پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۹May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 5 اسفند 1396 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 1 فروردین 1396 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1396 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1396 اقتصاد نیوز 31 تیر 1396 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1396 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1396 اقتصاد نیوز 1 مهر 1396 اقتصاد نیوز 30 آبان 1396 اقتصاد نیوز 30 آذر 1396 اقتصاد نیوز 30 دی 1396 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1396 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 2 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 3 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 4 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 5 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 6 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 7 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 8 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 9 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 10 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 11 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 12 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 13 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 14 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 15 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 16 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 17 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 18 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 19 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 20 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 21 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 22 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 23 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 24 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 25 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 26 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 27 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 28 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۳    
تیم های استقلال و پرسپولیس تاکنون 85 بار با یکدیگر دیدار کرده اند و سهم آبی ها 24 برد و سهم سرخ پوشان 23 برد بوده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۵    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت که میزان ذخیره آب سدهای کرج و طالقان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 8 درصدی داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۰    
پانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، از سوی سازمان مدیریت صنعتی روز دوشنبه با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، مقام ها، مدیران ارشد سازمان ها و متخصصان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۵    
درحالی که مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در آخرین نشست خبری خود تکمیل گازرسانی به زاهدان را منوط به گرفتن آبونمان گاز از مشترکان عنوان کرده ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۰    
اما خوشبختانه هستند اپلیکیشن های شخص ثالثی که می توانند اطلاعات درست و دقیقی از وضعیت باتری دیوایس را در اختیارتان بگذارند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۷:۰۸    
خبر آنلاین : یک خبرگزاری روسی از توافق روسیه و اسرائیل در موضوعات مهم و حساس منطقه ای خبر داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۶:۳۵    
عصر ایران : وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده پروژه انتقال سفارت خانه آمریکا در اسراییل از شهر تل آوبو به شهر قدس را تسریع می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۹    
زن 50 ساله قزوینی که به دلیل اصابت جسم تیز به ناحیه گردن با پارگی تمام طول گردن مواجه شده بود از مرگ حتمی نجات یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۲    
انتخاب: تماس صوتی ایمو در ایران مسدود شد و مارکت های اندرویدی ایران مانند بازار نیز نرم افزار پیام رسان imo را به دستور مقامات قضایی حذف کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
الف: نامه درخواست کار که سال 1973 استیو جابز، بنیانگذار شرکت اپل آن را پر کرده بود، به حراج گذاشته می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۸    
تیپ ترانه علیدوستی در مراسم ختم مادر زهرا رهنورد حضور پیدا کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۵    
بازیکن لیورپول با سبک خاص و منحصر به فردی گلزنی می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۹    
احمدزاده این فصل علاوه بر نقش پررنگش در پرس و سبک بازی پرسپولیس، تاثیرگذارترین فصلش در حمله را هم پشت سر می گذارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۶    
کلیک:چند روز پیش، تیم پروژه صفر گوگل وجود نقص امنیتی در مایکروسافت اج (Microsoft Edge نام مرورگر جدید مایکروسافت است که اولین نسخه این مرورگر (با اسم رمز اسپارتان) در 21 ژانویه 2015 به صورت رسمی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۴    
محققان دانشگاه تورنتو دستگاهی تولید کرده اند که با اسکن مغز و ثبت فعالیت های آن، چهره افرادی که به آن ها فکر کرده ایم را بازسازی می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۱    
سیامک نعمتی باز هم برای پرسپولیس گل زد و البته باز هم احتمالا باید او را از بازی های بعد به عنوان بازیکن تعویضی پرسپولیس ببینیم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۵    
از آنجایی که خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای مجازی در ایران معمولا در گروه های تلگرامی و فروم های اینترنتی بدون وجود نظارت خاصی روی معاملات آن صورت می گیرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۲    
بزرگترین شرکت معمار پردازنده های رایانه ای اعلام کرده که درصدد است بخش سیم کارت در تجهیزات دیجیتال را برای صرفه جویی در فضا، حذف کند و این کار را با آی سیم انجام می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۶    
با توجه به هزینه سنگینی که آبی و اناری ها برای خرید مهاجم سابق بوروسیا دورتموند متحمل شدند، او به هیچ عنوان نتوانسته انتظارات را برآورده کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۰    
ایسنا:کاربران آمریکایی به علت مشکل هنگ کردن گوشی های آیفون، ناخوداگاه به طور متوسط 20 بار در روز با شماره تماس های اضطراری تماس می گیرند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۸    
سال 96 دهمین سالی بود که ایران در حوزه آموزش رباتیک به طور جدی وارد شده است و بنا به گفته کارشناسان در طول این سال ها افرادی توانمند و حاذق در این حوزه شناسایی شده و الان مشغول به کار هستند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۹    
اگر به دنبال خرید یک گوشی جمع و جور هستید که تنها با یک دست از آن ها استفاده کنید، در این مقاله لیستی از بهترین گوشی های کوچک سال 2018 را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۰    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال به کارت زردی که داور به او نشان داد و از دربی هشتاد و ششم محرومش کرد واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۱    
با محروم شدن حسین حسینی دروازه بان استقلال از دربی، حالا چشم امید شفر و هواداران این تیم به سید مهدی رحمتی است. این در حالی است که این دروازه بان نیز با مصدومیتی خفیف روبرو شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۹    
مهر:مدرسه در چین رشته ای برای آموزش بازی های ویدئویی به نوجوانان را ایجاد کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۶    
مامه بابا تیام خیلی زودتر از آن چه تصور می شود توانست اولین گلش را برای استقلال در لیگ برتر به ثمربرساند. او روی تک گل استقلال مقابل الهلال هم نقش ویژه ای داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۰۹    
پرسپولیس مقتدرانه صدر نشین لیگ برتر است و با کسب 3 امتیاز دیگر قهرمانی آنها در این فصل مسجل خواهد شد. اما مقایسه شرایط این تیم با فصل قبل نشان می دهد که آنها پیشرفت قابل ملاحضه ایی داشته اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۰۶    
ایسنا:محققان اعلام کردند هزینه حملات سالانه جرائم سایبری به ویژه پس از افزایش حملات به بازارها و ارزهای مجازی به 600 میلیارد دلار در سال رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۰۰    
مدافع رئال مادرید بیش ترین کارت را در پنج لیگ برتر اروپا دریافت کرده است و دیگر بازیکنان خشن رقابت های قاره سبز فاصله تقریبا زیادی با مدافع رئال مادرید دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۷:۳۰    
متولی صنعت کشور، برنامه ها و عملیات وزارتخانه متبوعش درخصوص چهار حوزه معدن و صنایع معدنی ، نوسازی صنایع ، نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی و صادرات در سال 97 را تشریح کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۷:۱۵    
دیروز هر سکه طرح جدید با جهش 27 هزار تومانی به قیمت یک میلیون و 515 هزار تومان معامله شد. پس از رسیدن طلای جهانی به نزدیک سقف 5/ 1 ساله (1360 دلار) در 2 هفته اخیر با بازگشت شاخص دلار از کف 3ساله ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۷:۰۶    
تابناک: منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا از افغانستان تا لیبی، همچنان شاهد درگیری و خونریزی است و هیچ چشم انداز روشنی برای توقف این روند که در دو دهه گذشته چندین کشور را به سراشیبی تجزیه و تخریب انداخته ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۷:۰۰    
روزنامه خراسان: هفتمین روز از حادثه سقوط هواپیمای آسمان در دنا روز گذشته در حالی سپری شد که امدادگران منتظر مساعد شدن شرایط جوی بودند تا عملیات تجسس و انتقال پیکرهای جان باختگان را پی بگیرند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۵۱    
اصلاح طلبان سیدمحمد صدر، را برای گفت و گو با رهبری برگزیده اند. محمد صدر تابستان امسال با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام درآمد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۵۱    
فارس : امارات متحده از آغاز فعالیت نخستین راکتور خود در نیروگاه هسته ای براکه در نزدیکی ابوظبی و با ظرفیت تولید 1400 مگاوات برق خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۵۱    
شاتا: سازمان توسعه تجارت خبر منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر واردات 160 تن کود انسانی از ترکیه را تکذیب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۳۵    
تابناک: صادق زیباکلام نوشت: هرقدر که پرده های بیشتری از انتخابات سال 88 فرو می افتد معلوم می شود که در جریان آن انتخابات مهندسی یا دخل و تصرف هایی صورت گرفته بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۳۵    
شورای امنیت قطعنامه آتش بس 30 روزه در سوریه را تصویب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۲۰    
باشگاه خبرنگاران جوان : دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: حرکات آقای احمدی نژاد دارد یک مقدار تند می شود، این حرکات ابتدا به بهانه نقد عملکرد برخی قوا بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۱۱    
تسنیم : دادستان عمومی و انقلاب تهران از محاکمه عوامل اصلی آشوب خیابان پاسداران در اولین فرصت خبر داد و گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۰۵    
تسنیم : مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به خانم های راننده هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۰۲    
صفحه رسمی فیلم سینمایی لس آنجلس تهران با انتشار عکس پرویز پرستویی از گریم متفاوت این بازیگر در فیلم جدید تینا پاکروان رونمایی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۷    
ما در این مطلب شما را با توصیه هایی کاربردی برای کار کردن در خانه آشنا می کنیم پس با ما همراه شوید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۵    
مسواک زدن قبل از صرف صبحانه، از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند و باعث از بین رفتن میکروب های دهان می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۱    
تصویری از آزاده نامداری در جشن تولد خودمانی همسرش/ نامه نیوز
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۷    
ست کردن زیورآلات با انواع لباس مجلسی و اسپرت هرکدام قوانین مخصوص به خودشان را دارند که باعث زیباتر شدن استایل شما میشوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۰    
پرو لباس عروس از حساس ترین مراحل قبل عروسی است که عروس خانم باید تمام دقت و سلیقه اش را به کار بگیرید تا انتخابی درست داشته باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۷    
می خواهید دیوارها را نونوار کنید با رنگ و یا کاغذ دیواری جدید ، نیاز به راه و روش اصولی کندن کاغذ دیواری های قدیمی دارید ؛ روشی که بدون صرف هزینه توسط خودتان انجام شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۲    
لیندزی لوهان بازیگر سرشناس هالیوودی در هفته مد لندن با حجابی متفاوت ظاهر شد و با طرفدارانش سلفی گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
دونالد ترامپ جونیور که پیشتر از رسانه های کشور خود انتقاد کرده است، به تمجید از رسانه های هندی پرداخت!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۶    
ایبِنا: شاخص بهای اجاره مسکن در سه ماهه سوم سال 1396 بر اساس سال پایه 1395 نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل 8.5 درصد افزایش یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۳    
فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان شب گذشته صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر تولد دخترش به روز کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۴    
تابناک:به فاصله یک هفته از وقوع رویداد خونین سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، دقایقی پیش یک پرواز دیگر در همین مسیر مجبور به فرود شد؛ پروازی که حامل وزیر راه و شهرسازی بود!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
مهر : معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت:مشروط به تدوین رویه ای مشخص می توانیم پیشنهادهایی نظیر عرضه بنزین به نرخی کمتر از هزار تومان را در برخی جایگاه ها بررسی کنیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۷    
خبر آنلاین : رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که می بایست پاسخگوی عملکرد و تصمیمات خود در قبال مردم و کشور و نظام باشند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
فارس : وزیر جوان ارتباطات مهمان برنامه دورهمی می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۰    
رئیس پارلمان لبنان ضمن تاکید بر ضرورت خط مشی واحد سیاسی در برخورد با موضوع آوارگان سوری در این کشور، تنها راه مبارزه با تروریسم را همزیستی میان طوایف و وحدت لبنانی ها دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
بر اساس حکم دادگاهی در بلژیک ممنوعیت داشتن حجاب در میان دانش آموزان این کشور لغو شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۵    
سمت و سوی بازارها در سال 97 چگونه است؟ اکثر کارشناسان این سمت و سو را ذیل دو عدم قطعیت عنوان می کنند؛ آینده برجام و روندهای اقتصاد کلان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۲    
رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی طولانی خود در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران مدعی شد موفق ترین رئیس جمهوری آمریکا در اولین سال حضور در کاخ سفید بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۲    
عباس عراقچی معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه ایران که برای انجام گفت وگوهای سیاسی انگلیس وایران به لندن سفرکرده بود علاوه بردیدار بامقام های انگلیسی،درنشست های متعددی با اندیشمندان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۲    
وزارت امور خارجه ترکیه تصمیم آمریکا درباره افتتاح سفارت این کشور در قدس در ماه مه را بیانگر اصرار واشنگتن برای آسیب رساندن به صلح منطقه ای دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۲    
نماینده آمریکا در سازمان ملل بار دیگر با تاکید بر اظهارات خصمانه و مداخله جویانه خود، بر حمایت از اغتشاشگران حمایت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۱    
اخبار خودرو: خودروی رنو کپچر 2017 از صبح امروز با قیمت جدید به کسانی که این خودرو را پیش خرید کرده بودند واگذار خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۰    
خودرونویس: در روزهای گذشته، یک مدل مفهمومی آینده نگرانه از رنو در خیابان های بارسلونا در حین تست و ارزیابی زیر نور فلش عکاسان و علاقه مندان قرار گرفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از ظهر دوشنبه (7 اسفندماه) سامانه بارشی جدیدی مجددا از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور و سبب بارش باران و در برخی نقاط رعد و برق ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۷    
وزیر امور خارجه قزاقستان با انتقاد از زیر سئوال بردن اثر بخشی رژیم آتش بس و ایجاد مناطق امن در سوریه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۷    
در رتبه بندی امسال که سطح فساد اداری 180 کشور بر اساس نظر کارشناسان و فعالان کسب وکارها مورد بررسی قرار گرفته است، نیوزیلند با نمره 89 توانست در جایگاه نخست به عنوان پاک ترین کشور بایستد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۱    
شادی آذری: هفته نامه اکونومیست برای شماره این هفته خود دو سرمقاله در نظر گرفته است. سرمقاله ویژه انگلستان در رابطه با چگونگی خروج درست بریتانیا از اتحادیه اروپا است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۲    
کمیته ویژه حقوق بشر سازمان ملل نام 41 مسئول در سودان جنوبی را که در جریان درگیری های این کشور از دسامبر 2013 مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند را به کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۲    
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز 5 بهمن برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۲    
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید جشن قهرمانی پرسپولیس در اولین دیدار خانگی این تیم پس از قطعی شدن قهرمانی شان برگزار می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا از پنتاگون خواسته رژه ارتش از کاخ سفید تا کنگره در روز "کهنه سربازان" مورخ 11 نوامبر برگزار شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۱    
مقامات آمریکایی هویت فردی را که شب گذشته خودروی او با موانع امنیتی نزدیک کاخ سفید برخورد کرد، اعلام کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
وزارت کشور افغانستان از کشته شدن 18 نیروی نظامی افغانستان و زخمی شدن 2 نفر دیگر در نتیجه حمله طالبان به یک پست بازرسی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
تسنیم : نیروهای امنیتی عراق در جریان پاکسازی یک انبار سلاح گروه تروریستی وهابی داعش یک فروند پهپاد شناسایی مدرن ساخت آمریکا را کشف و ضبط کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۳    
نماینده دائم کویت در شورای امنیت تصریح کرد، دلایل تاخیر در رای گیری درباره قطعنامه جدید در زمینه برقراری آتش بس در سوریه به ناکامی شورای امنیت در توافق بر سر زمان آغاز این اقدام برمی گردد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۷    
محمد علی رامین به روزنامه سازندگی گفت: احمدی نژاد معتقد است باید نظام را به او واگذار کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۱    
گردانهای حزب الله عراق اعلام کرد که روند مبارزه با داعش در این کشور نقشه های آمریکا برای اشغال دوباره آن و منطقه را رسوا کرد و نیروهای این گردانها برای مقابله با توطئه ها آماده هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۱    
فارس : مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی در نوروز 97 از شبکه دو سیما پخش می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۸    
فارس : مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران گفت: شهروندان باید برای طرح جدید ترافیک، حساب شهروندی افتتاح کنند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۲    
گروه ویژه اقدام مالی (FATF) پس از یک هفته رایزنی ها سرانجام تصمیم گرفت نام پاکستان را به فهرست کشورهای حامیان مالی تروریسم اضافه کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۹    
روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود به صورت غیرمستقیم به جنجال های اخیر احمدی نژاد واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۶    
ایسنا : در بازار امروز - شنبه - دلار آمریکا در ادامه حرکت کاهشی روزهای اخیرش 4480 تومان عرضه می شود و سکه تمام یک میلیون و 478 هزار تومان قیمت دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۳    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد که انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی، کل منطقه را به آتش خواهد کشید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۳    
انتخاب: عربستان در پی تغییر ماهیت درگیری با ایران، از طریق دادن پاسخ به استراتژی این کشور برای کنترل سعودیها بوسیله حمایت از حوثی ها در یمن و ائتلاف با قطر است و در همین راستا تلاش می کند از طریق ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رئیس جمهور آمریکا به علت تصمیمش در انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی در ماه مه، تشکر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۲    
روزنامه فرهیختگان: محمود احمدی نژاد در جدیدترین نامه خود که خطاب به آیت ا... خامنه ای رهبر انقلاب منتشر شده ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۲    
جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد که انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی بزرگترین جنایت است و ملت فلسطین قاطعانه در مقابل آن می ایستد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۹    
سی ان ان به نقل از یک مقام آمریکایی فاش کرد: تعدادی از داعشی های بازداشت شده توسط نیروهای ارتش دمکراتیک سوریه (که توسط آمریکا حمایت می شوند)، بتازگی از یک بازداشتگاه این نیروها فرار کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۹    
ایسنا : بانک مرکزی حراج سکه را که از حدود دو ماه پیش در بانک کارگشایی آغاز شده بود، از امروز (شنبه)و تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۷    
ایسنا : با انتشار اوراق گواهی سپرده 20 درصد در بانک ها، دیگر کمتر نشانی از تبلیغ برای گشایش حساب سپرده های 15 درصدی سالانه در بانک ها دیده می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۴    
بررسی ها نشان می دهد با مصوبه مجلس، سال آینده به طور قطعی 58 میلیون نفر یارانه دریافت خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۱    
ولیعهد عربستان، ولیعهد ابوظبی و امیر قطر قرار است به منظور حل بحران دوحه طی دو ماه آتی میلادی در واشنگتن با رئیس جمهوری آمریکا دیدار کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۲    
ولیعهد امارات با رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در قصر "الشاطی" در ابوظبی دیدار و رایزنی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۰    
شورای امنیت سازمان ملل رأی گیری درباره پیش نویس قطعنامه آتش بس انسانی در سوریه به مدت یک ماه را به امشب موکول کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۱    
در مناطق مختلف شهر سیتوه ، مرکز ایالت راخین میانمار، سه انفجار روی داده که یکی از اهداف آن محل سکونت یک مقام میانماری بوده است.
  • ۱