یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۵۲Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای فراز نیوز 9 اسفند 1394 - faraznews.com

فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۶    
شهرداری حمل و نقل - فرازنیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح اصلاح هندسی در خیابان معلم خبر داد و گفت: این طرح با هدف روان سازی ترافیک، کاهش تصادفات و ارتقاء ایمنی اجرا می شود.
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۶    
شهرداری حمل و نقل - فرازنیوز: رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران در دومین همایش سازمان های مردم نهاد منطقه5 گفت ...
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۶    
شهرداری حمل و نقل - فرازنیوز: شهردار منطقه 20 از اختصاص ظرفیت نمایشگاه بهاره به محصولات تولیدی خانه های مهارت آموزی کوثر و کارآفرینی در این منطقه جنوبی خبرداد.
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۶    
شهرداری حمل و نقل - فرازنیوز: افشین خدامی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور برخورداری از محیط زیستی سالم و پاک در طرح استقبال از بهار ...
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۱    
شهرداری حمل و نقل - فرازنیوز: شهردارمنطقه 11 تهران گفت: در آستانه فصل بهار و با شعار حمایت از کمپین " آسمان آبی ...
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۱    
شهرداری حمل و نقل - فرازنیوز: معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از احداث دو دستگاه سرویس بهداشتی با 12 چشمه در بزرگراه امام رضا(ع) همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد.
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۱    
شهرداری حمل و نقل - فرازنیوز: با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در ارتفاعات، کمیته صیانت از حریم شهرداری منطقه یک در ماه پایانی سال ، کنترل و نظارت بر حریم شمالی تهران را افزایش داد.
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۱    
شهرداری حمل و نقل - فرازنیوز: با تلاش اداره فضای سبز منطقه 10 و با همکاری مرکز گیاه پزشکی کشور طرح تحقیقاتی کنترل آفت سفید بالک در منطقه 10 اجرا و طی آن تغییر میزبان آفت سفید بالک روی درخت زیتون و ...
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۶    
بانک و بیمه - فرازنیوز: مدیرعامل بانک شهر از ایجاد قابلیت چهره نگاری و دریافت اثر انگشت در شعب این بانک خبر داد و گفت: به این وسیله شهروندان می توانند انواع خدمات بانکی را با امنیت بالا دریافت کنند.
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۶    
شهرداری حمل و نقل - فرازنیوز: علیرضا سعادتی، رئیس اداره زیباسازی منطقه با اعلام این خبر گفت: در طرح استقبال از بهار مجسمه های سطح منطقه بازبینی و بررسی می شود.
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۶    
رایانه و ارتباطات - فرازنیوز: همراه اول در پانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان مفتخر به دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
مجلس و دولت - فرازنیوز: بر اساس جدید ترین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران محمد رضا عارف و علی مطهری همچنان در جایگاه اول و دوم و غلامعلی حداد عادل در جایگاه سی و یکم قرار دارد.
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
سیاست داخلی - فرازنیوز: آخرین نتایج انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و در حوزه انتخابیه استان تهران اعلام شد.
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۶    
بانک و بیمه - فرازنیوز: اداره آموزش بانک گردشگری در سومین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه های انسانی، گواهینامه جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی را کسب کرد.
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۱    
بانک و بیمه - فرازنیوز: بانک آینده در سیزدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی ، موفق به دریافت گواهی نامه تعهد به تعالی شد.
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۱    
بانک و بیمه - فرازنیوز: بانک سینا در مورد بدافزارهای نفوذ کننده به نرم افزارهای بانکی تلفن همراه هشدار داد.
فراز نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۱    
دانش و فن آوری - فرازنیوز: شرکت ایسوس همزمان با عرضه سری جدید گوشی های خانواده ZenFone در جهان، محصولات جدید خود را نیز در ایران معرفی نمود.