شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۳:۴۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1402 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 آذر 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1402 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۷    
برنامه فرهنگی یلدا بمناسبت پاسداشت این شب در نگارخانه خشت لشگراباد با حضوراساتید و جامعه هنری شهرستان چهارباغ برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۳    
میثم مهدیار، معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در آیین بزرگداشت استاد مرتضی فرهادی، تاکید کرد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۵    
قاسم تبریزی با بیان اینکه ثابتی یکی از عناصر وابسته به سازمان سیا و موساد بود، گفت: در ساواک شخصیت ها یا به ساواک یا به اینتلیجنس سرویس وابسته بودند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۸    
کارگاه آموزشی توجیهی عفاف و حجاب ویژه مربیان و مدیران پرورشی مدارس ساوه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۲    
در نخستین جلسه هیئت رسیدگی به امور موسسات تک منظوره صنایع فرهنگی، موافقت اصولی اخذ مجوز سه مجموعه فعال صنایع فرهنگی صادر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۲    
"خەو گڕان" (خواب سوزی) تازەترین مجموعه شعر شاعر کردستانی "جمال ملایی" چاپ و در اختیار علاقمندان بە ادبیات و زبان کُردی قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۲    
استاندار کردستان گفت: منطقه هورامان از بکرترین و بی نظیرترین مناظر طبیعی در تمام دنیا به شمار می رود، لذا باید برای حفاظت از این نعمت خدادادی تلاش کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۸    
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کردستان از معرفی اعضای جدید هیات منصفه دادگاه مطبوعات استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۲    
فیلم سینمایی قرارگاه سری به نویسندگی و کارگردانی دانش اقباشاوی در آبادان در حال فیلمبرداری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۷    
هانا پولاک، جیمز لانگلی و مهرداد اسکویی، داوران 2 بخش بین الملل جشنواره سینماحقیقت معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۳    
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: فرهنگ فرزندآوری و افزایش جمعیت باید با همکاری دستگاه های فرهنگی و مرتبط در استان نهادینه شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۳    
استاندار لرستان با اشاره به اینکه خلا جدی در حوزه ارائه راهکار در موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری وجود دارد افزود: موضوع افزایش جمعیت و فرزندآوری باید به باور تبدیل شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۳    
نمایشگاه انفرادی آثار "عامر توکلی" خبرنگار و عکاس تایبادی، چند روزی است که در شهرستان تایباد، میزبان هنرمندان و علاقه مندان هنر عکاسی در این شهرستان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۲    
استاندار خراسان شمالی در سی امین شورای اطلاع رسانی استان گفت :تکیه کردن به فضای مجازی کافی نیست بلکه از ظرفیت همه ی رسانه ها و حتی نشریات مکتوب هم می توان برای اطلاع رسانی ها بهره مند شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۳    
با همکاری بنیاد بُنگ بَلی و موسسه ی قصه، توپ، رنگ آیین شب چله در کهگیلویه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از پرداخت 160 میلیارد ریال بابت اجرای 195 طرح پشتیبان و مستقل در قالب تسهیلات مشاغل خانگی به اصحاب فرهنگ و هنر استان در سال 1402 ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه دیدار با هنرمند پیشکسوت گلستانی، گفت: تالارفخرالدین اسعد گرگانی چشم وچراغ شهر گرگان و ظرفیتی شاخص است و به همکارانم تأکید کرده ام که برای مرمت و بازسازی آن اقدامات ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۲    
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد فرودگاه گرگان شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با شب یلدا با الله قلی نظری هنرمند پیشکسوت تئاتر گرگان و جمعی از هنرمندان این خطه دیدار و گفت وگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۳    
محفل شعر و شاهنامه خوانی ویژه شب یلدا در شهرستان آبدانان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۳    
مهلت ارسال آثار به سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به پایان رسید و در مجموعه 428 اثار به بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی این جشنواره ارسال شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۳    
رئیس سازمان حج و زیارت، در حکمی ایمان شمسایی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان منصوب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۸    
دومین جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان در سال جاری در مجتمع فجر سنندج به ریاست مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۶    
لینک شرکت در آزمون دوره آموزشی ضمن خدمت " انگیزش در کار " برای کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام شده است .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به لزوم انجام برنامه های بلندمدت و بنیادین در حوزه شهادت سردار سلیمانی گفت: جانمایی چند دیوارنگاره با موضوع مکتب حاج قاسم سلیمانی در استان ضروری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۱    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور، همزمان با فرارسیدن شب یلدا، از واریز هدیه سازمان سینمایی برای حدود 2000 سینماگر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با حضور در منزل "رضا تبیانیان" فعال مطبوعاتی و خبرنگار پیشکسوت از وی عیادت کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر آسیب شناسی حوزه جوانی و رشد جمعیت گفت: اولویت اول در حل مشکل بحران جمعیت اصلاح نگرش ها و رفتارهاست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اهدای لوح سپاس از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی بدلیل خدمات ارزشمند در تدوین برنامه های ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۵    
مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در نسشت با مدیران موسسات قرآنی استان، سیاست ها و برنامه های عملیاتی قرارگاه شهید آوینی را برای آنان تشریح کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۸    
آیین پایانی چهارمین جشنواره شعر و داستان بومی و محلی با عنوان یلدا عصر چهارشنبه 29 آذر با حضور جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر در سالن اجتماعات دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۳    
فیلم های منتخب هفدهمین جشنواره (سینما حقیقت) در 10 سینمای 10 شهر کشور، اکران عمومی می شوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۲    
فیلم کوتاه نوشیدن رویا به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه فانتزی در جشنواره بین المللی فیلم ملون Mellon International Film Festival در رم ، ایتالیا شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۲    
علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به مناسب انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی به سمت دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و فصل نوین فعالیت های این شورا، پیامی منتشر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۲    
نشست خبری فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی – سیاستی در موضوع نسبت دولت و فرهنگ در قلمروهای دین، فرهنگ، هنر و رسانه، سه شنبه 28 آذر 1402 در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۲    
همایش پاسداشت زبان فارسی، چهارشنبه 29 آذر 1402 در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۳    
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار ، علی نظری ، سرپرست این اداره در جلسه مشترک با ناخدا حسن زاده ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان از برگزاری یادواره شهدای روستای قالهر از توابع دلیجان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان گفت: دور همی هنرمندان ویژه شب یلدا در محل مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرستان دلیجان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
جنگ شادی ویژه شب یلدا در محل مجتمع گردشگری همای سعادت دلیجان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات از آغاز فعالیت مجتمع فرهنگی هنری محلات خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۲    
فراخوان اجرای رویدادهای هنری ، فرهنگی ، قرآنی و رسانه ای در قالب قرارگاه شهید آوینی با اولویت های مشخص شده ذیل ، انتشار یافت .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۲    
دبیر هنری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان آذربایجان غربی گفت: دبیر هنری بخش تجسم هنر، امور هنری رویداد از جمله انتخاب موضوع و رویکرد، انتخاب فضای ارائه، نگارش بیانیه، تدوین سناریوی هنری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۸    
آیین پایانی چهارمین جشنواره شعر و داستان بومی و محلی چهارمحال و بختیاری با عنوان "یلدا" در آخرین چهارشنبه پاییز 1402 با حضور جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و ادب در فارسان برگزار و برگزیدگان آن معرفی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۳    
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش "تجسم هنر" درشهر میراث جهانی یزد خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۲    
همزمان با سفر دوم رییس جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت مردمی سیزدهم، میز ملاقات مردمی حوزه مرتبط با فرهنگ و ارشاد اسلامی از روز چهارشنبه برپا شد و تا جمعه اول دی ماه برپا است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۳    
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری کانون بسیج هنرمندان و انجمن شعر و داستان شهرستان جشن بزرگ شب یلدا را در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری رضوانشهر برگزار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۳    
اولین نشست شورای فرهنگ عمومی و سومین جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهر کلاته رودبار با حضور امام جمعه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تاکید بر اهمیت پایش مستمر تحولات فرهنگی و دسترسی به آمارهای مستند گفت: اشراف بر رخدادهای فرهنگی پیش نیاز برنامه ریزی دقیق برای مدیریت فرهنگی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۳    
مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس گروهی تالاب های آستارا با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به هنر و طبیعت روز چهارشنبه 29 آذر ماه 1402 در سالن معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۳    
سرپرست اداره فرهنگ و ارساد اسلامی شهرستان دامغان بخش زیادی از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی را نتیجه بی توجهی به کتاب، کتابخوانی و پایین بودن سرانه مطالعه دانست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۰۸:۱۷    
با فرا رسیدن شب یلدا (جشن یلدا یا چله ) با حضور گسترده مسئولین ، کودکان و نوجوان و با هنرنمایی هنرمندان شهرستان در مجتمع فرهنگی و هنری الغدیر نیر برگزار گردید
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۰۸:۱۷    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل،نشست تدبر قرآنی، تمدن اسلامی با حضور اکثریت دستگاه های اجرایی استان و متولیان فرهنگی و قرآنی با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی چهار ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۰۷:۳۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند اگر مقاومت در سوریه نبود باید در کوچه های یزد و اصفهان، همدان و کرمانشاه با داعش می جنگیدیم ...