جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۰:۱۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرادید 7 دی 1400 - faradeed.ir

فرادید 29 اسفند 1394 فرادید 30 اسفند 1395 فرادید 29 اسفند 1396 فرادید 11 اسفند 1397 فرادید 14 دی 1398 فرادید 30 اسفند 1399 فرادید 31 فروردین 1400 فرادید 31 اردیبهشت 1400 فرادید 31 خرداد 1400 فرادید 31 مرداد 1400 فرادید 31 شهریور 1400 فرادید 30 مهر 1400 فرادید 30 آبان 1400 فرادید 30 آذر 1400 فرادید 30 بهمن 1400 فرادید 29 اسفند 1400 فرادید 1 دی 1400 فرادید 2 دی 1400 فرادید 3 دی 1400 فرادید 4 دی 1400 فرادید 5 دی 1400 فرادید 6 دی 1400 فرادید 7 دی 1400 فرادید 8 دی 1400 فرادید 9 دی 1400 فرادید 10 دی 1400 فرادید 11 دی 1400 فرادید 12 دی 1400 فرادید 13 دی 1400 فرادید 14 دی 1400 فرادید 15 دی 1400 فرادید 16 دی 1400 فرادید 17 دی 1400 فرادید 18 دی 1400 فرادید 19 دی 1400 فرادید 20 دی 1400 فرادید 21 دی 1400 فرادید 22 دی 1400 فرادید 23 دی 1400 فرادید 24 دی 1400 فرادید 25 دی 1400 فرادید 26 دی 1400 فرادید 27 دی 1400 فرادید 28 دی 1400 فرادید 29 دی 1400 فرادید 30 دی 1400 
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۲    
اگر یک گوشی اندرویدی دارید، می توانید پیام های حذف شده واتس اپ را بازیابی کنید.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۷:۱۷    
نیما سهرابی در شب اول مرحله مقدماتی خنداننده شو 3 استندآپ اجر کرد.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۵۲    
این اتفاق درحالی رخ داد که آقاجری خود در تهران حضور داشت.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۷    
هر روز باید آب اضافی کنجد را دور بریزید و آن را مرطوب کنید تا جوانه هایی کوچک و سفیدرنگ از آن بروید. آب ظرف را خالی کنید و آن را مصرف کنید.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۲    
اجرای استندآپ مصطفی احمدی و شوخی های زیبا با لهجه ی شاهرودی در خنداننده شو فصل هشتم خندوانه را در ادامه مشاهده می کنید. ...
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۷    
برای کسانی که در معرض خطر بیشتری برای بیماری قلبی هستند، خوردن غذای مناسب می تواند کمک بزرگی کند. به ویژه خوردن غذای مفید در وعده صبحانه می تواند کمک بزرگی برای همه باشد.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۲    
اگر ارسال برخی پیام ها برای شما آزاردهنده است به راحتی می توانید بی آنکه کاربر فرستنده متوجه شود او را مسدود کنید.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۲    
به گفته یک صادرکننده، فلفل های دلمه ای برگشت خورده در بازار داخلی در حال فروش است و مقداری از آن نیز به برخی از کشور های دیگر صادر شده است.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۷    
حاجی بابایی آبان 1388 با معرفی محمود احمدی نژاد برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس رفت و با 217 رأی موافق، 33 رای و 13 رای ممتنع وزیر آموزش پرورش دولت دهم شد.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۷    
همکاران این کارگر می گویند: تفاوت و تبعیض میان حقوق رسمی ها و پیمانکاری ها در پارس جنوبی بسیار است. او همیشه از مشکلات مالی گلایه داشته است.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۲    
بحران ها همگی انسان ساز است. زلزله 7 ریشتری در جایی که رخ می دهد، اگر مردم آگاه باشند، ساخت و ساز ها اصولی باشد، زیرساخت ها آماده باشد و .. ...
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۲    
تغییر در سهمیه بندی بنزین به علت مصرف بالای داخلی این فرآورده در دستور کار دولت قرار گرفته، طرحی از مدت ها پیش در مجلس نیز مطرح بوده است.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۲    
بنابراین ثبات در تأمین مستمر کالاها، یکی از اثرات این موضوع است پس یارانه را به صورت نقدی به مردم می دهیم و خودشان تشخیص می دهند آن را صرف چه کالایی کنند.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۲    
گروه تروریستی داعش بسیاری از تاکتیک های جنگ شهری که توسط طالبان علیه دولت سابق افغانستان و نیرو های خارجی استفاده می شد ...
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۷    
پژوهشگران استرالیایی در بررسی جدید خود، از کشف ارتباط مهمی میان روش تولید انرژی سلول ها و ژن های جهش یافته موثر در آغاز بیماری آلزایمر خبر داده اند.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۲    
بازنشستگان تامین اجتماعی مطالبات خود را در نامه ای برای ابراهیم رئیسی نوشتند و خواسته های اصلی آن ها استمرار اجرای همسان سازی و تکمیل بود.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۲    
آتشفشان ابتلا به سویه جدید در بسیاری از کشور ها رخ داده است و رنگ بندی و یا تعداد مرگ و میر ها نمی تواند نشان دهنده بزرگی مسئله باشد.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۲    
امسال قیمت وسائل کریسمس نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. با این حال بازار جشن کریسمس شلوغ است. هر کسی به فراخور توان خود خرید می کند. برخی کاج و بابانوئل می خرند با گوی های الکترونیک ...
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۷    
امید حاجتی افزود: بیست و ششمین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24 روز پنجشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۷    
کاترین اسمالوود می گوید: ما هنوز نسبت به تاثیر اومیکرون بر آسیب پذیرترین گروه ها، یعنی سالمندانی که دوز های کامل واکسن را دریافت نکرده اند اطلاعات کامل و دقیقی نداریم.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۷    
طارمی بعد از چالشی که با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران داشت، از لیست تیم ملی برای بازی مقابل لبنان و سوریه خط خورد و در اردو حضور نداشت.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۷    
در استخر هم مانند سایر اماکن عمومی چنانچه فرد آلوده وارد شود و در فاصله کمتر از دو متری افراد قرار گیرد، قدرت انتقال این بیماری به دیگران را دارد.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۸:۱۲    
روز دوشنبه میانگین 7 روزه مبتلایان به کرونا به 814 هزار نفر رسید و این به معنای جهش 49 درصدی از ماه قبل است که هنوز سویه اُمیکرون شناسایی نشده بود.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۸:۰۷    
ناگهان فردی که ظاهرا از دقایقی قبل به کمین مقتول نشسته بود، به سمت وی تیراندازی کرده است. بررسی ها نشان می داد که 4گلوله به قفسه سینه مقتول شلیک شده و تیراندازی با سلاح کمری صورت گرفته است.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۷:۵۷    
مرد ناشناس که ماسک به صورت داشت و پشت بوته های پارک پنهان شده بود از پشت به خانم ها اسید می پاشد و سپس متواری می شود.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۷:۵۲    
ویروس سارس-کوو-2 حتی در میان کسانی که در اثر کووید-19 بدون علامت یا با عوارض کم جان خود را از دست دادند ...
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۷:۴۷    
عملکرد صنعت خودرو بسیاری از اوقات قابل پیش بینی است. اما هنگامی که یک خودرو از سطح انتظارات ما بالاتر می رود ما را هیجان زده و شگفت زده می کند.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۷:۳۷    
اگرچه سخنگوی دولت در سخنانی مساله استعفای خاندوزی را رد کرد و گفت: این شایعات بیشتر به یک شوخی تلخ شبیه است و ارزشی برای پاسخ ندارد ...
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۷:۲۷    
در سعادت آباد نیز یک آپارتمان 15 ساله را ماهانه با 17 میلیون تومان و ودیعه 300 میلیونی، رهن و اجاره می دهند.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۷:۱۷    
قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز 8 دی ماه تا لحظه تنظیم گزارش به 1807 دلار و 55 سنت رسید.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۷:۰۲    
قیمت بیت کوین امروز 8 دی ماه با 3.74 درصد کاهش نرخ به 48,125 دلار معادل 1,450,800,312 تومان رسید.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۲    
یکی از بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید با حضور در رستوران یک غذای لاکچری سفارش داد:
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۷    
ایران معتمد همه اهالی است؛ 13 سال پیش وقتی کلیسا را تعمیر کردند، کلیدش را دادند دست ایران، پنج سال پیش هم وقتی مسجد ساخته شد گفتند کلیدش دست تو باشد.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۷    
چنین به نظر می رسد که با توجه به اظهارنظر کمیسیون عالی سوانح، چون اقدامات کافی برای توانمندسازی و ارتقای زیرساخت و ماشین آلات مترو انجام نشده است ...
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۷    
بر اساس آزمایشی که روی 101 زن ژاپنی در طی مدت 5 ماه انجام گرفت این نتیجه بدست آمد که مصرف روزانه آب لیموشیرین در به تعادل رساندن سطح فشار خون تاثیر بسزایی دارد ...
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۵:۴۷    
در طرح جدید فروش فوق العاده محصولات سایپا، خودرو های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی، تیبا EX2 رینگ فولادی، سایپا SE151 موتور M13 و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک عرضه می شود.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۷    
روغن این دانه رشد مو را تقویت خواهد کرد.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۷    
بر اساس آمارِ فوتی های کرونا، امروز 7 دی ماه متأسفانه 40 نفر از هموطنانمان بر اثر این بیمار جان باختند.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۲    
در حال حاضر تعداد زیادی از دانشجویان و اساتید در کشور مقاله هایی با استاندارد ISI می نویسند. برای اینکه این مقالات در منابع و مجلات علمی رسمی چاپ شود، حتما باید به زبان انگلیسی ترجمه شود.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۷    
جست وجو برای یافتن خودِ حقیقی طرحی به درازای تاریخ است، اما امروز بیش از همیشه به دغدغه ای همگانی بدل شده است ...
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۲    
هر دستگاه خودرو بوگاتی شیرون پیش از آن که به مشتری تحویل داده شود در دنیای واقعی آزمایش می شود. خودرو به فرودگاهی در کولمار، فرانسه منتقل می شود ...
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۲    
در این مطلب شش مورد از مهم ترین عوامل بهم خوردن روابط را معرفی می کنیم تا با آگاهی از آنها عمر رابطه تان را پیش بینی کنید.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۲:۲۲    
ویراستاران عکس مجله ی گاردین برجسته ترین عکس های سراسر دنیا را انتخاب می کنند. تصاویری از آبشار یخ زده، خسارات سیل، اعتراض به محدودیت های کرونا، گریه برای اسقف و ... انتخاب شده اند.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۱:۵۲    
راه های زیادی برای کاهش ریسک ابتلا به بیماری برای بلندمدت و افزایش طول عمر وجود دارد. در ادامه ی این مقاله 14 عادت مفید برای افزایش طول عمر را می خوانید.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۷    
پیشنهادات پیچیده بسیاری برای اصلاح منطق در خصوص سازگاری آن با مشکل ابهام وجود دارد. از نظر من همه این پیشنهادات تلاش می کنند که چیزی را درست کنند که اصلا خراب نیست ...
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۲    
احمدی نژاد هرساله پیامی با مضمونی مشابه برای آغاز سال نوی میلادی به زبان انگلیسی و فارسی منتشر می کند:
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۲    
تاکنون 15 مورد ابتلا به اُمیکرون در تهران، 5 مورد در مشهد، 5 مورد در هرمزگان، 2 مورد در بوشهر، 2 مورد در شیراز و در هر یک از شهر های بابل، اصفهان، ارومیه، کرج و اراک، یک مورد شناسایی شده است.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۷    
طبق اعلام روابط عمومی سریال، جیران جدیدترین تولید فیلیمو است که قرار است به صورت اختصاصی از این پلتفرم پخش شود.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۲    
بر اساس نقشه های تحلیلی سازمان هواشناسی ایران، امروز 7 دی ماه در شهر های پرجمعیت و صنعتی جوی آرام خواهیم داشت
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۰۸:۲۲    
دیروز دوشنبه 6 دی ماه دلار که بر اثر خبر های برجامی به کانال 29 هزار تومان برگشته بود، بدون حرکت افزایشی یا کاهشی در محدوده 29 هزار و 800 تا 29 هزارو 900 تومان نوسان داشت.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۰۸:۲۲    
در روزی که شاخص کل بورس تهران با رشد 18/ 1درصدی همراه شد، از 348 نماد معامله شده، قیمت پایانی 283 سهم (81 درصد) مثبت بود و در مقابل 50 سهم (14 درصد) در سطوح منفی دادوستد شدند.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۰۸:۱۷    
روز حادثه برای سرقت وارد ساختمانی شدم که سوسن در آن زندگی می کرد و وقتی دیدم در نیمه باز است، فرصت را مناسب دیدم و وارد خانه شدم و او را خفه کردم و تلفن های همراه و طلاهایش را سرقت کردم و بعد هم ...
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۰۸:۱۲    
در این هنگام خفاش کثیف تیغه چاقو را از زیر گلوی زن جوان برداشت و به خواسته شومش رسید
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۰۷:۵۷    
سیستم عصبی روده دارای چنان اهمیتی است که به مغز دوم شهرت دارد. با این حال، سیستم عصبی روده به وسیله اعصاب به طور مستقیم از سوی مغز کنترل می شود ...
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۰۷:۳۷    
مانسا موسی (Mansa Musa)، پادشاه امپراتوری مالی (Mali Empire)، بر اساس تخمین های امروزی، بین 400 تا 700 میلیارد دلار ثروت داشته است، ثروتی که عمده آن در قالب طلا ذخیره شده بود.
فرادید   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۰۷:۰۷    
قیمت بیت امروز 7 دی ماه با 2.29 درصد کاهش نرخ به 49,747 دلار معادل 1,500,916,737 تومان رسید.