سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۹:۰۷May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 15 آبان 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آذر 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 آبان 1395 العالم 2 آبان 1395 العالم 3 آبان 1395 العالم 4 آبان 1395 العالم 5 آبان 1395 العالم 6 آبان 1395 العالم 7 آبان 1395 العالم 8 آبان 1395 العالم 9 آبان 1395 العالم 10 آبان 1395 العالم 11 آبان 1395 العالم 12 آبان 1395 العالم 13 آبان 1395 العالم 14 آبان 1395 العالم 15 آبان 1395 العالم 16 آبان 1395 العالم 17 آبان 1395 العالم 18 آبان 1395 العالم 19 آبان 1395 العالم 20 آبان 1395 العالم 21 آبان 1395 العالم 22 آبان 1395 العالم 23 آبان 1395 العالم 24 آبان 1395 العالم 25 آبان 1395 العالم 26 آبان 1395 العالم 27 آبان 1395 العالم 28 آبان 1395 العالم 29 آبان 1395 العالم 30 آبان 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۳:۱۲    
دبیرکل جنبش النجباء از آزادسازی 1500 کیلومتر مربع از زمان آغاز عملیات در غرب موصل خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۲:۴۲    
نخست وزیر عراق در اربیل با رئیس منطقه کردستان دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۲:۳۳    
بسیج مردمی عراق از آزادسازی همه مناطق منتهی به اتوبان غرب موصل از سیطره گروه تروریستی داعش خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۲:۲۷    
اگر نمی خواهید که خاطره بدی از سفر داشته باشید، هیچ گاه کیف وچمدان مسافرتی خود را بر روی زمین اتاق هتلی که درآن جا اقامت می گزینید، قرار ندهید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۱:۴۸    
روزنامه اینترنتی رأی الیوم، با اشاره به سفر وزیر نفت مصر به عراق، یکی از اهداف این سفر را گشودن کانالهای ارتباطی با ایران و زمینه سازی برای سفر مسؤولان مصری به تهران دانست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۱:۲۷    
سخنگوی عشایر عرب در استان نینوا گفت: مسعود بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق دستور تشکیل لشکری از نیروهای داوطلب عرب در منطقه غرب دجله را در مناطق زمار، ربیعه، العیاضیه و سنجار صادر کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۱:۲۷    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مقام نایت قهرمانی فوتبال ساحلی بین قاره ای و مدال نقره دست یافت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۰:۳۰    
پلیس ترکیه، برای متفرق کردن معترضان در خیابانهای استانبول به استفاده از گاز اشک آور و خودروهای آب پاش روی آورد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۰:۱۵    
یک فروند هواپیمای باربری نظامی، اجساد مزدوران یمنی عربستان سعودی را از پایگاه هوایی ملک خالد عربستان به فرودگاه عدن در یمن منتقل کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۰:۰۶    
5 سرکرده داعش پس از خالی کردن صندوق اموال و حقوق عناصر تروریستی این گروه، متواری شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۹:۵۱    
خبرنگاران سوریه، ویدیویی را از هدف قرار دادن مقرهای گروه های تروریستی در یکی از مناطق حلب منتشر کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۹:۴۵    
خبرنگار شبکه العالم از مجروح شدن شمار قابل توجهی از فلسطینی ها به دست شهرک نشینان صهیونیست خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۹:۳۰    
یگان موشکی وابسته به ارتش یمن و کمیته های مردمی با موشک های کاتیوشا، مواضع نظامیان متجاوز سعودی را در گذرگاه علب درعسیر هدف قرار داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۹:۲۱    
نیروهای امنیتی در استانبول 9 روزنامه نگار روزنامه جمهوریت، روزنامه مخالف دولت ترکیه، را بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۹:۰۰    
ستاد اطلاع رسانی جنگ در سوریه، ویدیویی را از هدف قرار دادن عناصر گروه تروریستی جبهه النصره در حمله هوایی منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۸:۵۱    
خبرنگار شبکه العالم، عکسهایی را از دانشکده پیاده نظام حلب ارسال کرده که به تازگی تحت کنترل نیروهای ارتش سوریه درآمده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۸:۳۶    
سازمان عفو بین الملل، آزادی فوری شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت وفاق و رهبر مخالفان بحرین را خواستار شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی دولت آلمان از ترکیه خواست اعضای رهبری حزب دموکراتیک خلق ها را آزاد کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۸:۰۳    
نیروهای امنیتی ترکیه، تونلی سری را در شهر نصیبین یافتند که تا خاک سوریه امتداد دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۷:۴۸    
بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس گفت: نامه نگاری های هیلاری کلینتون نامزد ریاست جمهوری و وزیر خارجه سابق آمریکا، بیانگر آن است که او در ویران کردن لیبی نقش عمده ای را برعهده داشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۷:۲۷    
وزارت دفاع عراق به تازگی تصویری از دستگاه حفر تونل منتشر کرد که داعش آن را در موصل عراق در اختیار داشت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۸    
امیر منطقه الشرقیه در عربستان سعودی، ساکنان منطقه شیعه نشین قطیف را تهدید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۶:۴۲    
در آستانه آغاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، میمون پیشگوی چینی، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان را به عنوان برنده نهایی انتخابات معرفی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۳    
فرماندهی عملیات "قادمون یا نینوا" (نینوا ما می آییم)، از آزادی منطقه المشراق در موصل خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۶    
فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیر عراق، به منطقه عملیاتی نینوا رفت و با یگانهای رزمی در خطوط مقدم دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۷    
یک کارشناس انگلیسی امور بحرین از وجود هزاران حساب کاربری دروغین در توییتر برای تبلیغات منفی علیه پیروان اهل بیت علیهم السلام و ایران خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۵    
سعد حریری، که به عنوان نخست وزیر مأمور تشکیل کابینۀ لبنان معرفی شده است، روز شنبه با نمایندگان فراکسیون حزب الله در پارلمان دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۶    
گسترش فعالیت مقاومت مردم فلسطین در سواحل غزه و اقتدار روز افزون بازوی رزمی آن در دریا، موجب وحشت و نگرانی صهیونیست ها شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۵۷    
پایگاه مشهور آمریکایی "دیفنس وان" در گزارش خود به اوضاع داخلی عربستان در سایه تحولات بین المللی پرداخت و تأکید کرد این کشور در مسیر درگیری خونین بر سر قدرت حرکت می کند و آمریکا خود را برای آن آماده ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۴۵    
سرلشکر حسن فیروزآبادی ، مشاورعالی مقام معظم رهبری و رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح چندی پیش درگفت وگو با خبرنگاران تسنیم درباره مسائل مختلفی ازجمله کودتای اخیر درترکیه، نحوه دستگیری عبدالمالک ریگی ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۰    
العالم- زوج روسی، با دعوت از یک خرس قهوه ای عظیم الجثه به مراسم ازدواجشان، یکی از متفاوت ترین عروسی های جهان را برگزار کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۹    
یکی از زنانی که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، را به آزار جنسی خود متهم کرده بود، شکایتش را از دادگاه پس گرفت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۳:۵۴    
رژیم صهیونیستی با اعلام حمایت خود از طرح استقلال کامل کردستان از عراق و تشکیل کشور مستقل کردستان، بر قراری روابط دوستانه با آن را در چشم انداز آینده خود ترسیم کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۹    
رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد که دخالت های نظامی این کشور گاهی اوقات منجر به تبعات منفی ناخواسته ای شده و حتی مشکلات را بیشتر کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۶    
یک گروه غیر مشهور هندی تحت عنوان "هندوسینا" یا "ارتش هندی"، روز جمعه، پیروزی ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۰    
سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (او ی سی دی) با انتشار گزارشی از وضعیت اقتصادی اعضای این سازمان، به مسؤولان رژیم صهیونیستی در زمینه پیشروی موج بحران اقتصادی در این رژیم هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۳:۱۵    
مقام سابق دولت انگلیس اعتراف کرد که از سوی وزارت دفاع این کشور در مورد موافقت با صادرات موشک به عربستان سعودی فریب خورده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۳:۰۴    
آیت الله علی سیستانی بر اهمیت همکاری زائران و اعضای هیات ها برای سازماندهی زیارت اربعین به بهترین نحو ممکن و فراهم شدن آسایش و سلامتی زوار تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۲:۵۸    
ظهور نوۀ صدام در جنوب ترکیه، ماجرای ملکۀ زیبایی بغداد در سال 1982 را زنده کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۲:۵۵    
خبر پیوستن گروه "فاستقم کما امرت"، وابسته به گروه مسلح موسوم به "ارتش آزاد" در حلب، به گروه تروریستی "احرار الشام " روند متلاشی شدن ارتش آزاد را کلید زد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۹    
مجری سوری و جنجالی شبکه الجزیره که از مخالفان سر سخت بشار اسد، رییس جمهور سوریه است، در اظهار نظری که مغایر با مواضع قبلی وی است، گفت که داعش و آمریکا به شکل عجیبی با هم هماهنگ هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۴    
جانشین فرماندهی نیروهای مردمی عراق، در گفتگو با شبکۀ العالم، با بیان اینکه عملیات آزادسازی موصل بسیار روان در جریان است، از پاکسازی 1300 کیلومتر مربع از وجود داعش خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۴    
یکی از نهادهای مدافع حقوق حیوانات در فرانسه ویدئویی را منتشر کرد که نشان می دهد چگونه قصاب ها لاشه و رحم گاوهای باردار را در کشتارگاه ها سلاخی می کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۳    
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت آنچه می تواند ما را از ناامنی ها محافظت کند و جامعه امنی برای ما به وجود آورد آن است که در کشور گوش شنوایی برای افراط و ندای تروریسم وجود نداشته باشد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۰:۵۹    
ارتش ترکیه از کشته شدن یکی دیگر از نظامیان خود در حمله ای موشکی در سوریه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۱    
منابع عراقی گزارش دادند که نیروهای امنیتی این کشور وارد آخرین روستا در جنوب شهر موصل شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۰:۳۸    
کریستین امان پور خبرنگار سی.ان.ان، با نشان دادن عکس زنی گرسنه به احمد عسیری ، سخنگوی ائتلاف تجاوز سعودی به یمن، او را در تله انداخت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۰:۳۲    
بنیاد کلینتون سه روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به طور رسمی دریافت یک میلیون دلار از قطر را در سال 2011 تایید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۰:۰۲    
ویکتور آیالا، بازیکن اهل پاراگوئۀ باشگاه النصر عربستان، هنگام تمرین با هم تیمی هایش، ناگهان آدامسی را که در دهان داشت ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۳    
مقام های آمریکایی اعلام کرده اند در حال بررسی صحت وسقم اطلاعاتی هستند که از "احتمال حملات قریب الوقوع القاعده" در شب انتخابات ریاست جمهوری در این کشور خبر می دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۱    
دروازه بان تیمِ فوتبال دختران گامبیا، در آرزوی بازی در تیم های اروپایی، به همراه پناه جویان لیبیایی در آب های دریای مدیترانه جان باخت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۲    
بازداشت رهبران حزب مخالف دولت ترکیه موجی از فروش سهام و اوراق قرضه در بازار بورس این کشور به راه انداخته و ارزش لیر ترکیه در برابر دلار و یورو، به پایین ترین سطح خود سقوط کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۸:۲۴    
دولت عربستان با رد گزارش های منتشر شده در رسانه ها تاکید کرد که این کشور تهدید نکرده است که تولید نفت خود را به 12 میلیون بشکه در روز افزایش می دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۷:۵۱    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که حمله نظامی ماه گذشته این کشور در افغانستان به کشته شدن یکی دیگر از سران ارشد القاعده منجر شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۶:۵۷    
جنبش انصار الله یمن روز جمعه 14 آبان، فیلمی از اعترافات و سخنان 5 نظامی سعودی را که در داخل خاک عربستان به اسارت ارتش و کمیته های مردمی یمن در آمده اند، منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۶:۱۸    
رزمناو روسی موسوم به "دریادار گریگورویچ" که با خود موشک های بالدار کالیبر حمل می کند، روز جمعه وارد آب های مدیترانه شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۵:۳۳    
روزنامه نگار و فعال رسانه ای یمنی از اظهارات سفیر عربستان که حمله به یمن را با کتک زدن همسر مقایسه کرده بود، به شدت انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۴:۵۱    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که برای ازسرگیری مذاکرات با روسیه درباره اوضاع سوریه آمادگی ندارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۴:۳۳    
دولت عربستان تهدید کرده که در صورت عدم کاهش تولید نفت از سوی ایران، تولید خود را تا 12 میلیون بشکه در روز افزایش خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۴:۰۳    
امارات دفتر شبکۀ اسکای نیوز عربی در بغداد را به دلیل مخالفت کارمندان با استفاده از عنوان شبه نظامی برای نیروهای بسیج مردمی عراق، تعطیل کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۱:۳۰    
یک روز پس از تجمع اعتراض آمیز "سفارشی" در برابر سفارت روسیه در لندن، ساکنان مسکو در برابر سفارت انگلیس در شهرشان، مقابله به مثل کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۱:۰۹    
رهبر جریان صدر عراق مردم لبنان را "پس از انتخاب رئیس جمهور"؛ به تقویت ارتش با هدف حفاظت از مرزهای این کشور در برابر خطر تروریسم و آزادسازی اراضی خود از اشغال صهیونیست ها توصیه کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۰:۳۳    
رئیس جمهور پیشین یمن و رئیس حزب کنگره مردمی تاکید کرد؛ طرح جان کری وزیر خارجه آمریکا و نقشه راه ولد الشیخ فرستاده سازمان ملل به یمن، پایه و اساس خوبی برای مذاکرات است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۰:۱۲    
تروریست های داعش پس از فراخوان ابو بکر البغدادی سرکرده این گروه به شهر شرقاط حمله کردند.