پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۳May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 25 اسفند 1393 - fardanews.com

فردا نیوز 30 دی 1393 فردا نیوز 30 بهمن 1393 فردا نیوز 1 اسفند 1393 فردا نیوز 2 اسفند 1393 فردا نیوز 3 اسفند 1393 فردا نیوز 4 اسفند 1393 فردا نیوز 5 اسفند 1393 فردا نیوز 6 اسفند 1393 فردا نیوز 7 اسفند 1393 فردا نیوز 10 اسفند 1393 فردا نیوز 11 اسفند 1393 فردا نیوز 12 اسفند 1393 فردا نیوز 13 اسفند 1393 فردا نیوز 14 اسفند 1393 فردا نیوز 15 اسفند 1393 فردا نیوز 16 اسفند 1393 فردا نیوز 17 اسفند 1393 فردا نیوز 18 اسفند 1393 فردا نیوز 19 اسفند 1393 فردا نیوز 20 اسفند 1393 فردا نیوز 21 اسفند 1393 فردا نیوز 22 اسفند 1393 فردا نیوز 23 اسفند 1393 فردا نیوز 24 اسفند 1393 فردا نیوز 25 اسفند 1393 فردا نیوز 26 اسفند 1393 فردا نیوز 27 اسفند 1393 فردا نیوز 28 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1393 
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۸    
دو کولی رومانیایی که در سوئد به تکدی گری مشغولند، به عنوان تابلوهای زنده به مدت دو ساعت در موزه هنرهای معاصر یکی از شهرهای سوئد به نمایش درآمدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۴    
نخست وزیر فرانسه از اظهارات جان کری وزیر خارجه آمریکا که گفته بود واشنگتن در نهایت مجبور به مذاکره با بشار اسد خواهد شد ابراز تاسف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۶    
خبر آمادگی "احمد الطیب" شیخ الازهر مصر برای سفر به عراق و دیدار با علمای شیعه در چارچوب ابتکاری جدید برای نزدیکی بین شیعه و سنی و وحدت امت اسلام، مورد استقبال دو طرف قرار گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۳    
تیم‭ ‬فوتبال‭ ‬پرسپولیس‭ ‬آخرین‭ ‬تمرین‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬در‭ ‬ورزشگاه‭ ‬ملک‭ ‬فهد‭ ‬برگزار‭ ‬کرد‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬تمرین‭ ‬غیر‭ ‬از‭ ‬حاتمی‭ ‬همه‭ ‬تمرین‭ ‬کردند‭.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۷    
اخیراً تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که از مسابقه فوتبال بین دو گروه تروریستی جبهه النصره و احرار الشام حکایت دارد(!).
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۸    
مارکو اکتاویو اسامی بازیکنان اعزامی به مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی 2015 - آسیا را اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سخنان نتانیاهو مبنی بر عدم اجازه برای تشکیل دولت مستقل فلسطینی گفت که فردا در اسرائیل انتخابات است و پیش از انتخابات حرف های زیادی زده می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۵    
ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی عملیات پاکسازی تکریت از داعش را پس از توقف سه روزه، ازسر گرفتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۲    
در پی غیبت 10 روز پوتین از انظار عمومی رسانه های غربی به ویژه انگلیسی شایعه هایی زیادی را مبنی بر بیماری، مرگ و حضور وی در کنار همسر جدیدش به هنگام زایمان و حتی کودتا در کرملین را دامن زده بودند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۹    
وزیر خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با یکدیگر در بروکسل دیدار و گفت وگو کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۳    
تیم فوتبال روستوف با گلزنی سردار آزمون پیروز شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۱    
منبع: جوان وتاریخ
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۱    
رئیس سازمان محیط زیست استان ایلام گفت: یک از برنامه های محیط زیست بحث تجهیز و توسعه امکانات هواشناسی برای مقابله با گرد و غبار است که این مهم در استانهای دارای گرد و غبار در حال انجام است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۸    
به دنبال لغو نشست خبری دبیرکل فدراسیون فوتبال، نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم که قرار بود ظهر فردا برگزار شود، لغو شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۰    
همزمان با سفر وزیر خارجه ایران به بروکسل برای دیدار با همتایان اروپایی خود، وزیر خارجه آمریکا در لوزان سوئیس به دوچرخه سواری پرداخت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۷    
لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه گفت اروپا خواستار یک توافق محکم با ایران است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گابریل و حاتمی را نداریم ولی جانشین ها خواسته ما را اجرا می کنند و می خواهیم موقعیت خودمان را در صدر جدول تثبیت کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۹    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و رئیس حزب اسرائیل بیتنا در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی و در راستای تبلیغات انتخاباتی علیه حماس مواضع اتخاذ کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۶    
منبع: جوان وتاریخ
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۴    
یک مقام ارشد آمریکایی نزدیک به مذاکرات گفت ایران قبل از توافق هسته ای باید تصمیمات بسیار سختی را بگیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۱    
جان کری به نمایندگی از کشور و ائتلافی در مصاحبه با CBS گفته است که چاره ای جز مذاکره با بشار اسد ندارد که از سال 2011 میلیاردها دلار برای تجهیز تروریست ها هزینه کرد و در 2013 نیز تا مرز شمارش معکوس ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: الهلال عربستان در واقع دو تیم است که به علت تعداد بالای بازیکن به خوبی سیستم چرخشی را در میان بازیکنان خود پیاده می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۲    
همزمان با تعطیلات نوروزی و ایام فاطمیه، حضور زایران جهان اسلام در کربلای معلی و نجف اشرف افزایش یافته است و این روزها شاهد حضور باشکوه عزاداری و سوگوارانی هستیم که از اقصی نقاط مختلف جهان به این ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۶    
وزیر خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با یکدیگر در بروکسل دیدار و گفت وگو کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۳    
وزیر خارجه آلمان امروز خواستار استفاده از فرصت به دست آمده برای رسیدن به توافق هسته ای تا پایان ماه مارس شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۹    
وزارت کشور در اجرای ماده 12 آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، نخستین اطلاعیه خود در خصوص این انتخابات را صادر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۳    
رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی اظهار داشت که هنوز موانعی در مسیر توافق هسته ای با ایران وجود دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۵    
وزیر اقتصاد کشورمان با رئیس جمهور و وزرای اقتصاد، تجارت و دارایی سوریه دیدار و توافقنامه حضور بخش خصوصی در بازسازی سوریه را امضا کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۲    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: انتخابات سال آینده همانند گذشته برگزار می شود که در این رابطه نیز در 1500 شعبه اخذ رای انتخابات به طور الکترونیکی خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۴    
وزیر خارجه کشورمان به همراه معاونانش برای دیدار با وزیران خارجه 3 کشور اروپایی عضو گروه 1+5 وارد بروکسل شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۲    
سخنگوی نیروهای مسلح با توجه به انعکاس خبری در مورد ضرب و شتم یک جانباز دفاع مقدس در کرمان گفت: احترام و عزت جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس در هر مقطع و هر جایی باید حفظ شود و این که شاهد این هستیم در ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۹    
وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که همچنان نکات مهمی درباره توافق هسته ای گروه 1+5 با ایران وجود دارد که حل نشده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۳    
وزیر نفت با بیان اینکه در صورت برداشته شدن تحریم ها ایران طی چند ماه قابلیت افزایش صادرات نفت به میزان یک میلیون بشکه را خواهد داشت تاکید کرد: این امر نمی تواند در کاهش قیمت نفت تاثیرگذار باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۷    
سرمربی تیم امید گفت: آدم مشورت پذیری هستم و حتی از پسر 11 ساله ام هم مشورت منطقی می گیرم چه برسد به کی روش.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۱    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانسی خبری در بروکسل گفت: دو نماینده از اتحادیه اروپا برای خاورمیانه و آسیا انتخاب شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۳    
بانک مرکزی گزارش تسهیلات پرداختی بانک ها طی 11 ماهه ابتدای سال جاری در بخش های گوناگون اقتصادی را منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اعتراض محمدرضا خلعتبری به تعویضش در بازی امروز گفت: حاضر نیستم به هر قیمتی برنده باشم و مسائل اخلاقی و انضباطی برای من اهمیت بسیاری دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۱    
سخنگوی وزیر خارجه آمریکا در خلال مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در سوئیس اعلام کرد که روزهای آتی بسیار مهم و کلیدی خواهند بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۲    
معاون وزیر خارجه ایران در پاسخ به این سوال که شما درباره غربی ها که از امروز درباره یادداشت مشترک یا تفاهم سیاسی لفظی تا پایان 31 مارس صحبت می کنند، چه نظری دارید ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۹    
محمود گودرزی افزود : خوشبختانه توانستیم با مساعدت دولت تدبیر و امید بسیاری از مطالبات مردم و ورزشکاران را پاسخگو باشیم واز این جهت بسیار خرسندیم .
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۶    
پس از اعلام خبری مبنی بر لغو کنفرانس خبری دبیرکل فدراسیون فوتبال، نشست خبری کارلوس سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز ملغی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۱    
وزارت دفاع عراق امروز(دوشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که 40 عنصر تروریستی عضو داعش در حمله ارتش و نیروهای بسیج مردمی به مواضع آنها در استان صلاح الدین از پای درآمدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۴    
انفجار ترقه ای دست ساز در یک واحد مسکونی در بلوار سیدرضی شهر مشهد 2 مجروح بر جای گذاشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۱    
اعضای گروه تروریستی داعش امروز در ادامه جنایت های خود علیه مردم شهر موصل در استان نینوا، دو پزشک عراقی را تیرباران کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۸    
نگرانی نسبت به سیاست های اقتصادی دولت یونان و طرح افزایش نقدینگی بانک مرکزی اتحادیه اروپا که طی روزهای آینده آغاز خواهد شد ارزش یورو را به پایین ترین سطح خود در برابر دلار در 11.5 سال گذشته رساند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۹    
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه در سفر خود به عمان با یوسف بن علوی، وزیر خارجه این کشور دیدار و درباره همکاری های دوجانبه و آخرین تحولات منطقه گفت وگو و رایزنی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۹    
علیرغم اظهارات وزیر خارجه آمریکا در خصوص لزوم گفت وگو با رئیس جمهور سوریه برای رفع بحران سوریه، سخنگوی این وزارتخانه تأکید کرد که جان کری با بشار اسد صحبت نخواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۶    
معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا از صدور مجوز حضور فوتبالیست های سرباز تیم فولاد خوزستان برای همراهی با تیمشان در بازی با تیم الهلال عربستان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۰    
یک روزنامه صهیونیستی به نقل از مقامات آمریکایی گزارش کرد که مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 احتمالاً برای نوروز متوقف می شود و بعد از بازگشت مجدد وزیر خارجه آمریکا از واشنگتن ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۸    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دستور آماده باش ناوگان شمالی نیروی دریایی و یگان های چترباز را به عنوان بخشی از رزمایش های غیرمنتظره اعلام کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون بودجه سال 1394 کل کشور را برای اجرا به حسن روحانی رئیس جمهور ابلاغ کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۸    
غیبت رئیس جمهور روسیه باعث دامن زدن به شایعاتی درباره سلامتی و حتی مرگ او شده بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۳    
تروریست های داعش امروز قصد داشتند با انجام عملیاتی به مناطقی در شهر رمادی واقع در استان الانبار نفوذ کنند که تلاش آنها با دخالت ارتش ناکام ماند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۰    
وزیر خارجه کشورمان در پایان نشست خود با کری گفت: در این نشست درباره موضوع تحریم ها، نامه نمایندگان کنگره، و راه های حل مسائل باقی مانده گفت وگو کردیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۱    
فلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس در حاشیه نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل گفت: هم اکنون بیش تر از گذشته به یک توافق هسته ای نزدیک شده ایم اما هنوز راه درازی تا دستیابی به یک توافق جامع ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۵۶    
علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و گفت و گو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۷    
سپاهان اصفهان با پیروزی خانگی مقابل پدیده مشهد هم امتیاز با استقلال شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۷    
تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در آخرین بازی شان در سال 93 مقابل حریفان پیروز شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۲    
در شرایطی که کمتر از یک روز از انتشار نرم افزار تلفن همراه KHAMENEI.IR شامل آرشیو تمامی سخنرانی ها و پیام های رهبر انقلاب در 25 سال اخیر نمی گذرد که این برنامه کاربردی به برترین اپلیکیشن های خبری ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۴    
کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارش باران در تهران از امشب تا فردا خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۱    
نشست خبری رئیس علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۸    
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش قیمت بلیت سینماها در سال آینده را اعلام کرد و از جایگزینی سینما فرهنگ به عنوان یکی از سالن های هنر و تجربه به جای سینما آزادی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۵    
جلسه شورای اقتصاد ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر، با 12 درخواست مربوط به وزارتخانه های نفت، نیرو و کشور موافقت شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۹    
عبد الفتاح السیسی طی سخنانی در اختتامیه کنفرانس اقتصادی مصر گفت که از آنجلا مرکل برای سفر به آلمان دعوتنامه ای دریافت کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۳    
فدریکا موگرینی، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه نشست وزیران خارجه این اتحادیه در بروکسل اظهار کرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۸    
گروهک تکفیری تروریستی داعش در استان رقه در شمال شرق سوریه، مسجدی به نام متبرک فاطمه الزهرا را تخریب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۵    
به دنبال اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا درباره مذاکره با دولت بشار اسد، وزیر خارجه فرانسه اعلام کرده که بشار اسد نمی تواند بخشی از راه حل بحران سوریه باشد .
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی بعد از مذاکرات 5 ساعته خود با وزیر انرژی آمریکا در مصاحبه کوتاه با خبرنگاران حاضر در لوزان گفت که نسبت به ادامه مذاکرات خیلی خوشبین است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۴    
شبکه خبری المنار گزارش داد که در پایان گفت وگوهای دو جانبه وزیر خارجه ایران با همتای آمریکایی اش، ظریف اعلام کرد که نامه اعضای کنگره به مقامات ایرانی را مورد بحث قرار داده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۸    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز بعد از ده روز غیبت با حضور در انظار عمومی به شایعات درباره خودش پایان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۵    
یونان همچنان در مسیری مبهم؛ عضو بحرانی حوزه یورو کماکان در کش و قوس های ماندن یا رفتن از منطقه واحد پولی اروپا به سر می برد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۳    
با توجه به دو روز کاری باقی مانده از سال 93 احتمالا جلسه تعیین میزان افزایش حقوق بازنشستگان ، اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۸    
مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: زائرانی که اعزام نوروزی شان لغو شده می توانند در صورت تمایل با گروه های دارای ظرفیت خالی عمره 94-93 استان محل سکونت و یا با حفظ اولویت در نوروز ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۵    
چاووش اوغلو مدعی شد منبع تمام مشکلات سوریه دولت اسد است و این مشکلات بدون تغییر قدرت در این کشور، حل و فصل نخواهد شد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۱    
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۱    
به دنبال شکست های پیاپی گروه تروریستی داعش در عراق، این گروه با انتشار ویدئویی از تشکیل یک یگان جدید به نام "العسره" برای افزایش توان نظامی خود خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۸    
رئیس مجلس با اشاره به اقدام 47 سناتور آمریکا گفت: کاری که سنای آمریکا کرد کار ناپخته ای بود و اقتدار این کشور را مخدوش کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۸    
پزشکان به درآمد بالا شهرت دارند و در واقع از قشر مرفه جامعه محسوب می شوند با این حال اما در جایی که بیماران از طبقه متوسط و ضعیف نیاز به دست شفا بخش پزشکان دارند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۵    
گزارشگر ویژه سازمان ملل که همواره گزارش های مغرضانه و سیاسی درباره وضعیت حقوق بشر در ایران منتشر کرده، امروز دوشنبه بازهم ادعاهای بی اساسش را تکرار کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۹    
رئیس جمهوری سوریه تصمیم گیرنده اصلی را ملت این کشور دانست و اظهارنظرها و مواضع خارجی را فاقد اهمیت توصیف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۰    
رویترز از آمادگی گروه 1+5 برای تعلیق تحریم های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران در صورت توافق سیاسی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه مفاسد اقتصادی بدون سند و حتی اسامی در رسانه ها مطرح می شود افکار عمومی را متشنج و دچار اختلال می کند که گاهی رسانه ها نیز به آن دامن می زنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۵    
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در آستانه نوروز 94 از اپلیکیشن اختصاصی تهران گردی خود با عنوان “تهران نما” رونمایی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۶    
معاون فرماندۀ گروهان طلایی در استان الانبار، از هلاکت 50 داعشی در درگیری های شدید ِ رمادی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۲    
فاز دوم مسکن 640 واحدی ویژه تهرانسر، امروز افتتاح شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۹    
این ترس و هراس نتانیاهو به این خاطر است که مقامات حماس قبلا بارها اعلام کرده بودند جعبه سیاهی (اطلاعات فاش نشده) از جنگ اخیر غزه در سال 2014 دارند و اسراری از این جنگ درآن نهفته است و صهیونیست های ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۰    
یک پایگاه آمریکایی در گزارشی نوشت پاکستان پیوستن به کمپین عربستان سعودی برای ائتلاف کشورهای سنی برای مقابله با ایران را رد کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۹    
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۳    
مدیرعامل آبفای استان تهران با بیان اینکه شرایط آبی پایتخت در سال آینده خاص است گفت: 500 هزار مشترک تهرانی، بالاتر از استاندارد آب مصرف می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه با بیان اینکه مذاکرات هسته ای با ایران وارد مرحله سرنوشت سازی شده است ...