دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۲۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 25 اردیبهشت 1403 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 29 اسفند 1396 ارانیکو 29 اسفند 1397 ارانیکو 29 اسفند 1398 ارانیکو 26 اسفند 1399 ارانیکو 29 اسفند 1400 ارانیکو 29 اسفند 1401 ارانیکو 29 اسفند 1402 ارانیکو 31 فروردین 1403 ارانیکو 1 اردیبهشت 1403 ارانیکو 2 اردیبهشت 1403 ارانیکو 3 اردیبهشت 1403 ارانیکو 4 اردیبهشت 1403 ارانیکو 5 اردیبهشت 1403 ارانیکو 6 اردیبهشت 1403 ارانیکو 7 اردیبهشت 1403 ارانیکو 8 اردیبهشت 1403 ارانیکو 9 اردیبهشت 1403 ارانیکو 10 اردیبهشت 1403 ارانیکو 11 اردیبهشت 1403 ارانیکو 12 اردیبهشت 1403 ارانیکو 13 اردیبهشت 1403 ارانیکو 14 اردیبهشت 1403 ارانیکو 15 اردیبهشت 1403 ارانیکو 16 اردیبهشت 1403 ارانیکو 17 اردیبهشت 1403 ارانیکو 18 اردیبهشت 1403 ارانیکو 19 اردیبهشت 1403 ارانیکو 20 اردیبهشت 1403 ارانیکو 21 اردیبهشت 1403 ارانیکو 22 اردیبهشت 1403 ارانیکو 23 اردیبهشت 1403 ارانیکو 24 اردیبهشت 1403 ارانیکو 25 اردیبهشت 1403 ارانیکو 26 اردیبهشت 1403 ارانیکو 27 اردیبهشت 1403 ارانیکو 28 اردیبهشت 1403 ارانیکو 29 اردیبهشت 1403 ارانیکو 30 اردیبهشت 1403 ارانیکو 31 اردیبهشت 1403 
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۴    
مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار در اطلاعیه ای اعلام کرد امکان تداوم تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا در روزهای آینده وجود دارد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۹    
شاخص کل بورس امروز 26 اردیبهشت ماه با کاهش هزار و 75 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 164 هزار واحدی قرار گرفت.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۲    
رییس اتحادیه طلا ضمن اشاره به توافقات جدید طلافروشان با ستاد مبارزه با قاچاق و وزارت صمت، از بازگشایی واحدهای طلافروشی خبر داد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۱    
ایران و چین در پکن یادداشت تفاهم همکاری کشاورزی در زیربخش های باغبانی، زراعت، دامپروری، شیلات و مکانیزاسیون امضا کردند.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۱    
با عرضه اولیه 15 درصد سهام شرکت گوهر فام طی دو مرحله به روش ترکیبی در روز جاری(چهارشنبه) از نخستین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه رونمایی می شود.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۱    
شرکت ایران خودرو از طریق برگزاری یک مزایده عمومی اینترنتی، تعدادی از خودروهای سواری آسیب دیده و دچار تصادف شرکت امداد خودرو ایران را به فروش می رساند ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۵    
قیمت دلار در بازار غیررسمی امروز سه شنبه 25 اردیبهشت، درست یک ماه پس از اوج گیری نرخ ارز در پی تنش های منطقه ای ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۸    
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به کنترل شاخص های پولی اثرگذار بر تورم و کاهش انتظارات منفی در بازار ارز، گفت: انتظار می رود شاخص نرخ تورم نیز در ماه های آتی ارقام پایین تری را ثبت کند.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۱    
عضو کمیسیون کمیسیون تلفیق برنامه هفتم گفت: تخصیص کالابرگ الکترونیک به اقشار ضعیف جامعه حرکت خوبی است که تورم به همراه ندارد و نیاز اقشار ضعیف جامعه را نیز برطرف می کند.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۷    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مسئله تفکیک یارانه ها، گفت: اگر موضوع تفکیک یارانه درخصوص قیومیت ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح نشست امروز این کمیسیون با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، گفت ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۵    
جدیدترین گزارش اوپک نشان می دهد که تولید نفت ایران در نخستین ماه امسال به 3 میلیون و 122 هزار بشکه در روز افزایش یافت.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۹    
جدیدترین گزارش اوپک نشان می دهد که نفت ایران در فروردین ماه 88.79 دلار در هر بشکه فروخته شده است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۲    
رفتار معامله گران در معاملات امروز بازار نشان داد احتمال منفی شدن شاخص بورس برای روز چهارشنبه بیشتر از مثبت شدن است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۵    
وزیر نیرو از توافق با صندوق توسعه ملی برای تزریق 12 میلیارد و 500 میلیون دلار به صنعت نیروگاهی کشور خبر داد و گفت ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۹    
رئیس جمهور قانون قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها و قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را برای اجرا به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۵    
سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در تازه ترین گزارش خود پیش بینی درباره تقاضای جهانی نفت را بدون تغییر نگه داشت.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۴    
رکورد معاملات برق بورس انرژی امروز (سه شنبه) با خرید و فروش 229 میلیارد تومان برق شکسته شد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۳    
عضو هیات رئیسه اتاق ایران کفت: براساس درخواست فعالان اقتصادی بخش خصوصی، کمیته ارزی اتاق ایران با مصوبه هیات رئیسه اتاق احیا شده و جلسات این کمیته هر دو هفته با حضور ذی نفعان و سیاست گذاران ارزی ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۴    
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه های خودرو گفت: حادثه ای که چندی پیش دررابطه با مونتاژی های ام وی امx55 اتفاق افتاد، بازار خودروهای چینی را هم خراب کرده است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۲    
برخی از خودروهای وارداتی بازار که به تعداد نسبتابالا وارد بازار شده، طی هفته های اخیر کشف قیمت شده اند؛ اما اختلاف قیمت خودروهای وارداتی از کارخانه تا بازار در برخی موارد عجیب است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۲    
رکود در رینگ فیزیکی شمش فولاد دوچندان شد. عقبگرد قیمت های پایه و عرضه های قوی اعتباری نیز نتوانست مانع رکود سنگین حاکم بر معاملات شمش فولاد شود و تنها 24 درصد عرضه این محصول در کف قیمت حدودا سه ماهه ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
معاملات برق سبز در بورس انرژی ایران از مرز هزار میلیارد تومان عبور کرد. این معاملات در تابلو برق سبز بورس انرژی ایران از روزهای ابتدایی خرداد ماه سال گذشته آغاز شد و تا روز سه شنبه (25 اردیبهشت) یعنی ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
دبیر اجرایی نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: 1500 واحد صنعتی راکد تحت تملک بانک ها شناسایی شده است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۰    
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: پیش بینی می کنیم تا 5 سال آینده برنامه صنعت سیمان برای احداث نیروگاه های تجدیدپذیر تکمیل شود.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۳    
نرخ ارز در بازار غیررسمی از ابتدای هفته جاری روند کاهشی به خود گرفته بود به طوری که نرخ هر دلار آمریکا امروز به کانال 58 هزار تومانی عقب نشینی کرد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۶    
آخرین قیمت دام زنده و کشتار، مرغ زنده و کشتار، گوشت منجمد گوساله و بوقلمون و شترمرغ اعلام شد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۶    
یارانه 400 هزار تومانی دهک های اول تا سوم امروز واریز می شود و یارانه دهک های چهارم تا نهم نیز 30 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۴    
نیکل که از ابتدای سال 2024 روند رو به رشد خود را آغاز کرده و با 15 درصد افزایش همراه بوده است و طی یک هفته گذشته در کانال 19 هزار دلار به ازای هر تن در حال نوسان است ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۴    
در حالی که شاخص کل بازار سرمایه روز گذشته 1.48 درصد افت کرده بود، امروز 0.2 درصد رشد کرد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۵    
گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه ای اعلام کرد که سه مدل خودروی کامیونت زامیاد که قرار بود فردا (چهارشنبه) عرضه شود از لیست عرضه حذف شده است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۱    
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: سال گذشته بسته سهامی که برای واگذاری به نومشمولان تدارک دیده شده بود از سوی سازمان خصوصی تهیه شد و اسامی نومشمولان هم تهیه شد اما مانع حقوقی انتقال سهام وجود داشت.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۰    
مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران با اشاره به پرداخت نشدن مطالبات گندم کاران گفت: از زمان آغاز برداشت گندم تا تاریخ 23 اردیبهشت امسال هنوز ریالی به گندم کاران پرداخت نشده است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۰    
نسخه الکترونیکی شماره 83 دو ماهنامه نساجی کهن در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۰    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: یکی از هدف گذاری های مهم سازمان بورس و اوراق بهادار در سال جاری ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۰    
وام قرض الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری 150 میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر 4 میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۸    
کشورهای عضو بریکس مسیر توسعه پرداخت ها به ارزهای ملی را دنبال می کنند و در حال حاضر این حوزه برای گروه بریکس در اولویت ادغام است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جامعه کارگری ما پایدار و تعدیل نیروی کار کاهش پیدا کرده و شاهد آن هم این است که مستمری بگیران بیمه بیکاری رو به کاهش است و نرخ اشتغال در کشور افزایش و بیکاری کاهش ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۸    
معاونت نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، جزئیات نرخ گاز خوراک پتروشیمی ها بر حسب چهار هاب منطقه ای در اسفند ماه 1402 را اعلام کرد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۸    
رییس سازمان ملی استاندارد گفت: علاوه بر شماره گذاری، تولید و پیش فروش خودروی X55 مدیران خودرو هم متوقف شده است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۴    
رئیس کل بانک مرکزی در دیدار اخیر خود با اعضای اتاق بازرگانی، آخرین وضعیت شاخص های پولی موثر بر تورم را اعلام کرد که نشان می دهد انتظارات تورمی جامعه به باثبات ترین وضعیت از ابتدای 97 تاکنون رسیده و ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۴    
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: مشوق های تولیدی که در سال های 1401 و 1402 دولت در قالب بودجه مصوب سالانه در نظر گرفته بود در قانون تأمین مالی و زیرساخت ها به صورت قانون دائمی درآمد.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۵    
حجت الله فرزانی با اشاره به تحولات سیاسی و اقتصادی یک ماه اخیر گفت: خوشبختانه در زمینه بازار ارز و همینطور بازار سرمایه بازار ساز به موقع ورود کرد و با استفاده از منابع بازار ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۵    
عضو اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی شایعه گران شدن قیمت گوشت مرغ را تکذیب کرد و گفت: جوجه ریزی طبق روال در حال انجام است و هیچ افزایش قیمتی در بحث قیمت مرغ نخواهیم داشت ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۲    
جزئیات برنامه جهش تولید در بخش نفت و گاز اعلام شد و طبق این برنامه ظرفیت تولید نفت ایران امسال به 3.8 میلیون بشکه خواهد رسید.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۲    
بیت کوین علیرغم کاهش های اخیر همچنان بر بازار کریپتو تسلط دارد و به تازگی از محدوده قیمتی 61 هزار دلار فراتر رفته است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۲    
بعد از شروع برخورد با کالای قاچاق در سطح شهر تهران، روند برخورد با عرضه کنندگان پوشاک قاچاق در فضای مجازی نیز شدت گرفته است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۹    
پس از امضای توافقنامه میان هند و ایران در مورد بندر چابهار، ایالات متحده تهدید کرد هر کسی که با ایران تجارت کند، در معرض تحریم های احتمالی است.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۹    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از شناسایی 120 هزار خانه خالی در 2 سال گذشته برای پرداخت مالیات خبر داد و گفت ...
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۸    
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی اول تا هجدهم خرداد، از فردا (سه شنبه، 25 اردیبهشت) آغاز می شود.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۸    
قیمت نفت برنت با 4 سنت افزایش به 83.48 دلار در هر بشکه و قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با 5 سنت افزایش به 79.17 دلار در هر بشکه رسید.
ارانیکو   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۵    
امروز در صحن علنی مجلس درخصوص یکی از مهم ترین ابهامات بازار سهام تصمیم گیری خواهد شد که شاید حل و فصل این موضوع، در حکم پایانی بر مسیر نزولی یازده روزه نماگر اصلی بازار سهام باشد ...