چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۳:۲۶May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 6 آذر 1400 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1398 اقتصادگردان 7 فروردین 1399 اقتصادگردان 1 فروردین 1400 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1400 اقتصادگردان 31 خرداد 1400 اقتصادگردان 31 تیر 1400 اقتصادگردان 31 مرداد 1400 اقتصادگردان 31 شهریور 1400 اقتصادگردان 30 مهر 1400 اقتصادگردان 30 آبان 1400 اقتصادگردان 30 دی 1400 اقتصادگردان 1 بهمن 1400 اقتصادگردان 29 اسفند 1400 اقتصادگردان 1 آذر 1400 اقتصادگردان 2 آذر 1400 اقتصادگردان 3 آذر 1400 اقتصادگردان 4 آذر 1400 اقتصادگردان 5 آذر 1400 اقتصادگردان 6 آذر 1400 اقتصادگردان 7 آذر 1400 اقتصادگردان 8 آذر 1400 اقتصادگردان 9 آذر 1400 اقتصادگردان 10 آذر 1400 اقتصادگردان 11 آذر 1400 اقتصادگردان 12 آذر 1400 اقتصادگردان 13 آذر 1400 اقتصادگردان 14 آذر 1400 اقتصادگردان 15 آذر 1400 اقتصادگردان 16 آذر 1400 اقتصادگردان 17 آذر 1400 اقتصادگردان 18 آذر 1400 اقتصادگردان 19 آذر 1400 اقتصادگردان 20 آذر 1400 اقتصادگردان 21 آذر 1400 اقتصادگردان 22 آذر 1400 اقتصادگردان 23 آذر 1400 اقتصادگردان 24 آذر 1400 اقتصادگردان 25 آذر 1400 اقتصادگردان 26 آذر 1400 اقتصادگردان 27 آذر 1400 اقتصادگردان 28 آذر 1400 اقتصادگردان 29 آذر 1400 اقتصادگردان 30 آذر 1400 
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۲    
فروش ارز صرفاً در سرفصل های مذکور با اخذ مدارک و مستندات اعلامی صورت گرفته و در صورت نیاز متقاضیان به خرید ارز، در مواردی غیر از سرفصل های مصارف خدماتی احصاء شده ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) از نحوه رعایت پروتکل ها و غربالگری مسافران در بدو ورود به کشور بازدید کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۲    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در دهه اخیر که فعالیت های اکتشافی توسط ایمیدرو سرعت گرفت، 6 میلیارد دلار ذخیره برجا در معادن کشور شناسایی شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۷    
نشست بررسی ذخایر سدها با محوریت سد کرخه به ریاست صادق خلیلیان، استاندار خوزستان با حضور فرمانداران و مدیران متولی به منظور اتخاذ تصمیم پیرامون مسایل و مشکلات کشاورزان و تصمیم گیری در خصوص مصارف آب ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۷    
مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: استان همدان دارای دو هزار و 477 رشته قنات ثبت شده در سامانه ملی قنوات کشور و دارای رتبه پنجم ثبت قنوات در سامانه ملی است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۵    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت تولید در این وزارتخانه گفت: دولت به دنبال افزایش تولید و بهره وری به منظور ارزان سازی غذا است و برای تحقق این هدف، دست دلالان هم باید قطع شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۰    
منطقه اینچه برون گلستان با برخورداری از زیرساخت های مانند گمرک، پایانه مرزی، ویژه اقتصادی اترک و خط ریلی بین المللی و تصویب ایجاد منطقه آزاد تجاری- صنعتی آن به اعتقاد کارشناسان ظرفیتی بِکر برای توسعه ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۰    
نیاز خراسان جنوبی به سرمایه گذاری، در سطوح مختلف ملی و استانی مورد اجماع قرار گرفته و تلاش برای جذب سرمایه با امضا و مبادله حدود 6 هزار میلیارد تومان تفاهم نامه بین استانداری و سرمایه گذاران از جمله ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۵    
سازمان برنامه و بودجه کشور، رشد 8.4 درصدی اقتصادی را برای استان قزوین تا پایان تیرماه 1401 مصوب کرده که تحقق این سیاست به همکاری همه دستگاه ها به ویژه بانک های عامل نیازمند است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۰    
کسری و ناترازی بودجه، مشکل اصلی بودجه سالیانه محسوب می شود که نقشه راه رشد غیرتورمی برای رفع آن، راهکار اخذ مالیات، واگذاری اموال دولت، کاهش هزینه و افزایش منابع را دنبال می کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۰    
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارزی از کاهش 2.27 نرخ دلار و 3.03 درصدی قیمت یورو در معاملات امروز (ششم آذر) این بازار نسبت به روز معاملاتی قبل خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۰    
مدیر پشتیبانی امور دام تهران گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام موظف شده تا دام مازاد عشایر را خریداری کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۰    
عضو کنفدراسیون صنعت ایران گفت: راه ابریشم، شاهراهی است که می تواند ایران را به قطب اقتصادی منطقه تبدیل کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۰    
مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر گسترش روابط میان مجموعه های اقتصادی، تجاری و اقتصادی ایران و زیمبابوه با محوریت خنثی سازی تحریم های غرب و فراهم کردن مقدمات برگزاری نهمین نشست ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۵    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای، گفت: استفاده از ظرفیت های گسترده بخش خصوصی و غیردولتی در راستای توسعه آموزش های مهارتی و حرفه ای ضروری است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۵    
مجری طرح کلان مدیریت جامع خشکسالی بخش کشاورزی گفت: با مدیریت یکپارچه حوزه های آبخیز می توان بسیاری از بلایا از جمله خشکسالی را به طور قابل توجهی در قالب مدیریت ریسک، کنترل کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۰    
گمرک ایران ورود محموله لوازم خانگی کره ای به جزیره کیش در روزهای اخیر را تائید کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۰    
شناسایی بدهکاران بانکی به ویژه رقم درشت ها همواره موضوع مهم و چالشی در شبکه بانکی بوده که شواهد حاکی از آن است که تاکنون اقدام چندان موثری در شناسایی و وصول بدهی آن ها صورت نگرفته است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۵    
بازار سرمایه در ماه های اخیر دچار افت و خیزهایی شده که ضرر و زیان سهامداران را به دنبال داشته است؛ نوسان های متعدد بورس باعث شده که برخی سهامداران به ویژه تازه واردها بدون هیچگونه تحلیلی اقدام به ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۵    
پس از گذشت حدود 2 ماه از آغاز فصل صید ماهیان استخوانی که آمارها به کاهش صید اشاره داشت بر اساس آخرین داده ها از سوی شیلات گیلان روند صید در این استان شیب ملایمی گرفت و در مجموع تا به امروز نسبت به ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۵    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: دام مازاد و حذفی عشایر به منظور حمایت از این قشر، با قیمت مصوب توسط پشتیبانی امور دام این وزارتخانه خریداری می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۵    
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید گفت: براساس تفاهم نامه این صندوق با بسیج سازندگی، یک هزار صندوق قرض الحسنه اشتغالزا در سطح کشور تاسیس می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۵    
فاصله تورمی دهک ها در آبان ماه به 3.2 درصد رسید که در مقایسه با ماه قبل چهار دهم واحد درصد افزایش داشته است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل راه آهن خراسان گفت: حجم صادرات کالا از مرز ریلی سرخس در شمال خراسان رضوی به ترکمنستان و دیگر کشورهای آسیای مرکزی ظرف هشت ماه گذشته امسال به میزان 102 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۵    
امروزه یکی از ملاک های اصلی رقابت بین بانک ها میزان ارائه خدمات غیرحضوری بر بستر دیجیتال و با بهره مندی از روش های دانش بنیان بر پایه فناوری اطلاعات به صورت مشتری محور، متنوع ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۵    
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به جریمه مشترکان پرمصرف گاز، گفت: در 3 پله اول که 76 درصد از مشترکان بخش خانگی را شامل می شود، افزایش قیمت گاز لحاظ نخواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۵    
رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: مهر و آبان امسال بارندگی ها زیر نرمال (میانگین بارش بلند مدت) بود به طوری که در بیشتر استان ها کم بارشی ثبت شد ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۰    
با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، سید مرتضی موتورچی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۰    
نرخ هر دلار در صرافی های بانکی امروز (شنبه، 6 آذرماه) با 735 تومان کاهش نسبت به روز گذشته به 27 هزار و 18 تومان رسید.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۰    
هزاران تن انواع مختلف کالا از یک ماه تا بیش از 10 سال در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، بلاتکلیف مانده بود که با ورود رییس جمهوری و اهتمام وزیر اقتصاد ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۵    
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مرز رسمی پرویزخان دارای کارکردی منطقه ای و ملی است ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۵    
مدیرعامل راه آهن اعلام کرد: ایمیدور و راه آهن شرکای راهبردی برای جهش اقتصادی کشور هستند که می توانند تقاضای بار و سرمایه گذاری در توسعه خطوط ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۰    
شهردار قم کارکرد مونوریل در قم را به اندازه 3 دستگاه اتوبوس دانست و گفت: قیمت بلیت مونوریل از 15 تا 20 هزار تومان برآورد می شود که فاقد جذابیت است ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۰    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در تلاشیم تا پایان امسال ظرفیت تولید نفت را به پیش از تحریم ها و چهار میلیون بشکه برسانیم و منابع مالی آن نیز مشخص شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به لایحه بودجه 1401 گفت: اصلاح ساختار براساس همفکری نخبگان و همراهی مجلس در بودجه 1401 عملیاتی می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۵    
معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی از تشکیل کمیته تنقیح قوانین در وزارت اقتصاد و برگزاری 6 جلسه این کمیته طی 100 روز گذشته خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۵    
جدول تغییرات هفتگی نرخ سود بین بانکی نشان می دهد این نرخ در ادامه روند صعودی هفته های اخیر خود با عبور از رکورد 9 ماه گذشته، به بیش از 21 درصد رسید.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۵    
در نقشه راه رشد اقتصادی غیر تورمی دولت سیزدهم به ظرفیت های بورس کالا برای عرضه کالاها، ارتقای شفافیت و نیز پوشش ریسک نوسانات قیمت مواد اولیه با ایجاد بازار معاملات آتی اشاره شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۰    
در جریان معاملات آبان ماه 1400 در بورس کالای ایران، معامله گران 29 میلیون و 105 هزار گواهی سپرده کالایی را به ارزش 9627 میلیارد و 933 میلیون ریال دادوستد کردند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه بزرگترین دغدغه کشور صادرات است و صادرات غیرنفتی راه نجات اقتصاد ایران است، اظهار کرد: اگر این موضوع حل شود بسیاری از مشکلات حل می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۰    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: اگر میعانات گازی را نمی توانند بفروشند، آن را به ما بدهند تا ظرف یک ماه آن را تبدیل به پول کنیم و به عنوان بودجه مشوق صادراتی استفاده کنیم.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۵    
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: چرخ بخش اعظم صنعت کشور بواسطه کارخانه های مادر استان مرکزی می چرخد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۵    
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر 400 هزار کارگر ساختمانی در کشور بیمه نیستند که در مقصر این مسئله مجلس است چراکه باید قانونی در راستای حمایت از کارگران ساختمانی تصویب کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۵    
استاندار مرکزی گفت: مدیریت و حاکمیت وظیفه تامین چند مولفه از جمله عدالت، رفاه و امنیت را بر عهده دارد، بر این اساس دیوان سالاری استان مرکزی را به نفع عدالت و امنیت و رفاه مردم استان می شکنیم.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۵    
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارزی ایران، گزارشی از نرخ و حجم معاملات دلار و یورو در اولین روز کاری این بازار در هفته جاری را اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۰    
مدیر بیمارستان قائم (عج) مشهد گفت: سی تی اسکن اهدایی بیمه ایران در پیک پنجم کرونا جان صدها نفر را نجات داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۰    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در مجموع 100هزار تن کسری گوشت داریم که از خارج از کشور وارد می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۰    
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به پیشنهاد اجرای تأمین نهاده های دامی از مُدل طرح شهید سلیمانی بسیج گفت: از وزیر می خواهیم جهت رفع نیاز نهاده های دامی در ورامین دستور ویژه صادر شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۵    
بانک کشاورزی همواره نسخه ای از قراداد تسهیلات پرداختی را به مشتریان ارائه می دهد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۵    
هفتمین وبینار از سلسله وبینارهای تحول دیجیتال در صنعت بیمه روز دوشنبه اول آذرماه 1400 به میزبانی بیمه ملت برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۵    
یازدهمین گردهمایی مدیران ستادی و شعب سراسر کشور شرکت بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه سینا در روز چهارشنبه سوم آذرماه 1400 برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۰    
با حمایت و مشارکت 14 هزار میلیارد ریالی بانک کشاورزی، از ابتدای سال 1400 تا پایان آبان ماه در مجموع 349 هکتار گلخانه در کشور احداث شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۰    
استاندار چهارمحال و بختیاری از مدیریت شعب بانک در استان قدردانی کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۰    
همزمان با هفته بسیج، میز خدمت حوزه مقاومت بسیج بانک کشاورزی روز جمعه پنجم آذرماه در محل نماز جمعه تهران برپا شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۵    
بانک کشاورزی از ابتدای سال 1400 تا پایان آبان در زمینه پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی، ضمن تحقق 88 درصد برنامه تعهدی سال 1400، درمقایسه با مقطع مشابه در سال گذشته 95 درصد رشد داشته است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۰    
دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک مهر ایران در دیدار با احمدی نیا، مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان، بر نقش تعامل سازنده نظام بانکی و اداره کل بنیاد شهید در ارتقای سطح معیشت خانواده معزز شهدا و ایثارگران ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۰    
مرکز نوآوری ایران زمین، وابسته به بانک ایران زمین، به عنوان پایگاه جمع آوری، حمایت و مشارکت از طرح ها و ایده های خلاقانه کسب و کارهای نوپا و نوآور ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۵    
معاون امور بین الملل، پرداخت سود به سپرده های ارزی مشتریان را یکی از مزیت های رقابتی شعب در بازاریابی و جذب منابع ارزی دانست.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۵    
بانک توسعه تعاون با وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی، قرارداد عاملیت جهت پرداخت 7500 میلیارد ریال تسهیلات به فعالین بخش گردشگری منعقد نمود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۰    
شعب بانک تجارت سراسر کشور در آبان ماه امسال به 7768 نفر از زوجهای جوان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کردند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۰    
قرارداد همکاری بانک تجارت و اتحادیه شرکت های تعاونی مصرف فرهنگیان ایران (اتما) با هدف افزایش قدرت خرید معلمان فرهیخته کشور به امضا رسید.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۵    
بانک مرکزی ج.ا.ا در بخشنامه ای که به شبکه صرافی های کشور ابلاغ کرده است، ضمن تأکید بر تداوم روند تخصیص ارز به صورت اسکناس با مصارف خدماتی 25 گانه ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۵    
با توجه به پیش بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین بانکی، امروز مورخ 6 آذر ماه 1400، این بانک به صورت موردی به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 242 ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۵    
دکتر محمد رضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران، درگذشت بهروز فردوس ، بنیانگذار گروه صنعتی ماموت و پدر صنعت خودرو تجاری کشور را تسلیت گفت.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۵    
نهمین مرحله توزیع کمک های مومنانه کارکنان بانک ملی ایران انجام شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۰    
رئیس جمهور با قدردانی صمیمانه از همراهی و همکاری مردم با دولت در رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بر ضرورت تامین داروهای مورد نیاز مردم تاکید کرد و گفت: تامین دارو از اولویت های اصلی دولت است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۰    
رییس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران گفت: کمتر از یک درصد ظرفیت تولید تجهیزات صنعت نفت به صادرات اختصاص دارد و ونزوئلا، ترکمنستان، قطر ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۵    
معاون قرنطینه سازمان حفظ نباتات ضمن اشاره به جعلی بودن گواهی بهداشت نخل هایی که به کشور قطر صادر شده بود در خصوص خبری که اخیرا در مورد "عودت 3500 تن محموله سیب زمینی از ازبکستان به ایران به دلیل ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۵    
صدور مجوز صید میگو جهت شناورهای صیادی در کلیه صیدگاه های استان خوزستان ممنوع شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۵    
روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه بر اقدامات اجرایی برای حل مشکلات اقتصادی تاکید کردند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۵    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ارائه راهکاری برای کوتاه شدن دست دلالان از بازار نهاده های دامی گفت: محصول کارخانه های فرآوری برای کیفیت سنجی خوراک دام بازرسی ، نمونه برداری و آنالیز شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۵    
آنطور که برخی مشاوران املاک اطراف تهران می گویند قیمت مسکن پیرامون پایتخت طی دو ماه گذشته تا 10 درصد کاهش یافته و در مقابل ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۰    
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از شناسایی یکی از سرشبکه های بزرگ قاچاق سازمان یافته لوازم خانگی و ضربه به این شبکه خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۰    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که اجبار به دریافت اینماد سنگ بزرگی جلوی پای کارآفرینان و در تضاد با روح قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۰    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: به دلیل نزدیک شدن به مذاکرات وین و همچنین از طرفی نزدیک شدن به سال نو میلادی ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۹    
یک کارشناس و پژوهشگر حوزه آب اعتقاد دارد که توسعه صنایع آب بر، افزایش تعداد کارخانه های تولید آب معدنی و توسعه باغشهری ها ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۹    
درحالیکه در روزهای اخیر نابه سامانی هایی در بازار ارز به دلیل شکل گیری صف مقابل صرافی ها برای دریافت سهمیه 2200 یورو شکل گرفت ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۹    
معاون دادستان همدان گفت: طبق بررسی های سازمان صنعت، معدن و تجارت کاهش 15 درصدی اجاره بها در همدان محقق شده است که صحت و سقم این ادعا باید مورد بررسی قرار بگیرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۹    
مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی آخرین وضعیت بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در کشور را تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۹    
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: هر چند بارش های روزهای اخیر در برخی نقاط استان خوزستان مناسب و سبب تامین آب برای زمین های کشاورزی شد اما از نظر منابع آب ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که دولت سیزدهم باید فکری برای تغییر سیستم بانکداری به نظام بانکداری اسلامی کند تا اندوخته ها و سرمایه های مردمی که در بانک ها وجود دارد به سمت تولید و رفع ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۹    
درپی شیوع ویروس جهش یافته جدید در شش کشور آفریقایی، ممنوعیت های جدید سفر به و از این کشورها به زودی اعلام و اعمال خواهد شد چرا که این ویروس از سوی سازمان بهداشت جهانی در طبقه بندی سویه نگران کننده ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۹    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت تمهیدات ایران برای جلوگیری از ورود جهش جدید ویروس کرونا به کشور را تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۹    
یک فعال حوزه کار با قدردانی از دولت به جهت انجام واکیسناسیون و مهار کرونا ابراز امیدوای کرد: در بحث معیشت نیز نگاه ویژه ای به جامعه کارگری و بازنشستگان صورت گیرد و دولت در جهت ترمیم حقوق و افزایش ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۹    
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در خانه ملت گفت: قسمت عمده ای از شیر در شهرستان ورامین تولید می شود و باید به این موضوع توجه جدی داشته باشیم و بدانیم در صورتی که تولید شیر ورامین دچار آسیب شود ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۹    
سفرهای جاده ای مردم در هفته گذشته بر خلاف روزها و هفته های آبان ماه امسال روند صعودی به خود گرفت و بیش از 500 هزار خودرو بیشتر از هفته قبل از این بررسی در محورهای مواصلاتی مشاهده شدند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۴    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پروتکل های ارتباطی و تجهیزات مکانیکی در سامانه هوشمند سوخت نیازمند به روزرسانی بوده که باید گام به گام اجرایی شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۴    
دبیر انجمن انبوه سازان استان اصفهان گفت: برای حل بحران بخش مسکن دولت باید دخالت درست و منطقی کند و ابزار محرک آن بخش خصوصی باشد، از سوی دیگر سیاست گذاری و نظارت ها باید درست باشد ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۴    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اتلاف بالای انرژی در واحدهای مسکونی، عدم استفاده از لوازم گرمایشی و سرمایشی استاندارد و عدم اتخاذ سیاست های قیمتی مناسب را از جمله علل رشد مصرف تلقی کرده و ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۹    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای حمایت دامداران و برای اینکه دلال ها با قیمت پایین دام ها را خریداری نکنند برای دام های حذفی و مولد یک دستور العمل تدوین کردیم که پشتیبانی دام ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۴    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی همه تلاش خود را برای رفع موانع در مسیر توسعه اقتصادی کشور به کار گرفته تا چرخش چرخ خدمات و صنعت و ماموریت ها به بهترین شکل انجام شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۴    
در حال حاضر به دلیل افزایش بی سابقه مصرف گاز در بخش خانگی، محدودیت ها در سوخت رسانی به نیروگاه ها و صنایع عمده همچون سیمان آغاز شده تا از افت فشار گاز در شبکه سراسری جلوگیری شود اما آنطور که سخنگوی ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۴    
وزیر راه و شهرسازی از اعلام آمادگی برای مشارکت با انبوه سازان برای ساخت مسکن خبر داد گفت: متناسب با محل زمین می توانیم مشارکت در ساخت با انبوه سازان داشته باشیم و واحدهای سهم وزارت راه وشهرسازی را با ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۹    
باز هم کمبود سیلندر گاز در بوشهر موجب گلایه و نارضایتی مردم شده است به طوری که برای تهیه یک سیلندر گاز پُر و تعویض آن با سیلندر خالی باید گاهی 3 تا 4 بار به مراکز توزیع کپسول مراجعه کنند و دست خالی ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۹    
وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی مشکلات کشاورزان و دامداران و بازدید از طرح های مرتبط به ورامین سفر کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۹    
مدیر کل اداره استاتدارد استان تهران از آغاز بررسی موتورخانه ها برای کاهش آلودگی هوا خبر داد و گفت که طبق جدیدترین نتایج در استان تهران، 90 درصد نمونه های بنزین مورد قبول بوده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۴    
دومینوی سیاه سرد شدن هوا، افزایش میزان مصرف گاز، کمبود گاز در کشور، اولویت تامین گاز بخش خانگی، استفاده نیروگاه ها از سوخت دوم ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن از آغاز صدور ضمانت نامه برای شرکت های دانش بنیان و غیردانش بنیان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۴    
رییس اداره تعاون روستایی شهرستان مسجدسلیمان از خرید و توزیع نهاده های کشاورزی از جمله بذر گندم، کلزا و کود میان کشاورزان خبرداد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۹    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزیران نفت و نیرو به کمیسیون انرژی مجلس امیدواری دادند که شاهد کمبود سوخت چه برای مصارف خانگی و چه تامین سوخت نیروگاه ها در فصل سرما نباشیم.
  • ۱