چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۴:۴۳May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 22 آذر 1400 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1398 اقتصادگردان 7 فروردین 1399 اقتصادگردان 1 فروردین 1400 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1400 اقتصادگردان 31 خرداد 1400 اقتصادگردان 31 تیر 1400 اقتصادگردان 31 مرداد 1400 اقتصادگردان 31 شهریور 1400 اقتصادگردان 30 مهر 1400 اقتصادگردان 30 آبان 1400 اقتصادگردان 30 دی 1400 اقتصادگردان 1 بهمن 1400 اقتصادگردان 29 اسفند 1400 اقتصادگردان 1 آذر 1400 اقتصادگردان 2 آذر 1400 اقتصادگردان 3 آذر 1400 اقتصادگردان 4 آذر 1400 اقتصادگردان 5 آذر 1400 اقتصادگردان 6 آذر 1400 اقتصادگردان 7 آذر 1400 اقتصادگردان 8 آذر 1400 اقتصادگردان 9 آذر 1400 اقتصادگردان 10 آذر 1400 اقتصادگردان 11 آذر 1400 اقتصادگردان 12 آذر 1400 اقتصادگردان 13 آذر 1400 اقتصادگردان 14 آذر 1400 اقتصادگردان 15 آذر 1400 اقتصادگردان 16 آذر 1400 اقتصادگردان 17 آذر 1400 اقتصادگردان 18 آذر 1400 اقتصادگردان 19 آذر 1400 اقتصادگردان 20 آذر 1400 اقتصادگردان 21 آذر 1400 اقتصادگردان 22 آذر 1400 اقتصادگردان 23 آذر 1400 اقتصادگردان 24 آذر 1400 اقتصادگردان 25 آذر 1400 اقتصادگردان 26 آذر 1400 اقتصادگردان 27 آذر 1400 اقتصادگردان 28 آذر 1400 اقتصادگردان 29 آذر 1400 اقتصادگردان 30 آذر 1400 
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۹    
مگر نسبت دادن ندانم کاری و اسراف منابع ارزی به جمشید بسم الله در گذشته گره کور سیاست های ارزی نابخردانه را باز کرد؟/ خود دوستان با کارهایی که می کنند ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۴    
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، متن نامه غلامرضا سلیمانی خطاب به سیداحسان خاندوزی به شرح زیر است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۲۳:۵۵    
رییس نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت گفت: به منظور توسعه بازار شرکت های دانش بنیان تسهیلات لیزینگی 8 تا 10 درصدی به خریداران تجهیزات بخش خصوصی از سوی صندوق نوآوری و صندوق ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۵    
مقایسه بودجه سال 1401 با سال 1400 حاکی از رشد 25 درصدی درآمد بانک ها در سال آینده است
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۲:۲۰    
بررسی ها بیانگر این است که در هشتمین ماه سالجاری نیز شاخص تولید صنعتی شرکت های بورسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد منفی 1٫1 درصدی را ثبت کرده و رشد منفی تولید صنایع فلزات اساسی بیشترین سهم را در ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۲:۲۰    
رییس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: حدود 50 درصد مالیاتی که وصول می کنیم فرار مالیاتی داریم که بر این اساس این مبلغ 135 هزار میلیارد تومان برآورد می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۰:۳۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اعلام کاهش پنج درصدی مالیات واحدهای تولیدی در بودجه سال آینده، گفت: تلاش می کنیم در بودجه سال آینده افزایش درآمدهای مالیاتی از محل جلوگیری از فرار مالیاتی و مالیات بر ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۰۹:۱۵    
عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره وضعیت ترافیکی شهر تهران اظهار کرد: حدود 90 تقاطع بزرگراهی تهران هنوز کامل نیست و لوپ رمپ و پل ندارد و با تکمیل این پروژه ها عبور و مرور و آلودگی و ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۰۹:۰۰    
محسن هاشمی، رییس سابق شورای شهر تهران در واکنش به اینکه اعضای شورای ششم معتقد هستند، مدیریت شهری دوره پنجم بودجه سال 1400 را سیاسی بسته است ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۰۸:۴۵    
در پی افزایش قیمت اوراق تسهیلات مسکن و گران شدن هزینه دسترسی به وام مسکن، قرار است بانک تخصصی بخش مسکن طرحی برای کاهش هزینه این تسهیلات برنامه ریزی کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۵    
طرح بیمه ای شجره طیبه به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه و ارایه خدمات مناسب به بسیجیان و خانواده های معزز آن ها با حضور مقامات سازمان بسیج و شرکت بیمه کوثر رونمایی شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۰    
دفتر مطالعات بخش عمومی مرکز پژوهش های مجلس عنوان کرد: با توجه به ابعاد سیاسی و حقوقی مسئله اصلاح روند بررسی بودجه و حقوق قوه مجریه و مقننه در این موضوع برنامه ریزی جهت اصلاح این روند نیازمند اجماع ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۰    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی گفت: 100 درصد درآمدهای حاصل از 132 مسیر هوایی به طول 88 هزار کیلومتر متعلق به شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران است که صرف نوسازی سامانه های هوایی می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با تدوین نهایی طرح جامع تجارت خارجی، موانع و مشکلات صادرات و واردات به سرعت رفع خواهد شد و مبادلات تسهیل می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۵    
وزیر نیرو با بیان اینکه یکی از ضعف های بزرگ در بحث آب و برق، موضوع اقتصاد آنهاست، تاکید کرد: راندمان تولید و مصرف آب و برق در بخش های مختلف، نیازمند یک انقلاب اساسی است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۵    
مدیر کل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کارگاه آموزشی برنامه توسعه ملل متحد (UNDP) و نشست مشترک نمایندگان ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۵    
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است که معافیت پنج درصدی مالیات شرکت های تولیدی حاضر در بازار بورس که در بودجه مطرح شده، با هدف حمایت و تشویق از این شرکت ها انجام شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۰    
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اصولی ترین راهکار توسعه و آبادانی کشور، توانمندسازی، رشد استعدادها و خلاقیت های جامعه از طریق تعاونی ها است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۵    
نایب رئیس هیات مدیره انجمن قطعه سازان و مجموعه های خودرو گفت: واردات خودرو در شرایط کنونی دشوار ارزی کشور و تداوم تحریم ها به صلاح نیست.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۵    
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: تامین برق پایدار در تابستان آینده از مهم ترین اهداف دولت سیزدهم است و بر همین اساس از هم اکنون برنامه ریزی برای تامین برق پایدار مشترکان آغاز شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۵    
دولت در لایحه بودجه 1401، به منظور ساماندهی و کارآمدسازی سیاست های حمایتی، تمامی دستگاه ها را مکلف کرده است تا تمامی حمایت ها و کمک های خود را از اقشار آسیب پذیر، در سامانه وزارت تعاون ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: میزان عوارض خروج از کشور در بودجه نیامده و در آیین نامه های دولت تعیین می شود و رقم پنج میلیون تومانی برای آن صحت ندارد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۰    
قرعه کشی پنج محصول طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار امروز (دوشنبه) انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا اعلام می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۰    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: امنیت غذایی پایدار و ایجاد درآمدزایی کشاورزان بدون تحقیقات و پژوهش ممکن نیست و راهی به جز این نداریم.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۵    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت به تلاش وزیر صنعت در زمینه لغو قیمت گذاری دستوری اشاره کرد و افزود: وزارت صنعت طی ماه های اخیر، عرضه محصولات در بورس را از سیمان آغاز کرد ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۰    
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: توسعه صنایع کوچک زمینه ساز رونق تولید است که نقش زیادی در اشتغالزایی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۰    
شیوع کرونا از حدود دو سال گذشته، کسب وکارها را به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل در آورده بود که با سیاست های حمایتی و تشویقی دولت سیزدهم ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۰    
مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از 50 طرح و پروژه به کمیسیون اروپا ارائه شده که در صورت تمایل طرف اروپایی، مایل به همکاری مشترک درباره آن هستیم.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۵    
دولت قرار است 100 هزار میلیارد تومان را به صورت جبرانی به مردم پرداخت کند که البته هنوز اعلام نشده که این جبران مابه التفاوت حذف ارز 4200تومانی به چه روشی انجام خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۵    
یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: مالیات بر ارز به عنوان یک ابزار می تواند روند خرید و فروش را از مبادی رسمی منطقی کند و جلو یکسری سوءاستفاده ها را بگیرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۵    
رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران گفت: باید کمک کرد بازارها آرامش خود را بدست آورده و به تعادل برسد که در این زمینه، بورس کالا می تواند میزبان خوبی از عرضه و تقاضای کالاها باشد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۰    
نیاز ارز 4200 به 18 میلیارد دلار رسیده است / هزینه 50 هزار میلیاردی حقوق کارکنان در هر ماه / یارانه پنهان ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۰    
معاون وزیر صمت با اشاره به تدوین نقشه راه این سازمان برای حمایت از صادرکنندگان و رفع مشکلات پیش روی آنها گفت: کارگروه مشترکی با بانک مرکزی برای رفع مشکلات بازگشت ارز صادراتی تشکیل شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۰    
با توجه به شتاب تورم در آمریکا، فدرال رزرو ایالات متحده، بانک مرکزی ژاپن، بانک انگلستان و بانک مرکزی اروپا، این هفته جلسات سیاست پولی خود را برگزار خواهند کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت به معرفی اجمالی راهبردهای سه گانه وزارت صمت برای تحقق این اهداف صادراتی پرداخت و گفت: باید در جایگاه مناسب در زنجیره های اقتصادی جهانی قرار بگیریم.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۵    
یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: نزدیک شدن نرخ تسعیر ارز به ارز نیمایی نزدیک بودن به نرخ واقعی را نشان می دهد و این یک گام به جلو است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۰    
در راستای توسعه فروش غیرحضوری، شرکت بیمه نوین سامانه فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای خود را راه اندازی کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۵    
نگاه سوداگرانه و توقعات نابجای مالی از صنعت بیمه از سوی نهادهای مختلف با هدفگذاری افزایش ضریب نفوذ بیمه در تضاد است و این رویه باید متوقف شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۵    
کارگاه آموزشی انتقال ریسک بحران از طریق مکانیزم بیمه، به صورت مجازی و با همکاری مشترک بیمه مرکزی و دفتر همکاری اقتصادی کشورهای عضو اکو برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۰    
نرخ دلار که هفته گذشته و بعد از دور هفتم مذاکرات وین به 31500 تومان هم رسیده بود، روز دوشنبه 22 آذر 1400 به کانال 29 هزار تومان رسیده و در ساعات عصر به قیمت 28750 تومان معامله شد ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۰    
بانک دی برای بهبود کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات و صرفه جویی در منابع مالی، بخشی از خدماتش را علاوه بر شعبه های این بانک در شعب پست بانک و دفاتر بنیاد شهید ارائه می دهد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۰    
سرویس تمدید و عدم تمدید خودکار کسر کارمزد پیامک واریز و برداشت در بانک قرض الحسنه مهر ایران فعال شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۰    
بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به سیاست های اقتصاد هوشمند و با هدف افزایش سرعت ارائه خدمت به مشتریان خود ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۰    
همزمان با آغاز هفته گرامی داشت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران، هفدهمین شعبه این بانک در استان گلستان در شهر فاضل آباد افتتاح شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۵    
قائم مقام بانک گردشگری با اشاره به برنامه این بانک برای سرمایه گذاری در پروژه های تولیدی، تجاری و زیرساختی و راهبرد اتخاذ شده در مسیر حمایت از مشارکت کنندگان و سرمایه گذاران پروژه ها اعلام کرد ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۵    
نسخه اندروید با افزدن قابلیت های جدید همراه بانک رسالت بروزرسانی شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۵    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شورای شهر قم با اشاره به نقش حمایتی بانک شهر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۰    
با توجه به اینکه طبق لایحه بودجه سال آینده صاحبان خودروهای بالای یک میلیارد تومان مشمول مالیات می شوند، دولت از این محل پیش بینی درآمد 5000 میلیارد تومانی را نیز داشته است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۰    
بانک ملی ایران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت همه جانبه از بخش تولید،اقدامات گسترده ای را برای پشتیبانی از تولیدکنندگان کشور به عمل آورده است که هر یک از آنان در صنایع مختلف ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۰    
سازمان اداری استخدامی از اضافه شدن دو شاخص مردم محور به شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۰    
عضو کمیته دستمزد شورای عالی کار با ابراز خرسندی از برگزاری منظم نشست های کمیته دستمزد، از ارائه نتایج تحقیق موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی در خصوص مزد منطقه ای و مزد صنایع در جلسه امروز خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۰    
با حضور معاون اول رییس جمهور از صادرکنندگان نمونه کشور در آیین بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات تجلیل شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۵    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، پس از 566 روز، فوتی های روزانه کرونا در کشور به کمتر از 50 نفر رسید.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به ارتباط مستقیم تامین دارو با تخصیص ارز، گفت: متاسفانه هنوز سهمیه ارزی شش ماه دوم سال برای دارو تخصیص داده نشده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۵    
مشاور سازمان مرکزی تعاون روستایی با بیان اینکه برای توزیع هوشمند اقلام اساسی از پلتفرم های بزرگ دعوت به همکاری کردیم ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهرهای جدید احداث پروژه های بزرگ مقیاس از جمله ورزشگاه ها، بیمارستان ها، پارک های فناوری، مجموعه های تجاری، فرهنگی ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۰    
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از برطرف شدن مشکل ارتباط سامانه تبدیل کارگاهی دوگانه سوز شدن خودروها (gcr.niopdc.ir)، طی امروز خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۰    
دبیر کانون سراسری مرغ گوشتی کشور با اشاره به عدم شارژ دانه ذرت در سامانه بازارگاه از وضعیت بسیار بد مرغداران خبر داد و گفت: مجبور به تهیه دان مرغ از بازار آزاد هستیم.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۰    
معاون اقتصادی رییس جمهوری می گوید ایران باید با توسعه صادرات، از مشکلات اقتصادی و محدودیت هایی که علیه اقتصاد وضع شده عبور کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۰    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره میزان درآمدهای دولت از محل عوارض خروج مسافر از کشور در سال آینده و مقایسه آن با سال های گذشته پرداخت.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۵    
به موجب قانون، همه مجموعه ها، شرکتها و سازمانهای مشمول قانون کار باید حداقل دو ماه و حداکثر سه ماه پایه حقوق را به عنوان عیدی و پاداش به کارگران و نیروهای کار خود بپردازند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۵    
با ادامه روند تنوع بخشیدن به اقتصادهای خلیج فارس، رشد درآمد در این کشورها همچنان قوی خواهد بود و قطر قرار است که عملکرد بهتری داشته باشد ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۵    
عضو هیات مدیره بورس کالای ایران با اشاره به ظرفیت های این بازار برای پذیرش کالاهای مختلف، همکاری بورس های کالایی ایران و سوریه را فرصتی در دل تحریم عنوان کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۵    
برترین شرکت های دانش بنیان، پژوهشگران برتر و واحدهای برتر صنعت و معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفتند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۰    
رئیس اتاق بازرگانی ایران می گوید که با وجود پیشرفت کشورهای هم سطح، صادرات ایران در 30 سال گذشته افزایش نیافته است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۰    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: 4000 واحد صنعتی با اشتغالزایی مستقیم 90 هزار نفری طی هفت ماهه اخیر به چرخه تولید اضافه شده و در این بازه زمانی شاهد رشد 15 درصدی اشتغال صنعتی ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۰    
درحالیکه تاکنون مالیات بر خانه های خالی اجرا نشده است، دولت در لایحه بودجه سال آینده رقمی برای درآمد حاصل از مالیات واحدهای مسکونی خالی از سکنه تعیین کرده که معادل 2000 میلیارد تومان است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۰    
در ادامه روند نزولی در بازار سرمایه شاخص کل بورس پس از ماه ها دوباره به کانال یک میلیون و200 هزار واحد سقوط کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۰    
رئیس سازمان توسعه تجارت می گوید که این سازمان در تلاش است تا فعالیت در برخی گلوگاه های مهم صادراتی را برای افزایش فعالیت تجار ایرانی تسهیل کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۵    
پس از آنکه روز یکشنبه (21 آذرماه) لایحه بودجه سال 1401 توسط رئیس جمهور تقدیم مجلس شد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در توئیتر به آن واکنش نشان دادند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۵    
در شرایطی که سویه جدید ویروس کرونا به اسم اُمیکرون همسایگان ایران را یکی پس از دیگری درگیر می کند، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که در صورت تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا آمادگی کامل برای ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید نگاه تک بعدی در صادرات به سود ایران نیست و باید راهبردهای کلان صادراتی ایران به مرحله اجرا برسد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۵    
در شرایطی که سهم قابل توجهی از واحدهای عرضه شده در بازار مسکن را واحدهای لوکس و لاکچری به خود اختصاص می دهند آمار ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۵    
بعد از آنکه لایحه بودجه سال 1401 به صورت محدود و در قالب بودجه کلی دستگاه ها اعلام شد اطلاعات تکمیلی منتشر شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۰    
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از افزایش سهم سی ان جی در سبد خودرو به 30 درصد تا افق 1404 خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۰    
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور بر اهمیت تحول نظام آموزشی همسو باتحول دیجیتالی در دنیا و حرکت به سمت مدل سکویی تاکید کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۰    
برخلاف قانون بودجه سال 1400، تاکنون حقوق ورودی در همه بخش ها مشابه سال 1399 و با نرخ ارز 4200 تومانی اخذ شده ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۰    
یک تحلیل گر بازار سرمایه ضمن بررسی تاثیر لایحه بودجه روی این بازار اظهار کرد: به طور کلی تعداد نمادهایی که از لایحه بودجه سال آینده تاثیر مثبت می گیرند بسیار بیشتر از نمادهایی است که تاثیر منفی می ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره روند بررسی لایحه بودجه در مجلس پرداخت و جدول زمانبندی آن را اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۵    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان در خصوص مشکل سوخت کامیون داران توضیحی ارایه داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی در پاسخ به چرایی استاندارد نبودن کالاهای صادراتی، اظهار کرد ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۰    
معاون طرح و توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به وضعیت تامین آب کشاورزان شهرستان باوی گفت ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۰    
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بودجه باید به نحوی تصویب شود که دیگر در سال 1401 با کسری بودجه مواجه نشویم.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۵    
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: با برطرف شدن مشکل صدور کارت بازرگانی برای کارخانجات نورد و لوله صفا نبض تولید در بزرگترین شرکت لوله ساز دنیا تندتر می زند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۵    
وزیر نیرو با اشاره به اقدامات بسیجیان متخصص صنعت آب و برق، از آغاز برنامه سه ساله شورای جهاد آبرسانی در روستاها خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۰    
وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور تحقق شایسته تر سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و رفع معضلات اجرایی و نظارتی حوزه خصوصی سازی ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۰    
رئیس جمهور از حمایت های بیشتر دولت برای تامین داروی مورد نیاز بیماران به عنوان اقدامی مستمر و ضروری یاد کرد و از مسئولان دست اندرکار از جمله وزارت بهداشت و بانک مرکزی خواست در جهت تامین نیازهای ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۵    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس در این شرایط با هرگونه افزایش قیمت خودرو مخالف است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۵    
رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه دو خودرو ساز بزرگ در ایران عملا حیاط خلوت دولتها هستند، گفت: رقابت دولت با بخش خصوصی به ضرر اقتصاد کشور است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۵    
وزیر جهادکشاورزی گفت: دامدار کارت برای رفع مشکل دامداران روستایی از چهارشنبه این هفته رونمایی و با سود 11 درصد و با سقف 50، 10 ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۰    
بررسی لایحه بودجه سال آینده حاکی از آن است که از خردادماه تسهیلات واحدهای مسکن مهر فروش اقساطی نشده به 18 درصد افزایش خواهد یافت.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۰۷:۴۰    
بودجه 1401 دولت، در شرایطی که هنوز تحریم ها لغو نشده وکشور با مشکلات کمبود درآمد ریالی و ارزی، تورم بالا، نوسان دلار و نرخ ارز 30 هزار تومانی در بازار مواجه است ...