جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۲:۴۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 18 دی 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 دی 1397 فردا نیوز 2 دی 1397 فردا نیوز 3 دی 1397 فردا نیوز 4 دی 1397 فردا نیوز 5 دی 1397 فردا نیوز 6 دی 1397 فردا نیوز 7 دی 1397 فردا نیوز 8 دی 1397 فردا نیوز 9 دی 1397 فردا نیوز 10 دی 1397 فردا نیوز 11 دی 1397 فردا نیوز 12 دی 1397 فردا نیوز 13 دی 1397 فردا نیوز 14 دی 1397 فردا نیوز 15 دی 1397 فردا نیوز 16 دی 1397 فردا نیوز 17 دی 1397 فردا نیوز 18 دی 1397 فردا نیوز 19 دی 1397 فردا نیوز 20 دی 1397 فردا نیوز 21 دی 1397 فردا نیوز 22 دی 1397 فردا نیوز 23 دی 1397 فردا نیوز 24 دی 1397 فردا نیوز 25 دی 1397 فردا نیوز 26 دی 1397 فردا نیوز 27 دی 1397 فردا نیوز 28 دی 1397 فردا نیوز 29 دی 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۳    
رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت با اشاره به لیست انتظار اهدای عضو در بیمارستان های کشور، گفت: با تعلل در تصمیم گیری اهدای عضو فرد از دست رفته، زمان طلایی پیوند را از دست می دهیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۷:۲۰    
روزنامه اطلاعات در تیرماه سال 1358 گزارشی از وضعیت بازار خودرو منتشر کرد. در این گزارش افزایش قیمت خودروی دست دوم در بازار مورد اشاره قرار گرفته و تاکید شده است که خودرو های دست دوم بین 20 تا 30 درصد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۱:۳۲    
استفاده از سبزی ها برای کاهش وزن انتخابی هوشمندانه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۲۳    
منبع آگاه در گروه طالبان دُور آتی مذاکره با نمایندگان آمریکا را سه شنبه آینده اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۲۹    
با توجه به شکل گیری چنین جبهه مقاومِ به هم پیوسته ای از مؤمنان که بارها امتحان خود را در میدان مجاهدت به خوبی پس داده اند و در صورت تداوم این حرکت، مطابق با سه سنت قرآنیِ ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۰    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: اگرچه امروز مشکلات معیشتی وجود دارد و شکل جهانی هم داشته، اما دشمنان ما مثل آمریکا، غربی ها و سعودی ها روی این مسئله متمرکز شده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۵    
دومین نمایشگاه کار ایران با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۰    
متهمی که به خاطر تخریب دیوار زندان بم به هنگام وقوع زلزله متواری شده بود، پس از 15 سال دستگیر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۰    
جوابیه روابط عمومی آموزش و پرورش شادگان در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر " روشن گذاشتن بخاری، خوابگاه مدرسه دخترانه شبانه روزی ارشاد را به آتش کشید".
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۷    
رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت، با اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش این محدوده، گفت: این متهم به جرم ضرب و جرح تعدادی از ماموران شهرداری تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۰    
این مرد که به کفتار تهران لقب پیدا کرده با حضور در خانه ها پس از آزار و اذیت دختران و پسربچه ها دست به سرقت طلا های داخل خانه ها می زد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۴    
علی دایی در سال 80 یا 81 مهمتر از تیپ و عکس علی دایی، قیمت کفش های مارک دیزل پشت سر اوست که در حراج بین 60 تا 80 هزار تومان قیمت خورده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۷:۵۵    
مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت مهمان امروز رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید شد و در این برنامه درباره نقشش در بانوی عمارت، بازیگران محبوب و آینده کاری اش صحبت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۷:۳۵    
اتفاقی عجیب در صحن کعبه توجه رسانه های عرب زبان را به خود جلب کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۷:۱۹    
طرفداران حیات وحش به زحمت موفق شدند گوزنی که توسط شاخ هایش در ننو گیر کرده بود را نجات دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۷:۰۴    
دست آورد خیلی از رویداد های مهم تاریخی معاصر وامدار یک بست نشینی چندروزه بودند. امروز سالروز رحلت روحانی پرآوازه ای است که با بست نشینی اش خواسته های آزادیخواهان مشروطه را به ثمر رساند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۷:۰۲    
مرحوم آیت الله عبدالکریم حق شناس (ره) توصیه خاصی برای قرائت زیارت عاشورا داشت و بر این باور بود با این چله زیارت عاشورای امام حسین (ع) می توان به حاجت های بسیار بزرگ و نشدنی دست یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۶:۴۶    
رئیس شورای عالی زکات کشور گفت: در 9 ماه نخست سال جاری بیش از 400 میلیارد تومان زکات در کشور جمع آوری شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۶:۴۶    
دانشمند چینی که چندی پیش پژوهش تولد نوزادان مهندسی ژنتیک شده را انجام داد، احتمال دارد در چین به فساد و رشوه متهم شود و مجازات مرگ در انتظار او باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۶:۱۶    
وزیر خارجه مصر گفت که سوریه باید اقداماتی را برای بازگشت به اتحادیه عرب انجام دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۶:۰۱    
غذاهای حلال زمینه را برای رشد فضیلت های اخلاقی فراهم می کند. همان طور که در روایت های بسیاری از ائمه اطهار علیهم السلام تأکید شده غذایی که مادر در دوران بارداری و یا شیردهی می خورد علاوه بر آثاری که ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۵:۳۱    
مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، از شرکت های دارویی خواست برای تامین مواد و تجهیزات اولیه در هنگام ثبت سفارش از واحد پولی همان کشور استفاده کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۵:۱۶    
براساس ماده 65 قانون تأمین اجتماعی، درصورت وقوع حادثه ناشی از کار، کارفرما مکلف است گزارش حادثه را ظرف 3 روز اداری از تاریخ وقوع به صورت کتبی به سازمان تأمین اجتماعی اطلاع دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۵:۱۶    
شریعتمداری به تشریح آخرین جزئیات توزیع بسته حمایتی ویژه اقشار کم درآمد پرداخت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۵:۰۱    
در این مطلب به ذکری که غم را برطرف و گره گشاست اشاره شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۴:۴۷    
رئیس هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران در پی انصراف سه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره ی فجر بیان کرد: ما نمی توانیم فیلم جدیدی را به جشنواره پیشنهاد بدهیم و یا آثاری را جایگزین فیلم های انصرافی کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۴:۳۲    
سراغ علی کاظمی را که می گیریم ما را به مغازه جمع وجوری راهنمایی می کنند. اینجا خبری از ویترین دل بازی که اجناس لوکس را به رخ مشتری بکشاند نیست ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۴:۱۷    
رئیس سازمان زندان های کشور گفت: اجرای طرح پابند های الکترونیکی در انتظار تصویب ردیف بودجه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۴:۱۱    
یک کارشناس بانکی، تجمیع اطلاعات هویتی و بهره گیری از فناوری بیومتریک را راهکاری جهت احراز هویت قوی برای مقابله با پولشویی دانست و گفت: احراز هویت بیومتریک در کارت هوشمند ملی اجرایی شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۴:۰۲    
حکم شرعی سجده بر سیمان و موزائیک طبق فتوای مقام معظم رهبری را در اینجا بخوانید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۳:۴۷    
المانیتور در گزارشی از خروج احتمالی کویت از شورای همکاری خلیج فارس خبر داد؛ خروجی که در مخالفت با عادی سازی روابط اعراب با رژیم اسراییل است
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۳:۳۲    
نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با اصحاب رسانه در حال برگزاری است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۳:۱۷    
مالزی قرار است بزودی پادشاه جدید خود را معرفی کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۳:۱۱    
وزارت کشور مغرب از متلاشی شدن یک باند تروریستی مرتبط با داعش در شمال این کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۳:۰۲    
مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از شروع دوره های آموزشی ارتقای صلاحیت حرفه ای مربیان پیش دبستانی خبر داد و گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۲:۴۷    
گردانندگان کانال آمدنیوز که در روز های اخیر فراخوان تجمعات مردمی علیه نظام را صادر کرده بودند، باز هم مجبور به دروغ پردازی شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۲:۳۲    
دختر جوانی که برای صرفه جویی در هزینه درمان دندان هایش، به جای دندانپزشک پیش دندانساز رفته بود، 12 دندانش را از دست داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۲:۱۷    
یک روزنامه انگلیسی از نوار غزه به عنوان بزرگ ترین زندان روباز جهان نام برده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۲:۱۷    
نخست وزیر استونی در دیدار سفیر روسیه در استونی درخصوص بهتر شدن روابط بین دو کشور ابراز امیدواری کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۲:۰۲    
سازمان عفو بین الملل در آخرین گزارش سالیانه خود درسال 2016 در مورد وضعیت زندانیان زن اظهار کرد که آمریکا رتبه اول زندانیان زن را نسبت به جمعیتش دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۱:۴۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در واکنش به استمرار تولیدکنندگان برای تخلف گفت: مصادیقی که شاکی خصوصی دارند مکلف به اقدام هستیم و علاوه بر حکم محکومیت برای تولیدکنندگان برای پرداخت جریمه نیز حکم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۱:۳۲    
سرطان رحم از سرطان های شایع زنان بوده که با تشخیص آن در مرحله اولیه و درمان موثر، شانس بهبود قطعی بالاتری دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۱:۱۷    
وزیردفاع برزیل اعلام کرده که نیازی به احداث پایگاه نظامی آمریکا در کشورش نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۱:۱۱    
حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار پیشین ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت ها ، با اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان، خلیفه ارامنه دیدار و گفتگو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۱:۰۲    
بیشتر افراد مبتلا به بی خوابی، به واسطه کمبود خواب، به یک بیماری مزمن، مانند مشکلات قلبی و عروقی، آریتمی (اختلال ضربان قلب)، پرفشاری خون یا دیابت نیز مبتلا می شوند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۵۶    
خطیب موقت نمازجمعه تهران با اشاره توانمندی کشور در بحث هسته ای و ماهواره تاکید کرد: موضوع سلول های بنیادی با تشویق مستقیم مقام معظم رهبری توسط مرحوم کاظمی پیگیری شد و به اینجا رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۴۷    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های ایران با اشاره به ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان گفت: فضای مجازی صحنه جنگ دشمنان نظام علیه ارزش های دینی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۴۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که دولت سوریه نیاز داشته باشد، به این کشور کمک می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۳۲    
رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس از ورود غیرقانونی 30 هزار شهرک نشین به قدس در سال گذشته میلادی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۳۲    
شایع ترین کابوس شما چیست؟ آیا خواب مرگ خود را می بینید یا رنج دیدن یکی از عزیزانتان و این که هیچ کاری از دست شما برنمی آید؟ شاید هم با سردرگمی و ضربان قلب بالا از خواب بیدار می شوید و از این که ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۲۳    
قیمت خودرو های زیر 45 میلیون تومان با تایید نهایی سازمان حمایت تا 70 درصد افزایش می یابد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۲۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: عزیمت آتش نشانان برای ارائه خدمات امداد و نجات در جریان اقدام به خودکشی یک شهروند، عصر امروز منجر به تصادف خودرو این سازمان شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۱۷    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: حسب بررسی های صورت گرفته و گزارش کارشناس رسمی قوه قضاییه در پرونده آتش سوزی مدرسه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۱۷    
سعید روستایی، کارگردان فیلم متری شیش و نیم ، عکسی از خود و نوید محمدزاده را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۱۱    
یک وکیل روسی که در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با دونالد جی ترامپ ، فرزند رییس جمهوری آمریکا دیدار کرده بود، امروز (سه شنبه) از سوی دادستانی نیویورک متهم به پولشویی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۱۱    
رئیس سازمان برنامه وبودجه استان تهران گفت: میزان اعتبارات استان تهران در لایحه بودجه سال 98 کشور 19 درصد افزایش یافته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۸    
رئیس مجمع نمایندگان تهران در مجلس، تغییر و تحولات در مدیریت شهری تهران را باعث عقب افتادن از برنامه های اعلامی به شهروندان دانست و گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۸    
رییس انجمن حمایت از بیماران پروانه ای، گفت: وزیر سابق بهداشت 36 دوره پانسمان های مخصوص بیماران EB را به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار داد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۵    
عضو ائتلاف الإصلاح از تکاپوی پارلمان عراق برای تصویب قانون اخراج نیرو های بیگانه و در رأس آن ها نیرو های آمریکایی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۵    
دبیرکل سازمان ملل متحد از شورای امنیت خواسته است به منظور نظارت بر آتش بس در یمن مجوز استقرار حدود 75 ناظر در الحدیده را تأیید کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۲    
یک پایگاه خبری اعلام کرد که رئیس موساد با سران سازمان های اطلاعاتی عربستان سعودی، امارات و مصر برای بررسی راهکار های کاهش نفوذ ایران و ترکیه دیدار داشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۲    
مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال گفت: مرگ خاموش با گاز مونو اکسید کربن جان پدر و فرزند را گرفت و مادر نیز در کمای کامل است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۵۹    
نخست وزیر عراق اعلام کرد که اسامی بقیه نامزد ها برای تصدی سه وزارتخانه خالی را بین ائتلاف های سیاسی این کشور منتشر کرده است تا قبل از رفتن به پارلمان جهت رأی گیری، بر سر این نامزد ها اجماع حاصل شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۵۶    
با امید به این که در صورت رفع اختلافات تجاری بین دو اقتصاد بزرگ جهان، تقاضا با سرعت بیشتری افزایش پیدا کند، قیمت نفت بیش از 2 درصد جهش کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۱    
شرکت ایران خودرو نرخ جدید سمند و پژو 405 را منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۳۸    
رسانه های صهیونیستی از تصمیم اسرائیل برای محاصره بیت لحم در کرانه باختری اشغالی از طریق توسعه یک شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۳۵    
رئیس بازرسی اتاق اصناف اصفهان گفت: مدیران واحد صنفی متخلف اذعان داشتند که نمی دانستند فروش پیتزا با روکش طلا خلاف بوده و برای جذب مشتری این کار را انجام داده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۳۵    
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به این که 5 هزار میلیارد تومان از کسری بودجه سال 97 به 98 منتقل می شود گفت: 2 هزار میلیارد تومان اعتبار رتبه بندی چندان قابل وصول نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۳۲    
رسانه های سعودی از هک پایگاه اینترنتی روزنامه عکاظ و "سعودی گازت" خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۹    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی می گوید برنامه های بهزیستی در راستای کاهش طلاق در 11 استان با آمار بالای طلاق اولویت بندی شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۹    
مسئول نمایندگی نوسازی و تجهیزات مدارس شادگان گفت: آتش سوزی در مدرسه شبانه روزی ارشاد شادگان هیچ گونه مصدومی نداشته و خسارت وارد شده بسیار اندک است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۳    
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: یک زن 40ساله که از طریق سایت دیوار اقدام به سرقت و کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۳    
مقامات امنیتی آلمان می گویند متخصص رایانه ای که دوشنبه بازداشت و خانه اش تفتیش شده بود عامل اصلی هک و سرقت اسناد و مدارک صد ها سیاستمدار و هنرمند آلمانی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۰    
عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت گفت: آقایانی که در رأس مجلس هستند علی رغم این که لبخندهای زکام می زنند و دائما خود را در یک فضای تحمل و سعه صدر نشان می دهند، اما اصلا دوست ندارند صدای منتقد بشنوند
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۰    
با 100 میلیون تومان امکان خرید خودرو هایی مانند جک جی 5، دنا پلاس، پژو 207 اتوماتیک، جک جی 4، رنو ساندرو اتوماتیک، ام جی 3، رنو ساندرو استپ وی و موارد مشابه را دارید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۱۷    
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی مشهد، قیمت 90 هزار تومانی هر کیلو گوشت در این شهر را که توسط برخی رسانه ها اعلام شده بود تکذیب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۲    
رژیم اسرائیل از ترس تهدید های سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با یک شرکت صهیونیستی برای حفاظت از میادین گازی واقع در آب های سرزمینی فلسطین اشغالی قرارداد بسته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۲    
در اقدامی عجیب برای معرفی استاد نادر گلچین که سال گذشته فوت کرده بود تاریخ وفات وی در تندیس سبزه میدان رشت بیست سال گذشته عنوان شده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۹    
جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت مامور پلیس راهور شهرستان زاهدان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۳    
زمین لرزه ای به قدرت 3 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین، آغاجاری را به لرزه درآورد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۰    
وزارت امور داخلی غزه می گوید بعد از گذشت ماه ها از عملیات شرق خانیونس ، موفق به بازداشت ده ها مزدور وابسته به رژیم صهیونیستی شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۰    
بسم هاشمی با انتشار این عکس نوشت: جنگل حرا در قشم. اسم درختهاحرا بود. فوق العاده بود. قدیمی ترین درخت بیست هزار ساله بود. برگ درخت ها یک طرفش شور و یک طرفش شیرین بود
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۱    
یک نماینده پارلمان آلمان در شهر برمن هدف حمله قرار گرفت و به شدت زخمی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۱    
صد ها مبارز فلسطینی محبوس در زندان های رژیم اشغالگر قدس هشدار داده اند در صورت افزایش محدودیت ها علیه آنان در زندان ها، دست به اعتصاب غذای گسترده می زنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۸    
کاخ الیزه در بیانیه ای اعلام کرد: رئیس جمهوری فرانسه و صدراعظم آلمان قرار است پیمان همکاری های جدید میان دو کشور را در 2 بهمن ماه سال جاری به امضاء برسانند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۵    
رئیس کلانتری 211 قلعه نو از دستگیری سه سارق خودرو در محله قلعه نو خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۲    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 98 گفت که بر اساس تصمیم این کمیسیون، مجلس امسال در جریان بررسی بودجه، ردیف بودجه مربوط به شرکت های دولتی را نیز مورد رسیدگی قرار می د
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۲    
همزمان با افزایش احتمال یورش ارتش ترکیه به شمال سوریه، روسیه از عملیات گشتزنی در شهر منبج خبر داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۶    
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به مصرف بالای انرژی در کشور، از دو برابر شدن تقاضای جهانی انرژی تا سال 2040 میلادی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۶    
رسانه های خبری از وقوع زلزله ای به بزرگی 6.3 در ژاپن خبر می دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۰    
پادشاه اردن امروز (سه شنبه) با وزیر خارجه آمریکا که به امان سفر کرده است، دیدار کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۰۷    
مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه که نهادی وابسته به معارضان سوری است، اعلام کرد که عناصر داعش طی چند روز گذشته حملات سنگینی به مواضع شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا در سوریه داشته اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۰۷    
پرویز اسماعیلی در توئیتی نسبت به ممنوع الکاری زائری در تلویزیون واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۰۱    
منابع خبری سه شنبه گزارش داده اند رویت پهپاد ناشناس بر فراز آسمان یکی از شلوغ ترین فرودگاه های لندن، پرواز ها در این فرودگاه را مختل کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۱:۵۱    
شورای پول و اعتبار در جلسه عصر امروز مقررات مربوط به بازار متشکل معاملات ارزی را تصویب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۱:۵۱    
بر اثرتیراندازی افراد ناشناس به سمت خودروی پلیس راهور زاهدان، دو نفر از مأموران پلیس شهید و مجروح شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۱:۵۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بعضاً از افراد سؤالات بی ربط و حاشیه ای پرسیده می شود که هیچ ارتباطی ندارد و این امر نه تنها به صلاح کشور نیست بلکه توصیه می کنیم از افراط و تفریط در این زمینه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۲    
با وجود شایعاتی مبنی بر بازداشت فعالان محیط زیست در استان کردستان، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری کردستان می گوید افراد بازداشت شده متهم به نقش آفرینی در قتل راننده آمبولانس جمعیت هلال احمر ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۱:۳۹    
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: ورود تلفن همراه به زندان ها از دغدغه های این سازمان بوده، اما ممنوعیت قانونی برای آن پیش بینی نشده است.