یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۴۱Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 23 شهریور 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 2 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 3 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 4 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 5 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 6 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 7 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 8 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 9 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 10 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 11 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 12 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 13 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 14 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 15 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 16 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 17 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 18 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 19 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 20 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 21 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 22 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 23 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 24 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 25 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 26 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 27 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 28 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 29 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۵    
اقتصاد نیوز: یک سازمان حمایت از حقوق کودکان هشدار داد که دست کم 5 میلیون کودک یمنی با بحران گرسنگی مواجه هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۴    
اقتصاد نیوز:پیش فروش آیفون 10اس و 10 اس مکس شرکت اپل شروع شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز:یک اشتباه آرایشی موجب شد تا یک دختر جوان مالزیایی قسمتی از زیبایی طبیعی صورتش را از دست بدهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۰    
اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اعلام اینکه دولت با سرکوب قیمت ها مخالف است اما بازار کالاهای آزاد، رها نشده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۵    
اقتصادنیوز: ناسا اظهار داشت، تلسکوپ کپلر پس از قرار گرفتن در حالت خواب دوباره بیدار شده است. درحالی که از عمر مأموریت این تلسکوپ زمان کمی مانده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۳۴    
اقتصادنیوز: برخی داروها و مواد غذایی سبب ایجاد کم خونی می شوند که باید در مصرف آن ها حد اعتدال را رعایت کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۳۴    
اقتصاد نیوز: بورس کالا امروز عرضه 194 هزار تن فولاد را در تالارهای معاملاتی خود نهایی می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۵    
اقتصدنیوز: مدتی است که ساره بیات و محمدرضا گلزار در روزهای پایانی پروژه مشترک خود قرار دارند که عکس زیر متعلق به همین روزها است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۵    
اقتصاد نیوز: رییس شورای شهر سرپل ذهاب گفت: بدلیل گرانی مصالح ساختمانی، بسیاری از مردم فقط اسکلت خانه را بالا برده اند و بقیه کار متوقف شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۵    
اقتصادنیوز: قلب در کنار مغز مهم ترین عضوهای بدن هستند که حیای ترین نقش ها را در بدن ایفا می کنند. برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی به افراد توصیه می شود از دوران جوانی رژیم غذایی سالم و ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۸    
اقتصادنیوز: آهن از مواد معدنی بسیار لازم و ضروری برای ادامه ی حیات است. علاوه بر اسفناج سبزی ها و مواد غذایی دیگر که در این مقاله به آن ها اشاره شده است سرشار از آهن هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۱    
اقتصادنیوز: روغن کنجد سرشار از اسیدهای چرب امگا 6 است که به کنترل فشار خون کمک فراوانی می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۳۵    
اقتصادنیوز: پلاستیک عامل مرگ 40 درصد از لاک پشت های جوان دریایی است. بچه لاک پشت ها با مصرف ضایعات پلاستیکی در مقایسه با بزرگ سالان چهار برابر بیشتر می میرند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۹    
اقتصاد نیوز:به بهانه معرفی آیفون ایکس اس (iPhone XS) و آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max)، اولین گوشی دو سیم کارته اپل نیز معرفی شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۹    
اقتصاد نیوز:از پنجشنبه شب، دسترسی به چهار سرویس بزرگ حوزه مسافرتی و گردشگری کشور غیرممکن شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۸:۴۹    
اقتصاد نیوز:هواوی با تمسخر اپل بابت عدم تغییرات زیاد در گوشی های سری آیفون ایکس اس خود، به انتشار تصاویر تبلیغاتی گوشی های سری میت 20 خود پرداخته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۸:۴۹    
اقتصاد نیوز:برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین قصد وارد کردن یکسری کالای قاچاق را به کشورشان را داشتند که این کالاها توسط ماموران گمرک ضبط شد و بازیگران به مراجع قضایی معرفی شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۸:۴۹    
اقتصاد نیوز: مدیر کل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک گفت: ترخیص بخشی از کالاهای موجود در انبارهای گمرک از امروز شنبه آغاز شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۸:۳۹    
اقتصاد نیوز:شرکت فولکس واگن در نظر دارد سال آینده میلادی خط تولید فولکس قورباغه ای، خودرو قدیمی و خاطره انگیز خود را برای همیشه تعطیل کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۸:۱۵    
اقتصاد نیوز:فدراسیون جهانی فوتبال، گزارشی درخصوص گل زیبای ریکاردو کوارشما به تیم ملی ایران نوشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۸:۱۵    
اقتصاد نیوز:مدتی پیش بود که متوجه شدیم هوآوی خود را برای رونمایی از اولین گوشی هوشمند تاشوی خود در رقابت با سامسونگ آماده می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۸:۰۶    
اقتصاد نیوز:به نظر می رسد خودروهای برقی و الکتریکی با رشد 50 درصدی در بازار نروژ توانسته اند جایگاه مناسب و مستحکمی را برای خود رقم بزنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۲:۵۲    
اقتصادنیوز: مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی در گزارشی از چگونگی ایجاد جنگ روانی دشمنان با هدف کاهش اعتماد مردم به آینده اقتصاد کشور و هدایت سرمایه ایرانیان به خارج و ایجاد اخلال در نظام ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۲:۴۰    
اقتصادنیوز:موضع دوگانه اتحادیه اروپا، برای معطل نگه داشتن ایران است و این درحالی است که اروپا در موضوع تحریم ها با آمریکا همراهی می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۲:۲۸    
اقتصادنیوز: کیهان درخبرویژه خود با عنوان اگر موفق بود چرا عزل کردید اگر سوءمدیریت داشت چرا مشاور شد؟! به شغل جدید ولی الله سیف انتقادکرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۳    
ربودن اسناد از روی میز دونالد ترامپ تنها روشی نیست که دستیاران ارشد او تلاش می کنند از پیامدهای سیاست خارجی او جلوگیری کنند و وزیر خزانه داری آمریکا روشی بکر برای مقاومت مقابل تصمیمات ترامپ یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۳:۴۷    
ارتش آمریکا مراکز عملیاتی و پایگاه های جدیدی در شمال سوریه احداث می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۳:۳۱    
شرکت نایارا انرژی هند که از مشتریان نفتی بزرگ ایران است، حجم خریدش از ایران را در اوت نسبت به ماه پیش از آن، اندکی افزایش داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۳:۱۵    
اقتصادنیوز: هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت رقیه (س) در یک روزنامه با دستور ویژه دادستان کل کشور پیگیری می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۳:۰۰    
وزرات خزانه داری آمریکا شرکت هواپیمایی "مای" تایلند را به دلیل ارتباط با خطوط هوایی ماهان ایران تحریم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۸    
رئیس جمهوری روسیه اوضاع استان ادلب در سوریه را نگران کننده خواند و گفت که شمار تروریست ها در ادلب بسیار زیاد است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۲    
وزیر انرژی آمریکا می گوید که کشورش با کمک روس ها و سعودی ها می توانند خلأ ناشی از حذف ایران از بازارهای جهانی نفت را جبران کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۵    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس، گرفتن دستمزدهای کلان در روضه خوانی ها را "اشتباه" دانست و تاکید کرد که این رویه به فرهنگ عاشورا آسیب می زند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۶    
پال مانافورت رئیس سابق ستاد دونالد ترامپ در دوران مبارزات انتخابات ریاست جمهوری 2016 به دو فقره از تخلفات خود اعتراف کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۰    
نشریه تایمز چاپ لندن روز جمعه در یادداشتی با اشاره به ناکامی های داخلی و خارجی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان، این احتمال را مطرح کرد که پدرش ممکن است بزودی او را از قدرت برکنار کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۴    
هیأت انتخاب فیلم ایرانی برای رقابت در رشته اسکار بهترین فیلم خارجی زبان طی بیانیه ای فیلم بدون تاریخ ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۴    
اقتصادنیوز: مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه، در مصاحبه تلویزیونی ضمن اعلام خبر ملاقات سران دو کشور گفت: محل دیدار سوچی روسیه خواهد بود. کاخ کرملین نیز این خبر را تایید کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۱:۲۸    
علیرضا جهانگیری سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان منع سلاحهای شیمیائی مستقر در لاهه طی پیام توییتری به اظهارات اخیر ریچارد بلک سناتور آمریکائی واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۴    
اقتصادنیوز؛ نماینده مردم سنندج در مجلس گفت: مساله نا آرامی های اخیر موضوع عمده و فراگیری نبوده است، بلکه بیشتر هیاهو و ماجراجویی های رسانه های خارجی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۴    
اقتصادنیوز؛ جان کری وزیر خارجه آمریکا که مورد هجمه مقامات جمهوری خواه برای دیدار با محمدجواد ظریف قرار گرفته است امروز گفت: من (با ظریف) مذاکره نکردم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۴    
اقتصادنیوز؛ مجله تایم در شماره این هفته خود وضعیت ناخوشایند معلمان در آمریکا را سوژه طرح روی جلد این نشریه کرده و نوشته است: مدرک فوق لیسانس دارم، 16 سال سابقه کار ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۴    
اقتصادنیوز؛ سخنگوی وزارت خارجه چین درباره اقدامات آمریکا در جنگ تجاری علیه چین از ضرب المثلی استفاده کرد که می گوید: برای کشتن هزار نفر از دشمن، 800 نفر خود را به کشتن دادن .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۴    
اقتصادنیوز؛ بر اساس گزارش برنامه توسعه انسانی سازمان ملل از 153 کشور، ایران با ضریب جینی 38.8 درصد در جایگاه 88 شکاف درآمدی در جهان قرار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۱    
اقتصادنیوز؛ برنامه توسعه سازمان ملل با بررسی میزان درآمد سرانه ملی در 189 کشور جهان پرداخته است و ایران از این منظر در جایگاه 53 قرار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۳    
اقتصادنیوز؛ الیاس حضرت، قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: بزرگترین ویژگی کروبی عاشق امام خمینی بودنش است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۶    
اقتصادنیوز؛ سخنگوی وزارت خارجه، در واکنش به خبر انتصاب حمیرا ریگی فرماندار کنونی شهرستان قصرقند در استان سیستان و بلوچستان بعنوان سومین سفیر زن ایران در خارج از کشور گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۶    
اقتصادنیوز؛ آمریکا با طرح اتهاماتی از جمله دور زدن تحریم ها از استرالیا خواست تا رضا دهباشی دانشجوی ایرانی دکتری در این کشور را تحویل دولت آمریکا دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۸:۳۵    
اقتصادنیوز؛ یک نشریه اقتصادی آلمانی در گزارشی به تشریح مکانیسم سیستم مستقل مالی اروپا برای تداوم مبادلات تجاری با ایران پس از اعمال تحریم های آمریکا را بررسی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۸:۳۵    
اقتصادنیوز: معاون رئیس جمهور با اشاره به کاهش سفر ایرانیان به خارج از کشور به جزئیات حذف مهر ورود به ایران از پاسپورت گردشگران پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۸:۳۵    
اقتصادنیوز: یک کارشناس اقتصادی با بیان این که میزان بدهی و وام خارجی ایران رقمی معادل حدود 10 میلیارد دلار است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۸:۱۴    
اقتصادنیوز؛ علیرضا جهانگیری، سفیر ایران در لاهه در واکنش به اظهارات سناتور آمریکایی گفت: حرف های شما در مورد توطئه منتسب کردن حملات شیمیایی به دولت سوریه، همان چیزی است که ما بارها بیان کرده ایم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۸:۱۴    
اقتصادنیوز؛ به نوشته هاآرتص، مقام های امنیتی اسرائیل خبر فروش سیستم دفاع ضدموشکی گنبد آهنین به عربستان سعودی را تکذیب کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۸:۱۴    
اقتصادنیوز؛ سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه ایران، روسیه و ترکیه گذرگاه های انسانی در ادلب ایجاد می کنند، گفت: اوضاع در این منطقه هرگز مانند موصل و رقه نخواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۴۷    
اقتصادنیوز؛ رجب طیب اردوغان، پس از اظهارات مطرح شده از سوی دولت آمریکا، گفت که ترکیه در معرض حمله وحشتناک اقتصادی قرار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۴۷    
اقتصادنیوز: به رغم افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی ترکیه، لیر ترکیه پس از افزایشی نسبی مجددا در برابر دلار نزولی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۷    
رسانه اجتماعی (اعم از مجازی و غیرمجازی) به ویژه شبکه های اجتماعی مسوولیت دارند اولا خود تولید خبر کنند و صرفا به بازتولید اخبار سایر رسانه ها آن هم با دست بردن به اخبار بسنده نکنند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۴    
اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سقف رقابت در عرضه محصولات پتروشیمی از هفته آینده آزاد می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۶:۴۰    
اقتصادنیوز؛ محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن گفت: آمریکا به جنگ در یمن به عنوان کالایی برای به دست آوردن پول و تحقق معامله قرن نگاه می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۶:۲۸    
اقتصادنیوز؛ وزارت اقتصاد آلمان درادامه تاکید بر لزوم حفظ برجام، ایجاد سیستم پرداخت مالی مستقل با ایران را از گزینه های مطرح اتحادیه اروپا عنوان کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۶:۱۶    
اقتصادنیوز؛ یک منبع سیاسی در عراق از توافق رهبران جریان حکمت و ائتلاف الفتح برای نامزدی عادل عبدالمهدی برای تصدی پست نخست وزیری در عراق خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۶    
اقتصادنیوز؛ بر اساس گزارش نیوزویک، ایران با داعش و طرفدارانش درگیر است، اما این بار نه در خاک سوریه و عراق، بلکه در فضای مجازی.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۶    
اقتصادنیوز؛ معاون وزیر خارجه آمریکا درباره دیدار جان کری، وزیر خارجه سابق آمریکا با محمدجواد ظریف و سازش احتمالی در استراتژی آمریکا درباره ایران هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۶    
اقتصادنیوز: سعید کنگرانی بازیگر قدیمی سینما در سن 64 سالگی بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۵    
اقتصادنیوز؛ نشریه فارین افرز با انتقاد از سیاست های ترامپ گفت: تدابیر دولت ترامپ تنها موجب جسورتر شدن تندروها در تهران شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۲    
اقتصادنیوز؛ یک دستگاه آپارتمان 100 متری در پونک، خیابان ایران زمین جنوبی به مبلغ 1 میلیارد و 250 میلیون تومان به فروش می رسد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۹    
اقتصادنیوز: معاون اقتصادی بانک مرکزی با تاکید بر اینکه اعلام آمار رشد اقتصادی متوقف نشده است، گفت: بنا بر تقویم آماری این بانک ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۸    
اقتصاد نیوز:رییس کمیته بین ملی المپیک به ایران دعوت شده تا در مورد تحریم های ورزشی کشور با وی گفتگو شود و راه حلی نیز برای این مشکل پیدا شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۸    
اقتصادنیوز؛ مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان از پیدا شدن معاون وزیر راه و چهار کارشناس همراه وی در کویرهای استان سمنان خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۸    
اقتصادنیوز؛ نسخه اولیه راه کارهای 7 کشور برای حل بحران سوریه به رسانه ها درز پیدا کرده است و یکی از این راهکارهای پیشنهاد شده، قطع روابط سوریه با ایران است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۸    
اقتصادنیوز؛ رویترز مدعی شد که هند در ماه آینده و با نزدیک شئن به موعد تحریم های آمربیکا علیه ایران، خرید نفت خام ایران را به نصف کاهش می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۸    
اقتصاد نیوز:امروز ابعاد جدیدی از وضعیت مصدومیت بشار رسن مشخص شد و به نظر می رسد عراقی ها در تشدید مصدومیت او مقصر بوده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۳۳    
اقتصاد نیوز:شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که سوابق درخشانی با این تیم در آسیا دارد، با عقد قراردادی راهی تیم ملی فوتسال کویت شد تا در این کشور به کارش ادامه بدهد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۵    
اقتصادنیوز: مجله کارخانه دار در اردیبهشت ماه سال جاری و درست یک ماه پیش از دستگیری "حسین هدایتی" گفتگویی با او انجام داده که در نخستین شماره این ماهنامه منتشر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۵    
اقتصادنیوز؛ جلال میرزایی عضو فراکسیون امید مجلس گفت: سعودی ها وقتی مشاهده کردند با شکست داعش در عراق نمی توانند به اهدافشان دست یابند، تلاش کردند به سمت بهبود روابط با عراقی ها حرکت کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۵    
اقتصادنیوز: دیپلمات بلندپایه چینی گفت: سیستم تجارت فعلی جهان بی عیب و نقص نیست و چین از اصلاح آن از جمله اصلاحات در سازمان تجارت جهانی (WTO) برای منصفانه و کارآمدتر شدن آن حمایت می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۳    
اقتصادنیوز؛ وزرای کشورهای باقیمانده در برجام در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل 24 سپتامبر در نیویورک دیدار می کنند
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۳    
اقتصادنیوز: روزنامه انگلیسی تایمز در گزارشی از ناکامی های داخلی و خارجی ولیعهد سعودی و افول جایگاه داخلی و خارجی او با گذشت زمان سخن گفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۳    
اقتصادنیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی تمام رذایل اخلاقی دوران پهلوی را فراموش کرده و پیوسته نظام ستمشاهی را حق می دانند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۰    
اقتصادنیوز؛ محمد شریعتمداری، وزیر صنعت گفت: اگر این مابه التفاوت پرداخت نشود، رانت خواری ایجاد می شود زیرا با ارز 4200 تومانی کالا وارد شده و به قیمت بالاتر فروخته می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۰    
اقتصادنیوز: یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت که وزیر خزانه داری آمریکا با موضوع فشار بر سوئیفت به منظور قطع دسترسی بانک های ایرانی مخالف است و در این زمینه مقابل دونالد ترامپ مقاومت می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۵۱    
اقتصادنیوز؛ احمد علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: سه بازار ارز وجود دارد. بازار اول، بازار دولتی برای کالاهای اساسی است با ارز 4200 تومانی است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۵۱    
اقتصادنیوز: رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد: سفر ایرانی ها به خارج از کشور در چهار ماه نخست امسال 8.6 درصد کاهش داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۰    
اقتصادنیوز؛ کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران درباره برخورد با مفاسد گفت: ما بد عمل کردیم و گردن کلفت ها را کنار گذاشتیم و آمدیم سراغ ضعیف ترها ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۰    
اقتصادنیوز: وزیر خارجه آلمان در آستانه دیدار با همتای روس مدعی شد عملیات ادلب به وقوع فاجعه انسانی جدیدی منجر می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۰    
اقتصادنیوز؛ ابوالفضل ابوترابی، طراح طرح اجاره اجباری خانه های خالی گفت: این طرح هیچ مغایرتی با مسئله مالکیت شخصی ندارد، زیرا در شرایط کنونی هم افرادی که اجناس خود را احتکار می کنند، با حکم دادستانی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۵    
اقتصادنیوز؛ در پی اظهارات جان کری، وزیر خارجه سابق آمریکا مبنی بر دیدارهای وی با محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران در یک سال اخیر، مورد انتقاد برخی مقامات جمهوری خواه آمریکا قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۵    
اقتصادنیوز: قائم مقام دبیرکل مجمع زنان مسلمان نواندیش از انتصاب اولین سفیر زن بلوچ اهل سنت خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۵    
اقتصادنیوز؛ افزایش و کاهش میزان صادرات محصولات مختلف در بخش صنعت و معدن طی سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اعلام شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۵    
اقتصادنیوز: قیمت انواع محصولات سایپا در نمایندگی و بازار را در جدول زیر ببینید. منبع: ایلنا
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۰    
اقتصادنیوز: دولت آمریکا در حال بررسی معاف ساختن تجارت از طریق بندر چابهار از تحریم ها علیه ایران است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۰    
اقتصادنیوز: در آستانه تعطیلات چند روز هفته آینده قیمت بلیت پروازهای داخلی با شیب تندی در حال افزایش هستند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۰    
اقتصادنیوز: آژانس بین المللی انرژی در گزارش ماهانه خود هشدار داد که قیمت های نفت ممکن است به بالای 80 دلار در هر بشکه صعود کند؛ مگر این که سایر تولیدکنندگان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۷    
اقتصادنیوز: هیات وزیران به پیشنهاد گمرک ایران واردات کالا بدون انتقال ارز را برای کالاهای موجود در انبارها بلامانع اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۷    
اقتصادنیوز: رئیس کل اسبق بانک مرکزی با اشاره به خطر نقض حاکمیت دولت ها از طریق FATF و به بهانه شفافیت گفت: اگر قرار است با FATF همکاری کنیم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۷    
اقتصاد نیوز:سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه پول پروئیچ از محل درآمد این باشگاه در فیفا پرداخت می شود، از هواداران و پیشکسوتان استقلال خواست که نسبت به نتایج این تیم صبور باشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۱۸    
اقتصادنیوز: منابع سیاسی آمریکایی اعلام کردند که دولت آمریکا به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیشنهاد کرده است که در قبال دریافت 5 میلیارد دلار به میز مذاکرات سازش بازگردد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۱۵    
اقتصادنیوز: معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که طرف روسی سال آتی میلادی تجهیز ترکیه به سامانه های موشکی اس 400 را آغاز می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۱۵    
اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مطابق بخشنامه جدید دولت، مواد اولیه تولید و قطعات یدکی از پرداخت ما به التفاوت ارز معاف هستند.
  • ۱