شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 آبان 1397 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 فروردین 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 خرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1397 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۶    
12 داور قرآنی، متشکل از داوران کشوری و استانی مسابقات جشنواره قرآن محور یه کیه تی کردستان را قضاوت و رقابت بین شرکت کنندگان را سنجیدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۳۳    
معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخش فرهنگ و هنر در کشور در حوزه زیرساختی و عمرانی با فقر مفرط مواجه است و این در استانها بیشتر احساس می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۱۸    
معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهرکرد گفت: لایحه حمایت از مالکیت معنوی و فکری بزودی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۴    
نشست علمی بررسی چالش های مالکیت فکری و معنوی آثار هنری در ایران برگزار می شود. همچنین در نظر است در این جلسه به ضرورت ساماندهی و ثبت مالکیت اثر در ایران پرداخته شود و در قسمت هایی از بحث ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۸    
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: عمده ترین وظیفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اجرای قانون موافقت نامه فرهنگی و برنامه مبادلات فرهنگی است چراکه در دنیای امروز گفت وگو و تعامل فرهنگی می تواند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۳    
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۲    
دبیر تخصصی نهمین جشنواره شعر فارسی گفت: نهمین جشنواره شعر فارسی به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۷    
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، بر فراهم کردن تمهیدات لازم و تهیه زیرساخت ها جهت برگزاری مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از واریز مرحله دوم سرانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۶    
کتاب داستانی شه و گر (به زبان فارسی شبگرد) تالیف نویسنده فقید مهابادی سیدرحیم قریشی به زبان کردی با حضور جمعی از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در مهاباد رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۹    
کارگاه تخصصی صوت، لحن و تجوید قرآن کریم از برنامه های جنبی نخستین جشنواره قرآن محور یه کیه تی به همت دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کردستان با همکاری موسسه قرآنی یاران شهید نواب صفوی در مجتمع ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: تحقق گفتمان بین کارگزاران به عنوان عاملان اجرایی فرهنگ و هنر و جامعه هنرمندان نقش مهمی در کاهش آسیب خودبیگانگی در جامعه دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۵۹    
خادمان کتاب و کتاب خوانی در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استانی کرمانشاه تجلیل شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۵۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: همزمان با هفته کتاب شاهد افتتاح همزمان چهاردهمین نمایشگاه کتاب استانی و رسانه های دیجیتال در بوستان شاهد هستیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۴    
استاد محمد رحمانیان ،رضا صابری و آرش دادگر از چهره های سرشناس تئاتر کشور به عنوان داوران بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی فارس انتخاب و از صبح یکشنبه به داوری آثار پرداختند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۸    
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، گفت: مشارکت مردم در بازسازی مناطق زلزله زده بسیار جدی و خوب بود باید این شاخصه ها به رشته تحریر درآمده و به نسل های بعدی انتقال یابد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۸    
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به فراهم شدن امکان برخورداری مردم از تازه های نشر، گفت: نمایشگاه کتاب کرمانشاه یکی از نمایشگاه های خوب کشور است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۹    
همزمان با آغاز هفته کتاب، چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه، (یکشنبه، 20 آبان) در بوستان شاهد افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه حکمت ایرانی ریشه در تفکر دارد، گفت: خوشنویسی پرچمدار انتقال تجارب به نسل جدید است و باید برای جامعه معاصر، تمدن ایرانی را مجدد صورت بندی کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه روابط عمومی ها در سازمان ها و نهادهای مختلف قدرت جریان سازی در میان افکار عمومی دارند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۴    
آیین افتتاحیه و آغاز بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان فارس با رونمایی و اجرای هنرمندان برای به نمایش گذاشتن "عروسک بزرگ و با شکوه عشایر" با بازی هنرمندان بازیگر و همسرایان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۷    
مجمع عمومی سالیانه صندوق اعتباری هنر منتهی به سال مالی 96 به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اعضاء، امروز یکشنبه 20 آبان در سالن جلسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۳    
کارگاه آموزشی شعر با همکاری انجمن شعر وادب شهرستان بهمئی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۳    
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد قیصر امین پور در شهرستان گتوند خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کتاب یکی از عناصر مهم و اساسی در حوزه فرهنگی است بیان داشت:هفته کتاب باید بستر مناسبی جهت معرفی کتاب و کتابخوانی باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۶    
رییس انجمن نمایش هرمزگان گفت: با هماهنگی گروه های شرکت کننده برنامه زمان بندی اجراهای سی امین جشنواره تئاتر هرمزگان تنظیم شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۶    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی قرآن کریم کودک با عنوان قرآن آسان، نماز شیرین در بندرعباس خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۲    
مراسم تجلیل از پیرغلامان و تعزیه خوانان شهرستان آبیک با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۰    
به مناسبت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) مراسم قرائت زیارتنامه ازبعید در مسجد جامع شهرستان سرعین برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۵    
با آغاز رقابت های سومین جشنواره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان نخستین کارگاه توجیهی این دوره در شهرستان رامهرمز برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۵    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از توزیع بیش از 5 هزار جلد کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در بین مراکز فرهنگی و مساجد این استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۵    
نمایش قرن به نویسندگی و کارگردانی بهرام آریان فر در شهرستان شوش اجرای عمومی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری جشن بیست سالگی فصلنامه فرهنگ یزد خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۰    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام،گفت: مسابقه کتاب خوانی ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۸    
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کارون از برگزاری هشتمین نشست این شورا در سال 97 خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۲    
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سامان دهی وضعیت ارائه خدمات و صدور مجوزهای گوناگون خود در اطلاعیه ای حداکثر اعتبار مجوزهای قبلی صادر شده از سوی این وزارتخانه را تا پایان سال جاری اعلام کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۲    
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان سومین جلسه جذب اعتبارات عمرانی یک شنبه 20 آبان ماه در این اداره کل برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۷    
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماه نشان، بهاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان ماه نشان به همراه کارشناسان این ادارات با حجت الاسلام ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۷    
دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با انتقاد از نپیوستن بعضی دستگاه ها به سامانه این قانون ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۲    
باشگاه کتابخوانی محسن به مربیگری مربی نوجوان محسن اسکندری به دیدار مهزیار هرمزی نژاد نویسنده 9 ساله رامهرمزی رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از پروژه خانه فرهنگ اهواز واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۱    
جلسه ستاد استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور مسئولان دستگاه هایی اجرایی استان، صبح امروز در استانداری همدان برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۹    
محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین افتتاح هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان گفت: همه برنامه هایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبع آن ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها با ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از عملکرد موکب مهدی موعود(عج) شهرستان فردوس در خدمات دهی در بخش های مختلف رفاهی، بهداشتی و به ویژه فرهنگی به زائران حسینی در اربعین امسال تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۷    
محمدّی بخشدار و رئیس کتابخانه های عمومی بخش انگوران ضمن اشاره به اهمیّت کتاب و کتاب خوانی و با تبریک فرا رسیدن هفته کتاب گفت اداره کتابخانه های عمومی در بخش انگوران نسبت به ایجاد زمینه مناسب برای ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۳۱    
همزمان با نخستین همایش شعر امام رضا (ع) با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از کتاب تا قدمگاه خورشید رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۸    
نخستین سوگواره منطقه ای تئاتر عاشورائیان امسال با حضور 8 گروه نمایشی برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۱    
نخستین همایش شعر رضوی با عنوان تا قدم گاه خورشید همزمان با شب شهادت امام رضا (ع) چهارشنبه 16 آبان ماه با حضور حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در محل مجتمع فرهنگی و هنری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۵    
نمایشگاه صنایع دستی آشیانه آثار هنرمند صنایع دستی نیشابور عباس لطفی در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۱    
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان سمنان با اجرای یک نمایش در روز یکشنبه در سمنان به کار خود پایان می دهد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۱    
هفته نامه اقتصادی - سیاسی "کرامت انسانی" به مدیرمسئولی محمد مهدی کریمی و سردبیری سعید قلیچی در استان سمنان منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۱    
آئین اختتامیه چهارمین همایش استانی شعر عاشورایی 72 پروانه در تالار ارشاد شهرستان هفتکل برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۱۹    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدساستان سمنان از تلاش های مدیرکل، ایثارگران و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بزرگداشت هفته دفاع مقدس سالجاری تجلیل کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۱۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با حضور در برنامه پرسمان سیمای مرکز سمنان برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان در شاهرود را مهمترین برنامه این اداره کل در بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی بیان کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰    
هشتاد پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهبهان، سه شنبه 15 آبان ماه در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰    
لحظاتی پیش سید هادی حسینی معاون حقوقی ، امور مجلس وامور استانهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد شهرکرد شدند و در میدان قمر بنی هاشم (ع) مورد استقبال جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۹    
به گفته ی دبیر اجرایی جشنواره، بازبینی نمایش های شرکت کننده در دومین دوره ی جشنواره نمایش های خیابانی "چتر زندگی" که در گستره ی کشوری، آذر ماه 97 در یزد برگزار می شود، فیلم بیش از 100 نمایش ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر از ثبت ملی پنج انجمن ادبی در سطح شهرستان اشکذر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۹    
فراخوان بخش آثار مکتوب هفته های قرآن و عترت استان سمنان به میزبانی شهرستان گرمسار انتشار یافت و در آن مهلت ارسال آثار به این بخش سی ام آذر ماه امسال اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۱    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی از برگزاری سومین جشنواره استانی عکس آیین و سنت های بختیاری در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۹    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، استقبال از نمایش های جشنواره تئاتر این استان را بسیار خوب دانست و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۹    
امام جمعه شاهرود گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید محوریت تلفیق فعالیت های معنوی و فرهنگی هر منطقه را بر عهده گیرند.