سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۸:۱۶May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 22 آذر 1395 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 31 فروردین 1395 العالم 31 اردیبهشت 1395 العالم 31 خرداد 1395 العالم 31 تیر 1395 العالم 31 مرداد 1395 العالم 31 شهریور 1395 العالم 30 مهر 1395 العالم 30 آبان 1395 العالم 30 دی 1395 العالم 30 بهمن 1395 العالم 1 اسفند 1395 العالم 1 آذر 1395 العالم 2 آذر 1395 العالم 3 آذر 1395 العالم 4 آذر 1395 العالم 5 آذر 1395 العالم 6 آذر 1395 العالم 7 آذر 1395 العالم 8 آذر 1395 العالم 9 آذر 1395 العالم 10 آذر 1395 العالم 11 آذر 1395 العالم 12 آذر 1395 العالم 13 آذر 1395 العالم 14 آذر 1395 العالم 15 آذر 1395 العالم 16 آذر 1395 العالم 17 آذر 1395 العالم 18 آذر 1395 العالم 19 آذر 1395 العالم 20 آذر 1395 العالم 21 آذر 1395 العالم 22 آذر 1395 العالم 23 آذر 1395 العالم 24 آذر 1395 العالم 25 آذر 1395 العالم 26 آذر 1395 العالم 27 آذر 1395 العالم 28 آذر 1395 العالم 29 آذر 1395 العالم 30 آذر 1395 
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۸    
ارتش سوریه و هم پیمانانش در آستانۀ آزادسازی کامل حلب قرار گرفته اند و انتظار می رود خبر آزاد سازی کامل شهر تا ساعتی دیگر اعلام شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۱۸    
خبرنگار العالم گزارش داد ارتش سوریه و متحدانش به آخرین مواضع تروریست ها در جنوب مناطق شرقی حلب یورش برده اند، شهر در آستانۀ آزادسازی کامل است و مردم در حال شادی و پایکوبی اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۱۲    
کریس رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید، توپ طلای جهان در سال 2016 را به دست آورد
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۳    
وزیر خارجۀ آلمان مدعی شد شرکت بشار اسد در دوره انتقالی سوریه بعید نیست ولی خاطرنشان کرد که این دوره باید از نظر زمانی کوتاه باشد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۱    
مشاور رئیس جمهوری منتخب آمریکا گفت که انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، بزرگ ترین اولویت اول ترامپ است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۵    
پایگاه مصری الفجر، عکسی را از مادر عامل اجرای حمله تروریستی روز گذشته در کلیسای قبطی ها در منطقه العباسیه قاهره را منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۵    
نخست وزیر انگلیس در سخنانی در نشست سالیانه دوستان محافظه کار اسرائیل در لندن، با اشاره به اهمیت بیانیه بالفور تصریح کرد: این بیانیه نشانگر تعهد انگلیس در ایجاد موطن برای یهودیان است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۱    
دبیرکل جدید سازمان ملل می گوید بسیاری از مردم دنیا، علاوه بر بی اعتمادی به دولت های خود، دیگر به سازمان ملل هم اعتماد ندارند و این سازمان عریض و طویل باید آماده تغییر باشد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۶    
یک جنگنده نظامی ارتش ترکیه در جنوب شرقی این کشور سقوط کرد، اما خلبان آن زنده ماند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۴    
یکی از بازیکنان تیم برزیلی "چاپه کوئنزه" که دو هفته پیش از سقوط هواپیمای تیمش جان سالم به در برده بود، به هوش آمد و در نخستین سؤال، درباره فینال جام آمریکای جنوبی پرسید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۵    
لئون پانتا وزیر دفاع پیشین و رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا" در سفری به ریاض، با شاه عربستان سعودی دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۵    
سرگئی لاوروف، وزیر خارجۀ روسیه، در کنفرانس خبری در صربستان روند گفتگوها با طرف آمریکایی دربارۀ وضع حلب را تشریح و تأکید کرد که آمریکا به دنبال حفظ جبهۀ النصره است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۰    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: عناصر مسلح گروه تروریستی داعش بعد از اطمینان از اینکه حملات علیه آنان در شهر الرقه از سرگرفته نخواهد شد، نزدیک شهر تدمر مستقر شدند .
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۲    
رئیس جمهور منتخب آمریکا با انتشار توییتی از هزینه های هنگفت خط تولید جنگندۀ اف 35 انتقاد و به شکل ضمنی از احتمال لغو برنامۀ ساخت این جنگنده ها به دلیل بالا بودن هزینه ها خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا در پاسخ به ادعای سیا درباره دخالت روسیه از طریق هکرها در سیستم انتخابات این کشور با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد اگر نتیجه انتخاب برعکس می شد و ما با برگه ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۷    
نیروهای امنیتی عراق بعد از وارد کردن خسارت ها و تلفات بسیار به گروه تروریستی داعش به آزادسازی کامل استان نینوا در شمال این کشور نزدیک می شوند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۴    
پرواز اولین فروند از دو فروند جنگندۀ اف-35 که قرار بود امروز به اراضی اشغالی برسد به دلیل نامساعد بودن هوا با تأخیر مواجه شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز نگرانی شدید از صدور حکم حبس و زندان دراز مدت برای دبیرکل جمعیت الوفاق در دادگاه تجدید نظر بحرین گفت: تنها اتکاء بر قدرت مردم ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۲    
کانال مرکز استراتفور امریکا بر روی پایگاه یوتیوب تصاویری ماهواره ای از توسعه طلبی امارات در یمن و شاخ افریقا ویدئویی را منتشر کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۳    
شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید و فرآورش بیش از 465 میلیون مترمکعب گاز و ارسال آن به خطوط سراسری در 24 ساعت گذشته،رکورد جدیدی را ثبت کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۸    
دیده بان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان، روز دوشنبه تصریح کرد که نبرد حلب تمام شده است .
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۸    
تصویر منتسب به جلد مجله فرانس فوتبال، حکایت از تصاحب توپ طلای جهان توسط رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، دارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۶    
نرگس زارهای بخش خفر از توابع شهرستان جهرم در فارس بدلیل داشتن آب و هوای خاص، زودتر از دیگر نقاط کشور برداشت می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۳    
رئیس جمهور مصر هنگام تشییع قربانیان حادثۀ تروریستی کلیسای قبطیان، نام عامل این عملیات تروریستی را فاش کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۵۷    
شیخ علی سلمان روحانی مبارز شیعه و دبیر کل بزرگ ترین جمعیت معارض سیاسی بحرین در واکنش به حکم دادگاه استیناف درباره تائید حبس 9 ساله وی تاکید کرد که این حکم تنها ثبات مرا بیشتر می کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۵۷    
بیمارستان صحرایی ثامن الائمه با همکاری وزارت بهداشت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعار شهدای وحدت به مدت یک هفته با حضور پزشکان متخصص در رشته های مختلف پزشکی در مناطق محروم و مرزی شرق کشور آغاز به ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۵۱    
16 پاتوق و مرکز فروش مواد مخدر در حاشیه شهر مشهد در راستای آغاز فاز دوم اجرای طرح پاکسازی مناطق حاشیه شهر با حضور عوامل کلانتری کاظم آباد و نیروهای بسیج ناحیه بلال پلمپ شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۸    
عناصر داعش امروز حملاتی را به فرودگاه نظامی T4 واقع در استان حمص انجام دادند و درگیری های شدیدی میان ارتش سوریه تروریستها در اطراف آن در جریان است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۸    
پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها در آستانه روز جهانی صلح در پیامی خواستار نابودی سلاح های هسته ای شد و گفت: فقط صلح مقدس است و نه جنگ.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۲    
بانوان بسیجی ناحیه غدیر تبریز طی روزهای اخیر در راستای کمک رسانی به رزمندگان مدافع حرم فعالیت های خود را آغاز کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۷    
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۷    
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۶    
199 نفر سارق که در قالب 41 باند سرقت فعالیت می کردند، در عملیات ویژه پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۶    
رئیس شورای فدراسیون روسیه گفت صحبتی درباره مشارکت نیروهای مسلح روسی درعملیات نظامی زمینی در سوریه مطرح نشده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق با وی، روابط دو کشور را بسیارخوب توصیف کرد و ازبرخی کشورهای منطقه خواست مشکلاتشان را به عراق منتقل نکنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۷    
سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی در سفارت این کشور در تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۱    
مراسم جشن شکرگزاری برداشت محصول روز دوشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۶    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با نماینده پاپ فرانسیس ضمن دریافت پیام پاپ، اعلام کرد مردم سوریه برای بازگرداندن امنیت و ثبات مصمم هستند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۱    
به دنبال اشغال مجدد شهر تدمر توسط گروه تروریستی داعش، این گروه ویدئویی از وضعیت داخل این شهر در حومه حمص پس از خروج نیروهای ارتش سوریه از آن، منتشر کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۱    
جنگنده های ائتلاف عربی، به رهبری عربستان سعودی، خشم خود از برگزاری جشن میلاد پیامبر (صلی الله علیه و آله) را با نابود کردن محل برگزاری این جشن نشان دادند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۰    
وزیر دفاع آمریکا در جریان سفر منطقه ای خود وارد اراضی اشغالی فلسطین شده تا در مراسم رونمایی از جنگنده های جدید F-35 که ایالات متحده به رژیم صهیونیستی اعطا کرده، شرکت کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۵    
روسیه تشدید حملات داعش و تصرف شهر تدمر در ریف حمص از سوی این گروه تروریستی را نتیجه عدم همکاری عملی کشورهای دیگر، به ویژه آمریکا، با روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم دانست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۶    
سازمان عفو بین الملل بر ضرورت آزادی فوری و بی قید و شرط شیخ علی سلمان به جای مجازات وی به دلیل انتقادات مسالمت آمیز تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۰    
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی عصر روز دوشنبه در سوییس برگزار شد و 16 تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۵    
رسانه های سوری اعلام کردند که ارتش این کشور در مبارزه با گروه های مسلح و تروریستی موفق به آزادسازی 98 درصد از شهر حلب شده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۵    
انگلیس قصد دارد تعداد دانشجویان خارجی را به نصف کاهش دهد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۲    
موصل (العالم) نیروهای عراقی در ادامه عملیات آزادسازی مناطق ساحل چپ شهر موصل از کنترل تروریست های داعش، منطقه حی النور را در شرق این شهر آزاد کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۲    
مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران گفت: سه شنبه 23 آذر شاهد بارش شهابی سالیانه دوپیکری(جوزایی) خواهیم بود؛ تعداد بالای ZHR (تعداد بارش شهاب در ساعت) این بارش، آن را در راس بارش های سال 95 قرار داده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۶    
کافی است که یک بطری آب 25 درجه سانتی گراد را به مدت 1٫5 ساعت در دمای منفی 18 درجه سانتی گراد داخل فریزر بگذارید و سپس خارج کنید.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۱    
جدیدترین اسلحه تک تیرانداز نیروی زمینی ارتش با نام اسلحه تک تیرانداز طاهر در جریان رزمایش محمد رسول الله (ص) 4 عملیاتی شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۲    
روزنامه فایننشال تایمز رئیس جمهور ترکیه را به تلاش برای ایجاد ثبات در این کشور از طریق استبداد متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۵    
طی 24 ساعت گذشته، بیش از 13 هزار غیرنظامی، از مناطقِ تحت اشغال گروه های مسلح در حلب خارج شده اند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۵    
داعش 17 تن از اهالی الحویجه را در پایگاهی نظامی اعدام کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۴    
صدها تریلی قاچاق وارد کشور می شود/همه دولت های بعد از انقلاب از نظر اقتصادی چپ بودند/ اقوام و فرزندان من حق ندارند از نام من استفاده کنند
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خدمات بهداشتی و درمانی سپاه در مناطق محروم کشور، گفت: اخیراً رهبر معظم انقلاب دستور داده اند 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای آبادانی استان سیستان و بلوچستان ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۰    
کاربران شبکه های اجتماعی ویدیویی را از درگیری شدید گروهی از افراد در یک مراسم عروسی منتشر کردند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۰    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، به سخنان ضد ایرانی نخست وزیر انگلیس واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۰    
وزیر بهداشت ترکیه از افزایش تعداد قربانیان انفجارهای شنبه شب استانبول خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۴    
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به نزدیک بودن زمان اعلام آزادی موصل، تصریح کرد که این کشور حاضر به پذیرش نیروهای نظامی دیگر کشورها که بدون هماهنگی دولت وارد عراق می شوند، نیست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۵    
یک دانشجوی روس پس از سفر به ایران، تصاویری از سفرنامه ی خود را منتشر کرد که به صورت نقاشی هایی از نقاط مختلف کشورمان ثبت شده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۵    
بیش از 100 نفر از مسوولان و اعضای بزرگترین حزب هوادار کردها به دنبال انفجار اخیر در استانبول ترکیه دستگیر شدند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۰    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد در 18 دسامبر سال 1973 با تصویب قطعنامه ای زبان عربی را به عنوان یکی از زبان های رسمی سازمان ملل متحد به زبان های انگلیسی، چینی، فرانسوی، روسی و اسپانیولی اضافه کرد ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۰    
یک رسانه روسی فاش کرد، دولت ژاپن تحت فشار آمریکا برنامه سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به توکیو را تغییر داد تا مانع دیدار وی با امپراطور شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۸    
علی رغم پیش بینی تحلیلگران، اقتصاد ترکیه در سه ماه سوم امسال رشدی منفی را تجربه کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۹    
عربستان سعودی عمره گذاران را به زندان و جریمه نقدی در صورت تأخیر در خروج از این کشور تهدید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۳    
الکساندر نواک از آغاز اقدامات روسیه برای کاهش تولید نفت در آینده نزدیک خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۷    
دادگاه استیناف بحرین، حکم زندان شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت "الوفاق" را تأیید کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۴    
رئیس جمهوری خودکفایی در تولید گندم را تبلور بزرگترین بخش اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: امروز ملت بزرگ ما در بخش امنیت غذایی شاهد قدم مهم برای خوداتکایی و خودکفایی است و این به معنای تضمین امنیت ملی ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۶    
رئیس کمیسیون دفاع و امنیت در پارلمان مصر، قطر را به حمایت "مالی و رسانه ای" از عاملان انفجار کلیسای قبطی ها در قاهره متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۳    
نیروهای مردمی در شهرهای فوعه و کفریا در حومه شمالی ادلب سوریه توانستند 3 تروریست چچنی را دستگیر کنند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۱    
افزایش حجم گاز متان در جو، پژوهشگران را نگران کرده است.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۱    
گزارش جدید دانشمندان از مقایسه سه هزار سال سوابق رویدادهای آسمانی نشان می دهد٬کند شدن تدریجی گردش زمین سبب طولانی تر شدن روزها می شود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۸    
نماینده شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مورد عدم سفارش کشتی به شرکت های داخلی گفت: توانمندی بنگاههای داخلی برای طراحی و ساخت کشتی های اقیانوس پیما کافی نیست.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۵۷    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به جزئیات قرارداد خرید کشتی از کره جنوبی، گفته است که این قرارداد برای سال 2008 بوده که پس از اجرایی شدن به دلیل تحریم متوقف شده بود.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۸    
وکیل شیخ "ابراهیم زکزاکی" رهبر جنبش اسلامی نیجریه در گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم گفت که تصمیم مسؤولان قضایی نیجریه برای آزادی شیخ زکزاکی و پرداخت غرامت به وی ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۶    
نیروهای ارتش سوریه پس از نبردهایی سنگین، توانستند مناطق بیشتری از شرق حلب را از دست تروریستها آزاد سازند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت به دریافت گزارشهای اطلاعاتی به صورت روزانه نیاز ندارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۱    
قرار است دولت ونزوئلا سکه را جایگزین اسکناس های 100 بولیواری کند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۲    
قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از تعریف 30 میلیارد دلار پروژه با روسیه و ادامه رایزنی برای کاهش تعرفه وارداتی 50 تا 60 قلم کالای ایرانی به اتحادیه اوراسیا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۲    
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در دومین روز از رزمایش محمد رسول الله(4)، از پهپاد جدید خود رونمایی کرد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۰    
وزیر دفاع آمریکا در دیدار رئیس منطقه کردستان عراق در شهر اربیل، تحولات میدانی و آخرین روند جنگ علیه گروه تروریستی داعش و همکاری و هماهنگی بین نیروهای پیشمرگه و ارتش عراق در عملیات آزادسازی شهر موصل ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۵    
جدیدترین اسلحه تک تیرانداز نیروی زمینی ارتش با نام اسلحه تک تیرانداز طاهر در جریان رزمایش محمد رسول الله (ص) 4 رونمایی شد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۳۹    
یک روزنامه آلمانی در تحلیلی می نویسد سردار سلیمانی به علت برخورداری از توان بالای نظامی و سیاسی در مبارزه با تروریسم و داعش نزد سعودی ها محبوبیت ندارد.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۲۴    
رسانه ها از احتمال انتصاب فرماندار اسبق تگزاس به سمت وزیر انرژی آمریکا خبر می دهند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۵    
آنتونیو گوترش پرتغالی، دبیرکل جدید سازمان ملل متحد، امروز (دوشنبه) سوگند یاد می کند و سکان رسمی دبیرکلی این سازمان را از بان کی مون کره ای تحویل خواهد گرفت.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۹    
مقامات شرکت بوئینگ ایجاد شغل را یکی از دستاوردهای قرارداد فروش هواپیما به ایران می دانند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۹    
قفل های عشاق مدتها بود که روی پل Pont des Arts در پاریس دیده می شدند و حتی به یکی از جاذبه های گردشگری این شهر نیز تبدیل شده بودند ...
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۰    
رسانه ها از محاکمه رییس صندوق بین المللی پول به اتهام سهل انگاری خبر می دهند.
العالم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۱    
رییس جمهور منتخب آمریکا، چین را تهدید کرد که اگر با واشنگتن بر سر مسائل تجاری و دیگر اختلاف ها به توافق نرسد، سیاستش ر در قبال پکن تغییر خواهد داد.
  • ۱