شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۹May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 18 دی 1393 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 8 دی 1393 اقتصاد آنلاین 9 دی 1393 اقتصاد آنلاین 10 دی 1393 اقتصاد آنلاین 11 دی 1393 اقتصاد آنلاین 13 دی 1393 اقتصاد آنلاین 14 دی 1393 اقتصاد آنلاین 15 دی 1393 اقتصاد آنلاین 16 دی 1393 اقتصاد آنلاین 17 دی 1393 اقتصاد آنلاین 18 دی 1393 اقتصاد آنلاین 19 دی 1393 اقتصاد آنلاین 20 دی 1393 اقتصاد آنلاین 21 دی 1393 اقتصاد آنلاین 22 دی 1393 اقتصاد آنلاین 23 دی 1393 اقتصاد آنلاین 24 دی 1393 اقتصاد آنلاین 25 دی 1393 اقتصاد آنلاین 26 دی 1393 اقتصاد آنلاین 27 دی 1393 اقتصاد آنلاین 28 دی 1393 اقتصاد آنلاین 29 دی 1393 اقتصاد آنلاین 30 دی 1393 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۱    
علی رغم افزایش قیمت طلا در روزهای گذشته رشد شاخص سهام و تقویت ارزش دلار بار دیگر موجب شده تا قیمت این فلز زرد با کاهش روبرو شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۵    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به اینکه نرخ گذاری مسکن در نقاط مختلف کشور متفاوت است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۲    
آکسفورداکونومیک با بررسی تاثیر قیمت پایین نفت بر اقتصاد 45 کشور بزرگترین برنده و بازنده نفت را با احتمال سقوط نفت به 40 دلار اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۳    
در پی اتمام مهلت دادستان کشور به وزارت ارتباطات مبنی بر ساماندهی شبکه های اجتماعی موبایلی، دستور قضایی برای فیلترینگ این شبکه ها به دستگاه مجری صادر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۴    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی درآمدهای مالیاتی کشور در سال گذشته را حدود 41 هزار و 800 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۱    
شاخص سفته و برات به اجرا گذاشته شده بیشترین رشد و میزان چک های مبادله شده بیشترین کاهش را دربین شاخص های اقتصادی در آبانماه به خود اختصاص داده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۰    
یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: باران اسیدی در راه نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۱    
با اجرای پروژه خط سفید خطوط عابر پیاده در تقاطع های چراغدار شمال تهران تا پایان فروردین ماه سال 94 حذف و به صورت دو خط موازی می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۶:۳۸    
مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی دامپزشکی با تاکید بر اینکه وجود وایتکس در شیر را تأیید نمی کنیم، گفت: روغن پالم توسط دستگاه های خاص در کارخانجات به شیر افزوده شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۶:۳۲    
یک پژوهشگر حوزه ی مد و لباس گفت: مد معمولا از کلان شهرها به سمت شهرستان ها جریان پیدا می کند، اگرچه تفاوت ها میان طبقات اجتماعی مختلف هنوز هم به چشم می آید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۶    
گوگل آخرین چارت تقسیم بندی نسخ اندروید را منتشر کرد و در آن رتبه نخست را به آب نبات ژله ای داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۳    
مازراتی با ارائه الگوی خودروهای هوشمند، تصمیم قطعی خود برای هوشمندسازی کواتروپورته GTS را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۰    
کاریکاتور زیر قاتل نفت را نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۴    
برخی پیشنهاد دادند: در تعطیلی لیگُ کچلی زمین های فوتبال را ترمیم کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۱    
شهرام لاسمی بازیگر نقش قلقلی از اتفاقاتی که بعد از شنیدن خبر فوتش در رسانه ها و شبکه های مجازی افتاده بود سخن گفت و اینکه این خبر باعث شد با بسیاری از افراد ارتباط دوباره ای برقرار کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۳    
عرضه مازاد نفت در بازار ممکن است چند ماه یا حتی یا چند سال طول بکشد اما قیمت ها در صورتی که تولیدکنندگان خارج اوپک منطقی رفتار کنند بهبود پیدا خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۴    
دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز(جی.یی.سی.اف)اعلام کرد که سهم گاز در سبد انرژی جهان احتمال دارد در 20 سال آینده به 25 تا 26 درصد افزایش یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۸    
وزیر اقتصاد ایران در دیدارهای جداگانه ای با جابرالمبارک الحمد الصباح نخست وزیر و شیخ احمد الجابر الصباح، ولیعهد کویت دیدار و گفت وگو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۶    
افت قیمت طلا در بازارهای جهانی باعث شد تا قیمت انواع سکه بهار آزادی امروز در بازار کاهش یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۰    
صندلی و فرمان خودروی آینده بسیار متفاوت با خودروهای فعلی خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۲    
در دنیای باطری ها چندین فناوری وجود داشته که هر یک جای خود را به تکنولوژی های جدید داده اند و منسوخ شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از کشف 132 کیسه زغال چوب قاچاق در وانت نیسان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۵    
افزایش ناگهانی تعداد نمایشگاه های خودرو در یک محله مسکونی واقع در شمال شهر تهران، حکایت از انتقال بی سروصدای بورس خرید و فروش خودروهای گران قیمت از مرکز پایتخت به نقطه ای دیگر دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۲    
اکبر عبدی بازیگر سینمای ایران با اشاره به اینکه دیالیزی نشده و کلیه هایش را از دست نداده حال عمومی اش را مساعد اعلام کرد و گفت برای استراحت به شمال کشور سفر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۶    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز پنج شنبه اعلام کرد. بر این اساس قیمت بانکی 28 ارز نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ بانکی 10 ارز کاهش یافت، در این میان تنها قیمت یک ارز ثابت ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۹    
منابع خبری از درگیری و تیراندازی مجدد در مناطق جنوبی پاریس و زخمی شدن یک پلیس فرانسوی خبر می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۰    
در مطالعات جدید محققان دانشگاه نورث وسترن که در آن بیش از 3 هزار بزرگسال در سنین 30 تا 40 سال بررسی شده اند، مشخص شد افرادی که دارای روابط نامطلوب بوده و استرس مداوم دارند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۴    
شرکت جگوار لندروور در انتظار معلوم شدن سرنوشت 1200 خودروی لوکسی است که توسط کشتی 51 هزار تنی واژگون شده در سواحل انگلیس حمل می شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۱    
مدیرعامل فورد موتور در نمایشگاه CES 2015 لاس وگاس اظهار کرد احتمالا یک خودروساز ظرف پنج سال آینده یک خودروی بدون راننده عرضه خواهد کرد اما این شرکت فورد نخواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
آمارهای منتشر شده نشان می دهند که در سال گذشته به رغم افزایش فروش تلفن های همراه هوشمند در سراسر جهان این دستگاه ها با کاهش چشمگیر قیمت روبرو بوده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۲    
حتما به عنوان یک کاربر می دانید آدرسIP شما هویت اینترنتی شماست و در سطح فضای وب با این هویت شناسایی می شوید و از همین طریق قابل ردگیری هستید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۶    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید جدول قیمت تبلتهای کدودکانه در بازار تهران است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش همکاری های نفتی ایران و عمان خبرداد و گفت: بر اساس توافق نامه جدیدی که به امضا رسید، امور بانکی و فعالیت های نفتی وارد مرحله جدیدی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۰    
در روزهای اخیر خبرگزاری رسمی دولت خبر از تعطیلی یک واحد نانوایی داد که جرم آن تنها فروش نان به قیمت پائین از نرخ مصوب بود. نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۲    
پلیس از شهروندان خواست متهم تحت تعقیب را که با جعل دو فقره چک حساب بانکی متعلق به یک شرکت عمرانی اقدام به برداشت غیر قانونی 2 میلیارد و 500 میلیون تومان کرده است، شناسایی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۶    
رویترز اعلام کرد با کاهش ذخایر نفتی آمریکا به 3.1 میلیون بشکه و نیز ارائه آمارهای اقتصادی مناسب قیمت نفت امروز صعودی شد و هر بشکه آن به 51 دلار و 19 سنت رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۷    
دولت در سال های اخیر تلاش می کرد با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، قیمت بنزین را به قیمت جهانی نزدیک کند، اما این بار در پی کاهش قیمت نفت، قیمت جهانی هر لیتر بنزین به حدود 1000 تومان نزدیک شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۱    
کارمند متخلف یکی از شعب بانکی استان خوزستان که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود، مبلغ 19 میلیارد و 369 میلیون ریال اختلاس کرده بود، دستگیر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۸    
گزارش های جدید اپل حاکی از این است که 68 درصد کاربران آیفون و آی پد از آخرین نسخه سیستم عامل IOS استفاده می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایان از آقای احمدی نژاد حمایت کردند اما وقتی که تغییر رفتار ایشان را دیدند مخالفت هم کردند و از همه منتقدتر نیز خودم بودم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۶    
رئیس جمهوری فرانسه پس از حمله تروریستی به دفتر مجله طنز شارلی ابدو که در آن 12 تن کشته شدند، امروز (پنج شنبه) را عزای عمومی اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی دولت با رد ادعای برخی از رسانه ها مبنی بر این که دولت و شخص معاون اول رییس جمهور با سرپرستی حسینعلی امیری به عنوان سرپرست معاون سیاسی وزارت کشور مخالف است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۵    
در نمایشگاه فن آوریهای الکترونیکی مصرفی (CES) که هر سال در لاس وگاس برگزار می شود، امسال فن آوری خارق العاده و بعضا عجیبی در معرض دید عموم گذاشته شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۶    
"رولز رویس موتور کارز" در تلاش برای گسترش بیشتر بازار خود پس از پنج سال رکورد فروش متوالی، امسال برای ورود به بازار اسپورت یوتیلیتی تصمیم خواهد گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۷    
مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پرواز صبح پنجشنبه تهران به ایلام خبر داد و گفت: در صورتی که وضعیت هوا رو به بهبود باشد، پرواز ظهر امروز تهران به ایلام انجام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۴    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه اعتبار تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر در لایحه بودجه 94 دیده نشده و افزایش بهای مسکن مهر غیرقانونی نیست گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۴    
بازتاب سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته ای و ضرورت اتکا به داخل در حوزه اقتصاد، اظهارات یک سناتور آمریکایی درباره نقش آفرینی کنگره در مذاکرات هسته ای ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۸    
رسانه های خارجی بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب را در دیدار با مردم قم با محور مذاکرات هسته ای و رابطه با آمریکا منعکس کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۸    
وزیر نفت با اشاره به پیچیده بودن مسئله قیمت های جهانی نفت خام، گفت: ایران و اعضای سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) پیگیر این موضوع هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۵    
در هفته گذشته، خبرهای زیادی از دولتمردان و پارلمان نشینان برای رونق اقتصادی و بودجه غیرنفتی اعلام شد. مجلس از طرحی خبرداد که وابستگی بودجه را به نفت کم می کند و وزیر نفت، از چانه زنی با مسکو خبرداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۶    
حجامت اصطلاحا به روشی از خونگیری اطلاق می شود که جهت درمان بعضی ازبیماری ها بکار می رود ودارای سابقه تاریخی هفت هزار ساله ومورد تایید و تاکید اسلام می باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۲    
به تازگی و با دستور دستگاه قضایی، فروش سهام پدیده شاندیز در استان های خراسان رضوی، فارس و قزوین ممنوع شد و حالا بحث غیرقانونی بودن فعالیت آن به کرمان رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۹    
حمید چیت چیان، وزیر نیرو با حکم رییس جمهور عضو شورای اقتصاد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۷    
سناتور جمهوری خواه که روز چهارشنبه به عنوان رئیس جدید کمیته روابط خارجی سنای آمریکا انتخاب شد، در اولین اظهارنظر رسمی پس از بر عهده گرفتن این سمت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۴    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرفروشترین موبایل های این هفته بازار تهران است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۲    
وزیر امور خارجه ایران یکی از وزرای دولت یازدهم بود که به دلایل مختلف بسیار مورد متوجه رسانه ها و مردم قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۳    
ایران یکی از معدود کشورهایی است که هنوز با تورم دو رقمی دست و پنجه نرم می کند. آن هم درشرایطی که به گفته رئیس جمهوری، پدیده تورم 2رقمی در دنیا منسوخ شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۷    
بعضی ها همینجور بی خود و بی جهت به سیاست خارجی وابعاد آن فکر می کنند. مثلا" اینکه این وزیر امور خارجه یک کم انگار اضافه وزن هم دارد!آیا این موضوع نیز به "ابعاد" سیاست خارجی مرتبط است؟!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۱    
خودروسازان جهان هر سال را با زرق و برق و جاذبه نمایشگاه بین المللی آمریکای شمالی در دیترویت آغاز می کنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۸    
پس از 3دهه وقفه در زمینه کشف آنتی بیوتیک های تازه که موجب نگرانی های جدی شده بود، امید می رود که کشف تازه دانشمندان آمریکایی این وضع را عوض کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۳    
این هفته نیز بازار خودرو کشور روزهای کم رونقی را تجربه کرد و مشتریان که با کمبود نقدینگی روبه رو هستند، باز هم استقبال چندانی برای خرید و فروش خودرو، از خود نشان ندادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۳    
رییس جمهور در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای اسلامی و مسلمانان، میلاد فرخنده شمع جمع آفرینش، نبی مکرّم اسلام (ص)را تبریک گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۰    
آمار ایرانیان مقیم آمریکا در جلسه 14 کمیسیون نخبگان و آینده نگاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۱    
ساعاتی پس از انتشار خبر یورش نیروهای پلیس به چند نقطه در شهر رمیس ، رسانه های فرانسوی از تسلیم شدن جوان ترین عضو گروه مهاجم به دفتر نشریه شارل ابدو خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۸    
خانه های نوساز همچنان پرتقاضاترین نوع معاملات مسکن را شکل می دهد. مطابق با آمارهای رسمی منتشر شده، تهران در طول دو سال اخیر شاهد حجم زیاد ساخت وسازهای مسکونی بوده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۵    
با شکسته شدن پیاپی سطوح حمایتی شاخص کل، بورس تهران در هفته جاری شاهد تشدید گسترده فشار فروش سهام و افت قیمت ها بود که در نهایت منجر به ریزش دوهزار واحدی شاخص کل (معادل 2.9 درصد) شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۲    
مجله معتبر نشنال اینترست پیش بینی کرد که در سال 2015 آمریکا از اعراب فاصله می گیرد و به سمت ایران چرخش پیدا می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۰    
افزایش قیمت سکه و طلا در بازار ایران طی روزهای اخیر خصوصا امروز ناشی از افزایش قیمت های جهانی و مرلفه های سیاسی بین المللی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۷    
مصرف سرانه گوشت قرمز پولدارها همواره چندین برابر بی پولهاست اما این موضوع اصلا به نفع پولدارها نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۴    
سازمان حفاظت محیط زیست در حالی خبر از توقف شماره گذاری پنج خودرو داخلی داد که روز گذشته مدیر اجرا و نظارت بر استانداردهای ایران خودرو توقف پلاک گذاری دو محصول این شرکت را تایید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۱    
روز چهارشنبه در حالی که دامنه تغییرات قیمتی سکه زیاد بود، فضای بازار ارز آرام بود تا دلار در بازه 3530 تا 3535 تومان نوسان کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۸    
روزنامه های صبح امروز کشور، تیترهای نخست صفحه اول خود را به برخی از مهمترین مسائل روز ایران و جهان اختصاص داده اند که بعضی از آنها در زیر می آید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۲    
آخرین روز کنفرانس اقتصاد ایران، با حضور وزیر بهداشت همراه بود. وی در نشست حمایت از خانوار سخنرانی کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۶    
در اقتصاد ضعیف امروزی، اغلب سازمان ها نیازمند کارایی بیشتر با کاربرد حداقل منابع هستند. نکته حیاتی در این زمینه امکان دستیابی به حداکثر بازدهی نیروی انسانی موجود بوده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۳    
همیشه وقتی بحث عرضه یا قیمت گذاری محصولات مختلف در بورس کالا مطرح می شود، مسوولان اقتصادی از شرایط مساوی خریداران و فروشندگان و عدالت موجود در معاملات بورس کالا سخن می گویند به طوری که
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۰    
وضعیت دخل و خرج شرکت های بیمه طی سال های اخیر مورد توجه فعالان اقتصادی، دولتی و رسانه یی قرار گرفته و کارشناسان با توجه به بالا بودن ضریب خسارت برخی رشته های بیمه و عدم تعادل در عواید حق بیمه دریافتی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۷    
در مراسمی با عنوان هم اندیشی لایحه بودجه سال94 و بازارهای مالی که در دانشگاه الزهرا با حضور حسین راغفر عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا، روح الله حسینی مقدم مدیر نظارت بر ناشران بورس و کارشناسانی از ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۴    
کاهش قیمت نفت باعث شد تا تورم در منطقه یورو برای نخستین بار درطول پنج سال گذشته به منفی 0.2 درصد تنزل پیدا کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۲    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آخرین قیمت میلگرد و آهن در بازار تهران، به شرح زیر است؛