چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۶May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 11 مهر 1397 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1396 اعتدال 31 فروردین 1397 اعتدال 31 اردیبهشت 1397 اعتدال 31 خرداد 1397 اعتدال 31 تیر 1397 اعتدال 31 مرداد 1397 اعتدال 31 شهریور 1397 اعتدال 30 آبان 1397 اعتدال 30 آذر 1397 اعتدال 30 دی 1397 اعتدال 30 بهمن 1397 اعتدال 1 اسفند 1397 اعتدال 1 مهر 1397 اعتدال 2 مهر 1397 اعتدال 3 مهر 1397 اعتدال 4 مهر 1397 اعتدال 5 مهر 1397 اعتدال 6 مهر 1397 اعتدال 7 مهر 1397 اعتدال 8 مهر 1397 اعتدال 9 مهر 1397 اعتدال 10 مهر 1397 اعتدال 11 مهر 1397 اعتدال 12 مهر 1397 اعتدال 13 مهر 1397 اعتدال 14 مهر 1397 اعتدال 15 مهر 1397 اعتدال 16 مهر 1397 اعتدال 17 مهر 1397 اعتدال 18 مهر 1397 اعتدال 19 مهر 1397 اعتدال 20 مهر 1397 اعتدال 21 مهر 1397 اعتدال 22 مهر 1397 اعتدال 23 مهر 1397 اعتدال 24 مهر 1397 اعتدال 25 مهر 1397 اعتدال 26 مهر 1397 اعتدال 27 مهر 1397 اعتدال 28 مهر 1397 اعتدال 29 مهر 1397 اعتدال 30 مهر 1397 
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۱    
تفاهم نامه همکاری میان بانک شهر و ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی ریاست جمهوری، در راستای حمایت از استارت آپ های شهری منعقد شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۲    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اجرای برنامه های فرهنگی مختلف به مناسبت روز طهران در 11 نقطه پایتخت خبر داد و گفت: جشن ها و ویژه برنامه های آیینی، مسابقات، تورهای بازدید و .. ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۱    
شیره پزی در ملایر قدمتی دیرین دارد، فصل پاییز که می شود حال و هوای روستاهای ملایر حال و هوای دیگری است. جنب وجوش و شادی همه جا دیده می شود. انگار قرار است اتفاق مهمی بیفتد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۱    
محمد جواد ظریف، دولت فعلی آمریکا را یک رژیم قانون شکن توصیف کرد. وزیر خارجه آمریکا با عصبانیت به رای دادگاه بین المللی لاهه اشاره کرد و گفته بود: می خواهیم از پیمان مودت ایران و آمریکا خارج شویم.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۵    
نماینده ایران در هیئت عامل اوپک، افزایش تولید نفت عربستان و روسیه را در ماه اوت نسبت به ماه مه به ترتیب 415 و 235 هزار بشکه در روز اعلام کرد و گفت ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۸    
محیط داخلی این خودرو مشابه اتاق نشیمن خانه های لوکس است و دارای مبل های راحتی و وسایل چندرسانه ای و ارتباطی متنوعی است ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۳    
رئیس جمهوری با تاکید براینکه رای تامینی امروز دیوان بین المللی دادگستری موفقیت حقوقی و سیاسی بزرگ و قابل ملاحظه ای است، تصریح کرد: اگر چه احتمالا دولت آمریکا از اجرای آن سر باز خواهد زد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۸    
از حکم دادگاه لاهه در مورد ایران مایوس شدیم / از سازوکار حل اختلاف دادگاه لاهه خارج می شویم / در بحث برجام ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، خبر ممنوعیت خرید و فروش ارز خارج از صرافی ها را تکذیب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۵    
باند جاعلان ویزا که شامل 9 کانادایی و 7 ایرانی بود، متلاشی شد. تاکنون 6 نفر از اعضای ایرانی این باند که به مدت دوسال ویزای جعلی کشور کانادا را صادر می کردند، شناسایی و دستگیر شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۵    
نهایت این بازی، سقوط میلیون ها ایرانی به زیر خط فقر و مالتی میلیاردر شدن چند دلال صاحب سایت و کانال در افغانستان، عراق و امارات و عوامل آنها در ایران است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۵    
موضوع قطع ناگهانی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی همچنان حل نشده و عده ای را درگیر مشکلات بزرگی کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۵    
همه جا حرف از گرانی است. تاکسی، مترو، اتوبوس، گوشه کنار خیابان ها و کوچه ها، در جمع های خانوادگی، مکالمه های تلفنی، در جمع دوستان و همکاران ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۵    
با پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل متحد از سوی ایران و اتمام جنگ 8 ساله، نهادها و بنیادهای فرهنگی متعددی به منظور حفظ و ترویج آموزه های دفاع مقدس در سازمان ها و مراکز مختلف کشوری و لشکری راه ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۰    
نوسانات شدید ارز در یکی دو ماه اخیر، ورزش ایران را تحت تاثیر قرار داده و فوتبال به طور مشخص در معرض تاثیرات مستقیم این فعل و انفعالات است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: دبیرکل ناتو بیش و پیش از هر چیز باید نگران سیاست های یک جانبه گرایانه و خطرناک آمریکا و عدم پایبندی این عضو ناتو به تعهدات بین المللی خود باشد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۴    
پاری سن ژرمن موفق شد با نتیجه مقتدرانه 1-6 در پاریس حریف خود ستاره سرخ بلگراد را مغلوب کند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۳    
دبیر ستاد فناوری اطلاعات معاونت علمی گفت: از شرکت های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه جی تکس با هدف، بازار سازی و تبادل فناوری اطلاعات، حمایت می شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۷    
رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو پیش بینی کرد تا چند روز آینده کاهش قیمت بیشتری را در بازار شاهد باشیم و این افت بویژه برای خودروهای وارداتی به دلیل نبود تقاضا، بیشتر خواهد بود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۷    
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات گفت: در نتیجه کاهش نرخ ارز در روز های گذشته، قیمت گوشی 20 درصد کاهش یافته و بنا بر ادعای وارد کنندگان موبایل، در صورت شکستن حباب قیمتی ناشی از کمبود کالا ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۷    
رضا ترکاشوند دبیر کل کانون صرافان گفت: دلال هایی که پول های زیاد خود را روانه بازار ارز کرده اند در مقابل کاهش قیمت مقاومت می کنند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۲    
زندگی برخی از ما شبیه ماشین حساب شده است. همیشه در حال حساب و کتاب. واقعا از زندگی لذت نمی بریم از بس در اعداد غوطه ور هستیم.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۲    
خالق واژه ژن خوب روز گذشته تایید کرد که در کمیته ملی المپیک پست گرفته است. با اینکه خودش می گوید با ورزش غریبه نیست و از کودکی در ورزش بوده اما هر چقدر جست وجو کردیم، هیچ سابقه ورزشی از او نیافتیم.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۲    
28 بازیکن به اردوی دوم آماده سازی تیم ملی دعوت شدند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۲    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید در حال حاضر همه مسوولان باید به پرسپولیس نگاه ملی داشته باشند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۲    
دو فروشگاه اینترنتی بزرگ و معروف که با ادعای ارزان فروشی در فضای مجازی فعالیت دارند، از عوامل دامن زدن به گرانی کاذب لوازم خانگی هستند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: از نظر ما قیمت ارز پایین تر از 7500 تومانی است که در سامانه نیما وجود دارد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۷    
نرخ خرید هر دلار آمریکا در بانک های مجاز به عملیات ارزی ظهر امروز (چهارشنبه) به حدود 9950 تومان و هر یورو به 11 هزار و 500 تومان رسیده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۷    
دیوان بین المللی دادگستری هم چنین در این قرار بر قطعنامه 2231 شورای امنیت که برجام را تایید کرده، صحه گذاشته است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۷    
قضات دیوان لاهه به اتفاق با اعلام اینکه صلاحیت رسیدگی به شکایت ایران از آمریکا به سبب نقض عهدنامه مودت و روابط اقتصادی و حقوق کنسولی سال 1955بین دو کشور را دارند، رای به لغو تحریم های دارویی ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکا در اقداماتی که از دیماه سال گذشته تا به امروز علیه ایران شروع کرده، قطعاً از لحاظ سیاسی شکست بزرگی را متحمل شده است ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۷    
عضو هیات مدیره بانک صادرات گفت: هدف از مدیریت نقدینگی کم کردن ریسک، کاهش هزینه های تأمین مالی و بهینه سازی استراتژی های مالی است و هیچ گاه نمی توان نسخه ی واحدی برای تمام بنگاههای اقتصادی پیچید.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۷    
یک اقتصاددان پیش بینی کرد: شواهد نشان می دهد قیمت دلار تقریبا ثابت می ماند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی عرضه و فروش ارز خارج از واحدهای مجاز تعیین شده توسط دولت به وسیله اشخاص و واحدهای صنفی را ممنوع کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تلاش دستگاه دیپلماسی برای تسهیل در حوزه واردات دارو گفت: حدس می زنم، موفقیت ها در این زمینه طی دو، سه هفته دیگر توسط آقای ظریف اعلام شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۷    
تعدادی از نمایندگان به رئیس مجلس به دلیل تلاش او برای بررسی لایحه CFT اعتراض کردند که در نتیجه ان بررسی این لایحه متوقف شد و به یکشنبه آینده موکول شد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۲    
وزیر امور خارجه سابق آمریکا در مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان ان گفته که بعد از خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام با وزیر خارجه ایران صحبت نکرده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۲    
رئیس جمهور آمریکا به صورت تدریجی حجم مبالغی که در مقابل حمایت از عربستان سعودی، از آن می خواهد را آشکار کرده و بهای این حمایت را میلیارد ها دلار تخمین زده است ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۷    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: تهران با 30 پایتخت کشورهای دنیا خواهرخواندگی دارد و شهرداری تهران به عنوان نهاد عمومی غیردولتی می تواند با برقراری دیپلماسی شهری فارغ از مشکلات دیپلماسی ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۲    
شمارش معکوس برای بررسی لایحه الحاق به کنوانسیون بین المللی منع تامین مالی تروریسم آغاز شده است اما هنوز حاشیه سازی ها و تلاش برای تصویب نشدنش ادامه دارد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۲    
ایرادی که برخی مخالفان FATF می گیرند این است که در صورت پذیرش آن و شفافیت مبادلات پولی، دیگر نمی توانیم به کسانی که آنان را غربی ها تروریست می نامند، ولی در واقع مردمانی تحت ستم هستند کمک مالی کنیم.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۲    
یک کارشناس ارشد حوزه انرژی درمورد وضعیت نفت ایران بعد از تحریم های نفتی جدید آمریکا اظهار کرد: در آغاز تحریم های نفتی، ایران با کاهش صادرات مواجه خواهد شد، اما این شرایط پایدار نخواهد بود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۷    
معاون اول رییس جمهور در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی از ادامه کاهش قیمت ارز خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۰    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که در حال حاضر دولت سیاست شناور مدیریت شده را در مورد ارز در پیش می گیرد اما آن چه اهمیت دارد عزم جدی برای مدیریت نرخ ارز است که باید تداوم داشته باشد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۵    
هیرسوتیسم یا پرمویی در زنان می تواند ناشی از اختلالات هورمونی باشد که در صورت نادیده گرفتن می تواند به نازایی تبدیل شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۰    
به گفته رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار، قیمت این محصول در هفته آینده به کمتر از 2500 تومان می رسد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۰    
یک استاد دانشگاه با اشاره به کاهش قیمت ارزهای خارجی در بازار ارز این اتفاق را بخاطر دادن اختیارات بیشتر به بانک مرکزی و همچنین توقف اعطای ارز 3800 تومانی برای خوراک پتروشیمی ها ارزیابی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۵    
تیم پرسپولیس درحالی السد را شکست داد که تیم قطری در آمارها برتر بود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۵    
بازیکن السد به انتقاد از سبک بازی تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت. او تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار دانست و گفت که امیدوار به بازگشت بزرگ در آزادی است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی میزبان اسحاق جهانگیری برای رسیدگی به مسائل اقتصادی هستند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۰    
مدیر ورزشی باشگاه السد به عملکرد داور سریلانکایی بعد از شکست برابر تیم فوتبال پرسپولیس اعتراض کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۰    
تورج حق وردی معتقد است داور به درستی گل السد را خطا اعلام کرد و حتی باید به مهاجم السد کارت زرد نشان می داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۰    
با برگزاری 8 دیدار پرونده هفته دوم دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا به پایان می رسد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۵    
رسانه های قطری با وجود شکست در دیدار رفت برابر تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار به صعود به دور بعد هستند. آنها به داوری اعتراض دارند و البته به ستایش از خط دفاعی پرسپولیس پرداختند.