دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۵۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 13 مرداد 1398 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 31 فروردین 1398 انتخاب 31 اردیبهشت 1398 انتخاب 31 خرداد 1398 انتخاب 31 تیر 1398 انتخاب 29 شهریور 1398 انتخاب 30 مهر 1398 انتخاب 30 آبان 1398 انتخاب 30 آذر 1398 انتخاب 30 دی 1398 انتخاب 30 بهمن 1398 انتخاب 29 اسفند 1398 انتخاب 1 مرداد 1398 انتخاب 2 مرداد 1398 انتخاب 3 مرداد 1398 انتخاب 4 مرداد 1398 انتخاب 5 مرداد 1398 انتخاب 6 مرداد 1398 انتخاب 7 مرداد 1398 انتخاب 8 مرداد 1398 انتخاب 9 مرداد 1398 انتخاب 10 مرداد 1398 انتخاب 11 مرداد 1398 انتخاب 12 مرداد 1398 انتخاب 13 مرداد 1398 انتخاب 14 مرداد 1398 انتخاب 15 مرداد 1398 انتخاب 16 مرداد 1398 انتخاب 17 مرداد 1398 انتخاب 18 مرداد 1398 انتخاب 19 مرداد 1398 انتخاب 20 مرداد 1398 انتخاب 21 مرداد 1398 انتخاب 22 مرداد 1398 انتخاب 23 مرداد 1398 انتخاب 24 مرداد 1398 انتخاب 25 مرداد 1398 انتخاب 26 مرداد 1398 انتخاب 27 مرداد 1398 انتخاب 28 مرداد 1398 انتخاب 29 مرداد 1398 انتخاب 30 مرداد 1398 انتخاب 31 مرداد 1398 
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۵    
فیلم سینمایی کلوپ همسران به کارگردانی مهدی صباغ زاده از شهریور ماه در سینماهای کشور روی پرده می رود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۰    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک تن تریاک، هلاکت یک سوداگر مرگ و دستگیری دو قاچاقچی در زاهدان خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۰    
درمان زخم های دیابتی که اصطلاحا "نوروپاتیک" نامیده می شود و همچنین زخم های بستر که عموما در افراد سالمند بروز می کند با همت محققان و پزشکان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در مدت زمان خیره کننده هشت ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۵    
فیلمبرداری فیلم کوتاه سس اضافه به کارگردانی علیرضا قاسمی به پایان رسید.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۵:۱۵    
سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 148 هزار تومان، طلای 18عیار هم 413 هزار و 200 تومان و قیمت دلار در صرافی های بانکی 11 هزار و 950 تومان ارزش گذاری شده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۰    
فرمانده انتظامی آباده از توقیف سواری سمند و کشف 12 دستگاه دوربین مدار بسته خارجی و یک دستگاه "nvr" قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۰    
استفاده از طب سنتی به عنوان پزشکی مبتنی بر علم شاید پیامدهای مرگباری به همراه داشته باشد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۵    
فرمانده انتظامی استان از کشف مزرعه بیت کوین به ارزش 20 میلیارد ریال در عملیات مشترک پلیس با سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهرستان "میاندورود" خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۵    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از فعال شدن اپلیکیشن اطلاع رسانی قیمت 100 قلم کالای اساسی خبر داد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۰    
افزایش فرزند باید به صورت یک فرهنگ دربیاید. شما ببینید، در بعضی از کشورهای غربی مثلاً در آمریکا خانواده ای پانزده تا بچّه دارند، بیست تا بچّه دارند و از این قبیل ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۰    
دبیر شورای تامین کنندگان دام کشور گفت که دامداران در تلاشند هر کیلو گوشت گوساله را با نرخ 65 هزار تومان و گوشت گوسفندی را 75 هزار تومان در اختیار مصرف کننده قرار دهند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۰    
پرونده درگیری دو پسر ورزشکار که منجر به کما رفتن یکی از آن ها شده بود، اواخر تیرماه امسال از سوی مأموران پلیس تهران به جریان افتاد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۵    
رسول دیناروند رئیس اسبق سازمان غذا و دارو درباره برخی تخلف ها در دوران ریاست او اظهار کرد صحبت هایی که مطرح شده حرف های تکراری 2 سال پیش بوده که همه به طور کامل دروغ و کذب هستند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۰    
عصر امروز (دوشنبه) در تمرین تیم فوتبال نساجی قائم شهر میان رضا مهاجری، سرمربی این تیم و شخصی که سرپرست این تیم می گوید یک دلال بوده است درگیری به وجود آمد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۵    
در این وقت که محض تفریح [به] شهرستانک می رویم و خیال داریم تا سیاه بیشه کجور هم بتازیم حالت مملکت ایران از قرار تفصیل است که می نگارم؛ آذربایجان نظمی ندارد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۵    
پلیس اوهایو اعلام کرد که خواهر عامل تیراندازی خونین یکشنبه در شهر دیتون نیز بین کشته شدگان این ماجراست
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۰    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امنیت دریا طبق قوانین بین المللی با کشورهای حاشیه دریاها است و برای زورمندان زیاده طلب جایی در پهنه ژئوپلتیکی خلیج فارس وجود ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۰    
رند پال: بخشی از اشتباهی که انجام می دهیم این است که بدون وقفه به عربستان سلاح می فروشیم و این در حالی است که آنها جمال خاشقجی مخالف سیاسی عربستانی را کشتند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۵    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۵    
شناسایی و برطرف کردن چالش های صنعت بیمه مهمترین ماموریت مدیریت سرمایه های انسانی به شمار می رود و رسیدن به این هدف بزرگ جز در سایه تعامل و هم اندیشی فعالان این حوزه ممکن نیست.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۵    
سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه با ابراز تاسف از کشتار دهها تن از شهروندان در دو ایالت آمریکا با مردم این کشور بویژه خانواده قربانیان این جنایات هولناک ابراز ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۵    
گجت هوشمند موسوم به آپ رایت گو یکی از محبوب ترین گجت های هوشمندی است که با اهداف ورزشی وارد بازار شده است. این گجت مثل یک فیزیوتراپیست خانگی عمل می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۰    
حسین کنعانی مقدم درباره احتمال حضور احمدی نژاد در انتخابات مجلس می گوید: بعضی از سیاسیون ما -نه فقط این فرد- دچار یک توهمی هستند که فکر می کنند می توانند که در انتخابات مجلس و یا ریاست جمهوری با ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۵    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در پاسخ به این سوال که آیا حساب های مسدود شده، امکان فعالسازی مجدد دارند یا خیر، گفت: حساب های مسدود شده به محض مراجعه و اصلاح اطلاعات هویتی صاحبان آنها ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۰    
در این جلسه بانک پاسارگاد با ارایه گزارش عملکرد خود به طور شفاف و کامل، به سؤالات سهامداران پاسخ داد. همچنین موارد مطرح شده در جلسه با تأیید و رأی اعتماد اکثریت سهامداران به تصویب رسید.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۰    
برنی سندرز، کاندید دموکرات گفت که اگر بهترین راه برای رسیدن به توافق، مذاکره باشد، حاضر است با روحانی و رهبر معظم انقلاب دیدار کند
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۰    
افزون بر مرزهای زمینی، در طول جنگ جهانی دوم، مرزهای هوایی نیز از اهمیت بسزایی برخوردار بودند. بر این اساس نقش خلبانها حائز اهمیت بسزایی بود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۰    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: از اواخر وقت روز یک شنبه14 مرداد تا صبح پنجشنبه 17 مرداد دریا مواج است که برای همین شنا ممنوع و صیادی توصیه نمی شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۵    
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، در صفحه توییتر خود نوشت: آنها که واجد شرایط قانونی نامزدی در انتخابات هستند فرش قرمز قانون برایشان پهن است، اما آنان که مشمول موانع قانونی اند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۵    
منچسترسیتی با شکست لیورپول در ضربات پنالتی قهرمان سوپرجام انگلیس شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۰    
تیم ملی اسکواش ایران با برتری در دیدار پایانی خود برابر تیم قدرتمند قطر توانست قهرمان مسابقات غرب آسیا شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۰    
درگیری در تمرین اموز تیم فوتبال نساجی رضا مهاجری را روانه بیمارستان کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۵    
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران برای چهارمین بار در رقابت های جهانی بلغارستان بعنوان قهرمانی دست یافت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۵    
یک میلیون و 900 هزار نفر از جمعیت حدود 3 میلیون و 300 هزار نفری بیکاران، در گذشته شاغل بوده اند و 1 میلیون و 400 هزار بیکار نیز در جستجوی شغل اول خود هستند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۰    
وزارت خزانه داری آمریکا این هفته به درخواست وزارت خارجه تحریم هایی را علیه آقای جواد ظریف، وزیر خارجه ایران اعمال کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۰    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن روز یکشنبه با شلیک چهار فروند موشک، مواضع نیروهای سعودی در جنوب عربستان را هدف قرار داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۰    
رئیس جمهوری روسیه در پیامی کشته شدن دهها تن در دو تیراندازی در تگزاس و اوهایو را به همتای آمریکایی خود تسلیت گفت
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۰    
پسر نخست وزیر اسراییل مدعی شد که رئیس کنست و رئیس حزب اسرائیل بیتنا در حال طراحی کودتایی علیه پدرش هستند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۰    
دو اپلیکیشن اینستاگرام و فیس بوک که هر دو از زیرمجموعه های امپراتوری مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک محسوب می شوند، بار دیگر از دسترس کاربران خارج شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۰    
شناور حامل سوخت قاچاق که سپاه پاسداران انقلاب هفته گذشته توقیف کرد، عراقی است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۰    
آل پاچینو که کارنامه چندان درخشانی در رابطه با همسران خود ندارد، اکنون به طور رسمی وارد یک رابطه شده است. رابطه ای که امروز از سوی میتال دوهان بازیگر و خواننده اسرائیلی تبار علنی شده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۰    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحبت کردن در مورد پرونده پزشکی مادیبو مایگا از نظر اخلاقی صحیح نیست.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۵    
مدیر جدید آکادمی استقلال انتخاب شد. .
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۰    
رسانه های آمریکایی از زخمی شدن هفت تن در پی تیراندازی در شیکاگو خبر دادند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی جنبش نجباء عراق با دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا دیدار کرد که طی آن اظهار داشت مقاومت تمام تحرکات و پایگاه های نظامی آمریکا در عراق را رصد می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۵    
وزارت خارجه کره شمالی با انتقاد از نشست اخیر شورای امنیت در مورد آزمایش های موشکی این کشور گفته که چنین اقداماتی چشم انداز شبه جزیره را بغرنج تر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۵    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شرایط تیم برای مرحله اول انتخابی المپیک خوب نیست و در مورد حواشی صحبت نمی کنم چون در این جایگاه نیستم.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۵    
رئیس قوه قضاییه، بیش از 2 میلیون تبعه افغانستانی مقیم ایران را مهمانان عالیقدر کشورمان توصیف و نسبت به استرداد محکومان افغانستانی به کشورشان در صورت فراهم بودن زمینه های لازم اعلام آمادگی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۴۵    
بوی باران ، محکومین 2 ، مرضیه ، دریا نزدیک است و ستایش 3 در ماه های محرم و صفر روی آنتن شبکه های یک، دو و سه می رود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۰    
وزیر جنگ سابق اسراییل در مصاحبه ای گفت که نخست وزیر این رژیم هر روز و هر ساعت دروغ می گوید و سزاوار این پست نیست.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۲۰    
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به وعده امارات برای خروج نیروهایش از یمن گفت که ابوظبی باید در وعده اش صادق باشد و به آن جامه عمل بپوشاند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۲۰    
رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه در سخنرانی گفت که آنکارا عملیات در شرق فرات را به زودی آغاز خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۵    
نماینده رهبرانقلاب در شورایعالی امنیت ملی گفت: توافقی انجام شد؛ شما تعهدات خود را اجرا میکنید و او اجرا نمیکند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: سیاست رسانه ای نیروی انتظامی همکاری تنگاتنگ با نظام رسانه ای رسمی کشور در راستای مرجعیت سازی و افزایش نفوذ خبری آنها در بین افکار عمومی داخلی و تبدیل به حلقه واسط بین مردم و ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۵    
عبدالحسن رفیعی پور فرماندار تنگستان گفت: یک فروند هواپیمای جنگی که متعلق به پایگاه هوایی بوشهر بوده، در نزدیکی آب های ساحلی دلوار دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. دو سرنشین این جنگنده سالم هستند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۰    
یک مقام وزارت خارجه کره جنوبی گفت که شلیک های آزمایشی کره شمالی نشان می دهد این کشور هنوز آماده گفتگو با آمریکا نیست.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۵    
اسرائیل از طریق پیامی که میانجی گران آن را انتقال دادند، از جنبش حماس خواست تا نیروهای خود را در مرزهای غزه و اراضی اشغالی مستقر کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نمایش رویای یک شب نیمه تابستان / مهر جشنواره مالک اشتر نزاجا/ تسنیم مسافران تابستانی دریاچه ارومیه / فارس ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۵    
از ساعت 16 امروز (یک شنبه) 13 مرداد ماه 1398 تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود از تورنمنت تدارکاتی روسیه به مصاف تیم میزبان رفت که توانست با نتیجه 91 - 84 پیروز این بازی دوستانه شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۵    
به گفته مقامات نظامی کره جنوبی، این رزمایش مشترک از فردا دوشنبه با تمرین شبیه سازی رایانه ای (CPX) برای مقابله با هرگونه شرایط اضطراری در شبه جزیره کره آغاز می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۵۵    
در دومین روز معاملات بازار سهام بیشتر سهم ها با رشد قیمت مواجه شدند و شاخص کل بار دیگر به رکورد جدید دست یافت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از نحوه آماده سازی بازیکنان تیمش و همچنین رفتار مردم و غذاهای ایران ابراز رضایت کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۵    
دستورالعمل اجرایی اعلام بر خط ظرفیت پذیرش زندانیان به مقامات قضایی صلاحیتدار از سوی رییس قوه قضاییه ابلاغ شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۰    
یک مسئول اقتصادی در عراق، در گفتگو با العربی الجدید گفت: به این شکل، ایرانی هایی که در عراق به فعالیت های مختلف اقتصادی مشغولند، از طریق 180 شرکت تبدیل ارز فعال بین دو کشور ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۵    
ارتش هند به ارتش پاکستان پیشنهاد آتش بس داده و به این کشور اعلام کرده که طرفین می توانند اجساد نظامیان خود را که در درگیری های اخیر کشته شده اند، تبادل کنند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۵    
بر اساس رای دیوان عدالت اداری، سازمان نظام مهندسی از ارجاع کار منع شد؛ این رای در پاسخ به شکایت کانون انبوه سازان صادر شد که معتقدند سازندگان باید خود ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۰    
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به دیدار وزیر ورزش رفت. علت دیدار ناگهانی تاج برگزاری رقابت های لیگ برتر است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۰    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد خطر مرده زایی در زنان باردار مبتلا به دیابت بیشتر است. بررسی ها حاکی است که زنان باردار مبتلا به دیابت در مقایسه با زنان دیگر چهار برابر بیشتر احتمال دارد دچار مرده زایی ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۰    
سردرد از مشکلات شایعی است که بیماران را برای رسیدن به درمان مناسب رهسپار کلینیک ها و مطب هایی می کند که به نوعی مربوط به درمان سردردهای حاد یا مزمن هستند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۰    
در دیابت نوع 2 اکثر بیماران علامتی ندارند. یعنی علائمی مانند پرخوری، پرنوشی و پرادراری ندارند. ولی در آزمایش، قند خون بالاست. ما 5/6میلیون نفر دیابتی داریم. از هر ده نفر یک نفر نارسایی کلیه دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۵    
شاید شما هم نام قهوه سبز را شنیده باشید، قهوه ای که گفته می شود اثرات بی نظیری در کاهش وزن دارد و در حال حاضر این مکمل یکی از مکمل های محبوب برای کاهش وزن در جهان بشمار می رود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۰    
مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری درباره حکم صادره یکی از شعب، مبنی بر الزام پلیس به صدور گواهینامه رانندگی موتورسیکلت برای زنان توضیح داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۰    
در جامعه امروزه ازدواج دیگر "هندوانه در بسته ای نیست" که بر پایه "قسمت" بنا شود، چراکه با رشد اجتماعی و افزایش ارتباطات در دنیای امروز ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۰    
پیش دیابت به طور کلی علایم و نشانه ندارد. یکی ازعلایم احتمالی که نشان می دهد ممکن است فرد در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 (ممکن است غیر وراثتی باشد و در بزرگ سالان دیده می شود) قرار گیرد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۵    
با حکم شهردارتهران حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۰    
سعید حجاریان گفت: ما اگر صد نفر نماینده به مجلس بفرستیم، اما لیدر نداشته باشند، به هر طرفی می لغزند و هزینه ایجاد می کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۵    
ظاهرا برخی در شوروی خواهان تلاش جدی برای بهبود روابط با حکومت کنونی هستند درحالیکه برخی دیگر به شدت بدبین هستند که این همکاری با حکومت تهران بتواند در راستای منافع شوروی باشد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۵    
همزمان با انتشار خبر لغو نیاز به درخواست اجازه زنان از مردان برای خروج از کشور و دریافت گذرنامه، بسیاری از فعالان حقوق زنان ابراز خوشحالی کردند اما بسیاری از افراد به این موضوع توجه نداشتند که اپل و ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۵    
چندین تن از مقامات نظامی انگلیس اعتراف کردند که زیردریایی فوق بی صدای روسیه قادر است بدون آنکه شناسایی شود، ناوگان بریتانیا را در آتلانتیک شمالی رهگیری کند و یک تهدید امنیتی به حساب می آید.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۵    
در پی اعتراض روسای تعدادی از اصناف سینمایی فاطمه معتمد آریا از عضویت در هیات مدیره خانه سینما استعفا داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۰    
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران 2 فیلم جدید از چهارشنبه خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۰    
حمید دیهیم استادیار اقتصاد دانشگاه تهران با اشاره به سابقه حذف صفرها از پول ملی در سایر کشورها گفت: نتایج اجرای این سیاست در برخی کشورها مثبت و در برخی منفی بوده است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۰    
سینمای گرجستان فیلم درباره جنگ این کشور با روسیه را به عنوان نماینده خود در بخش بهترین فیلم بین المللی جوایز اسکار 2020 معرفی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۵    
به قتل رسیدن دختر نوجوان رومانیایی که ربوده شده بود و سهل انگاری های پلیس برای نجات او، خشم عمومی مردم این کشور را برانگیخته و تاکنون منجر به برکناری پنج مقام ارشد این کشور شده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۵    
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران تأکید کرد، این تیم در دیدار فردا مقابل الاتحاد عربستان به دنبال بهترین نتیجه است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۵    
برادران محمودی درحال آماده سازی مقدمات ساخت فیلم مردن در آب مطهر به عنوان جدیدترین پروژه سینمایی خود هستند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۰    
مسئول روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی از آمادگی این ورزشگاه برای برگزاری بازی های لیگ برتر خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۰    
مدیر روابط عمومی آتش نشانی شیراز، از وقوع حریق در خیریه تلاش که محل نگهداری معلولان جسمی و ذهنی است، خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۰    
حکم یکی از شعبات دیوان عدالت اداری منتشر شده که نشان می دهد این شعبه در پاسخ به شکایت یک زن از اصفهان نسبت به عدم صدور گواهینامه موتور سیکلت حق را به شاکی داده و پلیس را ملزم به صدور گواهینامه ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۰    
استاندار ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون 3665 واحد مسکونی سیل زده کمک بلاعوض دریافت کرده که کار 2919 واحد معادل 100 درصد به پایان رسیده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۰    
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یک زوج زورگیر که تحت پوشش مسافر سرقت انجام می دادند، خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۵    
دکتر یزدی مصاحبه کرد و اظهار داشت که چنین تصمیمی در کار نبوده و ما نمی خواستیم هواپیماها را پس بدهیم ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۵    
در اسپانیا یک ضرب المثل وجود دارد که می گوید "یک بد شناخته شده بهتر از خوب ناشناخته است." معنی این ضرب المثل این است که گاهی بهتر است ریسک نکنیم چون ممکن است پایان بدتری داشته باشد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۵    
مقام های امنیتی در کابل از کشته شدن مغز متفکر نظامی طالبان در استان کاپیسا افغانستان خبر می دهند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۵    
بیشتر ما عادت داریم که شاهد حضور سوسک، عنکبوت، مارمولک، مورچه یا برخی حشرات در فصل هایی از سال در خانه خود باشیم، اگرچه حتی حضور این نوع جانوران نیز غیرقابل تحمل است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۵    
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی درباره ماجرای درگیری حامد زمانی با نیروی انتظامی گفت: از وی شکایت شده و برخوردها در حال انجام است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۵    
امروز عضو هیات رئیسه سازمان لیگ توضیحات تازه ای درباره حضور بانوان در استادیوم ها برای تماشای فوتبال داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۰    
عضو هیات مدیره کانون مرغ داران گوشتی با بیان این که قیمت مرغ کیلویی بین 14 تا 14.5 هزار تومان و فروش بیشتر از این اجحاف در حق مصرف کنندگان است، گفت: دولت نمی تواند با قوه قهریه بازار را کنترل کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۰    
گوگل فیت یکی از اپلیکیشن های محبوب در حوزه ردیابی سلامت محسوب می شود. اگر از کاربران این اپ محسوب می شوید، جالب است بدانید که تم تاریک از هفته آینده وارد این اپلیکیشن می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۵    
بانک مرکزی با صدور بخشنامه ای برداشت مطالبات غیرمستقیم بانک ها و موسسات اعتباری از موجودی قابل برداشت هر یک از حساب های انفرادی مشتری و یا ضامنین را غیرمجاز اعلام کرد.
  • ۱