پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۲۲:۴۷Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 29 دی 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 مهر 1397 انتخاب 30 آبان 1397 انتخاب 30 آذر 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 دی 1397 انتخاب 2 دی 1397 انتخاب 3 دی 1397 انتخاب 4 دی 1397 انتخاب 5 دی 1397 انتخاب 6 دی 1397 انتخاب 7 دی 1397 انتخاب 8 دی 1397 انتخاب 9 دی 1397 انتخاب 10 دی 1397 انتخاب 11 دی 1397 انتخاب 12 دی 1397 انتخاب 13 دی 1397 انتخاب 14 دی 1397 انتخاب 15 دی 1397 انتخاب 16 دی 1397 انتخاب 17 دی 1397 انتخاب 18 دی 1397 انتخاب 19 دی 1397 انتخاب 20 دی 1397 انتخاب 21 دی 1397 انتخاب 22 دی 1397 انتخاب 23 دی 1397 انتخاب 24 دی 1397 انتخاب 25 دی 1397 انتخاب 26 دی 1397 انتخاب 27 دی 1397 انتخاب 28 دی 1397 انتخاب 29 دی 1397 انتخاب 30 دی 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۰    
مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی برگزار شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۰    
به همت رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا و با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و خانه آسیا، نخستین فیلم از مجموعه فیلم های هفتگانه مروری بر چهل سال سینمای ایران به نمایش درآمد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
فرمانده پلیس راه آهن کشور با اعلام کشف 144 تن آهن آلات ریلی مسروقه راه آهن در سه ماهه سوم سال جاری، از دستگیری 453 نفر سارق و تحصیلگر اموال در این رابطه خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه تشکیل، خرید ساختمان ها، جذب نیرو و پرداخت وام توسط بانک شهر در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بدیهی است که انتخاب هر یک از وسایل نقلیه برای سفر در اولین گام نیازمند خرید بلیط آن است. بهترین راه برای خرید بلیط نیز روش آنلاین و غیرحضوری می باشد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کانون جوانه های بانک ملی ایران به منظور آموزش مفاهیم اقتصادی به کودکان و نوجوانان و آشنایی با بانکداری ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۰    
یکی از انواع آن کرم های ضد آفتاب رنگی هستند که طرفداران بسیاری هم دارد. با ما همراه شوید تا بدانید که کرم ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بدون رنگ.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۵    
کبد یک اندام چند لوبه و بزرگ است که در حفره شکم واقع است. کبد به عنوان اولین محل پردازش برای بیشتر مواد غذایی جذب شده و همچنین ترشح اسیدهای صفراوی می باشد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۵    
دکتر محمدرضا صفری نژاد: امکان انتقال زگیل و تبخال تناسلی در محیط استخر، آرایشگاه و با انجام دادن کارهایی مانند اپیلاسیون یا لیزر موهای زائد وجود ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۵    
عوامل بسیاری روی بی میلی جنسی زنان تاثیر می گذارند که شاید هیچ کدام از آن ها را ندانید برخی از خانم ها از باردار شدن می ترسند و برخی افسرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۰    
گزارشگر سی ان ان در زمینه سلامت و بهداشت در گزارش پیش رو به رژیم غذایی تازه ای اشاره می کند که نه تنها می تواند سلامتی را برای انسان ها به ارمغان آورد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۰    
سلامت قلب نقش بسیار مهمی در سلامتی کلی انسان دارد. از همین رو تلاش در جهت بهبود سلامتی قلب دارای اهمیت فراوانی است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۰    
نخستین تصویر از نقش آفرینی امیر آقایی در فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است! به نویسندگی و کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه منتشر شد
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۰    
زنان مسن که از نور خورشید اجتناب می کنند، نیاز دارند که مکمل های ویتامین D را دریافت کنند. نباید آن را بیش از مقادیر توصیه شده مگر با تجویز پزشک، مصرف کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۵    
روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان ادعای برخی کانال های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر سقوط یک فروند هواپیما در مسیر زاهدان را تکذیب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۵    
علمی فرد خاطرنشان کرد: الگوگیری از حضرت زهرا (س) تنها اختصاص به بانوان ندارد، بلکه مردان نیز باید پیرو درس های داده شده ایشان باشند؛ چراکه هر اندازه مردم در جامعه نسبت به احیای مکارم دینی واقف باشند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۵    
حامد کاویانپور که هفته گذشته به دلایل نامشخصی بازداشت شده بود، فیلمی از خودش منتشر کرد و به توضیح دلیل بازداشتش و البته نحوه آزادی اش پرداخت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : امام جمعه موقت تهران با اشاره به اجلاس ضد ایرانی لهستان گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۳:۵۵    
فدراسیون فوتبال عمان در صورت غلبه بر ایران به بازیکنانش پاداش میلیاردی می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۳:۵۰    
میلیون ها زن در سراسر آمریکا در اعتراض به سومین سال ریاست جمهوری ترامپ به خیابان ها آمدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۵    
مسئول امنیتی سودانی حاضر در تمرین ایران در کنار تعدادی از خبرنگاران به نکته جالبی اشاره کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۵    
یک مورخ اسرائیلی به اسناد و مدارکی دست پیدا کرده که ابعاد جدیدی از راکتور اتمی دیمونا و برنامه تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی را افشا می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۰    
مصاحبه جنجالی سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال، طی 48 ساعت گذشته بخش قابل توجهی از توییت ها را به خود اختصاص داده است. در میان کاربران نگاه انتقادآمیز به کی روش برجسته و پررنگ بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۰    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعاهای برخی از رسانه های آلمانی مبنی بر دستگیری یک تبعه آلمانی - افغان به اتهام جاسوسی برای ایران، ارتباط این فرد ادعایی با ایران را رد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۵    
نیمی از کارکنان روباتیک هتلی در ژاپن اخراج شدند. به نظر می رسد، حضور این روبات ها در هتل و پذیرایی آنان از مهمانها با شکست رو به رو شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و در عین حال توجه ویژه به ارتقای سطح سواد رسانه ای مردم تاکید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۵    
شاید بسیاری از ما با شروع فصل های سرد مثل پاییز و زمستان صرفا نگران سرماخوردگی باشیم و ندانیم که سرمای هوا برای بسیاری از بیماری های دیگر مثل بیماری های قلبی نیز خطرناک است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری رویترز گزارش داد: رئیس جمهوری آمریکا که نزدیک به یک ماه است برای به دست آوردن بودجه دیوار مرزی با مکزیک دولتش را تعطیل کرده ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۵    
معاون وزیر ارتباطات میزان صرف وقت کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی را 30 برابر زمان مطالعه روزنامه و 9 برابر زمان کتابخوانی عنوان کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۰    
پاری سن ژرمن با درخشش مثلث مرگ خود توانست با 9 گل به پیروزی برسد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در جمع خبرنگاران بار دیگر بر تصمیم خود برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه تاکید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۰    
صدر اعظم آلمان در سخنانی اطمینان داد که تا آخرین روز برای دستیابی به راه حلی مناسب برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تلاش می کند و این مسئولیت را بر دوش اتحادیه اروپا دانست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۵    
اشکان دژاگه هافبک تیم ملی ایران معتقد است تیمش در مرحله یک هشتم جام ملت های 2019 آسیا، برابر عمان بازی سختی را پیش رو دارد چرا که این تیم با انگیزه هایی زیادی به مرحله یک هشتم صعود کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۵    
نیروهای دموکراتیک سوریه (شبه نظامیان کرد) با تهیه و ارائه فهرستی در قالب 10 بند به دولت بشار اسد، خواهان عادی شدن روابط با دولت مرکزی دمشق شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۰    
شمار کشته های انفجار در خط لوله سوخت در مکزیک که به دلیل قطع شدن توسط دزدان سوخت روی داد، به 66 تن رسید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۵    
سناتور آمریکایی ضمن انتقاد از حکومت سعودی و ولی عهد آن به دلیل اعمال غیرانسانی و بحران یمن، مقابله جهانی با این رژیم را خواستار شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۰    
هزاران معترض فرانسوی که جلیقه زرد به تن داشتند برای دهمین هفته متوالی راهی خیابان های این کشور شدند و با سرکوب پلیس روبرو شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۲۵    
رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: با توجه به استقبال زوج های جوان و تعداد بالای ثبت نام کنندگان، ثبت نام دوره بیست و دوم طرح ملی همسفر تا بهشت تا 30 بهمن ماه تمدید می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۱۰    
سازمان ملل اعلام کرد یمن در معرض بروز یک فاجعه انسانی و اقتصادی قرار گرفته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۵    
موضوع ترور خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول در حالی رو به فراموشی بود که سخنان آتشین سناتور لیندسی گراهام از ترکیه دوباره موجبات وحشت بن سلمان را فراهم کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۰    
هکری در اینترنت 773 میلیون آدرس ایمیل و 21 میلیون پسورد را می فروشد. دیتای مذکور از چندین فوروم هکری اخذشده و به صورت یکجا بسته بندی شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۰    
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با عمان در هوای خنک ابوظبی برگزار شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۰    
روز دوشنبه اول بهمن 1397 ، از ساعت 07:04 دقیقه ماه گرفتگی آغاز می شود. این گرفتگی در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، تهران، البرز، قزوین، زنجان، همدان، کردستان، کرمانشاه ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۵    
متخلفانی که با سوء استفاده از اعتماد شهروندان، از آنها 7 میلیارد و 721 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بودند ، با تلاش پلیس سمنان دستگیر شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۰    
عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق می گوید به احتمال زیاد رئیس جمهوری این کشور برای معاف شدن بغداد از تحریم های ضد ایرانی آمریکا به این کشور سفر کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۵    
رئیس کمیته امنیتی در شورای استان الانبار امروز (شنبه) اعلام کرد که نیروهای آمریکایی در سه پایگاه در این استان مستقر هستند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۵    
شماره 88 ماهنامه نسیم بیداری منتشر شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۵    
دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارند هفته آینده درباره بودجه 1 میلیارد دلاری برای امنیت مرزهای جنوبی این کشور رای گیری کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا امروز (شنبه) اعلام کرد که مکان برگزاری دومین نشست سران میان وی و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی انتخاب شده است
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۵    
رانندگان تاکسی، کارگران فصلی، افراد فاقد بیمه و شاغلینی که فیش حقوقی ندارند بخشی از افراد جامعه هستند که هنوز نتواسته اند بسته حمایتی خود را اخذ کنند و در این مسیر همچنان مورد بی مهری دولت تدبیر و ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا خبر داد که واشنگتن به توافق تجاری با چین نزدیک شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۰    
وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس قانون مجازات اسلامی مصوب 1392، وزارت کشور در تعیین محل اقامت اجباری محکومان نقشی ندارد و بعلاوه هیچ منطقه از پیش تعیین شده ای برای اقامت اجباری ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۰    
سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در تازه ترین گزارش خود میزان کاهش تولید روزانه یک میلیون و 200 هزار بشکه ای نفت 11 عضو و 10 هم پیمان خود برای 6 ماه آینده را اعلام کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۵    
فدراسیون فوتبال عمان 10 اتوبوس تدارک دیده تا هواداران را به صورت مجانی به ابوظبی آورد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۵    
مطالعات یک اندیشکده نشان می دهد که در صورت بالا گرفتن تنش میان ایران و آمریکا، عراق قربانی این خصومت ورزی خواهد بود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۵    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: امروز مبلغ بسته حمایتی برای سه میلیون نفر بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی به حساب آنها واریز می شود و فردا نیز برای سه میلیون و 150 هزار نفر دیگر از بیمه شدگان واریز ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۰    
لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه با بیان اینکه واشنگتن باید خروج از سوریه را به آهستگی انجام دهد، گفت: ایران نباید بزرگ ترین برنده در سوریه باشد.سوریه تنها شن و مرگ نیست ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۵    
محمد رضا یوسفی، عضو هیات علمی دانشگاه مفید می گوید: حذف صفر از پول ملی، روی تورم و ساختار ها هیچ تاثیری ندارد، اما چند موضوع دیگر نیز وجود دارد. یکی از آن ها بحث های حسابداری است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۵    
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز جمعه به علت سقوط از ارتفاع در پیست اسکی کاکان 11مصدوم ترومایی توسط اورژانس کاکان(بویراحمد) امدادرسانی و خدمات رسانی شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۵    
اختلاف دونالد ترامپ با دموکرات ها در کنگره آمریکا بر سر تأمین بودجه مورد نیاز برای ساخت دیوار در مرز با مکزیک باعث شده است تا بخش هایی از دولت فدرال آمریکا تعطیل شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۱    
رییس شورای تامین دام کشور با بیان اینکه خروج دام های مولد مشکلاتی برای تامین این گوشت ایجاد کرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۲۵    
رییس سازمان حج و زیارت گزارشی از جلسات برگزار شده و مذاکرات صورت گرفته با وزارت حج عربستان برای حج سال 98 ارائه کرد و گفت: در این مذاکرات در خصوص همه موضوعات نظیر تغذیه، تدارکات ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۵    
فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری عاملان ایجاد مزاحمت به شهروندان در پارگ ائل گلی تبریز خبر داد گفت: به دنبال بارش برف در تبریز ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۵    
"پس از ماه ها بن بست در مذاکرات کره شمالی و آمریکا، اعلام روز جمعه مبنی بر این که دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور نشستی را ماه آینده میلادی با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برگزار می کند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۵    
این ترس که هوش مصنوعی مشاغل انسانها را تسخیر کند همیشه وجود داشته است و با حضور روبات ها و ماشین های خودران، این ترس روز به روز بیشتر می شود .
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۰    
نخست وزیر مالزی در سخنانی با اشاره بر اقدام های ناشایست اسرائیل تاکید کرد اتباع این رژیم حق ورود به مالزی را ندارند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۴۰    
جعفری دولت آبادی دادستان تهران با تصریح به این که عفاف و حجاب از سیاست های مهم جمهوری اسلامی ایران است گفت: عفاف و حجاب یک سیاست مهم است که باید در دستگاه های دولتی و در میان مردم اجرا شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۵    
مایک پمپئو از قاهره به نیابت از دونالد ترامپ حمله ای را متوجه چند محور دشمن ایالات متحده در غرب آسیا کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۰    
در اطلاعیه روابط عمومی وزارات اطلاعات آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) محموله مواد مخدر حاوی 618 کیلو گرم هروئین را در یکی از بنادر جنوبی کشور کشف و ضبط کردند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون مدیر عامل دربازاریابی و فروش ایران خودرو در پی اظهار نگرانی برخی مشتریان درخصوص افزایش قیمت تعهدات فروش قطعی محصولات اعلام کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۲۰    
مدل تعالی منابع انسانی همچون یک الگو و نقشه راه توانسته در تحول و تعالی منابع انسانی ایفای نقش کرده و اقدامات نوآورانه ای نظیر استاندارد شغل و تشکیل کانون ارزیابی کارشناسی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۲۰    
فرماندار پلدختر از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین در جاده ترانزیتی این شهرستان خبر داد و گفت: از یکی دو روز پیش و به سبب بارش شدید باران شاهد مشکلاتی در محور پلدختر- خرم آباد بوده ایم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۵    
سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه اعتبار 70 میلیاردی در اختیار رییس جمهور با عنوان کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی و غیردولتی در 4 سال اخیر ثابت بوده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۰    
مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر عمان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام ملت های آسیا گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۰    
این روزها بسیاری از اینفلوئنسرها و چهره های سرشناس اینستاگرامی به دنبال فردی هستند تا امنیت اکانت های کاربری آنان را حفظ کند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام/ مهر گرد و خاک در آبادان/ تسنیم مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم قهرمانی کشور در اهواز/ باشگاه خبرنگاران ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۵    
مصرف سیگار می تواند بر سلامت پوست و مو افراد عوارضی بسیار منفی داشته باشد. برای مثال سیگار کشیدن موجب پیرپوستی، می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۰    
vice در گزارشی به این موضوع پرداخته که ترامپ فارغ از عقاید او، چگونه مخاطبان را جذب سخنانش می کند. در این گزارش 7 تاکتیک ترامپ بررسی شده که از جمله آن ها می توان به بداهه به نظر رسیدن سخنرانی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۰    
'حسن نمازی' 68 ساله سرمایه گذار ایرانی-آمریکایی که 292 میلیون دلار برای دمکرات ها کمک جمع آوری کرده و به دلیل سرمایه گذاری غیرقانونی هرمی به 12 سال زندان محکوم شده بود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۰    
مجمع تشخیص امروز این لایحه را که در مجلس تصویب شده ولی با ایرادهای هیات عالی نظارت مجمع و نیز شورای نگهبان روبه رو شده، به دو کمیسیون سیاسی -دفاعی و حقوقی-قضایی اش سپرده تا بررسی کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۵    
ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: اقتصاد کنونی آمریکا یکی از بهترین اقتصادها در تاریخمان است، بیکاری در کمترین سطح خود در تاریخ 50 سال گذشته است و بازار سهام آماده است که بار دیگر رکوردی که خود ما دفعات ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۵    
کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه آیا امکان دارد در صورت قهرمانی شما با تیم ملی ایران همکاری کنید گفت: بله البته! اگر شما بازی ها را ببرید همیشه این پیشنهاد ها وجود دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۰    
جیمز پی.مک گاورن رئیس کمیته قوانین مجلس نمایندگان آمریکا همراه با یک گروه 20 نفری از قانون گذاران هر دو حزب این کشور لایحه جدیدی را به منظور متوقف کردن هرگونه فروش تجهیزات و کمک های نظامی به دولت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۵۵    
شورای آتلانتیک در گزارشی از نشست ضدایرانی که قرار است در لهستان برگزار شود، نوشت: بی تردید برنامه های لهستان هیچ ارتباطی با ایران ندارد. آنها از ایران متنفر و به دنبال ایران هراسی نیستند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۵۰    
فرمانده انتظامی کاشان گفت: افرادی از طریق فضای مجازی اقدام به فروش مواد مخدر از نوع گل در سطح کشور می کردند در کاشان دستگیر شدند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برخی پزشکان متاسفانه با استفاده از راه های گوناگون سعی می کند تا درآمد خود را پنهان کنند به طوری که از این افراد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۵    
اگر در یک منطقه شهری که سطوح آلودگی در آن بالاست، زندگی می کنید، برنامه منظم ورزش در فضای باز ممکن است بیش از آن که مفید باشد به ضرر شما تمام شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۰    
عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان گفت: افراد سازگار، سلامت روان بهتری دارند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۰    
هیچ گزارشی مبنی بر شیوع آنفلوآنزای خوکی در کشور گزارش نشده و مردم به شایعات توجهی نکنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۵    
حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی، در واکنش به واگذاری بررسی لایحه پالرمو به دو کمیسیون سیاسی-دفاعی و حقوقی - قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی بیشتر ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۰    
سارق مسلح که ساعتی پیش با پلیس گیلان درگیر شده و خود را در یکی از ساختمان های رشت محبوس کرده بود دستگیر شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۰    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار با قیمت 3میلیون و 970 هزار تومان فروخته می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۵    
یک مرد فلوریدایی با سوء استفاده از بازی فورتنایت اقدام به فریب و آزار و اذیت چندین کودک و نوجوان کرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۵    
مستند ملاقات به وقت توییتر روایت دستآوردهای فضایی کشور و خلق سرمایه ای اجتماعی
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۰    
بسیاری از ما این تصور را داریم که اگر مرتب به باشگاه های ورزشی برویم، غذاهای خانگی مصرف کنیم، هوس فست فود به سرمان نزند، شکر کم مصرف کنیم و ... به طول عمرمان اضافه کرده ایم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۵    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از حریق یک دستگاه اتوبوس برون شهری در آزادراه تهران کرج خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۵    
گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی امروز شنبه به شکل رسمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده افغانستان ثبت نام کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۵    
نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد کودکانی که از سنین پایین در معرض گل ها و گیاهان قرار بگیرند و با گیاهان در ارتباط باشند نسبت به همسن و سالان خود از سلامت روانی بالاتری برخوردارند.