سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۳:۲۷Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 20 اردیبهشت 1395 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 31 فروردین 1395 انتخاب 31 خرداد 1395 انتخاب 31 تیر 1395 انتخاب 31 مرداد 1395 انتخاب 31 شهریور 1395 انتخاب 30 مهر 1395 انتخاب 30 آبان 1395 انتخاب 30 آذر 1395 انتخاب 30 دی 1395 انتخاب 30 بهمن 1395 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 1 اردیبهشت 1395 انتخاب 2 اردیبهشت 1395 انتخاب 3 اردیبهشت 1395 انتخاب 4 اردیبهشت 1395 انتخاب 5 اردیبهشت 1395 انتخاب 6 اردیبهشت 1395 انتخاب 7 اردیبهشت 1395 انتخاب 8 اردیبهشت 1395 انتخاب 9 اردیبهشت 1395 انتخاب 10 اردیبهشت 1395 انتخاب 11 اردیبهشت 1395 انتخاب 12 اردیبهشت 1395 انتخاب 13 اردیبهشت 1395 انتخاب 14 اردیبهشت 1395 انتخاب 15 اردیبهشت 1395 انتخاب 16 اردیبهشت 1395 انتخاب 17 اردیبهشت 1395 انتخاب 18 اردیبهشت 1395 انتخاب 19 اردیبهشت 1395 انتخاب 20 اردیبهشت 1395 انتخاب 21 اردیبهشت 1395 انتخاب 22 اردیبهشت 1395 انتخاب 23 اردیبهشت 1395 انتخاب 24 اردیبهشت 1395 انتخاب 25 اردیبهشت 1395 انتخاب 26 اردیبهشت 1395 انتخاب 27 اردیبهشت 1395 انتخاب 28 اردیبهشت 1395 انتخاب 29 اردیبهشت 1395 انتخاب 30 اردیبهشت 1395 انتخاب 31 اردیبهشت 1395 
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۲    
یک منبع نزدیک به کمیته امنیت ملی ایران اعلام کرد این کمیته، امروز آنچه علیه مستشاران ایرانی در منطقه "خان طومان" حلب اعمال شده است را بررسی خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۲    
وکیل مدافع بابک زنجانی از ارائه لایحه اعتراضی نسبت به دادنامه اصلاحی پرونده موکلش خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۳    
یکی از مراجع عظام تقلید بر لزوم توجه طلاب به ارتقاء سطح علمی اشاره کرد و گفت: باید هیچگاه خودمان را از علم جدا ندانیم و با علم همراه باشیم.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۷    
فرانسه می گوید ایران و سوریه در نشست آتی پاریس درباره سوریه شرکت خواهند کرد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۷    
بر اساس اعلام روابط عمومی سپاه کربلای مازندران 13 تن از دلاورمردان این سپاه که به عنوان مستشار نظامی و مدافع حرم به سوریه اعزام شده بودند ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۴    
وزیر خارجه آمریکا و عربستان، روز دوشنبه در پاریس، پایتخت فرانسه دیدار و درباره مسائل مختلف منطقه از جمله ایران رایزنی کردند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پرس تی وی نوشت: رئیس موقت مجلس نمایندگان (سفلی) کنگرۀ برزیل روند استیضاح دیلما روسف، رئیس جمهور این کشور را لغو و خواستار رأی گیری مجدد در مجلس شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه کشورمان ضمن تماس تلفنی و اعزام نماینده ای جهت دیدار از میر محمود موسوی در جریان وضعیت سلامتی این دیپلمات ارشد وزارت خارجه قرار گرفت. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۲    
بیماری های قلبی بزرگترین قاتل انسان ها در آمریکا به شمار می رود، تا حدی که سالانه جان 600 هزار نفر را می گیرد، از این رو ساخت جایگزینی بادوام برای این اندام حیاتی به چالشی بزرگ تبدیل شده است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۳    
نشست بین المللی که فرانسه درخواست برگزاری آن را داده بود، برای بررسی بحران سوریه آغاز شد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۳    
وزیر ورزش و جوانان گفت: گفتگو میان فرزندان و سایر اعضای خانواده بر اساس آخرین پژوهش های انجام شده در کشورمان به 25 دقیقه کاهش یافته است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۱    
نتایج یافته های محققان دانشگاه کویینزلند استرالیا نشان می دهد که نوزادان باقدرت تقلید متولد نمی شوند، بلکه سریع یاد می گیرند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۵    
کفیریهای داعش که چندی پیش یک کودک 7 ساله سوری را در الرقه و در ملأعام اعدام کردند، با ارتکاب یک جنایت دیگر از سبک وحشیانه جدید خود در کشتار غیرنظامیان رونمایی کردند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۲    
صحنه قتلی خونین در جنوب شرق پایتخت که به خاطر اعتراض به نحوه مکالمه پسری با موبایلش رخ داده بود، بازسازی شد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۸    
با برکناری علی النعیمی وزیر نفت عربستان سعودی، موقعیت این کشور بعنوان برترین تأمین کننده نفت خام در خاورمیانه درخطر است. عربستان سعودی تأمین کننده نفت به بزرگترین مصرف کننده های دنیاست.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : "نشنال آرشیو" به تازگی تعدادی عکس از حال و هوای کاخ سفید لحظاتی پس از حملات یازده سپتامبر منتشر کرده که تا کنون دیده نشده است. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۴    
نوذر شفیعی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دربارۀ نشست امروز با عضو تیم هسته ای توضیح داد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه، تجهیزات پارکی و صنایع وابسته از 20 لغایت 24 اردیبهشت ماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اپرای سنتی چین که ریشه در اساطیر این کشور دارد، با برخورداری از پیشینه ای دو هزارساله گرچه همچون تئاتر کابوکی ژاپن سخت وابسته به سنتهای گذشته و فرم های ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محتوای این تیزر به قدری هوشمندانه خلق شده که بی شک می توان اثر آنرا بهتر از روشهای متداول آگهی بخشی به بزرگسالان در خصوص مضررات حضور فاقد کنترل فرزندانمان ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۳    
یک مقام آگاه در گفتگو با خبرنگار شمانیوز اعلام کرد که بانک صادرات ایران یک روز قبل از برگزاری نمایشگاه قصد نصب دستگاه های کارت خوان مخصوص بن کارت های قبلی را داشته است تا مردم دچار مشکلی نشوندولی ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۸    
این سایت می افزاید ژنرال علی عبداللهی، معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفته موشک مذکور، دو هزار کیلومتر برد داشته و آزمایش آن دو هفته پیش انجام گرفته است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۲    
فرمانده سپاه قدس گفت: هیچ کدام از ارگان های نظامی از اثرگذاری ناجا در جامعه برخوردار نیستند
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۸    
سفیر ترکیه در تهران روابط کشورش با ایران را فراحزبی توصیف کرد و گفت: سیاست خارجی ترکیه با استعفای داوود اغلو تغییر جدی نخواهد داشت و اساسا تغییرات حزبی ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مخالفان برجام دلیل قانع کننده ای برای مخالفت ها ارائه نمی کنند، در حالی که بیشترین استفاده را در این شرایط رژیم صهیونیستی می برد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۰    
مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما اعلام کرد که خبر برگزاری تجمع مقابل سازمان صداوسیما به عنوان حمایت از رئیس رسانه ملی صحت ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۴    
فعال توئیتری مشهور سعودی مدعی شد بزرگترین تجار مواد مخدر در عربستان، مسئولان اجرایی آل سعود هستند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۱    
در بیست و یکمین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران نیروی انتظامی از برترین فرماندهان پلیس کشور تقدیر شد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۱    
در حالیکه خبر خداحافظی محمد سرافراز ، حسابی در فضای مجازی پیچیده است، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی به انتخاب گفت که باتوجه به عدم موفقیت سرافراز، خبر خداحافظی او غیرعادی نیست.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح عملیات بانکی بدون ربا طبق اصل 85 قانون اساسی در مهلت دو هفته ای مجلس نهم موافقت کردند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۴    
یک پژوهشگر علم هواشناسی که پیش از این از سیلاب های جنوب غرب خبر داده بود اکنون برای استان تهران و برخی استان های کشور بارش های شدید پیش بینی کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه افغانستان گفت: افغانستان و روسیه توافقنامه نظامی به امضا رسانده اند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه دربازدید از نمایشگاه کتاب تهران از یکی از هنرمندان کشور یک درنا هدیه گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۵    
آلبوم های زرنگیس ، شورم نقش دامون و آها بگو از جمله آثار ماندگار این خواننده فولکلور گیلانی است که در سال 95 نیز با ارائه آلبوم رعنا به بالندگی موسیقی فولکلور خطه سرسبز گیلان کمک شایانی کرده است و به ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۵    
دیوان محاسبات کشور در واکنش به انتشار خبر فیش های حقوق چند ده میلیونی مدیران بیمه مرکزی طی اطلاعیه ای اعلام کرد:
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۹    
رئیس قوه قضاییه امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون جانفشانی های سپاه پاسداران، سایر نیروهای مسلح و امنیتی کشور دانست و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۴    
نماینده اهواز در مجلس در نشست علنی امروز پارلمان نطق خود را با قرائت شعری از قیصر امین پور آغاز کرد که واکنش جالب وکلای ملت را در پی داشت.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۴    
عضو شورای نظارت بر صدا و سیمار با انتقاد از رفتار توهین آمیز یکی از مجریان صدا و سیما در برنامه اکسیر، از بررسی این موضوع در شورای مذکور خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۸    
ملی پوشان کشورمان در تورنمنت چهارجانبه روسیه با پیروزی برابر لهستان، عنوان سوم را کسب کردند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۵    
منابع خبری از کشف کارخانه بزرگ مواد شیمیایی متعلق به گروه تروریستی تکفیری داعش در غرب هیت در عراق خبر دادند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۲    
وزارت کشور پیگیر موضوع شناسائی عامل یا عاملین انتشار عکس های خصوصی منتسب به مینو خالقی در فضای مجازی است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۲    
حمیدرضا ترقی فعال سیاسی اصولگرا معتقد است لاریجانی همچنان با برخی از اصولگرایان اختلاف نظر دارد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۶    
وی اکنون جدیدترین قربانی افزایش اقبال عمومی به احزاب پوپولیست در اروپا و کاهش حمایت ها از رهبران جریان اصلی در این قاره محسوب می شود.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۶    
یک متخصص پوست و مو گفت: کم خونی و کمبود ویتامین D3 از عوامل مؤثر بر نازک شدن مو است که در زنان نمود بیشتری دارد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۷    
معاون وزیر خارجه آمریکا تاکیدکرد که کشورش حمایت هایش از عراق در نبرد با داعش را ادامه خواهد داد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۷    
رئیس جهاد دانشگاهی استان گیلان گفت: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، جهاد دانشگاهی گیلان میزان مشارکت مردم در انتخابات را در دو مرحله با موفقیت مورد سنجش قرار داد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۴    
ساکنان شهر "هایکو" در چین هفته گذشته با صحنه پوشیده شدن سطح دریاچه "هنگ چنگ" از لاشه ماهی های سفید و زرد روبرو شدند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۱    
صفارهرندی تصریح کرد: وقتی رئیس مهم ترین نهاد پولی کشور می گوید برجام هیچ چیزی برای ما نداشته یعنی در این مساله تقریبا سر مردم کلاه رفته است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۸    
روزنامه هاآرتص با تیتر ایران می گوید موشک های میان برد آزمایش کرده نوشت: گفته می شود این اقدام در راستای تقویت زرادخانه دفاعی ایران انجام شده است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ریاست پارلمان عراق اعلام کرد پارلمان از فردا (سه شنبه) فعالیت خود را از سر می گیرد. همزمان نمایندگان کرد عراقی برای بازگشت به جلسات پارلمان شرط گذاشتند. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
استاندار آذربایجان غربی گفت: رئیس جمهور و هیات دولت بر اساس برنامه ریزی انجام شده و به احتمال زیاد پیش از ماه مبارک رمضان میهمان مردم آذربایجان غربی خواهند بود.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به پخش رفتارهایی توهین آمیز در یک مسابقه تلویزیونی، از کیفیت برنامه های صداوسیما انتقاد کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش انتخاب به نقل از مهر، عمو مهربان و خاله رویا از طرف شبکه دو همراه تیم ملی فوتبال هنرمندان ایران برای شرکت در جام جهانی فوتبال هنرمندان 16 کشور ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۲    
شبکه اسکای نیوز از دیدار مقامات بانکهای بریتانیایی با جان کری وزیر خارجه آمریکا درباره تحریمهای ایران خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پس از اعلام خبر بازداشت هفت بازیگر در یک پارتی شبانه و انتشار ابتدای نام و نام خانوادگی آن ها بسیاری شروع به گمانه زنی درباره هویت این افراد کردند. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهردار تهران باید دلیل برگزاری ضیافت شام برای نمایندگان مجلس نهم و خانواده هایشان را توضیح دهد ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : میزان نوشت: رییس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی گفت: گروههای تروریستی مستقر در سوریه باید منتظر پاسخ کوبنده ارتش سوریه به این اقدام غیر قانونی و نقض آتش بس ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نیروهای عراقی موفق شدند روستای استراتژیک "کبروک" در جنوب غرب مخمور را از داعش پس گرفته و تعداد زیادی از تروریست ها را از پای درآورند. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : متعاقب برگزاری نشست تنی چند از عناصر ضد انقلاب مرتبط با بیگانگان در کویت ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۴    
معاون وزیر اقتصاد گفت: ایران و اسپانیا برای برقراری پروازهای مستقیم تمایل دارند و باید زمینه های سودآوری و تجاری هم فراهم شود.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا از سمت خود استعفا کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جانشین فرمانده انتظامی رباط کریم اظهار کرد: صبح دوشنبه با تلاش نیروهای انتظامی، قاتل این دانش آموز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پس از اجرایی شدن برجام و رفع تحریم های نظام بانکی، بانک ملی ایران اقدامات گسترده ای را درخصوص توسعه فعالیت شعب خارجی خود و ایجاد و احیای روابط کارگزاری با ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح حادثه شب گذشته در خیابان جنت آباد، از مرگ یک پیرمرد بر اثر این سانحه خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
براساس تصمیم جدید وزارت علوم، از این پس پذیرش و تحصیل در دوره دکتری سخت تر از گذشته شده است. پیش از این دانشجویان دوره دکتری ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایسنا نوشت: یک ژنرال اسرائیلی اعلام کرد که صدها تن از اعضای داعش در اردوگاه های تروریستی برای حملات در اراضی اشغالی آموزش می بینند. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ روانی برخی از رسانه های غربی پیرامون به شهادت رسیدن تعداد بسیاری از ایرانیان مدافع حرم درمنطقه خان طومان ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۷    
می خواهیم این مادر سرطانی بجز درد ورنج ناشی از بیماریش درد دیگری را متحمل نشود
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک هفته پس از آنکه مردی 65 ساله بر روی پل عابری در بلوار میرداماد تهران خود را حلق آویز کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کلیک کنید کلیک کنید
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین گفت: اداره تشخیص هویت ناجا، نظریه خود را در خصوص آلت قتاله در پرونده ستایش اعلام کرده است. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید سرنوشت قهرمانی تا ثانیه آخر مشخص نیست. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک نماینده مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه برجام تقریبا تنها دستاورد دولت در سه سال گذشته است، آن را یک قرارداد آمریکایی نامید. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۱    
کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی به عنوان پنجمین فیلم پرفروش در سه روز افتتاحیه در تاریخ آمریکا نام گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پرویز مظلومی سرمربی استقلال توضیحاتی را در خصوص دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی ارایه کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرپرست تیم باشگاه پرسپولیس می گوید قوه قضاییه نباید علت مرگ مهرداد اولادی را اعلام می کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با تلاش نیروهای پلیس آگاهی تهران جاعلین تراول چک های 50 هزار تومانی پایتخت دستگیر شدند. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۹    
در دومین جشن عکاسان سینمای ایران از سه پیشکسوت عکاسی فیلم تجلیل می شود.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وکیل مدافع علی مطهری گفت: پرونده آمران حمله به علی مطهری به دادسرای نیروهای مسلح ارسال شده است. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شهرام جزایری گفته است: در فضای بین المللی دریافت مجوز بانک بسیار ساده خواهد بود و من آن را از دور {بانک} را کنترل می کنم. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایسنا نوشت: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از توجه ویژه به احیا و ساماندهی رودخانه های شهری خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۸    
جایی که داعش خون ریخته، روسیه موسیقی می نوازد. هنگامیکه نوای موسیقی گروه ارکستر مارینسکی آمفی تئاتر رومی، فضای پالمیرا را پر می کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سقوط یک آسانسور در ساختمانی در خیابان مطهری، مرگ کارگر جوان و مصدومیت شدید دو نفر دیگر را رقم زد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۷    
مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی یک روز پس انتخاب شهرداد روحانی به عنوان رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران از مشخص شدن وضعیت رهبری ارکستر موسیقی ملی سخن گفت.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایسنا نوشت: معاون صدراعظم آلمان و رهبر حزب سوسیال دموکرات ها که سکانداری وزارت اقتصاد را برعهده دارد، شایعات درخصوص احتمال کناره گیری اش را رد کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو کمیسیون اقتصاد مجلس نسبت به کاهش حساسیت به فساد هشدار داد و تاکید کرد: جامعه دارد به نوعی از همزیستی مسالمت آمیز با فساد و مفسدان تن می دهد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رهبر کره شمالی با اظهارتی تازه بار دیگر تیتر رسانه ها شد، کیم جونگ اون با جهان صلح می کند؟ ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۱    
وزیر دارایی ژاپن از آمادگی این کشور برای مداخله در نوسانات ارزش ین واحد پول این کشور در برابر سایر ارزها خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع فرماندهان نیروی انتظامی از آنان خواست در راستای سخنان اخیر رهبری دو مقوله امنیت اجتماعی و امنیت اقتصادی را در دستور کار جدی ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهور در قالب بیست و هفتمین سفر استانی فردا به استان کرمان سفر می کند. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی وزارت خارجه در جلسه هفتگی خود میزبان خبرنگاران بود و به پرسش های اهالی رسانه پاسخ داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۹    
یک مقام ارشد أمریکایی که در حوزه خاورمیانه فعال است، می گوید: در حال حاضر اتفاقات انتخابات در آمریکا مهم و نگران کننده است ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۷    
گرچه هنوز آمریکا مجوز فروش هواپیما به ایرباس را نداده که مباحث مربوط به فاینانس خرید 118 فروند هواپیما از این کمپانی همچنان بزرگترین علامت سئوال این مسئله است ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس پلیس کشور گفت:مرتکبان جرم اسیدپاشی از سوی پلیس دستگیر و پس از معرفی به قوه قضائیه برخورد لازم با آنها انجام می شود. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تسنیم نوشت: وکیل مدافع تسخیری متهم به قتل دختربچه شش ساله افغانستانی می گوید موکلش به شدت پشیمان است و در آخرین دفاعیات خود نیز اظهار ندامت کرده اما این ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شرکت آمریکایی آی فلوئنس(Eyefluence) فناوری ردیابی حرکات چشم با اشعه لیزر را برای افزایش کیفیت رابط کاربری نمایشگرهای واقعیت مجازی معرفی کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا می گوید، روسیه به سران خاورمیانه نشان داد کشوری است که می تواند با قاطعیت وارد عمل شود ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: جسد جوان مذکر حدود 20 ساله ای از رودخانه کارون در شهر کوت عبدالله گرفته شد. ...
  • ۱