پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۶:۵۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 3 آبان 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 آبان 1395 ارانیکو 2 آبان 1395 ارانیکو 3 آبان 1395 ارانیکو 4 آبان 1395 ارانیکو 5 آبان 1395 ارانیکو 6 آبان 1395 ارانیکو 7 آبان 1395 ارانیکو 8 آبان 1395 ارانیکو 9 آبان 1395 ارانیکو 10 آبان 1395 ارانیکو 11 آبان 1395 ارانیکو 12 آبان 1395 ارانیکو 13 آبان 1395 ارانیکو 14 آبان 1395 ارانیکو 15 آبان 1395 ارانیکو 16 آبان 1395 ارانیکو 17 آبان 1395 ارانیکو 18 آبان 1395 ارانیکو 19 آبان 1395 ارانیکو 20 آبان 1395 ارانیکو 21 آبان 1395 ارانیکو 22 آبان 1395 ارانیکو 23 آبان 1395 ارانیکو 24 آبان 1395 ارانیکو 25 آبان 1395 ارانیکو 26 آبان 1395 ارانیکو 27 آبان 1395 ارانیکو 28 آبان 1395 ارانیکو 29 آبان 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۳:۳۵    
چکیده: هفته گذشته به مبحث عوامل فردی موثر بر مدیریت زمان با تکیه بر کتاب نگرشی متفاوت نسبت به مدیریت زمان از دکتر علی دیواندری اشاره شد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۵۵    
چکیده: به نظر نمی رسد نقش مخرب افزایش درآمدهای منابع طبیعی در اقتصاد ایران تنها مختص به دوره پس از شوک اول نفتی باشد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
چکیده: 9 ماه از اجرای برجام گذشت و حالا اروپایی ها به صرافت اصلاح مقررات خود افتاده و اموال بانک صادرات را آزاد کرده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۰:۵۵    
چکیده: وزیر انرژی روسیه در صفحه توییتر خود از توافق اولیه با مقامات سعودی برای همکاری در راستای تثبیت بازار نفت خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۰    
چکیده: همکاری با خودروسازان بی رقیب دنیا، این روزها برای خودروسازی کشورمان تا حدودی دور از دسترس شده است؛ چراکه موانع بین المللی برای شکل گیری این همکاری همچنان پابرجا است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۰    
چکیده: با خودداری عراق از پیوستن به توافق اوپک طی روز جاری، قیمت نفت افزایش قابل توجهی را تجربه نکرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۰    
چکیده: وزیر نیرو در سی و یکمین کنفرانس بین المللی صنعت برق گفت: سال 95 نقطه عطفی در توسعه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر بوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۸:۴۰    
چکیده: تاکنون 9800 میلیارد تومان برای تامین مالی 12 هزار و 522 بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط اختصاص داده شده است و این روند کماکان در حال افزایش است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۷:۴۰    
چکیده: در حالی که گفته می شود تهران با معضلی به نام بلندمرتبه سازی های فاقد مطالعه بخصوص در یک دهه اخیر مواجه بوده این شهر هم اکنون جزو 11 شهر بلند جهان قرار دارد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۷:۳۰    
چکیده: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: رفتار آمریکا در قبال ایران بسیار موذیانه و خطرناک است؛ چرا این کشور در راه واردات هواپیماهای مسافربری به ایران که نیاز روزانه مردم عادی است سنگ اندازی می ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۷:۲۰    
چکیده: رقابت سودی بانک ها باوجود هشدار بانک مرکزی و مصوبه سودی شورای پول و اعتبار تمامی ندارد و اینبار هم نرخ سود تا 30 درصد پیش رفته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۷:۱۰    
چکیده: در حالی که عراق گفته خواهان معاف شدن از توافق اوپک برای کاهش تولید است، قیمت نفت امروز تحت فشار قرار گرفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۶:۵۰    
چکیده: طبق آمار گمرک در 6 ماه منتهی به شهریور ماه سال جاری بیش از 15 تن مداد رنگی از کشور صادر شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۰    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 158 هفته نامه اقتصادی اخبار بانک در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۰    
چکیده: سند جامع همکاری حمل و نقل دریایی و بندری دوجانبه میان ایران و هلند با حضور وزیر راه و شهرسازی ایران و وزیر امور زیربنایی و محیط زیست هلند به امضا رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۰    
چکیده: مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: با بهره برداری ازماشین ریخته گری شماره 5 فولاد مبارکه در سفر آتی معاون اول رئیس جمهوری به استان اصفهان ؛ 33 درصد به ظرفیت تولید این مجتمع اضافه می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۰    
چکیده: نتایج یک پژوهش با ارزیابی تجربه های مختلف و با توجه به بی ثباتی اقتصاد و بحران بانکی در دوره های گذشته، طراحی سیستم هشدار سریع در شبکه بانکی کشور را نیازی ضروری دانسته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۰    
چکیده: شاخص بورس تهران طی معاملات روز گذشته پس از سه روز رشد متوالی، با افت اندکی مواجه شد. از ابتدای سال جاری، این سومین بار است که شاخص بورس با محدوده 78 هزار واحدی درگیر می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۰    
چکیده: صادرات فرش ایرانی به کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا درحالی رونق پیدا کرده است که در پنج ماهه ابتدایی سال بیش از 100 میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۵    
چکیده: بی ام آی ریسرچ موسسه ای پژوهشی است که تحلیل های اقتصاد کلان، صنعت و بازار مالی را ارائه می دهد. این موسسه انگلیسی در سال 1984 میلادی تاسیس شده و 24 صنعت و 200 بازار جهانی را پوشش می دهد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۵    
چکیده: همایش قوانین و مقررات معدنی با حضور فعالان بخش معدن و صنایع معدنی در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار و مباحث متعددی درباره معدن و مسائل وابسته به آن مطرح شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۵    
چکیده: رییس جمهوری روز دوشنبه در اجتماع بزرگ و پرشور مردم خمین، با بیان اینکه نام خمین با شخصیت بزرگی چون امام جاودانه است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۵    
چکیده: جهش قیمت روی در ماه های اخیر باعث شد تا این فلز صدرنشین رشد قیمت ها در غالب بازارهای کالایی به شمار آید ولی پس از ثبت رکوردهایی بالاتر از 2400 دلار در هر تن ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۵    
چکیده: دور جدید مذاکرات ایران و شرکت UOP به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های صاحب دانش و فنآوری آمریکا به منظور سرمایه گذاری و تامین تکنولوژی های نوین در صنعت پتروشیمی آغاز شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۵    
چکیده: رییس دفتر رییس جمهوری صبح دوشنبه با حضور در مجتمع آب سنگین اراک، از بخش های مختلف این تاسیسات هسته ای بازدید کرد و در جریان روند فعالیت آن قرار گرفت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۵    
چکیده: فرموسای تایوانی قیمت پی وی سی در چین و در ماه نوامبر را با 40 دلار افزایش اعلام کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۵    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/08/3 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۵    
چکیده: آمارها حاکی از آن است که 42 درصد محصولات پلیمری مجتمع پتروشیمی تبریز در نیمه نخست امسال روانه بازارهای جهانی شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۵    
چکیده: مجمع جهانی اقتصاد هر سال گزارش رقابت پذیری جهانی درباره وضعیت اقتصادهای جهان را منتشر می کند و به بررسی آمار حوزه های مختلف از وضعیت بانک ها تا پیشرفتگی شرکت ها در هر کشور می پردازد و سپس از ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۵    
چکیده: فعالیت های اجرایی پتروشیمی میاندوآب بعد از 12 سال رکود از سرگرفته شده و براساس اعلام مسوولان این طرح مهم اقتصادی تاپایان سال 96 آماده بهره برداری می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۵    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 165 ماهنامه نساجی امروز در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۵    
چکیده: در حالی اخیرا خبرهایی آمد مبنی بر اینکه برخی بانک ها اقدام به پرداخت ارز و انجام عملیات صرافی از طریق خودپردازهای خود کرده اند که بررسی موضوع نشان داد پرداخت ارز در خودپردازها انجام نمی شود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۵    
چکیده: دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از طی مراحل تاسیس 6 شرکت هواپیمایی و 2 شرکت هلی کوپتری خبرداد و گفت: این شرکت ها هنوز مجوز فعالیت نگرفته اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۵    
چکیده: مجتمع دامداری 30 هزار راسی پرواربندی گوسفند 30 هزار راسی در شهرستان خمین با حضور وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان محلی عصر روز یکشنبه بهره برداری شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۵    
چکیده: وزیر راه و شهرسازی گفت که مذاکرات مربوط به خرید هواپیماهای بوئینگ و ایرباس خرید هواپیما در مراحل نهایی است و بزودی اجرایی می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۵    
چکیده: مس بعد از تجربه بازار نزولی چند ساله از سال 2011، سرانجام در سال گذشته تثبیت شد و در حال حاضر نیز با نوسان ملایم تری در حرکت است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۵    
چکیده: رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور اظهار داشت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد هیچ کدام از توافق های دو جانبه با برخی کشورها برای مبادلات تجاری خارج از چرخه دلار تا کنون اجرایی نشده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۵    
چکیده: اولین خط آبکاری پلاستیک تمام اتوماتیک خاورمیانه فروردین سال 96 در شهر صنعتی هشتگرد به بهره برداری خواهد رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۵    
چکیده: همچنان که شکر در خرده فروشی ها بالاتر از نرخ مصوب به فروش می رسد، شواهد حاکی از آن است که با ادامه رویه موجود در تامین شکر، در چندماه آینده این بازار همچنان با تلاطم مواجه خواهد بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۵    
چکیده: همزمان با آغاز دوره جدید گرانی طلای سیاه، قیمت نفت صادراتی ایران درحالی در آستانه معاملات 50 دلاری قرار گرفته که افزایش تولید نفت عراق به مهمترین تهدید اجرای فریز تبدیل شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۵    
چکیده: رئیس دفتر توسعه صنایع تکمیلی (صنایع پایین دستی) شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تغییر در نحوه قیمت گذاری محصولات پتروشیمی خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۵    
چکیده: طی سال های اخیر با آنکه شاهد رشد صادرات در بخش پتروشیمی در مقایسه با سال های تحریم بوده ایم، اما در مجموع متناسب با اسناد بالادستی صادرات کشور نتوانسته آن طور که باید و شاید در مسیر درست گام ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۷:۱۰    
چکیده: سایه انحصار در شرایطی همواره بر سر بازار خودرو ایران سنگینی کرده که به نظر می رسد با حضور مستقل خودروسازان خارجی در کشور، گام بلندی در راستای رفع آن برداشته خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۷:۱۰    
چکیده: امروزه همه خودروسازان مطرح جهانی، عملا به هیچ کشور خاصی متعلق نیستند. هر چند که بالاخره هر شرکت در یک کشور ثبت می شود ...