شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۴۷Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 13 تیر 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 تیر 1395 العالم 2 تیر 1395 العالم 3 تیر 1395 العالم 4 تیر 1395 العالم 5 تیر 1395 العالم 6 تیر 1395 العالم 7 تیر 1395 العالم 8 تیر 1395 العالم 9 تیر 1395 العالم 10 تیر 1395 العالم 11 تیر 1395 العالم 12 تیر 1395 العالم 13 تیر 1395 العالم 14 تیر 1395 العالم 15 تیر 1395 العالم 16 تیر 1395 العالم 17 تیر 1395 العالم 18 تیر 1395 العالم 19 تیر 1395 العالم 20 تیر 1395 العالم 21 تیر 1395 العالم 22 تیر 1395 العالم 23 تیر 1395 العالم 24 تیر 1395 العالم 25 تیر 1395 العالم 26 تیر 1395 العالم 27 تیر 1395 العالم 28 تیر 1395 العالم 29 تیر 1395 العالم 30 تیر 1395 العالم 31 تیر 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۰    
فرودگاه بین المللی ملک خالد در شهر ریاض پایتخت عربستان روز یکشنبه به علت تجمع تعداد زیادی مسافر و انباشته شدن وسایل شخصی آنها در سالن ها، ناآرام شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۴۵    
العالم- حیدرالعبادی نخست وزیر عراق به منظور بزرگداشت شهدای انفجار تروریستی منطقه الکراده بغداد، سه روز دراین کشور عزای عمومی اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۴۵    
پدیده های زیادی وجود دارند که هنوز چرایی آن ها مشخص نیست یا حتی علم از توضیح آن ناتوان بوده است. 5 نمونه از این پدیده ها را که دوربین ها ثبت کرده اند، در این خبر خواهید دید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۰۶    
وزارت خارجۀ امارات دستور العملی برای شهروندان خود صادر کرده و نکاتی را دربارۀ پوشش مناسب برای سفر به کشورهای اروپایی به آنان یادآور شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۱:۵۶    
یک سازمان صهیونیستی که مقر آن در فلسطین اشغالی و کردستان عراق است، تحت پوشش کمک های بشردوستانه، برای جذب ایزدی های عراق و سوریه تلاش می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۱:۴۶    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی الکراده بغداد ، بر ضرورت مبارزه جهانی با تروریست های مورد حمایت برخی کشورهای منطقه تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۰:۳۸    
العالم - نمازگزاران مسجد صبانجی شهر آدانا در جنوب ترکیه یک تروریست انتحاری را پیش از منفجر کردن کمربند انفجاری خود دستگیر کردند .
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۹:۵۸    
داعش، از زمان شکل گیری، تمام تلاش خود را برای جذب زنان و به کارگیری آنان به کار بست، زنانی که پس از پیوستن به داعش، سرنوشتی سیاه را تجربه کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۹:۵۳    
در دومین سالگرد اعلام "خلافت"، وضعیت داعش با روزهایی که این گروه در اوج بود، تفاوت بسیار یافته است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۹:۴۸    
یک کودک اندونزیایی، در سن 10 سالگی، به وزن 192 کیلو، رسید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۹:۴۳    
شمار جان باختگان دو انفجار تروریستی داعش در بغداد، پایتخت عراق به دست کم 120 نفر افزایش یافت و گفته می شود که زخمی های این حملات تروریستی نیز بیش از 100 نفر است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۹:۴۳    
موضوع آزادی و آرمان فلسطین، نقطه عطف و اشتراک ملت های مسلمان است. این موضوع به یکی از برنامه های روتین و همیشگی شبکه های آزادیخواه و رسانه های جبهه مقاومت تبدیل شده است ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۹:۲۳    
العالم- درجریان دیدار هفته گذشته رهبر معظم انقلاب با خانواده های شهدای مدافع حرم و فاطمیون لحظات زیبایی از صمیمیت و مهربانی متقابل رهبر انقلاب و فرزندان شهدا خلق شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۵۹    
یک مقاله نویسی صهیونیست نوشت: "عبدالفتاح سیسی" رئیس جمهور مصر، "به تمام معنی کلمه" عاشق "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر "اسرائیل" است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۵۵    
العالم - مفتی مصر درباره اندازه ریش و سبیل براساس فتوای علمای مختلف اهل سنت از گذشته تاکنون نظر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۴۰    
العالم - شیعیان بحرین با ساخت کلیپ مداحی برای امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب عشق و دوستی عمیق خود را به ایشان ابراز داشتند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۱    
العالم - مسئولان آموزشی کشور مغرب، پس از حذف سورۀ فتح از کتب آموزش دینی در مدارس این کشور، توجیه عجیبی برای کار خود ذکر کرده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۱    
العالم - جمهوری آذربایجان تحت تاثیر فشارهای محافل صهیونیستی مانع از برگزاری راهپیمایی روز قدس شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۰۶    
العالم- بشار اسد رئیس جمهوری سوریه که هفته گذشته عماد محمد دیب خمیس را مامور تشکیل کابینه کرده بود ، امروز فرمان شروع فعالیت دولت با وزیران معرفی شده را صادرکرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۱    
العالم - سفیر سابق ایران در بحرین گفت که لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم کشور بحرین را وارد مرحله ای جدید از بحران داخلی و رویارویی با مردم خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۱    
العالم - تروریست های تکفیری تحت حمایت عربستان سعودی بار دیگر با حمله به مراکز عمومی و تجاری در بغداد، دهها تن از افراد بیگناه را به خاک و خون کشیدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۲    
العالم - رئیس مجلس نمایندگان عراق اعلام کرد که برای حفظ منصب خود تلاش نمی کند و برای نگهداری آن از سفیر ایران در بغداد هیچ کمکی نگرفته است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۲    
پادشاه عربستان، روز شنبه، در مکه میزبان ضیافت افطاری بود که شماری از رهبران سیاسی جهان اسلام در آن حضور داشتند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۷    
العالم - گروه تروریستی داعش امروز( یکشنبه) 15 نفر، ازجمله تعدادی از اعضای خود را در استان کرکوک در شمال عراق سربُرید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۷    
دکتر سید احمد سادات مدیر شبکه العالم در مصاحبه با "روابط عمومی معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما" رسالت شبکۀ العالم را به ویژه در کشورهایی مانند بحرین و یمن ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۲    
وزیر امور خارجه مصرکه به عراق سفر کرده است از آمادگی کشورش برای حمایت از بغداد در همه زمینه ها خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۷    
یکی از وزیران رژیم صهیونیستی، شبکه اجتماعی فیسبوک را هیولایی وحشتناک توصیف کرد که در کار پلیس این رژیم اختلال ایجاد می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۷    
یک نظامی ارشد صهیونیست تأکید کرد که منافع رژیم اسرائیل در سرنگونی بشار اسد در سوریه است زیرا این امر باعث شکستن کمر مقامت در منطقه می شود که نمایندگان آن سوریه، حزب الله و ایران هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۷    
یک روزنامه آمریکایی حمله این کشور به عراق و سرنگونی صدام را دلیل خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و همچنین تمام حوادثی دانست که این روزها گریبانگیر جهان است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۴:۴۲    
روزنامه سعودی عکاظ ادعا کرد که سردار سلیمانی فرماندهی نیروهای "الحشد الشعبی" (بسیج مردمی) عراق را به نوری مالکی نخست وزیر سابق این کشور داده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۸    
رئیس مرکز اطلاعات اداره برق و منابع طبیعی غزه در مطلبی به انتقاد شدید از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه درخصوص عادی سازی روابط آنکارا با تل آویو پرداخت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۸    
یک مرکز حقوقی فلسطینی، گزارش شش ماهۀ نخست سال جاری میلادی را دربارۀ تجاوز رژیم صهیونیستی به حقوق ملت فلسطین منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۳    
گرفتن عکس سلفی، به قیمت جان دو برادر لبنانی تمام شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۸    
انجمن حقوق بشر و آزادی و امداد بشر دوستانه (IHH) به توافق اخیر ترکیه و رژیم صهیونیستی درخصوص ادعای امدادرسانی به غزه واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۴    
هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری امریکا، با حضور در دفتر تحقیقات پلیس فدرال امریکا، درباره استفاده از ایمیل شخصی در دوران تصدی پست وزارت امور خارجه بود تحت بازجویی قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۱    
وزیر اقتصاد و معاون صدر اعظم آلمان، پیشنهاد کرد به ان دسته از جوانان انگلیسی که به ماندن کشورشان در اتحادیه اروپا رأی داده بودند، تابعیت آلمانی داده شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۶    
درگیری و کشمکش بین مصر و ترکیه به عنوان دو هم پیمان و دوست عربستان، مسئولان سعودی را از بهره برداری از این دو کشور برای مقابله با ایران نامید کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۲    
یک روزنامۀ انگلیسی از نقش یک زن جوان در جذب دختران و زنان جوان برای پیوستن به داعش در سوریه پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۲    
حمله تروریستی در پایتخت عراق بیش از 160 کشته و یا مجروح برجا گذاشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۲    
بر اساس محاسبات برخی کارشناسان علم نجوم، چهارشنبه این هفته نخستین روز عید فطر خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۷    
وزیر اطلاع رسانی 37 ساله سعودی به یکی از سردبیران و خبرنگاران کهنه کار و باسابقه عربستان اهانت کرد که با موج گسترده ای از اعتراضات همراه بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۷    
گروه اطلاعاتی "سایت" اعلام کرد داعش با انتشار تصاویری از برخی اشخاص، مدعی شده است که آنها عاملان حمله به رستورانی در داکا، پایتخت بنگلادش هستند. در این حمله، 28 نفر کشته و هها نفر هم مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۹    
پلیس ایالت اوهایو در آمریکا یک اماراتی را به خاطر گزارشی در خصوص نوع لباس او، بازداشت کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۹    
نایب رئیس جبهه ترکمان های عراق از ربوده شدن 25 کودک از یتیم خانه و انتقال آنها به اردوگاههای آموزش نظامی خود در موصل خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۸:۵۹    
یک منبع بلندپایه امنیتی در استان دیالی عراق از کشته شدن یکی از سران گروه تروریستی داعش و فرزندش در کمین عناصر گروه القاعده در منطقه الوقف در شمال شرقی شهر بعقوبه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۸:۳۹    
عضو هیئت ملی یمن در مذاکرات کویت، هیئت وابسته به ریاض را به تلاش برای شکست رایزنی ها متهم کرد و مردم را به هشیاری دربارۀ تجاوزات جدید عربستان و امریکا فراخواند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۸:۰۹    
یک نشریۀ رسمی در بحرین، تصویری از فرمان شاه این کشور برای سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم را منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۷:۱۵    
خبرنگار شبکه العالم از کشته شدن ده ها تن بر اثر انفجار در پایتخت عراق خبر داد.