پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۰۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 17 خرداد 1401 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 29 اسفند 1398 اتحاد خبر 30 اسفند 1399 اتحاد خبر 29 اسفند 1400 اتحاد خبر 31 فروردین 1401 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1401 اتحاد خبر 31 تیر 1401 اتحاد خبر 31 مرداد 1401 اتحاد خبر 31 شهریور 1401 اتحاد خبر 30 مهر 1401 اتحاد خبر 30 آبان 1401 اتحاد خبر 30 آذر 1401 اتحاد خبر 1 دی 1401 اتحاد خبر 30 بهمن 1401 اتحاد خبر 29 اسفند 1401 اتحاد خبر 1 خرداد 1401 اتحاد خبر 2 خرداد 1401 اتحاد خبر 3 خرداد 1401 اتحاد خبر 4 خرداد 1401 اتحاد خبر 5 خرداد 1401 اتحاد خبر 6 خرداد 1401 اتحاد خبر 7 خرداد 1401 اتحاد خبر 8 خرداد 1401 اتحاد خبر 9 خرداد 1401 اتحاد خبر 10 خرداد 1401 اتحاد خبر 11 خرداد 1401 اتحاد خبر 12 خرداد 1401 اتحاد خبر 13 خرداد 1401 اتحاد خبر 14 خرداد 1401 اتحاد خبر 15 خرداد 1401 اتحاد خبر 16 خرداد 1401 اتحاد خبر 17 خرداد 1401 اتحاد خبر 18 خرداد 1401 اتحاد خبر 19 خرداد 1401 اتحاد خبر 20 خرداد 1401 اتحاد خبر 21 خرداد 1401 اتحاد خبر 22 خرداد 1401 اتحاد خبر 23 خرداد 1401 اتحاد خبر 24 خرداد 1401 اتحاد خبر 25 خرداد 1401 اتحاد خبر 26 خرداد 1401 اتحاد خبر 27 خرداد 1401 اتحاد خبر 28 خرداد 1401 اتحاد خبر 29 خرداد 1401 اتحاد خبر 30 خرداد 1401 اتحاد خبر 31 خرداد 1401 
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۰:۳۲    
اتحادخبر: مدیرکل امداد امام(ره) فارس گفت: در طرح مسکن ملی تاکنون درخواست ثبت نام 3665 مددجوی استان تایید شده که تعداد 364 مددجو به مرحله دوم(تخصیص پروژه) رسیدند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۶    
اتحادخبر: ناسا اخیرا تصویری چشم نواز از کهکشان همسایه ما که کهکشان آندرومدا نام دارد، به اشتراک گذاشته است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۶    
اتحادخبر: نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رسیدن به استقلال اقتصادی باید از کشاورزان و شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی حمایت کنیم.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۶    
اتحادخبر: همزمان با هفته محیط زیست، طرح ایجاد حصار الکتریکی در محدوده منطقه حفاظت شده ارژن و پریشان در جنوب استان فارس، به بهره برداری رسید.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۱    
اتحادخبر:رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز اعلام کرد که ساعت کاری مترو در این کلانشهر از صبح 18 خرداد، تغییر خواهد کرد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۱    
اتحادخبر: رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از ثبت بیش از 290 هزار تردد در مبادی ورودی استان در بازه زمانی یازدهم تا پانزدهم خردادماه امسال خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۱    
اتحادخبر: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با تلاش های صورت گرفته زیرساخت های ورزش کشتی پهلوانی در استان بوشهر توسعه یافت.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۶    
اتحادخبر: مدیر شهرداری منطقه یک گفت: 30 مورد از بناها و ساختمان های اولویت دار فاقد استحکام و در حال ریزش سطح شهر بوشهر شناسایی شدند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۶    
اتحادخبر: استاندار بوشهر خواستار رفع مشکلات کارگزاران حج و زیارت استان شد و گفت: کارگزاران حج و زیارت بوشهر از پیشینه تاریخی درخشان و درخور تحسین برخوردار هستند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۶    
اتحادخبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: جشنواره نوجوان سالم تلنگری برای شناخت نیازهای واقعی جوانان و نوجوانان و درک واقعیت های اجتماعی است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۱    
اتحادخبر: مدیر مرکز رشد علم و فناوری گناوه گفت: 10 شرکت فناور در این مرکز پذیرش و جذب و در حوزه های مختلف تولیدی و خدماتی در حال فعالیت هستند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۸:۵۶    
اتحادخبر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای پایان این هفته نسبت به افزایش دما تا آستانه 50 درجه سانتیگراد و وقوع گرد و غبار در این استان هشدار داده می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۸:۲۶    
اتحادخبر: سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از امروز چهارشنبه 18 خرداد ماه 1401 فعال می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۸:۱۱    
اتحادخبر: رجبعلی برزویی معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در شبکه خبر سیما گفت: سوابق تحصیلی از 40 درصد شروع می شود و به 60 درصد می رسد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۸:۱۱    
اتحادخبر: گوشی هوشمند WP19 با ظرفیت باتری 21000 میلی آمپر ساعتی، بزرگترین گوشی هوشمند جهان خواهد بود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۸:۰۱    
اتحادخبر: اخبار اخیر از وضعیت بسیار بد ورزشگاه پیر آزادی نشان می دهد که این ورزشگاه دچار فرسایش شده و هر لحظه امکان فرو ریختن آن وجود دارد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۸:۰۱    
اتحادخبر: حضور مدافع فصل قبل تیم فوتبال سپاهان در پرسپولیس قطعی شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۷:۵۶    
اتحادخبر: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حاشیه اصلی این بود که فرهاد مجیدی پس از قهرمانی خداحافظی می کند و 2 روز بعد نیز قرارداد بعدی را ببندد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۷:۵۶    
اتحادخبر: احتمال این که در جام جهانی 2022 قطر برای اولین مرتبه از کمک داور رباتی استفاده شود زیاد است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۷:۵۱    
اتحادخبر: رییس فدراسیون بدنسازی از موافقت فدراسیون جهانی با پوشش بانوان ایران در 2 رشته فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ خبر داد و گفت: تایید نهایی این موضوع با وزارت ورزش و جوانان است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۱    
اتحادخبر: در شرایطی که در پی سرقت روز گذشته معادل 168 صندوق اجاره ای در یک شعبه بانک ملی آسیب دیده است ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۱۱    
اتحادخبر: محققان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی نوعی سیستم آب شیرین کن را برای تولید همزمان آب و برق عرضه کردند که به گفته آنها از پسماند این سیستم می توان برای حذف فلزات سنگین در تولید ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۷:۰۶    
اتحادخبر: آخرین گذر سیاره زهره از مقابل خورشید در سال 2012 بوده است و برای گذر بعدی باید نزدیک به یک قرن منتظر بمانیم.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۴۱    
اتحاد خبر :پاراتکواندوکار دشتستانی به نشان طلا مسابقات پاراگرندپری صوفیه دست یافت.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۶    
اتحادخبر: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در تشریح برنامه جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان از برگزاری 36 ساعت آموزش تابستانی جبرانی برای دانش آموزان دوره متوسطه در چهار درس خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۱    
اتحادخبر: رئیس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با سوءاستفاده از اعتماد پسرعموی خود اقدام به سرقت11 میلیارد ریالی ارز دیجیتال کرده بود، خبر داد .
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۲:۲۱    
اتحادخبر: خاتون، صاحب هشتمین جام قهرمانی طی دوران حضورش در لیگ برتر فوتبال زنان ایران شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۲:۲۱    
اتحادخبر: تیم فوتبال استقلال قهرمان فصل گذشته رقابت ها با از دست دادن سرمربی خود از این لحاظ حال و روز خوشی ندارد و مدیران این باشگاه دربه در دنبال آن هستند تا هرچه سریع تر تکلیف جانشین فرهاد مجیدی ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۲:۱۶    
اتحادخبر: لیست بازیکنانی که بیشترین هت تریک را در دوران فوتبال خود در رده ملی داشته اند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۶    
اتحادخبر: رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در نقاط مختلف کشور خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۱    
اتحادخبر:سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری 14 نفر در پرونده ریزش ساختمان متروپل خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۶    
اتحادخبر: احترام برومند با انتشار عکسی، زادروز مرضیه برومند، کارگردان، را تبریک گفت.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۱    
اتحادخبر: این زن، پیرترین کوهنورد ایران است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۱    
اتحادخبر: رئیس سازمان خصوصی سازی از شناسایی جاماندگان سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و افزود: نیاز نیست افراد برای ثبت نام به جایی مراجعه کرده یا حتی یک ریال پرداخت کنند ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۶    
اتحادخبر: معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: 18 واحد مجتمع خدماتی رفاهی جاده ای در استان بوشهر در حال احداث است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۶    
اتحادخبر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: حیات وحش این استان دارای تنوع بالایی است که از این میان هفت گونه در معرض خطر انقراض و نیازمند حمایت و حفاظت ویژه هستند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۶    
اتحادخبر: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیلم گفت: آموزشهای فنی و حرفه ای به سربازان، گامی موثر برای توانمندسازی و ورود جوانان به بازار کار است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۱    
اتحادخبر: با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و کسب آمادگی لازم برای مقابله در مواقع خطر، و در اجرای جزء3-2 بند( د) ماده 14 قانون مدیریت بحران کشور، مبنی بر توسعه ایمنی، اطفاء حریق ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۰۹:۵۱    
اتحادخبر: معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با تغییر ساعت کار برخی دادگستری های استان هایی که ساعت کارشان تغییر کرده، موافقت کرد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۰۹:۵۱    
اتحادخبر: سازمان ملل در واکنش به اهانت سخنگوی حزب "بهاراتیا جاناتا" به ساحت پیامبر اکرم (ص)، خواستار احترام گذاشتن به تمامی ادیان و تسامح و مدارا با آنها شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۰۹:۵۱    
اتحادخبر: رئیس جمهوری ترکیه گفت که در سازمان ملل نام به رسمیت شناخته شده کشورش از Turkey (تُرکی) به T rkiye (ترکیه) تغییر یافت.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۶    
اتحادخبر: آخرین اخبار درباره وضعیت حقوق بازنشستگان نشان می دهد حقوق کسانی که حداقل حقوق را دریافت می کنندبیش از 57 درصد افزایش می یابد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۱    
اتحادخبر: یک کارشناس مسایل بین الملل گفت: طرف های غربی می دانند اگر لحن قطعنامه پیشنهادی در شورای حکام تند شود، واکنش منفی ایران را در بر خواهد داشت و این کمک کننده روند مذاکرات برجامی نخواهد بود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۱    
اتحادخبر: بر اساس اعلام بانک مرکزی، بانک ها از امروز باید اطلاعات چک های تضمین شده را در سامانه صیاد ثبت کنند و چک های تضمین شده ثبت نشده در این سامانه از این زمان به بعد صرفا در بانک صادرکننده ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۱    
اتحادخبر: بر اساس دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 1402-1401، مقررات ثبت نام در مقطع پیش از دبستان و دبستان و همچنین مقطع متوسطه اعلام شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۶    
اتحادخبر: رییس مرکز تحقیقات بیماری های نوپدید و بازپدید انستیتو پاستور ایران ضمن تشریح شرایط کنترل همه گیری کووید19 در ایران و جهان با تاکید بر اینکه کرونا به زودی پایان نخواهد یافت بر لزوم تقویت ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۱    
اتحادخبر: معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان بوشهر از افزایش 13.5 درصدی جوجه ریزی در 2 ماه نخست سال جاری در واحدهای پرورش مرغ گوشتی نسبت به همین تاریخ در سال گذشته خبر داد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۰۸:۲۶    
اتحادخبر: فال روزانه 1401/03/17