرصت طلبی دقیقا در لحظه ای که در معامله ای موفق به فروش ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تکذیب اخباری مبنی بر افزایش قیمت دارو، گفت: ممکن است این موضوعات ناشی از تغییراتی باشد که در بیمه ها انجام شده اما تاکنون وزارت بهداشت هیچ افزایش قیمتی در بخش دارو ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیاده سازی آزمایشی اولین ارز دیجیتالی کشور توسط پست بانک و عرضه به نظام بانکی برای تایید خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۹    
رئیس جمهور با صدور پیامی شهادت سه تن از سربازان رشید نیروی انتظامی و دو تن از بسیجیان سرافراز را در حوادث اخیر تسلیت گفت و وزیر کشور را مامور بررسی دقیق این موضوع و ارائه گزارش کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۹    
نماینده مردم سبزوار از تهیه طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با 33 امضا در مجلس خبر داد. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۹    
به هر تقدیر در چند روز اخیر ظاهرا مثل اینکه تصادمی شده که دقیقا نمی دانم بین چه کسانی و چه طوری است، گویا چند نفر هم کشته شده اند که به هر جهت من متأثر شدم و از صمیم قلب رفتن آنها را به سوی خدا از ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۴    
بیشترین سهم در تحقق این نرخ رشد را افزایش 20 درصدی ترانزیت جاده ای داشته که عمده دلیل دستیابی به این رشد، رونق حمل سوخت اقلیم کردستان عراق از مبداء مرز پرویزخان به مقصد بندر امام خمینی است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۹    
بر اساس محاسبات دبیرخانه اوپک که روز چهارشنبه اعلام شد، قیمت هر بشکه نفت اوپک دیروز (سه شنبه) به 62 دلار و 81 سنت در هر بشکه رسید که نسبت به روز پیش از آن تغییر چندانی نداشت. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۴    
باید تا جایی که می توان پیش بینی کرد، اقداماتی را انجام داد تا در آینده این گونه حوادث تکرار نشود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۹    
در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری، گزارش وزرای کشور و اطلاعات از حوادث روزهای اخیر و اغتشاشاتی که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و بسیج شد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۴    
تسهیلات پرداختی بانک ها به بخش های اقتصادی در 10 ماهه امسال، مبلغ 462 هزار و 300 میلیارد تومان بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 8 درصد افزایش داشته است. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۴    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: در بهمن ماه سال جاری 20 هزار و 862 قرارداد خرید و فروش مسکن در شهر تهران به امضا رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 8.6 درصد افزایش نشان می دهد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۹    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر دلار با 40 تومان کاهش به 4517 تومان رسید، ضمن اینکه یورو نیز 115 تومان ارزان شد و نرخ آن به 5528 تومان رسید. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۹    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تشکیل جلسه ای با حضور مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشور ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۹    
معامله گران بورس تهران امروز معاملات کم حجم و متعادل را در به نظاره نشستند و در سهم های پیشرو بازار از جمله فلزات اساسی، پالایشی ها، معدنی ها و خودرویی ها اغلب با فروشنده های حقیقی مواجه بود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۹    
بعد از افزایش قیمت غیرقانونی برخی واحدهای تولیدکننده لبنیات، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از بازگشت قیمت ها به میزان قبل خبر داد و از مردم خواست موارد گران فروشی را گزارش کنند. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۴    
اینفانتینو قصد دارد به دلیل دخالت های سیاسی عربستان، آنها را از حضور در جام جهانی بعدی محروم کند و کاملا در این قضیه جدی است و اگر شرایط تغییر نکند آن را عملی خواهد کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۴    
دولت، دستگاه های امنیتی و انتظامی، بسیج و سپاه به هیچ وجه در مقابل خشونت طلبی و افراطی گری و قانون شکنی مراعات کسی را نخواهند کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۹    
اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان طی 2 روز آینده را نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی و بارش پراکنده باران پیش بینی کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۹    
معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد که انتشار اخباری درباره زنده بودن برخی مسافران هواپیمای تهران - یاسوج پس از سقوط مورد تایید نیست و نیاز به بررسی کارشناسی دقیق دارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۴    
گمرک ایران با تائید واردات برنج در فصل ممنوعیت، اعلام کرد: این واردات به مقدار جزیی و با مجوز تعاونی های مرزنشین و ارزش افزوده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صورت گرفته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۹    
رییس کل بانک مرکزی مهمترین عامل آرامش در بازار ارز را جلوگیری از عملیات خلاف در معاملات دانست و گفت: آرامش به بازار ارز کشور بازگشته است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۹    
دولت کجاست؟ اگر نمی تواند این موضوع را جمع کند بهتر است وزیر کشور استعفا دهد و از مردم عذرخواهی کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۴    
معاون وزیرجهاد از وجود ذخایر کافی کالاهای اساسی برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و گفت:مرغ منجمد درجه 1 با قیمت هر کیلوگرم 6200 تومان به مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۹    
وکیل خانواده سیدامامی: روا نیست تا مراحل حقوقی و قانونی به اتمام نرسیده و اتهام ها در دادگاه مسجل نشده است، رسانه ملی تصاویری را چنین بی پروا به نمایش بگذارد و مواردی را مطرح کند .
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۹    
ایسنا: سیخرید کاخ، وزیرخارجه هلند و هیات همراه چهارشنبه 2 اسفند با حسن روحانی ،رییس جمهوری دیدار کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۹    
حمدعلی وکیلی در جریان رسیدگی مجلس به جزئیات لایحه بودجه 97، سوال علی مطهری نماینده مردم تهران از وزیر دادگستری در خصوص علت تداوم حصر را اعلام وصول کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۴    
در حالیکه انتظار می رفت انتشار اوراق گواهی سپرده 20 درصدی، ورود منابع به بانک ها را به همراه داشته و موجب جذب بخشی از نقدینگی شود ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۴    
بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش داد اوپک و متحدانش در جدیدترین مذاکراتشان نتیجه گرفتند حذف اشباع عرضه در بازار نفت، با روند سریع تری اتفاق می افتد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۴    
مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن اعلام کرد که چند واگن از یک قطار باری در محدوده خط فرعی شهرستان کاشمر واژگون شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۹    
قطعاً اگر شما با پول های کلان فروش نفت در دولت های نهم و دهم، صنعت هواپیماسازی کشور را به خودکفائی می رساندید، امروز نیازی به خرید هواپیما از شرکت های غربی سازنده هواپیما نبود. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۹    
بدهی دولت به بانک مرکزی تا بیش از 63 هزار میلیارد تومان رشد کرده است. روند رشد بدهی های دولت به شبکه بانکی همچنان ادامه دارد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۴    
امیر سرتیپ شرفی از انتقال 7 پیکر از جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای ATR آسمان خبر داد و در عین حال ابراز امیدواری کرد تا سایر پیکرها با ایجاد شرایط مساعد به خانواده هایشان تحویل شوند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۴    
مرکز مدیریت راههای کشور محدودیت های ترافیکی برخی از جاده های برون شهری در روزهای 2 تا 5 اسفند ماه سال جاری را اعلام کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۹    
دلار مبادله ای در نخستین روز از اسفند ماه با 25 ریال افزایش نسبت به دیروز به 37 هزار و 175 ریال رسید و در مقابل نرخ پوند با 157 ریال کاهش به 51 هزار و 992 ریال و یورو با 295 ریال کاهش به 45 هزار و ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۴    
قیمت نفت روز چهارشنبه تحت تاثیر رشد ارزش دلار و انتظار بازار برای افزایش تولید آمریکا کاهش یافت.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۴    
دکتر افشین حبیب زاده، معاون رئیس شورا در امور نظارت شورای اسلامی شهر تهران از فعالیت های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در میدان مرکزی و میدان میوه و تره بار صادقیه بازدید 4 ساعته انجام داد
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۴    
قیمت طلا در بازار جهانی روز چهارشنبه تحت تاثیر صعود ارزش دلار برای چهارمین روز متوالی کاهش یافت و به پایین ترین حد در یک هفته اخیر رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۹    
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش باران و برف، بامداد امروز در محل سقوط هواپیمای مسافربری در سی سخت و ارتفاعات کوه دنا شروع شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۴    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در شرایطی آمار تولید 10 ماه امسال خودروسازان را منتشر کرد که طبق آن، خودروسازان نیمه دولتی و بخش خصوصی روند صعودی تیراژ خود را حفظ کرده اند. ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۹    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بارش برف شدید در محل وقوع سانحه هوایی تهران یاسوج در ارتفاعات پازن پیرکوه دنا واقع در منطقه نقل ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۹    
معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها از امضای تفاهم نامه با یکی از بنیادها برای پوشش بیمه ای خانه های روستایی خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۴    
در آخرین روز دی ماه، دلار و سکه رکوردهای کاهشی جدیدی را ثبت کردند؛ روز دوشنبه، دلار 55 تومان از ارزش خود را از دست داد و با خروج از کانال 4هزار و 600 تومان روی قیمت 4هزار و 565 تومان قرار گرفت ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۹    
برخی از کارشناسان معتقدند که 50 تا 70 درصد قیمت کنونی مسکن حبابی و غیرواقعی است، بنابراین در سال آینده شاهد سیر نزولی قیمت مسکن خواهیم بود.