یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 7 اسفند 1393 - fardanews.com

فردا نیوز 30 دی 1393 فردا نیوز 30 بهمن 1393 فردا نیوز 1 اسفند 1393 فردا نیوز 2 اسفند 1393 فردا نیوز 3 اسفند 1393 فردا نیوز 4 اسفند 1393 فردا نیوز 5 اسفند 1393 فردا نیوز 6 اسفند 1393 فردا نیوز 7 اسفند 1393 فردا نیوز 10 اسفند 1393 فردا نیوز 11 اسفند 1393 فردا نیوز 12 اسفند 1393 فردا نیوز 13 اسفند 1393 فردا نیوز 14 اسفند 1393 فردا نیوز 15 اسفند 1393 فردا نیوز 16 اسفند 1393 فردا نیوز 17 اسفند 1393 فردا نیوز 18 اسفند 1393 فردا نیوز 19 اسفند 1393 فردا نیوز 20 اسفند 1393 فردا نیوز 21 اسفند 1393 فردا نیوز 22 اسفند 1393 فردا نیوز 23 اسفند 1393 فردا نیوز 24 اسفند 1393 فردا نیوز 25 اسفند 1393 فردا نیوز 26 اسفند 1393 فردا نیوز 27 اسفند 1393 فردا نیوز 28 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1393 
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۳    
رئیس جمهور کشورمان دقایقی پیش با آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۷    
نخستین تصاویر از ربات رزمی سپاه پاسداران منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۵    
به گزارش سرویس فرهنگی فردا ، حجت الاسلام محمد رضا زائری در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر نوشت: ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۹    
یک پایگاه آمریکایی در گزارشی تاکید کرد با توجه به توانمندی های داخلی ایران در انرژی هسته ای، نمی توان با حمله نظامی برنامه هسته ای این کشور را از بین برد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۳    
رئیس جمهوری از طرح توسعه حرم مطهر کریمه اهل بیت بازدید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۷    
منبعی نظامی در عراق یکی از چند سرکرده داعشی را که در بمباران شهر قائم در مرز مشترک با سوریه کشته شدند معاون ابوبکر البغدادی معرفی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۸    
تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه سه بر سه متوقف شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۰    
تصویری از ابراهیم حاتمی کیا در فضای مجازی منتشر شده که حضور او در یک بالگرد در برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 9 (ص) را نشان می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۱    
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در خصوص اکران های نوروزی 94گفت: روز دوشنبه همین هفته جلسه ای در شورای نمایش برگزار و تکلیف فیلم های اکران نوروزی 94مشخص می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۷    
محسن صفری نژاد از اهالی منطقه پس قلعه از توابع شهرستان شمیرانات درباره جزئیات حادثه سقوط یک بالگرد در این منطقه اظهار داشت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۵    
جنگنده های ائتلاف مقابله با داعش امروز شهر مرزی القائم در استان الانبار را بمباران کردند. در این حمله 17 تروریست داعش به هلاکت رسید و 29 نفر نیز زخمی شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۷    
فردی که در ویدیوهای سربریدن گروگان های غربی توسط داعش دیده می شود، یکی از شهروندان انگلیس است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۱    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر امروز در دیدار با ایثارگران و برگزیدگان که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: حضور هیئت دولت در شهر علم، معرفت، اجتهاد، قیام ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۲    
عزت الله خان محمدی درباره سقوط یک بالگرد در منطقه دربند اظهار داشت: 2 ساعت قبل یک فروند بالگرد در حوالی امامزاده ابراهیم (پس قلعه) سقوط می کند که بلافاصله عوامل هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۰    
مشاور عالی شهردار مشهد در صفحه اینستاگرام خود تصویری از شاعری که شعر معروف کربلای جبهه ها یادش به خیر سرزمین نینوا یادش به خیر را سروده منتشر کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۴    
مرضیه افخم درباره ی سفر محمود احمدی نژاد به ترکیه و اقدامات وزارت خارجه در این باره گفت: سفر آقای احمدی نژاد کاملا شخصی است و هماهنگی از سوی وزارت خارجه به عمل نیامده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۵    
بازیگوشی بزغاله
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۲    
ولی الله سیف و اعضای هیات عامل بانک مرکزی نشستی با مدیران عامل و اعضای هیات مدیره بانک ها به مرور مباحث روز نظام بانکی پرداختند و خواستار انسجام و هماهنگی بیشتر میان بانک ها و رعایت کامل مقررات و ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۹    
حجت الاسلام حسن روحانی عصر امروز با جمعی از ایثارگران و نخبگان استان قم دیدار کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۳    
سردار آزمون به تیم روستوف روسیه پیوست.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۰    
یک فروند بالگرد ساعتی پیش در ارتفاعات دربند تهران سقوط کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۴    
علی کفاشیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رفتار کرار جاسم بازیکن استقلال که با واکنش گسترده اهالی فوتبال روبرو شده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۲    
رئیس جمهور از طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) بازدید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۶    
آنکارا به کشته شدن یک نظامی ترکیه در حمله انتحاری شبه نظامیان به خودروی سفارت این کشور در کابل واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۷    
بعد از چالش سطل آب یخ، چالش دیگری در آمریکا بوجود آمده که در آن افراد خود را از پنجره طبقات بالا به حیاط خانه شان که در آن برف نشسته پرتاب می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۸    
آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از برنامه تبلیغاتی خود برای کسب رأی، هفته نامه موهن فرانسوی ضد اسلامی شارلی ابدو به را به رایگان توزیع می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۵    
وزیر امور خارجه آمریکا با انتقاد از اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات هسته ای با ایران افزود: اسرائیل در نتیجه مذاکرات با ایران امنیت بیشتری پیدا کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۰    
با اعلام رئیس فدرال رزرو آمریکا مبنی بر اینکه افزایش نرخ بهره در آمریکا حداقل دو جلسه دیگر به تأخیر افتاده است، قیمت طلا امروز در بازارهای جهانی 15.5 دلار افزایش یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۲    
بانک مرکزی با تشریح اقدامات انجام شده به منظور اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اعلام کرد: پس از 8 فصل رشد منفی، اقتصاد از شرایط وخیم رکود تورمی خارج شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۶    
محققان آمریکایی با الگوبرداری از فلس مار، ماهی و بال پروانه، بدنبال طراحی نسل جدید جلیقه نظامی با قابلیت محافظت از بدن، استتار و تنظیم گرمایی هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۳    
قیمت میوه در طول هفته جاری بدون تغییر مانده ضمن اینکه بهای سبزی و صیفی جات اندکی افزایش یافته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۸    
بی بی سی گزارش داد فردی که گروگانهای غربی را سر میبرید و جان جهادی معروف شده است شناسایی شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۵    
نخست وزیر ترکیه به انفجار انتحاری در مقابل خودروی سفارت این کشور در نزدیکی سفارت ایران در کابل واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۳    
یک جلاد عربستانی که در یکی از شهرهای مهم این کشور مجری احکام قصاص است، گوش دادن به یک ترانه مشهور قدیمی را بهترین راه برای بازگشتن به زندگی طبیعی بعد از بریدن سر محکومان می داند!
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۷    
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: قضاوت ما روی نتایج پرسپولیس، سه بازی گذشته است که دو برد و یک مساوی کسب کردیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۱    
سایت فیفا پرسپولیس را برنده دیدار درگیرانه برابر لخویا معرفی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۶    
رجب طیب اردوغان شنبه آینده در سفری سه روزه به ریاض می رود و این در حالی است که برخی منابع مصری نیز از سفر همزمان عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر به ریاض خبر دادند که همین امر احتمال میانجی گری ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت شورای دفاع پس از 8 سال خبر داد و گفت: ساخت مسکن اجتماعی برای محرومان در دستور کار دولت قرار گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
تعداد زیردریایی های دیزلی و هسته ای نیروی دریایی چین از تعداد زیردریایی های نیروی دریایی آمریکا بیشتر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۶    
آتش سوزی در یک ساختمان اداری مسکونی باعث گرفتار شدن 12 نفر از ساکنان آن شد که همگی آنها با تلاش آتش نشانان به سلامت نجات یافتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۶    
قیمت برخی آپارتمان ها در مناطق مختلف شهر تهران منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۰    
اگرچه اسفند اوج خریدهای مردم است، اما در بازار خودرو عرضه به میزانی است که توانسته کاملا پاسخگوی تقاضا باشد و آنگونه که نرخ انواع خودرو در بازار نشان می دهد، افزایش تقاضا نتوانسته قیمت را بالا برد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۴    
تجارت امروز ضمن انتشار این تصاویر می نویسد: نوشته های پشت برخی خودروها بسیار جالب است. نوشته های پشت کامیونی عنوانی است که به اشعار و جملات نغزی که پشت کامیون ها و وانت ها می نویسند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۱    
داعش در فیلم جدیدی خطاب به رئیس جمهوری آمریکا گفت: اگر حملات هوایی متوقف نشود 150 گروگان آشوری مسیحی اعدام خواهند شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۸    
مسعود شجاعی طباطبایی، مدیر سابق خانه کاریکاتور ایران وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در حکمی از سوی رئیس سازمان هنری رسانه ای اوج به سمت مدیر خانه کاریکاتور این سازمان منصوب شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۲    
پیکر مرحوم سید صادق طباطبایی پس از مراسم تشییع با حضور چهره های فرهنگی و سیاسی و انتقال به حرم مطهر امام خمینی (ره) در منزل ابدیش آرام گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۹    
پایگاه خبری-تحلیلی فردا، در نظر دارد در پایان هرهفته بسته پیشنهادی فرهنگی و تفریحی را برای مخاطبان خود تهیه کند. نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بفرستید ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۳    
به گزارش سرویس فرهنگی فردا ، سوسن حسنی دخت، مجری خبری تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود تصویر زیر را منتشر کرده و نوشت: ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۳    
ورزشگاه و ساعت برگزاری دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و شیلی مشخص شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۷    
بازار سکه امروز با دستمایه قرار دادن رشد طلای جهانی و دلار داخل، سکه بهار آزادی را در یک قدمی بهای 1 میلیون تومان قرار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۶    
دستگاه قضایی فرانسه از بازداشت سه نفر در ارتباط با پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در پایتخت این کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۳    
ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیامی خطاب به فرماندهان و رزمندگان شرکت کننده در رزمایش پیامبر اعظم (ص)9 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: زمانیکه در پرسپولیس حضور داشتم بار مالی را به تنهایی به دوش کشیدم و در 3 سال تنها 7.5 میلیارد از دولت گرفتم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا درباره رزمایش روزهای گذشته نیروی دریایی سپاه پاسداران در آب های خلیج فارس که طی آن ماکت یک ناو هواپیمابر آمریکا منهدم شد واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۶    
سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه فوتبال یک بازی فیزیکی است و بازی پشت میزی نیست، گفت: بعضی ها خیلی عجولانه قضاوت کرده و فکر می کردند باید پرسپولیس در عرض یک هفته متحول شود اما فوتبال اینگونه نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۱    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: سلاح هایی که در رزمایش امروز به کار گرفته شد پاسخگوی نیازهایمان بود و پیام این رزمایش نیز به کشورهای دوست صلح و به کسانی که به فکر تهدید ایران هستند، اقتدار است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۵    
روز گذشته با تهدید روسیه برای قطع گاز اوکراین و اروپا، بلافاصلیه اتحادیه اروپا با ارائه بسته انرژی مشترک، واردات گاز از 4 کشور به ویژه منطقه خزر را تصویب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۹    
دادگاهی در امارات متحده عربی با ادعای دست داشتن 6 ایرانی در پرونده ربودن یک بازرگان انگلیسی در سال 2013 میلادی، آنها را به حبس ابد محکوم کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۳    
آیت الله مکارم شیرازی امروز در دیدار رئیس جمهور از خدمات دولت یازدهم تقدیر و این اقدامات را تایید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۳    
جنگنده های فرانسوی نخستین عملیات خود علیه مواضع داعش را در چارچوب اقدامات ائتلاف ضدداعش انجام دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۰    
یک زن ترکیه ای پس از بازنشر شعری در اینستاگرام، به اتهام انتقاد از اردوغان به زندان تهدید شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست کمیته امداد امام خمینی و از مادر شهید کشوری عیادت کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۱    
مدیر کلینیک برند سوئیس گفت: به دلیل عدم حمایت های قانونی(ثبت نکردن برند) تعدادی از برندهای ایرانی در کشورهای دیگر مورد سوء استفاده و تقلب قرار گرفته اند و اکنون شب چله (شب یلدا) به نام کشور آذربایجان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۵    
یک سناتور ارشد آمریکایی ضمن اشاره به اقدام جمهوری اسلامی ایران در مانور نظامی اخیر در انهدام ماکت یک فروند ناو هواپیمابر آمریکایی و خدمه آن، گفت: آمریکا نباید امتیازات هسته ای را به ایران پیشنهاد دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۲    
دیدار اعضای ستادهای کنگره شهدای امور تربیتی ، کنگره شهدای دانشجو ، و کنگره شهدای هنرمند
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۹    
دیدار اعضای ستادهای کنگره شهدای امور تربیتی ، کنگره شهدای دانشجو ، و کنگره شهدای هنرمند
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۳    
دومین مرحله از رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) 9 با اعلام رمز عملیات در نوار مرزی خلیج فارس و دریای عمان و در نوار ساحلی جنوب کشور آغاز شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۳    
مهمترین عناوین خبرهای جهان از شب گذشته تاکنون به نقل از رسانه های خارجی به شرح زیر است:
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۰    
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در اقدامی تمسخرآمیز در صفحه فیس بوک خود نوشت که ایران برنده بهترین بازیگر جایزه اسکار 2015 است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
نمایش قدرت دفاعی ایران در نهمین رزمایش مشترک پیامبر اعظم، در رسانه های خبری جهان بازتاب گسترده ای داشت .
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۶    
رئیس جمهور، با صدور پیامی به کنگره بزرگداشت شهدای امور تربیتی گفت: پاسداری از خون پاک مربیان شهید امور تربیتی در کنار نام عزیز معلمان و اسوه های بلند آوازه آنان شهیدان رجایی و باهنر را از وظایف خود و ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۰    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور به تشریح آخرین وضعیت راههای کشور پرداخت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۱    
رئیس شورای رقابت گفت: به زودی نتیجه کارشناسی بررسی مجوز واردات 650 میلیون یورویی به فردی حقیقی در وزارت صنعت مشخص می شود .
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۸    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت فرزند حجت الاسلام فلاحیان عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۲    
روز پنجشنبه به نقل از منابع امنیتی عراقی از کشته شدن ابومسلم الشیشانی، ابومسلم الترکمانی، ابومجاهد الروسی و ابوعبیده العزاوی از فرماندهان و سران ارشد گروه تروریستی داعش در عراق خبر داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۶    
حجت الاسلام حسن روحانی که در چهاردهمین سفر استانی خود به استان قم سفر کرده است لحظاتی پیش با آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت و گو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در بهمن ماه امسال هم مستمری و هم عیدی مددجویان را به حسابشان واریز کردیم و مستمری اسفندماه را نیز تا نیمه اول اسفند به حساب تمامی مستمری بگیران واریز خواهیم کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۱    
با حضور وزیر نیرو صبح امروز تصفیه خانه فوری اضطراری آب قم افتتاح شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۱    
در روز دوم رزمایش پیامبر اعظم(ص) 9 سلاح های مختلفی از سوی نیروی زمینی سپاه به کارگیری شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۶    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستادهای کنگره شهدای امور تربیتی ، کنگره شهدای دانشجو ، و کنگره شهدای هنرمند که در تاریخ 1393/11/27 برگزار شده بود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۳    
مراسم تشییع پیکر مرحوم سیدصادق طباطبایی با حضور شخصیت های مختلف در حسینیه جماران برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۸    
یک بمب گذار انتحاری سوار بر یک خودرو خود را در نزدیکی سفارت ایران منفجر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۵    
معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور خارجه دانمارک گفت: در دور اخیر مذاکرات ژنو ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۵    
دومین روز از رزمایش پیامبر بزرگ اعظم(ص) 9 سپاه با محوریت نیروی زمینی و در منطقه جنوب و جنوب غرب کشور آغاز شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۲    
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص عقب نشینی قدرت های جهان در مذاکرات هسته ای گفت که هدف از مذاکرات هسته ای رفع نگرانی های جامعه بین الملل درباره برنامه هسته ای ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۵    
یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد: گروه تروریستی داعش به رانندگان خودروهای سواری و سنگین هشدار داد که اگر شهر موصل را ترک کنند، کشته خواهند شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۵    
اعضای یک باند صهیونیستی ضمن نوشتن الفاظ توهین آمیز به حضرت عیسی (ع) بر روی دیوارهای یک کلیسا در قدس، آن را به آتش کشیدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با محکوم کردن اقدام تروریستی در خیابان مقابل سفارت ایران در کابل اعلام کرد همه کارمندان سفارت در سلامت کامل هستند و هیچ آسیبی به سفارت وارد نشده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۸    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 10 اسفندماه آغاز می شود اظهار کرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۵    
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، جلسه عصر چهارشنبه توجیهی - فنی آژانس را مفید ارزیابی کرد و گفت این جلسه حکایت از شفافیت کامل برنامه هسته ای ایران داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۹    
در واقع تجربه ی یک سال و چند ماه اخیر نشان داده است بدون فشار افکار عمومی (اعم از نخبگان و توده ها)، دولت حاضر به برنامه ریزی جدی برای اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی نیست. حال چه باید کرد؟
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۰    
رئیس جمهور دقایقی پیش با آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفت وگو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۷    
توپ هدفمندی یارانه ها در روزهای پایانی سال 93 مدام بین مجلس و دولت پاسکاری می شود و یک لحظه توپ هدفمندی در زمین دولت است و لحظه ای بعد در زمین مجلس و در این میان افکار عمومی که با نزدیک شدن نوروز ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۱    
رئیس جمهور صبح امروز برنامه های دومین روز سفر خود به قم را با دیدار آیت الله موسوی اردبیلی آغاز کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۸    
وزیر بهداشت در خصوص برخی تبلیغات و تولید تنقلات و سایر کالاهای آسیب رسان با تاکید بر اینکه نمی توان تولید را متوقف کرد گفت: باید با وضع عوارض مصرف را کنترل کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۶    
معاون درمان وزیر بهداشت به تشریح دستاوردهای اجرای طرح تحول نظام سلامت پرداخت و گفت: قبل از اجرای این طرح، مردم در حوزه درمان و دارو با مشکلات عدیده ای مواجه بودند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۳    
یک پایگاه خبری تحلیلی در افغانستان مدعی انفجار نسبتاً شدید در نزدیکی سفارت ایران در کابل شده است.
  • ۱