جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آبان 1397 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 فروردین 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 خرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1397 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۵۰    
لیلا سپهری نائب رئیس انجمن شعر و ادبیات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی در یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد دکتر قیصر امین پور برگزیده گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی با سرپرست و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۴۶    
در یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم، 23 ماه ربیع الاول سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم به عنوان روز قم نامگذاری شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۳۰    
مراسم نکوداشت خوشنویس فقید استاد فتحعلی واشقانی فراهانی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و هنرمندان خوشنویس استان در فرمهین برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۲    
در سومین روز هفته کتاب باحضورمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نخستین کتابفروشی سیار استان رونمایی و راه اندازی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۲۵    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در هفته کتاب در قزوین گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۹    
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نقده گفت: این نمایشگاه با حضور ناشران این شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نقده به مدت 13 روز گشایش یافت .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۹    
همایش آسیب شناسی ترویج کتابخوانی به مناسبت آغاز بیست و ششمین هفته ملی کتاب با حضور علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در تکاب برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۶    
مراسم جشن صد سالگی تئاتر کودک و نوجوان در تهران با حضور هنرمندان، مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ دوستان، در شهر ری برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۳۸    
مجموعه آثار مونا دلاوری با عنوان "مسخ" شامل پرتره های یک سال گذشته این بانوی نقاش است که از جمعه 25 آبان ماه جاری تا هفتم آذر در نگارخانه جم برپا می باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۰۸    
کتاب" راز مشق" که گزیده مشق های خوشنویسی استاد دکتر محمد رضا محرری است؛ در آیین رونماییی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی باز شد؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۹    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: شاه کلید پیروزی جامعه در برابر دشمنان اطاعت از رهبری است، به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۸    
دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز از آغاز کار بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: آثار معرفی شده به مرحله نهایی این جشنواره 26 آبان ماه جاری اعلام می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۸    
رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران با حضور در مجتمع فرهنگی و هنری نور با حجت الاسلام و المسلمین قدیریان سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد تهران دیدار و گفتگو کرد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۵    
سعید عرب زاده عکاس توانمند بوشهری داور دومین جشنواره ملی "عکس نگاران" استان سیستان و بلوچستان شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۸    
معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، با تاکید بر اهمیت مشارکت بخش خصوصی اعلام داشت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۸    
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه گسترش کتابخانه های عمومی در کشور، گفت: کتابخانه ها در آینده ای نزدیک ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۸    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس گفت: کارگاه های کتاب سازی در هفته کتاب در سلماس برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای شرکت در همایش بین المللی فرهنگی سن پترزبورگ امروز پنجشنبه وارد مسکو پایتخت روسیه شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: نهادینه کردن فرهنگ مطالعه بیش از اینکه نیازمند بودجه های کلان فرهنگی باشد نیازمند راهبرد است .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۷    
سید ابراهیم حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نورآباد ممسنی ضمن گرامی داشت این ایام گفت: کتاب ابزاری است در جهت آگاهی و توانمندی جامعه و این را همه ما می دانیم و از دوران ابتدایی به ما گفته شده و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۳    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۸    
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه شهید دستیاری چورزق تعداد 110 جلد کتاب اهداء کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۳    
در پی برخی شایعات در شبکه های اجتماعی پیرامون انتصاب سرپرست سازمان سینمایی، همایون امیرزاده رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۹    
در اولین روز هفته کتاب و کتابخوانی،نمایشگاه کتاب در یزد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و فرماندار یزد افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۸    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان از برگزاری مراسم تعزیه و ساخت ماکت صحنه های کربلا در رودان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۸    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری آزمون حفظ مفاهیم قرآن کریم 9 اسفند ماه در سراسر استان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار پیامی صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۷    
بهزاد هژبری به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین معرفی گردید
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۳    
جلسه هماهنگی کمیته امور سالن های بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۷    
هنرمندان رشته های مختلف هنری و اصحاب فرهنگ شهرستان قیر و کارزین، در نشستی صمیمی با علی محمد کریمی، فرماندار این شهرستان، مسایل و مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه، از انتشار 100 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس استان طی 4 سال گذشته خبر داد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برنامه های بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان را اعلام کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۱    
مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ازبرگزاری نشست خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکشنبه آینده خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۸    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تشریح برنامه های این نهاد در هفته کتاب و کتابخوانی از توزیع 27 هزار جلد کتاب در شهرستان های تابعه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۷    
کاظم رحمانی رحمانی در ادامه افزود: در این ورک شاپ یک روزه که با همکاری انجمن هنرهای سنتی در خانه فرهنگ دکتر رستگار فسایی برگزار شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۳    
نمایشگاه عکس محمدیه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۵    
در استقبال از روز کتابگردی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به همراه معاون فرهنگی و مطبوعاتی این اداره کل از شهر کتاب بازدید کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۳    
طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، محمود علیمحمدی به عنوان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۵    
بن های خریدکتاب سیزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان در13کتابفروشی منتخب شهراصفهان جهت خرید کتاب تاپایان آبان ماه جاری قابل دریافت می باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۴    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۵    
همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار حال خوش خواندن همایش چهل جشن کتاب، چهل شهر، چهل نویسنده دوشنبه 28آبان97در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۴    
سید هادی حسینی؛ معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از قلعه تاریخی سردار اسعد بختیاری، بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۰    
معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد، میزان فروش بن کارت های خرید کتاب در چهارمین روز نمایشگاه کتاب کرمانشاه را 160 میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۴۵    
جلسه نشست مدیران آموزش و پرورش و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با محوریت اجرای روزشمار هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۳۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پیامی آغاز بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران را به دوستداران یار مهربان و عموم مردم شریف استان گلستان تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۱۱    
انجمن سینمای جوانان سمنان از برگزاری پاتوق های فیلم، فیلم ها و عکس در ایام هفته در این انجمن خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۱۱    
نمایش "تجدید حیات یحیی" به نویسندگی و کارگردانی احمد سرفراز در تالار منوچهری دامغانی مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی به روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۷:۵۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد به جوان هنرمند یزدی برای بهترین کارگردانی بخش مستند فیلم کوتاه تهران تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۵:۰۷    
آیین گشایش جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات همزمان با اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان فارس در شیراز برگزار شد و همانگونه که مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس می گوید ...