شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۰May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 19 بهمن 1400 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 29 اسفند 1398 اتحاد خبر 30 اسفند 1399 اتحاد خبر 31 فروردین 1400 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1400 اتحاد خبر 31 خرداد 1400 اتحاد خبر 31 تیر 1400 اتحاد خبر 31 مرداد 1400 اتحاد خبر 31 شهریور 1400 اتحاد خبر 30 مهر 1400 اتحاد خبر 30 آبان 1400 اتحاد خبر 30 آذر 1400 اتحاد خبر 30 دی 1400 اتحاد خبر 29 اسفند 1400 اتحاد خبر 1 بهمن 1400 اتحاد خبر 2 بهمن 1400 اتحاد خبر 3 بهمن 1400 اتحاد خبر 4 بهمن 1400 اتحاد خبر 5 بهمن 1400 اتحاد خبر 6 بهمن 1400 اتحاد خبر 7 بهمن 1400 اتحاد خبر 8 بهمن 1400 اتحاد خبر 9 بهمن 1400 اتحاد خبر 10 بهمن 1400 اتحاد خبر 11 بهمن 1400 اتحاد خبر 12 بهمن 1400 اتحاد خبر 13 بهمن 1400 اتحاد خبر 14 بهمن 1400 اتحاد خبر 15 بهمن 1400 اتحاد خبر 16 بهمن 1400 اتحاد خبر 17 بهمن 1400 اتحاد خبر 18 بهمن 1400 اتحاد خبر 19 بهمن 1400 اتحاد خبر 20 بهمن 1400 اتحاد خبر 21 بهمن 1400 اتحاد خبر 22 بهمن 1400 اتحاد خبر 23 بهمن 1400 اتحاد خبر 24 بهمن 1400 اتحاد خبر 25 بهمن 1400 اتحاد خبر 26 بهمن 1400 اتحاد خبر 27 بهمن 1400 اتحاد خبر 28 بهمن 1400 اتحاد خبر 29 بهمن 1400 اتحاد خبر 30 بهمن 1400 
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۱    
اتحادخبر: تورم در پا می تواند به دلیل طیف گسترده ای از مشکلات و بیماری ها در انسان ظاهر شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۶    
اتحادخبر: آویشن می تواند درمانی طبیعی و بی خطر برای مسمومیت، بهبود وضعیت سیستم ایمنی، درمان آکنه، سرطان روده بزرگ، باشد، اما برای برخی افراد همچون بارداران مناسب نیست.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۱    
اتحادخبر: رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز، سیاست اصلی مدیریت شهری این کلانشهر را حمایت از کارآفرینی و خوداشتغالی با هدف رفع موانع و پشتیبانی و حمایت از تولید و اشتغال اعلام کرد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۱    
اتحادخبر: استاندار فارس اعلام کرد که این آمادگی وجود دارد که با مشارکت خیرین تا پایان سال آینده کُل مدارس استان را نوسازی کنیم.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۶    
اتحادخبر: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا با ورود سامانه بارشی به غرب و شمال غرب کشور، بارش ها آغاز و تا روز شنبه همراه با کاهش دما در نیمه غربی و شمالی کشور ادامه خواهد داشت.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۱    
اتحادخبر: دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران گفت: بر اساس دستورالعمل ها و مقررات کشور، فقط 30 درصد روغن مصرفی کشور پالم است در صورتی که امکان واردات 550 تا 600 هزار تن روغن پالم به کشور وجود دارد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۱    
اتحادخبر: دبیر ستاد مقابله با کرونای استان بوشهر گفت: سیاست ما ارائه خدمات درمانی سریع به بیماران مبتلا به کرونا است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۹:۴۶    
اتحادخبر: همزمان با دهه مبارک فجر،دستگاه دیجیتال پانورکس ( رادیوگرانی فک و دندان) در درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهید مطهری گناوه با حضور مسئولان و اعضای ستاد دهه فجر نصب و راه اندازی شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۶    
اتحادخبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید با تلاش های لازم از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی برای توسعه تولید و اشتغال در این استان استفاده شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۱    
اتحادخبر: استاندار بوشهر گفت: زیرساخت های گردشگری شهرستان دیلم باید توسعه یابد تا زمینه اشتغال و درآمدزایی و پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان فراهم شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۱    
اتحادخبر: همزمان با هشتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر سه شنبه درآیینی با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیرآموزش و پرورش به طور همزمان 2 هزار و 950 پروژه آموزشی با 13 هزار و 450 کلاس درس در سراسر ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۱    
اتحادخبر: فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات پلیسی 120 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان عسلویه این استان کشف شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۱    
اتحادخبر: نرگس محمدی، بازیگر، که با سریال ستایش بیشتر شناخته می شود، به همراه همسرش، علی اوجی که بازیگر و تهیه کننده است، در فوتوکال فیلم 2888 حضور داشتند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۸:۲۶    
اتحادخبر: ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی برای نمایش فیلم شهرک در محل برگزاری جشنواره فیلم فجر در برج میلاد حاضر شدند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۸:۲۱    
اتحادخبر: وزیر امور اقتصادی و دارایی از فراهم شدن امکان خرید سفته به صورت اینترنتی و غیرحضوری از فردا و به صورت 24 ساعته خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۸:۱۶    
اتحادخبر: یک فعال حوزه کار معتقد است دریافتی کارگران برای سال آینده نباید کمتر از هفت میلیون تومان باشد هرچند که این میزان هزینه های معیشت آنها را جبران نکند ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۸:۱۶    
اتحادخبر: سخنگوی قوه قضاییه از صدور کیفرخواست مادر بابک خرمدین خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۱    
اتحادخبر: دو بازیکن فولاد خوزستان قراردادشان با این باشگاه را فسخ کردند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۱    
اتحادخبر: سیاوش یزدانی در یک مصاحبه غافلگیرکننده در پایان دیدار با پیکان به اختلاف شدیدش با محمدحسین کنعانی زادگان پرداخت.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۷:۵۶    
اتحادخبر: دادگاه حکمیت ورزشی پاسخ شکایت باشگاه سایپا در مورد پرونده دیدار این تیم برابر پیکان را اعلام کرد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۷:۵۶    
اتحادخبر: میلاد جهانی برای 1.5 فصل به فولاد مبارکه سپاهان پیوست.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۷:۵۶    
اتحادخبر: تیم فوتبال استقلال در دیدار خارج از خانه خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مقابل پیکان به پیروزی دست یافت.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۷:۵۱    
اتحادخبر: شب گذشته کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محمد حسین کنعانی زادگان را از حضور در دو بازی ملی محروم و به پرداخت 100 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۰۶    
اتحادخبر: نتایج یک مطالعه نشان داده است که بیش از نیمی از کودکان سراسر جهان هر هفته از نوشیدنی های انرژی زا مصرف می کنند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۲۱    
اتحادخبر: یک فوق تخصص عفونی اطفال، سرعت انتقال امیکرون را بین شش تا هشت برابر دلتاکرونا دانست و خاطرنشان کرد: اگر فردی در خانواده مبتلا به امیکرون شود ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۶    
اتحاد خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید تلاش کنیم که از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برای توسعه تولید و اشتغال استفاده شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۱    
اتحاد خبر:بر اساس تفاهم نامه ای که به امضای مدیران عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و فروشگاه زنجیره ای رفاه رسید، سازمان ها می توانند با معرفی کارکنان خود ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۷    
اتحادخبر-حوریزاد قائدی:آرام و قرار نداشت. نگاه مسخ شده اش خیره به ناکجایی بود که فقط خودش از آن آگاه بود: نقطه ای تاریک در انتهای دالانی بی نور که زندگی در آن رنگ باخته بود ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۷    
اتحادخبر: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مردم خواست برای تزریق دز سوم واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۷    
اتحادخبر: در سالگرد بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی (ره) در 19 بهمن 1357، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۲    
اتحادخبر- فریده فهیمی: هنوز که هنوز است خیلی از همان سوالات چشم بادامی، مخیله ام را قلقلک می دهد. گاهی در مخیله ام، بدو بدو می کنند،گاهی عین قورباغه های ژاپنی می جهند ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۲    
اتحادخبر: وزیر آموزش و پرورش از برگزاری جلسه مهمی در روز سه شنبه، نوزدهم بهمن ماه پیرامون لایحه رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۷    
اتحادخبر: براثر وقوع یک حادثه رانندگی در محور داراب به بندرعباس، 5 نفر کشته و 2 نفر مصدوم شدند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۷    
اتحادخبر-حسین خواجه آزاد:سالها پیش درحالیکه جوانی بیست و سه چهار ساله بودم،در یک شب سرد و برفی در یکی از شهرهای سردسیری کشور ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۲    
اتحادخبر: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس اعلام کرد که تا پایان دیماه امسال بالغ بر 10 هزار و 300 فقره سند مالکیت کاداستری دستگاه های دولتی توسط دوایر تابعه ثبتی در این استان صادر شده است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۷    
اتحادخبر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: هفت فروند لنج باری در بندر نخل تقی از توابع شهرستان عسلویه این استان ساعت 3:30 بامداد امروز ( سه شنبه) دچار آتش سوزی شدند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۷    
اتحادخبر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر گفت: از ابتدای اجرای طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سال 97 تاکنون این بانک 732 میلیارد ریال تسهیلات به 560 طرح روستایی و عشایری در این استان ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۲    
اتحادخبر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تست های کرونا در استان بوشهر فقط برای بیماران بستری انجام می شود و برای مراجعات سرپایی تشخیص بر اساس علایم بالینی است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۷    
اتحادخبر: سخنگوی قوه قضاییه از طرح دعوا علیه 30 نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی در آمریکا توسط خانواده بیماران پروانه ای خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۷    
اتحادخبر: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستورالعمل آمادگی درمان سویه امیکرون در پاندمی کووید19 ، ابلاغ شده به دانشگاه های علوم پزشکی کشور را تشریح کرد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۷    
اتحادخبر: شهری که دانشجویان بین المللی در آن تحصیل می کنند نه تنها تأثیر زیادی بر چگونگی سپری شدن دوران تحصیل دارد، بلکه بر تجربیات پس از فارغ التحصیلی آن ها مانند اشتغال نیز تأثیرگذار است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۷    
اتحادخبر: رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی گفت: توسعه مهارت های فنی و حرفه ای و آماده سازی دانش آموزان استثنایی برای اشتغال، از جمله مواردی است که باید توسط همه استان ها با جدیت پیگیری شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۲    
اتحادخبر: سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت با هشدار نسبت به خطر اُمیکرون برای کودکان و آمار 20 درصدی بستری های تنفسی کرونا در این گروه سنی ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۲    
اتحادخبر-زینب رنجکش:پنجره... امروز بازهم اورا دیدم... کنار کنکاش های روزمره ام با تمام خستگی درونی و برونیم این روزها بهانه ای برای نفس کشیدن پشت این پنجره شیروانی دارم.. ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۵۷    
اتحادخبر: از امروز (سه شنبه) طبق روال هر هفته، طرح فروش فوق العاده سه محصول گروه صنعتی ایران خودرو در قالب سی و یکمین طرح ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۵۲    
اتحادخبر:معاون درمان بیمارستان بهارلو تهران با اشاره به اینکه روزهایی سخت کرونایی طی یک تا دو ماه آینده در انتظارمان خواهد بود ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۲    
اتحادخبر: کوهنوردان دشتستانی با هیئت صعودهای ورزشی گناوه قله دال نشین با ارتفاع سه هزار و 190 متر در شهرستان ارسنجان را صعود کردند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۷    
اتحادخبر: حسین حیدری شهردار بندر بوشهر در پیامی 19 بهمن ماه روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند، متن پیام به این شرح است:
اتحاد خبر   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۷:۳۷    
اتحادخبر: فال روزانه 1400/11/19