پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۹:۰۷Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 9 دی 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 مهر 1397 انتخاب 30 آبان 1397 انتخاب 30 آذر 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 دی 1397 انتخاب 2 دی 1397 انتخاب 3 دی 1397 انتخاب 4 دی 1397 انتخاب 5 دی 1397 انتخاب 6 دی 1397 انتخاب 7 دی 1397 انتخاب 8 دی 1397 انتخاب 9 دی 1397 انتخاب 10 دی 1397 انتخاب 11 دی 1397 انتخاب 12 دی 1397 انتخاب 13 دی 1397 انتخاب 14 دی 1397 انتخاب 15 دی 1397 انتخاب 16 دی 1397 انتخاب 17 دی 1397 انتخاب 18 دی 1397 انتخاب 19 دی 1397 انتخاب 20 دی 1397 انتخاب 21 دی 1397 انتخاب 22 دی 1397 انتخاب 23 دی 1397 انتخاب 24 دی 1397 انتخاب 25 دی 1397 انتخاب 26 دی 1397 انتخاب 27 دی 1397 انتخاب 28 دی 1397 انتخاب 29 دی 1397 انتخاب 30 دی 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۰    
مصدومان این حادثه 5 دانش آموز پسر و یک دانش آموز دختر بودند که از ناحیه دست و بازو تحت درمان پزشکان قرار گرفتند
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۲:۳۶    
از نظر سازمان ملی استاندارد ایران، واردات ماشین آلات صنعتی از جمله راه سازی، کشاورزی و سایر تجهیزاتی که امکان ورود آنها به صورت نو وجود ندارد با اخذ ضوابط این سازمان امکانپذیر بوده و برای آنها گواهی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۲:۳۰    
دو بانک تجارت و ملت از طریق شبکه شعب و خدمات متنوع خود در مناطق مهم اقتصادی و گردشگری از جمله کیش می توانند حضوری تاثیرگذار در صنعت توریسم داشته و با توسعه همکاری ها برای رفع نیازهای شهروندان و ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۲:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نحوه محاسبه سود سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت مشتریان نزد بانک تجارت از ابتدای ماه آتی از روزشمار به ماه شمار تغییر می کند. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۲    
عسل یک ضدعفونی کننده طبیعی است و شامل قندهایی چون گلوکز، فروکتوز، مواد معدنی همچون منیزیم، پتاسیم، کلسیم، کلریدسدیم، گوگرد، آهن و فسفات است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۲    
اگر کاری هست که به نظر خودتان باید بتوانید انجامش بدهید اما احساس می کنید قدرتش را ندارید، خودویرانگری دارد خودش را نشان می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۲    
در پی انتساب برخی مطالب به آیت الله وحید خراسانی، این مرجع تقلید در پاسخ هایی شفاف تأکید کرد که به کسی توصیه نکرده است رساله عملیه چاپ کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۵    
پزشک آمریکایی صدام نوشت: او شب اعدام هم روحیه خوبی داشت، خوشحال بود و اثری از اضطراب در او دیده نمی شد. آن شب او از ما برنج و گوشت مرغ خواست ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۵    
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان اعلام کرد که در حال حاضر 68 میلیون و 500 هزار نفر در سطح جهان از محل زندگی خود گریخته و آواره شده اند و برمبنای آمار این سازمان ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۴۰    
تخم مرغ های پوست رنگی را در فروشگاه های شهر با عنوان تخم مرغ محلی می فروشند. برخی فروشندگان با این استدلال و استدلال هایی مشابه، این تخم مرغ های رنگی را گران تر می فروشند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۰    
محققان دریافته اند زنانی که به مدت 4 یا 8 هفته و سه بار در هفته در کلاس های ورزشی شرکت می کردند اما تغییری در رژیم غذایی شان نداده بودند موفق به کاهش وزن نشدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۵    
در شرایطی که زنان فاقد غده پروستات هستند، اما دارای یک سری غدد و مجاری در قسمت جلو واژن به نام غدد شبه پروستات زنانه هستند که به نام پروستات زنانه نیز شناخته می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۵    
فیلم تازه رضا درمیشیان متقاضی حضور در جشنواره فجر نیست و رضا درمیشیان حتی فرم جشنواره فجر را هم پر نکرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۲    
در این فیلم، الناز شاکردوست، پوریا رحیمی سام، امیر جعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی و... بازی می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۲    
رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اقدام سریع اورژانس هوایی یاسوج عروس و داماد در اولین روز زندگی مشترک از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۷    
آزمایش های جدید تایید می کند که افزایش فعالیت بدنی منجر به بهبود خلق وخو و افزایش سطح انرژی به ویژه در افراد مبتلا به اختلال دو قطبی می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۰    
گرفتگی عروق گردن عروق کاروتید یکی از عوامل مهم بروز سکته مغزی است، گفت: 20 درصد افرادی که دچار سکته مغزی می شوند به دلیل گرفتگی عروق گردن است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۰    
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان در سه ماهه گذشته با میانگین بارش 4.9 میلیمتر، بدترین وضعیت بارش در بین استانهای کشور را دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۵    
فلاحت پیشه در واکنش به توئیت محسن رضایی گفت: افراد نباید برای تبرئه خود یا برای قهرمان نشان دادن خودشان آرمان های جنگ را زیر سوال ببرند این موضوعی است که شورای عالی امنیت ملی باید به آن ورود کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۰    
کیهان در یادداشتی نوشت:چند روزی است که اظهار نظر آقای محسن رضایی درباره عملیات کربلای 4 با واکنش های گسترده و پی درپی یک جریان خاص روبرو شده.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۵    
ایران نوشت:مردی با حضور در پلیس آگاهی شکایت کرد که از حدود دو سال قبل یک جن وارد خانه آنها شده و با جابه جایی وسایل خانه باعث وحشت اعضای خانواده اش شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۵    
رییس فراکسیون پاسخگوی مجلس از بررسی ابعاد مختلف حادثه آتش سوزی در مدرسه اسوه حسنه زاهدان در جلسه فراکسیون پاسخگو با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۵۵    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با اشاره به گفت وگو با اتحادیه اروپا گفت: ما معتقدیم باید گفت وگوی سازنده داشته باشیم اما در این خصوص چند مانع مهم وجود دارد که باید برداشته شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۵    
مصطفی قیتونی وزیر انرژی الجزایر روز یکشنبه گفت، با توجه به توافق اخیر اوپک، قیمت نفت تا ماه آوریل افزایش می یابد و به رقمی بین 65 تا 70 دلار برای هر بشکه می رسد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۰    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۰    
حشمت الله فلاحت پیشه در توضیح روند بررسی لوایح چهارگانه مرتبط با FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: بعد از فوت آیت الله هاشمی شاهرودی جلسات در مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل نشده است اما پیش از این ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۵    
سیگار کشیدن برای همه افراد خطرناک است و در هر سن و با هر شرایط مجاز نیست. اما به نظر می رسد که سیگار کشیدن برای زنان خطرناک تر از مردان است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۴۰    
روابط عمومی وزارت امور خارجه در مورد انتساب یک نقل قول اشتباه به ظریف از سوی برخی از رسانه ها، اطلاعیه ای را منتشر کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۳۰    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت که این کشور تروریست ها را در غارهای خود شکست داده و به آن ادامه می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۵    
مسوول روابط عمومی اورژانس کاشان گفت: پنج نفر در تصادف تریلی با یک دستگاه خودروی سواری شامگاه روز یکشنبه در آزادراه کاشان- قم جان باختند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۵    
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید ضمن دعوت از نخبگان علمی ایرانی خارج از کشور جهت بازگشت به کشور گفت: نخبگان علمی به ایران برگردند و برای استقلال مملکت بکوشند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۰    
یک سناتور برجسته جمهوری خواه گفت، تلاش خواهد کرد رئیس جمهوری آمریکا را در خصوص بازنگری در تصمیمش برای خروج نظامی کامل ایالات متحده از سوریه متقاعد کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۰    
معاون قوه قضاییه در خصوص موضوع پولشویی مطرح شده از سوی ظریف اظهار کرد: قانون مبارزه با پولشویی داریم و شورای عالی پولشویی فعال است که مشتمل بر 5 وزیر بوده و مسوولیت آن با وزیر اقتصاد است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۰    
غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران، ضمن انتشار عکسی، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آنانیکه جلوتر از ولایت ایستادند و با دادن شعار مرگ بر این و آن خود را زنده نگهداشتند در روز وحدت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۵    
بزرگان جهان تکنولوژی هر سال با پایان یافتن سال، مژده می دهند که از محصولاتی جدید در سال آتی رونمایی می کنند. اما گاهی برخی محصولات نیز با پایان سال منقرض می شوند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۵    
نایب رییس کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس از تهیه طرحی برای محدود کردن نمایندگان برای شرکت در انتخابات در چند دوره خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۰    
مدیرکل تابعیت، گذرنامه و اقامت عراق، شایعات مربوط به اعطای تابعیت و صدور کارت ملی به آیت الله شیخ عیسی قاسم را تکذیب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۰    
نوشیدن چای یکی از تفریحات بسیاری از افراد است. تفریحی که البته اغلب پس از کارهای روزمره تبدیل به یک ارامبخش طبیعی می شود. اما آیا اگر مدام چای بنوشیم به دندانهایمان لطف کرده ایم؟
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فقط دعا می کنم که ما هم بتوانیم مسیر خوبی طی کنیم و در جمع چهار تیم برتر جام ملت های آسیا قرار بگیریم
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۵    
انتظار میهمان نوازی نداریم، اما انتظار داریم که به سراغمان بیایید، احوالمان را بپرسید یا در اتاقتان باز باشد ما به دیدنتان بیاییم. ما فراموش شدگان عرصه دفاع هستیم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۵    
رئیس جمهور از وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و کشور و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور خواست با تشکیل هیأت رسیدگی علل و عوامل حادثه علوم و تحیقات را بررسی کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۵    
استنلی مک کریستال فرمانده ارشد پیشین نیروهای آمریکایی و بین المللی در افغانستان رفتار دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را مورد انتقاد قرار داد و گفت که فرمانده کل قوا، فردی فریبکار و بی اخلاق است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۵    
وزیر خارجه با تأکید بر اینکه دولت انگلیس چاره ای جز پرداخت طلب مردم ایران ندارد، گفت:انگلیسی ها 40 سال است در بازپرداخت پول مردم ایران عقب افتادگی دارند و این موضوع در مراحل قضایی است و به نتایج خوبی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۵    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: شاید حوزه سلامت یکی از حساس ترین مواضع باشد، کما اینکه شاهد هستیم که در ماه های اخیر مشکلاتی در پی کمبود منابع در بیمارستان ها برای مردم به وجود آمده است و ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۰    
روزنامه گاردین با اشاره به تحولات ماه های اخیر در سوریه، نوشت سال 2018 در حالی به پایان می رسد که بشار اسد رئیس جمهور سوریه توانسته قاطعانه جایگاه خود را تثبیت کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۰    
در سالروز اعدام صدام، یک خبرگزاری اردنی اسرار جدیدی درباره بازداشت صدام طی عملیاتی که تا به امروز جزئیات آن مبهم مانده است، فاش کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۰    
وزیر نفت با بیان اینکه به زودی فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به بهره برداری می رسد، گفت: با این اقدام ظرفیت تولید بنزین افزایش یافته و در ماه جاری تولید این فاز شروع و تا پایان سال تثبیت و در ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۵    
در دهمین حراج تهران با آثار بیش از 100 هنرمند، 114 اثر چکش خواهد خورد.در میان آثاری که برای فروش در این رویداد عرضه شده اند 14 اثر مجسمه، 75 اثر نقاشی، 6 اثر عکس و 19 اثر نقاشی خط وجود دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۰    
مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) ضمن ارایه توضیحاتی درباره نشست زمین اطراف ایستگاه جوادیه، گفت: در حال حاضر بهره برداری و مسافرگیری در ایستگاه متروی جوادیه بلا مانع است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۵    
یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات در پی بازپخش فیلم قلاده های طلا از رسانه ملی اعلام کرد: متأسفانه امسال هم رسانه ملی علی رغم تذکراتی که در سال های قبل داده شده بود، این فیلم را پخش کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۰    
سرپرست اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش سوزی یک دستگاه مینی بوس در منطقه سپیدار خبر داد.علت این آتش سوزی اتصال برق در باطری خودرو بوده است.این حادثه تلفات جانی نداشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۵    
هیوندای اعلام کرد که برای مدل سانتافه 2019 از سوئیچ فیزیکی استفاده نخواهد کرد و این ماشین بر اساس سیستم ردیابی اثر انگشت کار می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۵    
محمدعلی پورمختار عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگرچه امروز حاشیه هایی توسط افرادی ساخته می شود که نه می دانند جنگ چیست و نه خبری از عملیات کربلای 4 دارند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۵    
تلفات ناشی از سیل و رانش زمین در کشور فیلیپین تا کنون به 50 کشته رسیده است.مقامات سازمان مدیریت بحران در این کشور با اعلام این خبر تأکید کردند که احتمال افزایش قربانیان نیز با توجه به شرایط جاری وجود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۵    
دور پایانی بخش برق آسای رقابت های شطرنج قهرمانی جهان سن پترزبورگ روسیه برگزار شد و سارا سادات خادم الشریعه تنها نماینده شطرنج بانوان ایران در این رقابت ها با 13 امتیاز در رده دوم ایستاد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص جلسه امروز کمیسیون گفت: جلسه امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاونان ایشان در خصوص حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان برگزار شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۵    
یکی از پرسش های مهم در پایان سال 2018 این است که در سال 2019 شاهد چه اتفاقاتی در دنیای فناوری خواهیم بود؟ این پرسش برای اهالی دنیای فناوری کمی پیچیده تر است چرا که دنیای فناوری در سال 2018 اوقات خوشی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آیت الله آملی لاریجانی را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۵    
این روزها که بسیاری از مردم جهان در تکاپوی چیدن بهترین برنامه ها برای تعطیلات کریسمس و اغاز سفرهای مهیج هستند، برخی از افراد هم در خطر افسردگی تعطیلات قرار دارند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۰    
برخی منابع دپیلماتیک و نظامی مدعی شدند که کره شمالی با وجود تحریم ها ،کماکان توسعه موشک های بالستیک بین قاره ای خود را ادامه می دهد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۰    
علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی در حکمی سید حمید طاهری را به عنوان سرپرست صدا و سیمای مرکز کیش منصوب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۵    
یکی از دانشجویان در مورد جزئیات تحصن امروز گفت: دانشجویان معترض در محل بلوک ها روی زمین نشسته بودند و خودروی L90 سعی داشت از میان دانشجویان عبور کند که دانشجویان مانع تردد این خودرو شدند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۵    
جان کلی رئیس مستعفی کارکنان کاخ سفید در اولین مصاحبه اش پس از ترک دولت آمریکا گفت که عملکرد او را باید بر اساس کارهایی که او اجازه نداده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انجام دهد، سنجید ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۵    
فیلم شین اولین ساخته میثم کزازی که شهاب حسینی علاوه بر بازی به عنوان مشاور کارگردان هم در این پروژه حضور داشت، به دلیل طولانی شدن مراحل فنی برای شرکت در جشنواره سی و هفتم آماده نشد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۵    
عقربک (Paronychia) یک عفونت پوستی است که اطراف ناخن شکل می گیرد. این شرایط به واسطه ورود باکتری یا قارچ به زیر پوست رخ می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با وزیر امور خارجه/ مهر مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بهزیستی/ تسنیم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۰    
یک منبع دولتی در عراق اعلام کرد که بشار اسد، رئیس جمهور سوریه به نیروی هوایی عراق اختیار کامل برای بمباران مواضع داعش را در خاک سوریه داده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۰    
جلسه هم اندیشی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس امروز با حضور چهره هایی همچون پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی، ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس، محمود اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اصغر حاجیلو ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۰    
مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: از یکهزار و 560 واقعه طلاق به ثبت رسیده این استان در 9 ماهه امسال، 16 مورد مربوط به زنانی بود که در سنین 10 تا 15 این آسیب را تجربه کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۵    
مدیرکل سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی جنوب کشور در خصوص وضعیت تخت جمشید که طی سال های گذشته بروز فرونشست در بنای تاریخی مطرح شده گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۵    
پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در حاشیه نشست تخصصی ابعاد واگذاری استقلال و پرسپولیس درباره تفاوت واگذاری و مزایده این دوره استقلال و پرسپولیس با مزایده قبل این دو باشگاه گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۵    
ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر و معاون نظارت و ارزشیابی با اشاره به اعلام اسامی فیلم های بخش نگاه نو گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۵    
در اوایل ماه دسامبر، نشانه ها حاکی از آن بود که گوگل مشغول فراهم کرد قابلیت حفاظت از پیامک های ناخواسته(spam) در اپلیکیشن Messages است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۵    
پرویز پرستویی به شایعه دریافت 240 میلیون تومان بابت پخش کلیپ در صفحه اینستاگرامش، واکنش نشان داد و نوشت: دوستان عزیز، نمیدونم کدام شیر ناپاک خورده ای این مطلب رو داده و چه قصدی داشته ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۵    
یافته های جدید حاکی است منیزیم می تواند کلیدی برای فهم این موضوع باشد که سطح ویتامین دی چگونه با میزان سلامت و یا بیماری فرد رابطه دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۵    
تحقیقات نشان می دهد خواب بیشتر از 8 ساعت و نیم، احتمال مرگ و میر را تا 15 درصد افزایش می دهد. خواب زیاد اگرچه بیماری نیست، ولی می تواند نشانه بیماری باشد
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۰    
علائم پارکینسون شامل سفتی و عدم تعادل و هماهنگی است. این حالت پیشرونده، عصبی است و در حال حاضر هیچ درمان قطعی برای آن وجود ندارد. درمان های مدرن هم تنها می توانند به درمان علائم کمک کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار یک واحد مسکونی در افسریه تهران خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۵    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در ترافیک جاده ای در جنوب و جنوب غرب کشور خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۰    
محققان موسسه مکس پلانک آلمان پروتئین جدیدی را در مغز شناسایی کردند که کلید درمان هدفمند اضطراب است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۰    
درپی اهمال و بی توجهی در نظارت به پخش یک فیلم سینمایی خارجی در مرکز کیش که منجر به انتشار تصاویر ضد فرهنگی در آن جزیره شد با دستور علی عسکری، مدیرکل صدا وسیمای مرکز کیش برکنار شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۵    
در روند تولید فیلم بمب ، مهمترین نکته برام این بود که همه عوامل اصلی فیلم هم پشت دوربین و هم بازیگرها حتما روزها و شبهای موشک باران تهران را تجربه کرده باشن
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۵    
شاید اصلی ترین دلیل مرگ زنان در سراسر جهان، سرطان دهانه رحم نباشد، اما این بیماری که امروز در بسیاری از کشورها شمار مبتلایان به آن کاهش پیدا کرده، تا سال ها یکی از مهم ترین دلایل مرگ خانم ها بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۰    
نظریه انرژی آزاد کارل فریستون یکی از نظریات شگفت انگیزی است که می تواند کلیدی برای حل معماهای اسکیزوفرنی باشد. نظریه ای که این روزها به لطف ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در حال پیشرفت است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۵    
هم اکنون دلار در صرافی های بانکی، با قیمت 10 هزار و 800 تومان فروخته و با قیمت 10 هزار و 700 تومان خریداری می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۵    
در ادامه تقویم دی 1397 را به همراه مناسبت های این ماه مشاهده می کنید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۰    
امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت 3 میلیون و 650 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۰    
یکی از پرسشهای رایج والدین در مورد مهدکوک فرزندان این است که از چند سالگی مجازند کودک را به مهدکودک بسپارند . سوالی که پاسخش با اما و اگرهای متعددی همراه است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۵    
یورو در مرکز مبادلات ارزی با قیمت 4810 تومان، قیمت درهم امارات 1143 تومان و قیمت پوند انگلیس نیز 5333 تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز های دولتی فروخته می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۰    
سردار علی محمد نائینی، مشاور فرمانده کل سپاه گفت: رفتار انتخاباتی به شکلی انجام گرفت که دشمنان را به طمع انداخته و موج القای تقلب را به راه انداختند تا این تصویر در کشور نهادینه شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۱    
عضو کمیته کشوری آنفلوآنزا از آغاز موج اول اپیدمی بیماری آنفلوآنزا در میان مردم خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۶    
پزشکان با تاکید بر اینکه گسترش مقاومت به داروهای ضد مالاریا از آسیا به آفریقا جان میلیون ها انسان را به خطر می اندازد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۱    
یک رسانه مدعی شد یکی از مسئولین ارشد دانشگاه آزاد دانشجویان معترض را با خودرو زیر گرفته و دو نفر را نیز مجروح کرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۱    
فوران کوه آتشفشانی "آگونگ" ساعت 4:09 صبح امروز (یکشنبه) به وقت محلی رخ داده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۱    
اسیدهای چرب امگا 3 خواص سلامتی دیگری هم دارند که شامل جلوگیری از احساس گرسنگی، پیشگیری از افسردگی و اضافه وزن است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۱    
پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور گفت: خوشبختانه امروز دانشجویانی که در بیمارستان امام خمینی(ره) در بخش آی سی یو بستری هستند دیگر وابسته به دستگاه تنفس مصنوعی نیستند و شرایط وخیمشان برطرف شده ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۶    
خانمی ضمن مراجعه به این پلیس گفت با فردی در فضای مجازی ارتباط اینترنتی داشتم ولیکن اکنون او ضمن تهدید به انتشار عکس های خصوصی ام، سعی در تخریب وجهه اجتماعی من دارد .
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۶    
جواد جاویدنیا، سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور و دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۱    
یک دستگاه خودروی سواری دنا حین حرکت در مسیر شرق به غرب آزادراه پردیس به علت نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی، به شدت با دیواره تونل سوم برخورد کرده و در وسط جاده بر روی سقف واژگون شده بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۱    
بهنام صفوی که چند سال است دچار ضایعه مغزی شده، چند روز گذشته با سطح هوشیاری پایین در بیمارستان بستری شد. او اکنون حال بهتری دارد و سطح هوشیاری اش بالاتر رفته است.