شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۵۶Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرادید 4 تیر 1396 - faradeed.ir

فرادید 29 اسفند 1394 فرادید 30 اسفند 1395 فرادید 1 فروردین 1396 فرادید 31 اردیبهشت 1396 فرادید 31 خرداد 1396 فرادید 31 مرداد 1396 فرادید 31 شهریور 1396 فرادید 30 مهر 1396 فرادید 30 آبان 1396 فرادید 30 آذر 1396 فرادید 30 دی 1396 فرادید 30 بهمن 1396 فرادید 3 اسفند 1396 فرادید 1 تیر 1396 فرادید 2 تیر 1396 فرادید 3 تیر 1396 فرادید 4 تیر 1396 فرادید 5 تیر 1396 فرادید 6 تیر 1396 فرادید 7 تیر 1396 فرادید 8 تیر 1396 فرادید 9 تیر 1396 فرادید 10 تیر 1396 فرادید 11 تیر 1396 فرادید 12 تیر 1396 فرادید 13 تیر 1396 فرادید 14 تیر 1396 فرادید 15 تیر 1396 فرادید 16 تیر 1396 فرادید 17 تیر 1396 فرادید 18 تیر 1396 فرادید 19 تیر 1396 فرادید 20 تیر 1396 فرادید 21 تیر 1396 فرادید 22 تیر 1396 فرادید 23 تیر 1396 فرادید 24 تیر 1396 فرادید 25 تیر 1396 فرادید 26 تیر 1396 فرادید 27 تیر 1396 فرادید 28 تیر 1396 فرادید 29 تیر 1396 فرادید 30 تیر 1396 فرادید 31 تیر 1396 
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۷:۱۲    
در اینجا طرز تهیه چند غذای خوشمزه از این شف معروف را در اختیار شما قرار می دهیم.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۵    
کاترین فورست قاضی آمریکایی، ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آ مریکا را برای ادای شهادت در مورد مجادله با یک شرکت ایتالیایی تولید کننده کفش به دادگاه فراخواند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۹:۲۰    
فرمانده انتظامی استان البرز از طرح مقابله با بدحجابان جاده کرج - چالوس خبر داد. به گزارش ایسنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح پیش از ظهر امروز در دیدار با رییس کل دادگستری استان اظهارکرد ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۹:۱۰    
بازار خودروی ایران، همیشه برای مردم پر از معما بوده است؛ از قیمت ها گرفته تا استاندارد محصولات و نوع قراردادهایی که خودروسازان بزرگ با شرکت های خارجی بسته اند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۵    
اگر بحث تعداد برگزاری کنکورهای مختلف در کشور را کنار بگذاریم، بحث خریدوفروش سوالات کنکور و امتحان های نهایی مدارس همواره یکی از مشکلات مهم بین دانش آموزان و دانشجویان بوده است. ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۰    
رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود ساعت 11 امروز، اورژانس در پی اعلام اسیدپاشی به محل حادثه در یک پمپ بنزین واقع در بلوار توس مشهد، اعزام شد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۵۰    
تنها پس از مرگ استالین در سال 1953 و به پایان رسیدن دوران وحشت او استاروستین توانست دوباره به مسکو برگردد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۵    
پرسپولیس، ترکمنستان را به عنوان میزبان خود انتخاب کرده بود اما این درخواست آنها با مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۲۰    
در شایعات گفته شده که گوشی جدید شرکت ایسوس با نام ZenFone Pegasus 4A راهی بازار می شود و دوربین دوتایی هم خواهد داشت.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۱۵    
براساس این نمونه ساخته شده، آیفون جدید که قرار است در دهمین سالگرد آیفون، معرفی شود طراحی کاملا بدون حاشیه دارد و تنها بخشی که از صفحه نمایش اشغال شده به حسگرهای آیفون تعلق دارند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۱۵    
مثلا گفته شده که این اتومبیل می تواند زیر 6 ثانیه از حال سکون به سرعت 97 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۵    
کاربران شبکه های اجتماعی، صدور چنین اطلاعیه ای را عجیب دانسته و آن را به باد تمسخر گرفتند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۵    
این ساختمان سه طبقه که از تئاترهای سنتی چین الهام گرفته شده و یک نمای پرده مانند از لوله های برنزی دارد که شبیه به بامبو است.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۰    
اولین تانکی که در جهان در یک جنگ مورد استفاده قرار گرفت، در سال 1916 در جنگ بین آلمان و انگلیس بود که ارتش انگلیس بر علیه آلمان ها از آن استفاده کرد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۰    
درست یکسال پیش بود که خبر رفتنش در کنار خبر رفتن چند همکار دیگرش به ترکیه منتشر شد؛ خبری که در آن روزهای اوج پیوستن بازیگران ایرانی به یک شبکه فارسی زبان، چندان عجیب نبود.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۰    
وقتی حدود سه ماه پیش، بچه رئیس روی پرده رفت، همه جا پر شد که آمریکایی ها دونالد ترامپ را با ساخت یک انیمیشن دست انداخته اند و الک بالدوین به عنوان صداپیشه کاراکتر اصلی ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۰    
پژوهشگران مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی زنجان موفق شدند با استفاده از هیدروکسید کلسیم نوعی پانسمان تولید کنند که نه تنها دردهای دندانی را کاهش می دهد، بلکه قابلیت ضدپوسیدگی نیز دارد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۰    
اردوغان پس از این اتفاق گفت: این اتفاق به دلیل بیماری دیابتم رخ داد .
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۰    
همزمان گروه تروریستی داعش نیز مناطق تحت کنترل خود را از دست می دهد، ایران و متحدانش و بشار اسد رئیس جمهور سوریه نیز مجالی برای ادامه نفوذ در سوریه پیدا می کنند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۰    
پدیده شب های روشن، قرن هاست که دانشمندان را سردرگم کرده است، اما ممکن است، آن ها اکنون موفق به حل این معما قدیمی شده باشند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۵۰    
توافق اولیه برای واگذاری این دو جزیره به عربستان سعودی در سفر سال گذشته ملک سلمان پادشاه عربستان به مصر انجام شد و هفته گذشته از پارلمان مصر رای مثبت گرفت.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۵۰    
فعالان بازار از آغاز خروج از رکود مسکن می گویند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۵    
تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی 1994 آمریکا در تهران مقابل تیم ملی فوتبال چین تایپه (تایوان) قرار گرفت و با شش گل این تیم را شکست داد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۵    
نرگس محمدی بازیگر ستایش اینستاگرامش را با عکس جالبی از خودش در کنار همسرش به روز کرد. به گزارش جام جم، نرگس محمدی و علی اوجی به تازگی خبر ازدواجشان را رسانه ای کردند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۵    
سروش رفیعی بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره قرارداد خود را با باشگاه الخور قطر امضا کرد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۵    
هزینه عمل های جراحی زیبایی در مناطق مختلف کشور و بسته به متخصص متفاوت است.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۰    
اولین پرسشی که در این زمینه پیش می آید این است که چرا رامبد جوان وقتی با شخصیت حقیقی اش در تلگرام به کسی توهین می کند باید آنتن رسانه ملی را در اختیار مسائل شخصی بگیرد؟ این سؤالی است که مشخصاً آقای ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۰    
صاحب حواله می تواند قبل از رسیدن موعد تحویل خودرو به ایران خودرو مراجعه کرده و با ارائه اسناد و مدارک شخصی نسبت به فسخ قرارداد اقدام کرده و اصل پول واریزی و سود حاصل از آن را دریافت کند ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۰    
رضا رشیدپور مجری و بازیگر تلویزیون اینستاگرامش را با تجربه ی جالبش از دیدن یک تصادف به روز کرد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۰    
کریس رونالدو، ستاره پرتغال پس از به ثمر رساندن هفتادو پنجمین گلی ملی اش و رسیدن به ساندرو کوکچیس، ستاره افسانه ای سال های دور مجارستان در رده دوم بهترین گلزنان ملی در قاره اروپا قرار گرفت.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۴۵    
دختری در اوکلاهاما متولد شده که به نوعی سندروم عجیب و نادر مبتلا است و اصلا پیر نمی شود. تعداد کودکان مبتلا به سندروم ایکس در جهان هفت نفر است.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۵    
اینکه افراد مشهور مانند ناپلئون یا جیمی هندریکس قبل از مرگ چه غذایی خوردند شاید از نظر خیلی ها چندان اهمیتی نداشته باشد، اما به هر حال نشان می دهد که آن ها در آن لحظات به چه چیزی فکر می کردند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۵    
آیا این کاخ مجلل می تواند همان کاخ مرموز 670 میلیون یورویی ولادمیر پوتین در کنار دریای سیاه باشد؟ گفته می شود او برای تعطیلات همیشه به اینجا می آید.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۰    
چرا چنین اتفاقی افتاد و چگونه احمدی نژاد که عزیز برخی بود به حضیض همگانی رفت؟ این روایتی است از 12 به اضافه یک ماجرا که به قول معروف کار احمدی نژاد را ساخت و باعث شد که او ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۵    
حمله 10 دقیقه ای روس ها به محل تجمع رهبران داعش در 28 مه کار دست البغدادی و معاونانش داد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۵    
بشار اسد امروز در نماز عید فطر مشارکت کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، در حالی سوریه امروز (یکشنبه) را روز عید فطر اعلام کرده است، بشار اسد ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۵    
خودسری گویا نه تنها رو به افول نگذاشته که این روزها به تکاپو افتاده است.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۵    
دژاگه رقم 7 میلیارد تومان را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرد که طبیعتا مورد قبول مسئولان باشگاه سرخ پوش پایتخت قرار نگرفت.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۵    
ترامپ طی مبارزات انتخاباتی خود به دلیل لفاظی های خصمانه علیه مسلمانان هدف انتقادات شدیدی قرار گرفته بود.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۰    
حمید میرزاده رئیس سابق دانشگاه آزاد در روزنامه شرق نوشت: دکتر حسن روحانی و دولت یازدهم با وجود موفقیت های فراوان در حوزه های اقتصادی ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۰    
جبهه ای که یک شبه و به طمع تصاحب نتیجه انتخابات به نفع اصولگرایان برپا شده بود، احتمال دارد یک شبه هم برچیده شود.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۰    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در اینفوگرافیک زیر مقایسه صادرات ایران به اتحادیه اروپا و حجم مبادلات اقتصادی میان طرفین را می بینید.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۰    
مردم می توانند با خیال راحت به مصرف این مواد بپردازند چرا که آنچه در واحدهای صنفی تهیه می شود، تماما از سوی کشتارگاه ها تامین شده و در کشتارگاه ها نیز نمایندگان دامپزشکی نظارت کامل بر سلامت مواد ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۵    
قبل از ازدواج با همسرم با سارا دوست بودم اما وقتی ازدواج کردم ارتباطمان قطع شد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۰    
یکی از اشتباهات گیج کننده و قابل اجتناب که همه در حال عمل به آن هستند، عدم حفاظت کامپیوترها در برابر ویروس است.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۰    
بررسی های مقدماتی پلیس مشخص کرد مردی که یک سال قبل به علت اختلافات خانوادگی زن خود را طلاق داده بود.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۵    
دو قسمت اول مجموعه انیمیشن "من نفرت انگیز" (Despicable Me) در گیشه به موفقیت قابل توجهی رسید، اما در قسمت سوم، سرانجام رازی که مدت ها مخفی مانده بود، آشکار شد: برادر دوقلوی شخصیت اصلی.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۰    
زن، همسرش را به انجام 2 قتل متهم کرد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۰    
شاهین 23 ساله پس از دستگیری به قتل دوستش اعتراف کرد و پرونده این قتل به شعبه دهم دادگاه کیفری فرستاده شد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۰    
عباس عبدی روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی در روزنامه ایران نوشت: اتفاقی که در روز جمعه رخ داد را چگونه می توان تحلیل و ارزیابی کرد؟ آنان که مرتکب این اقدام شدند ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۵    
خونریزی از دستگاه گوارش یکی دیگر از مهم ترین خطراتی است که بیماران سیروز را تهدید می کند