یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 19 اسفند 1393 - fardanews.com

فردا نیوز 30 دی 1393 فردا نیوز 30 بهمن 1393 فردا نیوز 1 اسفند 1393 فردا نیوز 2 اسفند 1393 فردا نیوز 3 اسفند 1393 فردا نیوز 4 اسفند 1393 فردا نیوز 5 اسفند 1393 فردا نیوز 6 اسفند 1393 فردا نیوز 7 اسفند 1393 فردا نیوز 10 اسفند 1393 فردا نیوز 11 اسفند 1393 فردا نیوز 12 اسفند 1393 فردا نیوز 13 اسفند 1393 فردا نیوز 14 اسفند 1393 فردا نیوز 15 اسفند 1393 فردا نیوز 16 اسفند 1393 فردا نیوز 17 اسفند 1393 فردا نیوز 18 اسفند 1393 فردا نیوز 19 اسفند 1393 فردا نیوز 20 اسفند 1393 فردا نیوز 21 اسفند 1393 فردا نیوز 22 اسفند 1393 فردا نیوز 23 اسفند 1393 فردا نیوز 24 اسفند 1393 فردا نیوز 25 اسفند 1393 فردا نیوز 26 اسفند 1393 فردا نیوز 27 اسفند 1393 فردا نیوز 28 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1393 
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۵۵    
لخویا و السد حریفان نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا درچارچوب لیگ ستارگان قطر مقابل رقبا به تساوی دست یافتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۹    
همزمان با هفته منابع طبیعی و درختکاری، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای مهمترین توصیه های زیست محیطی ایشان طی سال های اخیر را منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۹    
اسناد منتشر شده در زمان انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا نشان می دهند سناتور تام کاتن، که در روزهای گذشته با انتشار نامه ای ضدایرانی جنجال آفرین شده است نزدیک به 1 میلیون دلار از لابی های صهیونیستی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۰    
رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی رژیم اسرائیل خواستار توافق نظامی این رژیم با آمریکا برای اقدام نظامی علیه ایران در صورت لزوم شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۵    
عضو شورای شهر "باب سومر" در اطراف موصل از یافتن مقبره ای از سرهای بریده خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۶    
کیبوتص نوعی دهکده اشتراکی است که ریشه در صهیونیزم و سوسیالیزم دارد. هم اکنون در کشور اسرائیل در حدود 250 کیبوتص و بیش از 450 موشاو وجود دارد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۳    
مراسم رونمایی و افتتاح خط تولید انبوه وانت آریسان عصر امروز سه شنبه با حضور اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۳    
دو تروریست عربستانی که یکی عضو داعش و دیگری عضو جبهه النصره بودند، در سوریه به هلاکت رسیدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۴    
نتایج نظرسنجی های جدید در سرزمین های اشغالی فلسطین از احتمال شکست نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات آینده خبر می دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۱    
تاکید شورای الانبار بر اهمیت آزادسازی ناحیه الکرمه از اشغال تروریست های تکفیری به عنوان مقدمه ای برای پاکسازی فلوجه و هلاکت ده ها تروریست در شرق این شهر از جمله خبرهای مربوط به عراق است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۸    
وزیر خارجه سابق آمریکا نامه 47 سناتور آمریکایی به ایران را محکوم کرد و آن را به ضرر آمریکا دانست.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۵    
گرد و غبار و دوده معمولا عاملی برای کثیف شدن سطوح و پاک کردن مرتب آنها است که با نسل جدید اسپری حاوی ذرات نانو این مشکل در آینده زود از بین خواهد رفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۷    
آتلتیکومادرید با حضور بازیکن ایرانی خود برابر چلسی با 2 گل شکست خورد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۴    
رسانه های استرالیایی هویت یکی از اعضای داعش را که تا پیش از این گفته می شد انگلیسی است، فاش کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ایران جلوی داعش را نمی گرفت، منطقه شکلی دیگر به خود می گرفت و همه کشورهای منطقه درگیر می شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۱    
حکومت آل خلیفه خواه ناخواه شیخ سلمان را به نماد مقاومت این کشور تبدیل کرده است و ادامه بازداشت و حتی ازادی او می تواند ضربه سنگینی به این حکومت وارد کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۹    
دادخدا سالاری از بازداشت یکی از روسای دانشگاه های استان کرمان به اتهام اختلاس خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه مبنی بر مبارزه با فساد اداری و اختلاس به ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۶    
عصر امروز و پیش از ضیافت شام ، اولین جلسه آیت الله محمد یزدی با اعضای مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۴    
سایت "المصدر" روز سه شنبه در مطلبی تأکید کرد: سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان برخلاف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مخالفت علنی با هسته ای شدن ایران نپرداخت و به جای آن ائتلافات منطقه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
رئیس مجلس خبرگان رهبری بر لزوم رعایت مسائل اخلاقی تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتخاب آیت الله محمد یزدی را به عنوان رئیس جدید مجلس خبرگان رهبری تبریک گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
پخش سخنرانی ضبط شده پادشاه جدید عربستان سعودی، دردسر تازه ای را برای آل سعود رقم زد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۳    
عبدالعزیز الهیاجم خبرنگار این شبکه در صنعا در ارتباط زنده تلویزیونی با این شبکه گفت : پس از چندین روز آرامش در استان البیضاء در مرکز یمن امروز شاهد درگیری های سختی میان اعضای القاعده و نیروهای قبیله ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش کویت را به مقصد قطر ترک کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۷    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تأکید کرد، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ذره ای از حقوق خود عبور نکرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به اعلام نظر علی کفاشیان در مورد دو بازیکن تیم فوتبال امید گفت: فدراسیون فوتبال نمی تواند مرا متقاعد کند تا این دو بازیکن را از دست بدهم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۵    
نخست وزیر عراق افزود آمریکا به کمک های ایران به عراق به عنوان یک مشکل نگاه نمی کند، زیرا عراقی ها حق دارند از تمام امکانات در دسترس و موجود برای دفاع از نیروها و سرزمین خود استفاده کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۹    
رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: چه کسی گفته جلسه سه جانبه با آقایان مصباح و موحدی کرمانی برگزار می شود و یا چه کسی گفته برگزار نمی شود چون در خبرگان این مساله از بحث خارج است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر با طفره رفتن از پاسخ به سؤالی درباره بحرین، دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای بحرینی خود را ملاقاتی "سریع" توصیف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هفته آینده میزبان نشست بین وزرای خارجه ایران با کشورهای انگلیس، آلمان و فرانسه خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۳    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت که احتمالا نامه جمهوریخواهان به سران ایران درباره توافق هسته ای نتیجه معکوسی دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۲    
یک مقام آژانس بین المللی انرژی اتمی که بر روی اتهامات وارده بر ایران مبنی بر اینکه ایران بر روی سلاح اتمی کار می کرده است مذاکرات اخیر با ایران را مفید خواند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۴    
وزارت کشور اسپانیا تاکید کرد که نیروهای پلیس این کشور 2 فرد مظنون را که برای انجام حملات تروریستی برنامه ریزی کرده بودند، بازداشت کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۸    
دکتر " حجت الله ایوبی" معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمای اعضای شورای سیاستگذاری و راهبردی سینمای کودک و نوجوان را منصوب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۸    
رییس جمهور به منظور دیداری رسمی از ترکمنستان، شامگاه سه شنبه وارد عشق آباد پایتخت ترکمنستان شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۱    
یک روزنامه آمریکایی با انتشار سندی حیله گری های رژیم صهیونیستی برای ساخت سلاح های اتمی را فاش کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۸    
منابع خبری از پیشروی نیروهای عراقی به سمت کاخ های ریاست جمهوری در تکریت خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۵    
عبدالله البدری دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت(اوپک) در یک کنفرانس انرژی در بحرین گفت: اگر ما عرضه نفت را افزایش ندهیم دچار کمبود خواهیم شد و قیمت نفت مجددا افزایش خواهد یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۲    
سخنگو و معاون راهبردی و امور مجلس سازمان انرژی اتمی در دیدار با رئیس و معاون بین الملل روس اتم، مسائل موجود در دستور کار همکاری های هسته ای دو کشور را بررسی و بر ضرورت توسعه و گسترش این همکاری ها ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۳    
وزیر خارجه انگلیس گفت که لندن در فرایند گفتگوی ایران با 1+5 نقشی بزرگ ایفا خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۰    
مدیرمرکز پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه وضعیت آسمان تهران در روز چهارشنبه کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۴    
فرماندهی نیروی هوایی ارتش عراق در بیانیه ای از اجرای 516 سورت پروازی و کشته شدن 170 تروریست و انهدام 70 خودروی داعش، در عملیات هوایی ارتش طی پنج روز اخیر خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۸    
تاکسی های زرد رنگ سمند ایرانی بعد از هفت سال از انتقال به این کشور همچنان در میان برندهای معتبر جهانی یکه تاز خیابانهای شهر دوشنبه هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۹    
دومین جلسه هفدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری ساعت 15:30 دقیقه امروز آغاز شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۳    
این نشست باحضور سیف رئیس کل بانک مرکزی، تهرانفر معاون نظارتی، نمایندگان جامعه حسابداران رسمی ایران ، سازمان حسابرسی و سازمان بورس و شرکاء و مدیران 16 موسسه حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران که ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۷    
زندانیان داعش موفق شدند از یک زندان تروریست ها در شمال سوریه بگریزند. یک گروه حقوق بشری سوریه با اعلام این خبر اعلام کرد در بین این افراد 30 نفر از شبه نظامیان کرد که در نبرد با تروریست ها به اسارت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۴    
مدیرعامل آبفای استان تهران با اعلام اینکه فاز اول آبرسانی از سد ماملو به تهران انجام شد گفت: بارش برف در تهران 50 درصد افت کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از نجات 17 گردشگر آلمانی در ارتفاعات منطقه رینه آمل خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای دیدار روز دوشنبه ایران و آژانس را مثبت ارزیابی و اعلام کرد: تهران اطلاعات بیش تری درباره فعالیت هسته ای گذشته اش ارائه داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۹    
فرزند خردسال شهید مدافع حرم، آخرین عکس یادگاری را با پدرش می گیرد؛ حالت چهره او و تکیه زدنش بر تابوت پدر، صحنه ای تکان دهنده ایجاد کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ جای دنیا با نماینده خودشان در رقابت های خارجی، اینطور رفتار نمی کنند. الان برای ما راه دومی نگذاشتند، غیر از اینکه برابر نفت به چند نفر استراحت بدهیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۱    
یک مسئله مسئله ی جنگلها و مراتع است؛ این جنگلهای ما و مراتع ما، هم ریه های تنفّسی شهرها و محیطهای زندگی اند، هم نگهبان خاکند و خاک را که این همه درباره ی اهمّیّتش گفتیم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جهان 9 گذرگاه مهم دریایی دارد که جمهوری اسلامی ایران بر 5 گذرگاه آن اشراف دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۷    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بعد از ظهر امروز پیش از عزیمت به ترکمنستان با تاکید بر اینکه در سیاست خارجی ما اولویت روابط با کشورهای منطقه به ویژه همسایگان است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۴    
شبکه المنار گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی گشتی ارتش لبنان تیراندازی کرده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۵    
اعضای جدید هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۹    
گفتنی است، سرخپوشان پس از زیارت خانه خدا در همان تاریخ 27 اسفند ماه با پرواز چارتر خود به تهران باز خواهند گشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۰    
بهای نفت در بازارهای جهانی امروز سه شنبه به دلیل افزایش ارزش دلار به بالاترین سطح چند سال اخیر و تدام اشباع بازار و کمبود تقاضا به کمتر از 58 دلار در هر بشکه رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۵    
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال هافبک عراقی تیمش را تحویل نگرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۰    
رئیس جمهور به منظور دیدار دو جانبه یا رئیس جمهور ترکمنستان، تهران را به مقصد عشق آباد ترک کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۴    
رئیس کل بانک مرکزی از آماده شدن مقدمات اجرایی شدن سیاست ارز تک نرخی خبر داد و گفت: شورای پول و اعتبار شرایطی را برای بانک آینده در نظر گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۸    
در پی طرح شکایت باشگاه نساجی مازندران، فعالیت محمد عباس زاده به حالت تعلیق در آمده بود که به همین دلیل، این بازیکن نتوانست سرخپوشان را در روزی که هادی نوروزی و مهدی طارمی مصدوم بودند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۵    
بر اساس تصاویر و اطلاعاتی که از داخل زندان مرکزی جو در بحرین به دست خبرگزاری ما رسیده است، نیروهای امنیتی این زندان لحظاتی پیش به زندانیان سیاسی یورش برده و اقدام به تخریب وسایل آنان کرده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۲    
آقا فرمودند وقتی این درخت ها را می زنند، انگار اعضا و جوارح من را می زنند، دقت کنید این کار انجام نشود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۶    
مراسم ضیافت شام رئیس مجلس خبرگان رهبری امشب با حضور اعضای مجلس خبرگان برگزار می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۹    
یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین اعلام کرد: نیروهای امنیتی چند ساعت پس از شروع عملیات تکریت موفق به آزادسازی بخشهایی از این شهر شده اند و بیش از صد تروریست داعشی را به هلاکت رسانده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۶    
وزیر بهداشت با تشریح جدیدترین جزئیات وضعیت چشم بیماران گرفتار، سود جویی را عامل اصلی استفاده از داروی تقلبی چشم عنوان کرد و گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۰    
سفیر آلمان در واشنگتن مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 را یکی از مهم ترین مسائل عرصه سیاست خارجی در جهان توصیف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به هر حال جاسم کرار امروز تشریف آوردند و باید جلوی او گوسفند بکشید.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۷    
ویژه نامه نوروزی همشهری جوان منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۱    
یک نشریه غربی در گزارشی به بررسی علل و عوامل فردی و غیرفردی تأثیرگذار بر گرایش جوانان غربی به گروه تروریستی داعش پرداخته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۸    
هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال بعد از مدت ها غیبت در تمرین آبی پوشان حاضر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۳    
ولی الله سیف امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به جلسه شب گذشته بانک مرکزی با اقتصاددانان در خصوص نرخ سود بانکی گفت: پس از انقلاب و طی سال های دور ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۱    
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز دچار درگیری لفظی شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیدار خود با امیر کویت گفت: امیر کویت، نگاه خوبی به ایجاد امنیت و آرامش در منطقه دارد که این را مثبت می دانیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۵    
رسول فالح مسئول محور کرکوک نیروهای پیشمرگه از شروع عملیات گسترده برای پاکسازی منطقه الریاض از توابع الحویجه خبر داد و افزود: نیروهای پیشمرگه روستای تل الورد و جاده کرکوک به موصل را پاکسازی کرده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۷    
علی ربیعی گفت: برای رسیدن به کف حمایت های اجتماعی شنیدن صداهای غیربلند بسیار ضروری است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۴    
رییس سازمان صدا و سیما افزایش ضریب نفوذ رسانه ملی را از مهم ترین ماموریت های سازمان صدا و سیما در دوره جدید خواند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۵    
طبق اعلام بنیاد جیمز تاون، داعش بسیار فراتر از گروه های تروریستی دیگر از جمله القاعده عمل می کند و قابلیت توسعه اراضی تحت اشغال خود را دارد و همچنان به تبلیغات ادامه می دهد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۶    
مجری پروژه ماهواره مصباح، گفت: این ماهواره آماده است ولی موانع بین المللی برای پرتاب وجود دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۳    
در پی گزارش فردا در انتقاد به شرکت ایران خودرو و سایپا با عنوان، "از سایپا تا ایران خودرو Made in China ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۰    
رئیس پژوهشکده مخابرات و فناوری ماهواره ای سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با اشاره به مراحل ساخت ماهواره مصباح 2 گفت: فاز مطالعات و طراحی اولیه مصباح تمام شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۰    
در حالی که مشکل ویزای عبدالله زاده بازیکن تیم ملی امید درست نشد، گویا حضور دو بازیکن دیگر این تیم در کویت هم به مشکل خورده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۰    
معاون فرهنگی اجتماعی شهردای منطقه 3 از برگزاری بزرگترین نمایشگاه به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه در تهران خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۴    
در حالی که قیمت پرتقال به حدود کیلویی 7000 تومان رسیده نایب رییس خانه کشاورز می گوید با آغاز توزیع این محصول از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی، قیمت طی روزهای آینده کاهش می یابد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۴    
من که سال 68 آمده بودم دیدم که تلویزیون ایران هیچ تبلیغ بازرگانی پخش نمی کند. برایم جالب بود که این انقلاب همه چیزش متفاوت است و فکر می کردم که آگاهانه در مقابل جریان مصرف زدگی ایستاده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۸    
رییس فدراسیون فوتبال درباره جام ملت های آسیا گفت: ما هیچ اطلاعی از میزبانی امارات نداشتیم و در این باره AFC توضیح می خواهیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۵    
مسئول نهاد رهبری در دانشگاهها: پیش بینی بنده این است که تا سال 1404 و شاید زودتر از آن، حداقل ویرایش اول علوم انسانی بر اساس نگرش های ارزشی ما منتشر خواهد شد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۹    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نامه سرگشاده سناتورهای جمهوری خواه به مقامات ایرانی درباره توافق هسته ای را تلاشی برای تضعیف مذاکرات دانست.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
معاون اول رئیس جمهور، مصوبه هیأت وزیران درباره پوشش بیمه ای برخی از خدمات پزشکی و داروها از جمله تعویض مفصل ناشی از عفونت و شکستگی و تومور نزدیک مفصل را برای اجرا ابلاغ کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۳    
هر گرم طلای 18 عیار 96 هزار و 635 تومان، نیم سکه 509 هزار تومان و ربع سکه 275 هزار تومان عرضه می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۳    
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۷    
بیست و چهارمین شماره ماهنامه حلقه وصل با موضوع مهم و جذاب رابطه دختر و پسر در تشکل های فرهنگی منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۸    
سرویس اجتماعی فردا: مرتضی حاجی وزیر اسبق آموزش و پرورش اعلام کرده که جامعه فرهنگیان که بسیار شخصیت های دلسوز و زحمتکش و خردورزی هستند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی با تائید تاریخ برگزاری دور بعدی مذاکرات با ایران، اعلام کرد که آژانس در گفت وگوهای دیروز، خواستار تسریع روند همکاری ها شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۸    
مردم برای من دعا کنید، زنم طلاق می خواهد