پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۳۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 16 خرداد 1396 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 31 فروردین 1396 ارانیکو 31 اردیبهشت 1396 ارانیکو 31 تیر 1396 ارانیکو 31 مرداد 1396 ارانیکو 31 شهریور 1396 ارانیکو 30 مهر 1396 ارانیکو 30 آبان 1396 ارانیکو 30 آذر 1396 ارانیکو 30 دی 1396 ارانیکو 30 بهمن 1396 ارانیکو 1 اسفند 1396 ارانیکو 1 خرداد 1396 ارانیکو 2 خرداد 1396 ارانیکو 3 خرداد 1396 ارانیکو 4 خرداد 1396 ارانیکو 5 خرداد 1396 ارانیکو 6 خرداد 1396 ارانیکو 7 خرداد 1396 ارانیکو 8 خرداد 1396 ارانیکو 9 خرداد 1396 ارانیکو 10 خرداد 1396 ارانیکو 11 خرداد 1396 ارانیکو 12 خرداد 1396 ارانیکو 13 خرداد 1396 ارانیکو 14 خرداد 1396 ارانیکو 15 خرداد 1396 ارانیکو 16 خرداد 1396 ارانیکو 17 خرداد 1396 ارانیکو 18 خرداد 1396 ارانیکو 19 خرداد 1396 ارانیکو 20 خرداد 1396 ارانیکو 21 خرداد 1396 ارانیکو 22 خرداد 1396 ارانیکو 23 خرداد 1396 ارانیکو 24 خرداد 1396 ارانیکو 25 خرداد 1396 ارانیکو 26 خرداد 1396 ارانیکو 27 خرداد 1396 ارانیکو 28 خرداد 1396 ارانیکو 29 خرداد 1396 ارانیکو 30 خرداد 1396 ارانیکو 31 خرداد 1396 
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۰    
چکیده: طی هفته گذشته رسانه های داخلی و خارجی از قطع روابط تعدادی از کشورهای عربی همچون عربستان، مصر، بحرین و امارات متحده عربی با کشور قطر خبر دادند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۲:۳۵    
چکیده: سکه و اسکناس هنوز سبزترین روش پرداخت خرد است زیرا کاغذ به طبیعت بر می گردد ولی مسابقه نرخ سود برای جذب منابع بیشتر و هزینه های سنگین پرداخت الکترونیکی، جوایز و تبلیغات و.. ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۱:۳۵    
چکیده: دولت های مختلف ایران آمارهای گوناگونی از میزان سرمایه گذاری صورت گرفته توسط دولت هایشان ارائه کرده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۹:۵۰    
چکیده: حذف ارز مبادله یی از گردونه تجارت، همچنان برسر یک دوراهی قرار دارد؛ چراکه از یکسو منتفع ترین گروه دریافت ارز مبادله ای خواهان حذف آن از چرخه واردات هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۵    
چکیده: پتروشیمی حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران 33 هزار و 990 تن رقم خورد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۵    
چکیده: بررسی آمارهای تجارت خارجی ایران در سال 95 حاکی از این است که حجم کل تجارت ایران با قطر در این سال کمی بیش از 114 میلیون دلار بوده ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۰    
چکیده: معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در شرایطی طرح کارانه اشتغال فارغ التحصیلان از تیر ماه آغاز می شود که در مراحل آزمایشی آن در 8 استان 70 درصد از کارورزان جذب بازار کار شدند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۳:۴۰    
چکیده: اگر شما هم جزو آن دسته از کارکنانی هستید که از روی اجبار و بیکاری شغلی را برگزیده اید و در نتیجه هیچ گونه دلبستگی نسبت به کارتان ندارید، حتما به آنچه در ادامه خواهد آمد توجه کنید ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۴۰    
چکیده: سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: با بالا گرفتن تنش بین کشورهای عربی و ممنوعیت پرواز هواپیمایی قطر از آسمان این کشورها، ایران به درخواست این شرکت هواپیمایی و ایکائو پاسخ مثبت داده است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۲۰    
چکیده: تجربه می گوید که شهود ذهنی خیلی از ما در مورد سهم نفت در اقتصاد ایران با اعداد منطبق نیست. مثلا اگر بپرسیم که سهم نفت از تولید ناخالص داخلی ایران چند درصد است چه خواهید گفت؟ 50٪ ؟ 80٪؟ یا 10٪ ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۱:۵۰    
چکیده: روز یکشنبه بانک جهانی تازه ترین گزارش خود از چشم انداز اقتصادی جهان را منتشر کرد. براساس این گزارش ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۱:۳۰    
چکیده: شرکت فرودگاه ها می تواند در یک ماه آتی از پروازهای عبوری قطری ها از آسمان ایران، بیش از 51 میلیارد تومان درآمد کسب کند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۰:۴۰    
چکیده: اس اند پی گلوبال پلاتس که قیمت های پایه برای معاملات نفت فیزیکی را ارزیابی می کند، در پی قطع روابط دیپلماتیک کشورهای عربی با قطر ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۰:۴۰    
چکیده: میزان صادرات نفت ایران به بازار اروپا 300 درصد افزایش پیدا کرده و در ماه مه به حدود یک میلیون بشکه در روز رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۰:۲۰    
چکیده: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس توافقات انجام شده و احکام صادر شده از سوی مراجع قضایی مطالبات سپرده گذاران موسسه کاسپین تا سقف 20 میلیون تومان پرداخت می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۰:۰۵    
چکیده: بازوی پژوهشی مجلس شورای اسلامی با انتشار گزارشی به بررسی عملکرد بودجه ای دولت یازدهم در سال پایانی سکان داری قوه اجرایی کشور پرداخت.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۹:۳۵    
چکیده: در بازار فولاد داخلی مدتی است آمار تولید میلگرد به شدت کاهش پیدا کرده است، این در حالی است که نوردکاران معتقدند با کمبود بازار شمش داخلی روبه رو هستند ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۹:۱۵    
چکیده: کشتی آرای گفت: بعد از تنش های سیاسی در منطقه ارزش دلار کاهش یافته و قیمت نفت هم بیشتر شده است و در پی آن تقاضا برای خرید طلا در بازارهای جهانی افزایش پیدا کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۵    
چکیده: بر اساس آخرین آمار، میانگین مصرف بنزین از ابتدای سال 1396 تاکنون 78 میلیون و 100هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال 95، 7 درصد رشد داشته است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۵    
چکیده: مدیر کل راه آهن شرق با اشاره به ضرورت حمل مواد معدنی توسط شبکه ریلی کشور گفت: حمل زغال سنگ در راه آهن شرق در اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 51 درصد رشد داشت.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۵    
چکیده: شروع پروژه صادرات گاز به عراق، احداث خط لوله و صادرات گاز به پاکستان، تکمیل گاز رسانی به استان سیستان و بلوچستان جزو مهم ترین بندهای پروژه های اولویت دار شرکت ملی گاز ایران بود که اخیرا توسط ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۵    
چکیده: دومین فراخوان بخش خصوصی برای احصای مشکلات تجار ایرانی صادر شد. این بار قرار است چالش های تجارت خارجی از زبان فعالان اقتصادی بیان و از سوی اتاق بازرگانی تهران پیگیری شود.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۷:۳۵    
چکیده: دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: صنایع لبنی هیچ افزایش قیمتی در شیر یا محصولات دیگر خود در ماه مبارک رمضان ندارند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۴۰    
چکیده: در چین، قیمت واردات پلی اتیلن در هفته جاری با کاهش بیشتر روبه رو شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۰    
چکیده: بر اساس اعلام سازمان خواروبار و کشاورزی سازمان ملل متحد (فائو) میزان تولید گندم در سال 2017 با کاهش 20 میلیون تنی روبه رو خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۲۰    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 71 ماهنامه چیلان در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۱۰    
چکیده: معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی گفت: شرکت های روسی برای مشارکت در توسعه 9 میدان نفت و گاز در ایران ابراز تمایل کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۰۰    
چکیده: مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از افزایش جریان ترافیکی 100 تا 150 پروازی در آسمان ایران خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۰    
چکیده: پتروشیمی ایران در سال های اخیر چنان رشدی داشته است که بسیاری از کشورها خواهان همکاری با ایران در این صنعت هستند و در حال حاضر هم مذاکره با سه شرکت اروپایی برای احداث واحدهای جدید پتروشیمی در ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۰    
چکیده: رییس کل سازمان امور مالیاتی با تاکید بر تلاش برای رفع تبعیض های مالیاتی، 31 خردادماه را مهلت نهایی ارائه اظهارنامه های مالیاتی صاحبان مشاغل اعلام کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۰    
چکیده: منابع بانکی به رویترز اظهار کردند بدنبال تنش های دیپلماتیک در منطقه، برخی از بانک های بازرگانی عربستان سعودی و امارات متحده عربی از همکاری با بانک های قطری مانند صدور اعتبارنامه خودداری می ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۰    
چکیده: لاستیک خودرو ایران تایر با کارکرد مفید 60 هزار کیلومتر در بازار به قیمت 250 هزار تومان است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۰    
چکیده: با اعلام خبر قطع روابط عربستان با قطر و پیروی امارات، مصر و بحرین از این حرکت سعودی ها بازار نفت و گاز با جهش قیمت مواجه شد چراکه مهم ترین پیامی که این خبر به بازار انرژی مخابره می کرد ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۰    
چکیده: مدیرعامل شرکت ملی نفتکش از برنامه ریزی برای حمل گاز طبیعی در کنار نفت خام خبر داد و گفت: شرکت ملی نفتکش به دنبال نوسازی ناوگان حمل و نقل خود است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۴۰    
چکیده: مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی می گوید، تغییر ارز گزارشگری تأثیری بر نرخ ارز در بازار نخواهد داشت زیرا به طور سنتی، تمرکز تقاضای جامعه برای تامین ارز مسافرتی ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۴۰    
چکیده: طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر عقب نشینی بازارهای سهام آسیا و اُفت ارزش دلار، به بالاترین قیمت در بیش از شش هفته گذشته صعود کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۰    
چکیده: به دنبال اظهارات اخیر آقای زاکانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درباره قرارداد گازی ایران و ترکیه و ربط دادن مسائل این قرارداد با پرونده کرسنت اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به آگاهی می ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۰    
چکیده: هفته جاری قیمت خودروهای وارداتی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۰    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 96/03/16 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۰    
چکیده: نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی به دلیل نگرانی ها نسبت به پیامد منفی اختلاف سیاسی میان قطر و کشورهای عربی متعدد بر توافق کاهش تولید اوپک، برای سومین روز کاهش پیدا کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۰    
چکیده: وزیر نفت گفت: در پرونده بابک زنجانی هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده و همان چیزهایی که از قبل داده همچنان پابرجاست و همدست جدید او که به تازگی بازداشت شده حرف های جدیدی نزده است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۰    
چکیده: بازار صادرات محصولات پتروشیمی به چین در ماه های اخیر دستخوش تحولاتی شده که به نظر می رسد در صورتی که به سرعت مرتفع نشود، بحران های جدیدی را برای صادرات محصولات پتروشیمی ایران رقم بزند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۵    
چکیده: رهبر اکثریت سنای آمریکا اعلام کرد طرح اعمال تحریم های جدید علیه ایران روز چهارشنبه به رأی گذاشته خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۵    
چکیده: بانک مرکزی مصر اعلام کرد که هیچ دستورالعملی برای تعلیق خرید و فروش ریال قطری صادر نکرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۵    
چکیده: تسلا S برای اولین بار توسط یک زوج سوئیسی وارد کشور شد و در خوردور سازی کارمانیا شارژ شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۵    
چکیده: بحران قطر در خاور میانه بازارهای مالی جهان را تحت تاثیر قرار داد؛ به طوری که شاخص سهام سقوط کرد ، دلار تثبیت شد ، و قیمت نفت کاهش یافت.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۵    
چکیده: اقدامات چند کشور عربی علیه قطر سابقه طولانی دارد اما سفر اخیر ترامپ به منطقه بود که آتش این اختلاف ها را شعله ورتر کرد ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۵    
چکیده: براساس دستورالعمل ثبت نمایندگی، برندهای پوشاک خارجی ملزم شدند تا در دو سال اول فعالیت خود در ایران معادل 20 درصد ارزش واردات خود را در ایران تولید و 50 درصد آن را صادر کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۵    
چکیده: بورس تهران این روزها بیش از پیش دچار رکود، بی خبری و کاهش ارزش معاملات است. ابتدای هفته جاری نیز این روند ادامه داشت و بورس تهران پس از تجربه افت ارزش معاملات و افت شاخص بورس با تعطیلات نیمه ...