سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۴May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 24 آذر 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 آذر 1397 فردا نیوز 2 آذر 1397 فردا نیوز 3 آذر 1397 فردا نیوز 4 آذر 1397 فردا نیوز 5 آذر 1397 فردا نیوز 6 آذر 1397 فردا نیوز 7 آذر 1397 فردا نیوز 8 آذر 1397 فردا نیوز 9 آذر 1397 فردا نیوز 10 آذر 1397 فردا نیوز 11 آذر 1397 فردا نیوز 12 آذر 1397 فردا نیوز 13 آذر 1397 فردا نیوز 14 آذر 1397 فردا نیوز 15 آذر 1397 فردا نیوز 16 آذر 1397 فردا نیوز 17 آذر 1397 فردا نیوز 18 آذر 1397 فردا نیوز 19 آذر 1397 فردا نیوز 20 آذر 1397 فردا نیوز 21 آذر 1397 فردا نیوز 22 آذر 1397 فردا نیوز 23 آذر 1397 فردا نیوز 24 آذر 1397 فردا نیوز 25 آذر 1397 فردا نیوز 26 آذر 1397 فردا نیوز 27 آذر 1397 فردا نیوز 28 آذر 1397 فردا نیوز 29 آذر 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۱۵    
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: برآورد های اطلاعاتی نشان می دهد که اولین تهدید می تواند علیه جمهوری اسلامی، هوایی باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۲۷    
سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: شاخص آلودگی هوای تهران امروز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۷:۲۱    
یک شرکت مد و لوازم آرایشی در کره جنوبی با تولید ماسک مرطوب کننده صورت با تصویر کیم جونگ اون، جنجالی در کره جنوبی به راه انداخته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۴۵    
مهناز افشار در توئیتی نوشت: از اینکه نمی دانستم تبلیغ دارو جرم محسوب می شود، بسیار متاسفم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۲۷    
به سراغ محمدحسین دری، دادیار دادسرای مبارزه با جرائم سایبری تهران رفتیم. دری در این جلسه به انواع و اقسام پرونده هایی اشاره کرد که در دادسرای رایانه ای ناحیه 31 تهران در جریان رسیدگی است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۰    
نرخ یورو در بازار ثانویه امروز (یک شنبه، 25 آذر) با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به 9508 تومان رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۵    
فاز اول مرمت خانه سرهنگ ایرج سال 88 به پایان رسید اما پس از مرمت، درِ آن برای همیشه بسته شد، مرمت فاز دوم 7 سال بعد یعنی از سال 95 آغاز شد و امروز به پایگاه استقرار استارت آپ های شرکت های نوپای ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۵    
انتشار تصاویری از پسر سعد حریری، نخست وزیر لبنان، در حالیکه لباس ارتش انگلیس را بر تن کرده، با اعتراضاتی در داخل این کشور مواجه شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۷    
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای رسیدگی فوری به مرگ رئیس کتابخانه مرکزی همدان به وزیر بهداشت و درمان نامه نوشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۲:۵۶    
همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع)، چهل حدیث نورانی از این حضرت را در اینجا بخوانید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۸    
یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود طی توییتی درباره عامل اصلی گرانی پسته در ایران، نوشت:
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۵    
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یکی از قاچاقچیان سوخت و اعتراف وی به حمل و فروش غیرمجاز 150 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۲    
صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت اعلام کرد که صرفاً خواهان دریافت مطالبات از حمید باقری درمنی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۴۷    
یارانه نقدی آذرماه ساعت 24 فردا دوشنبه 26 آذر به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۲۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از ایراد این مجمع به یکی از بند های لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۵۶    
فیلمی از سرقت در استرالیا در فضای مجازی پخش شد که در آن دزد ها با استفاده از بیل مکانیکی به بانکی در استرالیا دستبرد زدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۴۱    
پاپایا یک میوه استوایی فوق العاده سالم است که خواص بسیاری دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۳۵    
لئوناردو دی کاپریو که جایزه اسکارش از سوی یک سرمایه گذار کلاهبردار به نام جو لوو تهیه شده بود مجبور شد جایزه اسکار خود را پس بدهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۱۱    
مطالعات مختلف نشان داده اند که سیر می تواند به آرامش و گشاد شدن سرخرگ ها، پیشگیری از لخته شدن خون، بهبود گردش خون و کاهش کلسترول کمک کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۰۸    
لرزش حرکات ناخواسته و مکرری است که عضلات بدن را درگیر می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۰۵    
یک متخصص پزشکی ورزشی می گوید، حرکت دوچرخه زدن و پیاده روی حتی اگر کوتاه مدت باشند برای سیاهرگ واریسی بسیار موثرند، ولی اگر طول مدت آن بیشتر و حداقل 40 دقیقه و بدون استراحت باشند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۰۵    
روز پنجشنبه هواگرد توریستی وی اس اس یونیتی با موفقیت به مرز فضا رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۶:۵۰    
هند و فرانسه ایجاد توافقی برای همکاری هسته ای میان این دو کشور را بررسی کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۶:۴۷    
گفتن داستان های ترسناک در تاریکی به نویسندگی و تهیه کنندگی گیِرمو دل تورو تابستان سال آینده اکران خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۶:۳۲    
اولین رستوران بدون زباله اندونزی که با مواد بازیافت شده و پایدار ساخته شده، به دنبال راهی برای حذف زباله های مواد غذایی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۶:۱۷    
معاون توسعه ثبت اسناد واملاک کشور با تأکید بر ثبت رسمی معاملات گفت:مردم توجه داشته باشند اگر دچار تعارضی شوند، در محاکم قولنامه های قدیمی و دستی فاقد اعتبار خواهد بود وملاک عمل اسناد ثبتی رسمی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۵:۴۷    
برنده یمنی جایزه صلح نوبل تاکید کرد که عربستان و امارات باید غرامت تجاوزگری خود به یمن را بپردازند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۵:۳۲    
اینک دیگر مشخص شده است که "غذا" به عنوان سلاح موثر حتی موثرتر از سلاح نظامی در دست نظام سلطه در حال استفاده است و واژه FOOD as a. Weapon برای دانشمندان راهبردی جهان کاملا آشناست ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۵:۱۷    
فرمانده انتظامی استان مازندران از توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در محور "سوادکوه" خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۴:۴۷    
روزنامه "الرای" کویت نوشت، ارتش سوریه قواعد درگیری با رژیم صهیونیستی را تغییر داده است به گونه ای که دمشق برای مقابله به مثل با هرگونه حمله ای از سوی تل آویو آماده می شود
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۴:۲۰    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اهمیت اعتقادات مکتبی در پیشرفت و توسعه نیروی انتظامی گفت:از شاخص های بنیادی مدیریت در نیروی انتظامی داشتن دانش، بصیرت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۴:۰۲    
دانشمندان آمریکایی موفق به تولید یک جوهر هوشمند"تتو"ی دائمی شده اند که به کاربر می گوید در چه زمانی در معرض خطر آسیب اشعه های خورشید است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۳:۴۱    
در راستای ساماندهی ارسال پیامک های تبلیغاتی، تعداد سیم کارت های شخصی قطع شده به دلیل مزاحمت پیامکی از مرز 30 هزار گذشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۳:۳۲    
مدیرکل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو الزامات این سازمان برای برچسب گذاری محصولات و فرآورده های غذایی تراریخته را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۳:۱۷    
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: هدف از اجرای آزمون سلامت روانی-اجتماعی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول، صرفاً به دست آوردن آمار نیست ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۳:۰۳    
یک روانشناس گفت: اگر روش های بهبود سلامت روانی را ندانیم، استرس های روزمره به مرور زندگی را به کام مان تلخ می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۲:۴۸    
اتحادیه عرب به شدت اقدام نخست وزیر استرالیا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس غربی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۲:۳۳    
شیوع مجدد بیماری مرگبار ابولا در جمهوری دموکراتیک کنگو که دامنه آن به شهری با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت کشیده شده، باعث نگرانی پزشکان شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۲:۱۸    
یک عضو مطرح جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورتی که سیاست قتل و ترور را از سربگیرد، با مقاومت سرسختانه و شدیدی روبرو خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۲:۱۵    
اتحادیه اروپا و ژاپن به یک توافق تجارت آزاد بسیار مهم دست یافته اند که با سیاست های انحصارطلبانه ترامپ در تقابل قرار دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۲:۰۳    
مجید منتظر ظهوری کاوش گر شهر زیرزمینی طسمیجان سفید شهر از کشف یک مهرکده زیر زمینی مربوط به آئین "میترائیسم" خبر داد و گفت: این آیین مذهبی متعلق به پیش از اسلام است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۱:۴۸    
دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: کشور روسیه برای شاخه های مختلف علوم در سال 2019 فراخوان بورس داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۱:۳۳    
لئوناردو دی کاپریو قصد دارد با صرف 2.5 میلیون دلار هزینه شخصی دو فسیل دایناسور خریداری کند؛ اقدامی که با واکنش منفی دیرینه شناسان مواجه شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۱:۱۸    
جِی هوس خواننده بریتانیایی به خاطر همراه داشتن چاقو به 8 ماه زندان محکوم شد. همسر فوتبالیست بارسلونا هم به فرار مالیاتی در اسپانیا متهم شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۱:۱۲    
ساخت و ساز غیرقانونی انجام شده در عرصه کاخ جهانی گلستان باید هر چه سریعتر متوقف شود. این مو ضوع را مونسان در جمع خبرنگاران اعلام کرد و گفت: این پرونده را با دادستان تهران در میان می گذارم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۱:۰۳    
امام حسن عسکری(ع) روایتی درباره رعایت تقوای الهی و نیز اخلاق فردی و اجتماعی بیان فرمود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۵۷    
چرا وجدان عمومی بشر و جوامع متمدن در مقابل قاچاق انسان و فروش آن ها یا جنایت کارانه تر، کشتن انسان ها و فروش اعضای بدن آن ها توسط باندهای مافیایی رژیم اسرائیل سکوت می کنند؟
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۴۶    
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از بازداشت 91 سارق خشن در طرح دو روزه پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهمان به 245 فقره سرقت اعتراف کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۳۷    
رویا تیموریان گفت: برای من حضور در نقش خانواده شهدا در فیلم ها، نمایش ها و مجموعه ها تعظیم به صبر و شکوه این خانواده هاست و امیدوارم خانواده حوالی پاییز توانسته باشد یادآوری کوتاهی از شما خانواده این ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۳۱    
در یک مراسم مذهبی در یکی از معبد های هند 141 نفر دچار مسمومیت غذایی شدند که از این تعداد 11 نفر جان خود را از دست دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۳۱    
بیماری قلبی عامل اصلی مرگ و میر در مبتلایان به نارسایی کلیوی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۱۳    
عضو مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد نقل و انتقالات مالی شخصی رئیس جمهور این کشور در دویچه بانک را به منظور بررسی اتهام پولشویی او از طریق این بانک بررسی می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۱۰    
وزارت امور خارجه پاکستان درپی حمله تروریستی شب گذشته در منطقه مرزی مشترک ایران در ایالت بلوچستان، خواستار تشریک مساعی و اقدامات موثرتر تهران علیه تحرکات تروریست ها در مرز های مشترک شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۱۰    
نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران سعودی را در جیزان عربستان با موشک زلزال 1 هدف قرار دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۱۰    
وزارت خزانه داری آمریکا سه نفر از جمله یک ژنرال بازنشسته صهیونیست را به علت نقش آفرینی در جنگ داخلی سودان جنوبی تحریم کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۷    
ملانظری دریاره شائبه های مالکیت زمین های اطراف دانشگاه الزهرا (س) و مسائل مربوط به آن توضیح داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، حادثه تروریستی حمله به یکی از پاسگاه های مرزی ایالت بلوچستان پاکستان محکوم کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۴    
منابع خبری از دستگیری ده ها نفر در تظاهرات های روز شنبه در سراسر فرانسه خبر داده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۴۹    
از روز گذشته برخی رسانه های بیگانه در حال نشر اخباری در خصوص وخامت حال جسمانی علی نجاتی هستند، اما حقیقت ماجرا چیست؟
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۴۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ⁧ ایران ⁩ کشوری است که به صورت علنی از طرف دشمنان تهدید می شود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۳۷    
دادستان مرکز خراسان شمالی از کشته شدن یک فرد متهم به آدم ربایی در تعقیب و گریز پلیس خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۳۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای از دولت ترکیه خواست تا از هرگونه اقدام نظامی محتمل در شمال شرقی سوریه اجتناب ورزد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۳۱    
جشن امضای سریال ممنوعه که قرار بود پنجشنبه در پردیس سینمایی کورش برگزار شود، ناتمام ماند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۲۸    
موتور یک دستگاه بنز در میدان بهارستان خیابان صفی علیشاه، به علت نامعلومی طعمه حریق شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۲۲    
وجود کامیون هایی با تکنولوژی های قدیمی باعث شده تا در تصادفات رانندگی که یک سر آن کامیون های فرسوده هستند و عموما رخ به رخ هم انجام می شود به احتمالا شاهد تلفات انسانی باشیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۲۲    
در جریان درگیری های قومی در اتیوپی، 21 نفر کشته و 61 فرد دیگر نیز زخمی شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۱۵    
برای خرید خودرو جک S. 5 ، اتوماتیک صفر کیلومتر در بازار به سرمایه حدود 210 میلیون تومان نیاز است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۱۲    
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت2سوداگر مرگ، دستگیری 2 قاچاقچی و کشف 4 تن و 11 کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان سرباز خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۹    
مدیر کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر خبر برگزاری جلسه فوق العاده شورای عالی را تکذیب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۶    
بیژن زنگنه که به تازگی صفحه ای شخصی در توییتر ایجاد کرده است، در رشته توییتی سه گانه از موجودیت اوپک دفاع کرد .
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد: از آنکارا می خواهیم تا از اقدامات یکجانبه در سوریه خودداری کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۷    
جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف جسد یک مرد در کوه های اطراف جاده بیمارستان امام سجاد (ع) شهر یاسوج خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۱    
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر استفاده از فرصت اربعین برای تقویت انقلاب اسلامی، گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۱    
مهناز افشار که برای توضیح درباره تبلیغ یک آمپول درمان اعتیاد به دادسرای رسانه رفته بود، خبر تعهدش در دادگاه را تکذیب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازنگری نظام آموزش عالی به نفع مهارت و کارآفرینی یک ضرورت است گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۵    
رئیس کمیته انقلاب یمن گفت که مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل زمان اجرای توافق آتش بس در الحدیده واقع در غرب این کشور را مشخص کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۲    
مقام خودخوانده طالبان در ولایت جوزجان به همراه 4 نفر از نیرو های وی در حمله نیروی هوائی ارتش افغانستان کشته شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۲    
وزیر خارجه رومانی در حاشیه اجلاس دوحه از نشست مشترک اتحادیه اروپا با کشور های حاشیه خلیج فارس با محور حل بحران با قطر خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۸    
شبکه روودآو مدعی شد که مقام های آمریکایی به مخالفان سیاسی و نظامی دولت سوریه درباره مشارکت در عملیات نظامی ترکیه در شمال این کشور علیه شبه نظامیان کرد هشدار داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۶    
بر اثر بمباران هوایی شهر شیگل ولایت کنر در شرق افغانستان، 8 زن و 12 کودک جان خود را از دست دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۲    
انجمن های حامی آوارگان با الهام گرفتن از اعتراضات ضد نظام سرمایه داری در فرانسه، در پایتخت ایتالیا تظاهرات می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۲۰    
سرویس نقشه گوگل در اقدامی عجیب و بی اساس از عنوان خلیج عربی در کنار نام خلیج فارس استفاده کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۵    
گردان های عزالدین قسام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همزمان با نزدیک شدن به سالروز تاسیس این جنبش رژه نظامی برگزار کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۴    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد کشورش از تلاش برای کشف حقیقت درباره قتل خاشقجی، دست بر نمی دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۴    
پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اهانتی علیه مسلمانان، ترک سرزمین های اشغالی از سوی آن ها را خواستار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۲    
سرپرست پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی از دستگیری عمده فروش مواد مخدر با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تربت حیدریه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۱    
کویت این مساله را تکذیب کرد که با انگلیس درمورد میزبانی از یک پایگاه نظامی انگلیسی مذاکره کرده باشد، اما معاون وزیر خارجه کویت عنوان داشت که توافق دفاعی میان کویت و انگلیس برای هماهنگی همکاری نظامی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۰۸    
پسربچه ای که به دلیل هم نام بودن با رئیس جمهور آمریکا در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می گرفت، ناچار شد نام خانوادگی خود را تغییر دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۵۹    
یکی از اعضای حماس سیاست های سران رژیم صهیونیستی در تخریب منازل مبارزان فلسطینی را سیاستی شکست خورده توصیف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۵۶    
وزیر خارجه چین در اجلاس سه جانبه کابل اعلام کرد: طالبان باید جنگ را تَرک کند و به روند صلح بپیوندد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۵۰    
فرمانده انتظامی استان کردستان از کلاهبرداری 240 میلیارد ریالی قاچاق گوشی تلفن همراه و دستگیری 28 نفر در این رابطه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۴۵    
یک مقام مسئول گفت: هم اکنون نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 8 هزار تومان و مرغ آماده به طبخ در غرفه های میادین 10 تا 11 هزارتومان اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۴۱    
سردار مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از جانباز حادثه تروریستی چابهار ستوان دوم "ایوب آماده" عیادت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۳۶    
اقدام استرالیا در به رسمیت شناختن قدس غربی به عنوان پایتخت اسرائیل، واکنش های طرف های مختلفی را به دنبال داشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۳۰    
شبکه نمایش در بخش مرور پرونده کاری بازیگران به سراغ فیلم های "بردپیت" رفته که از امشب ساعت 21 روی آنتن می رود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۲۹    
آیین نامه اجرایی احصای کلیه استعلامات و ایجاد نظام استانداردسازی تبادل اطلاعات بین دستگاهی در جلسه امشب شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور، بررسی و تصویب شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۲۷    
نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در ائتلاف ضدداعش مدعی شد تنها هدف نظامی واشنگتن در سوریه حذف کامل تروریست ها در این کشور است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: رسیدگی به تخلفات نمایندگان در دوره نمایندگی بر عهده هیات نظارت مجلس است و شورای نگهبان معمولا بعد از تصویب اعتبار نامه ها ورود نمی کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۲۰    
رحمانی با تاکید بر ضرورت افزایش سهم معدن از GDP گفت: حوزه معدن یکی از ظرفیت هایی است که می تواند جایگزین درآمد نفتی شود.