جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۰:۳۱Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای فارس عرب 30 آبان 1395 - farsarab.com

فارس عرب 28 اسفند 1394 فارس عرب 31 فروردین 1395 فارس عرب 31 اردیبهشت 1395 فارس عرب 31 خرداد 1395 فارس عرب 18 تیر 1395 فارس عرب 31 مرداد 1395 فارس عرب 30 مهر 1395 فارس عرب 30 آذر 1395 فارس عرب 30 دی 1395 فارس عرب 1 بهمن 1395 فارس عرب 5 اسفند 1395 فارس عرب 1 آبان 1395 فارس عرب 2 آبان 1395 فارس عرب 3 آبان 1395 فارس عرب 4 آبان 1395 فارس عرب 5 آبان 1395 فارس عرب 6 آبان 1395 فارس عرب 7 آبان 1395 فارس عرب 8 آبان 1395 فارس عرب 9 آبان 1395 فارس عرب 10 آبان 1395 فارس عرب 11 آبان 1395 فارس عرب 12 آبان 1395 فارس عرب 13 آبان 1395 فارس عرب 14 آبان 1395 فارس عرب 15 آبان 1395 فارس عرب 16 آبان 1395 فارس عرب 17 آبان 1395 فارس عرب 18 آبان 1395 فارس عرب 19 آبان 1395 فارس عرب 20 آبان 1395 فارس عرب 21 آبان 1395 فارس عرب 22 آبان 1395 فارس عرب 23 آبان 1395 فارس عرب 24 آبان 1395 فارس عرب 25 آبان 1395 فارس عرب 26 آبان 1395 فارس عرب 27 آبان 1395 فارس عرب 28 آبان 1395 فارس عرب 29 آبان 1395 فارس عرب 30 آبان 1395 
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۸    
هزاران شهروند بحرینی به مناسبت صد و پنجاهمین روز تحصن در برابر خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان این کشور، به تحصن کنندگان و معترضان به سلب تابعیت این روحانی برجسته پیوستند.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۸    
امسال هم تهرانی های جامانده از کوی دوست اما مشتاق یار در هوای سرد و بارانی در روز اربعین حسینی پیاده روی خود را از میدان امام حسین(ع) به سمت حرم سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی آغاز کردند.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۳    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: فعلا گزینه ما آقای دکتر روحانی است چرا که عملکرد وی در سیاست داخلی و خارجی قابل قبول بوده و توقعات و انتظارات نیز شاید در ید قدرت ایشان نبوده اما ممکن است وقتی وارد مصادیق ...
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۸    
توقع می رود فیلم نفس که دارنده جایزه نگاه ملی از جشنواره فیلم فجر، مورد توجه مسئولان وزارت ارشاد قرار گیرد و سانس های بهتر و بیشتری به فیلم در سالن های در اختیار ارشاد ارایه شود.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا لیست تکمیلی نامزدهای بهترین سال آسیا را اعلام کرد که 3 نامزد کسب بهترین بازیکن سال فوتسال از ایران بود.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۳    
شهر مقدس کربلا امروز شاهد بزرگترین تجمع انسانی معنوی است، حضور بیش از 20 میلیون زائر که با بایکوت خبری رسانه های غربی و عربی مواجه شده است.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز هوای پایتخت در شرایط سالم قرار دارد.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
مدیرکل دفتر مسافر سازمان راهداری گفت: در همین لحظه تعداد 2 هزار دستگاه اتوبوس در مرز مهران و 500 دستگاه اتوبوس در مرزهای شلمچه و چذابه منتظر اعزام زائران از مرزها به داخل کشور هستند.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۸    
متخصص تغذیه گفت: کمبود ویتامین D زمینه ساز بسیاری از بیماری هایی همچون امراض روحی، افسردگی، اضطراب، بیماری های قلبی و عروقی، بیماری های خودایمنی، MS، عدم تعادل ...
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۸    
فرمانده ناجا گفت: در چند روز اخیر یک میلیون و 100 هزار نفر از زائران از طریق سه مرز مهران، شلمچه و چذابه به کشور بازگشتند.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۳    
بار دیگر اربعین حسینی از راه رسید و دوستداران و دلدادگان اباعبدالله الحسین(ع) برای اقامه چهلمین روز مراسم باشکوه عزای پسر فاطمه(س) سنگ تمام گذاشته و خون گریستند.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۳    
مراسم عزاداری هیئت های دانشجویی از سراسر کشور هم زمان با اربعین در حضور رهبر انقلاب برگزار شد.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۸    
وزارت ورزش و جوانان در پیامی انتخاب 3 داور ایرانی را به عنوان بهترین تیم داوری سال فوتبال آسیا تبریک گفت.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۳    
گروه های مختلفی از یهودیان لیبرال از دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا خواستند تا ضمن مبارزه با تفکرات ضد صهیونیستی و ضد یهودی ...
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۸    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی کفت: برای ایجاد بصیرت در جامعه باید تا آخرین قطره خون ایستادگی کنیم تا مردم بصیرت پیدا کنند.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن با بیان اینکه از روز 17 آبان ماه تا شب گذشته 42 هزار زائر از تهران به خرمشهر جابجا شدند ...
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۳    
شهر مقدس قم در اربعین حسینی میزبان خیل عظیم زائران و عاشقان سالار شهیدان است و در حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و دیگر نقاط شهر مراسم های ویژه اربعین حسینی برپا شده است.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۸    
مردم همدان همزمان با اربعین حسینی اباعبدالله الحسین (ع) با تجمع در میدان امام (ره) تسلای دل داغ دیده حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) شدند و نماز ظهر اربعین را اقامه کردند.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۸    
گروهک تروریستی داعش، رهبر 98 ساله صوفیان مصر در سینا را گردن زد و فیلم اعدام او را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۳    
رئیس پلیس راه استان البرز از بارش برف در محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد و گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ از مهمترین مواردی است که رانندگان باید آن را رعایت کنند.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز همزمان با اربعین حسینی در دفتر آیت الله صافی گلپایگانی حضور یافت.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۳    
همزمان با روز اربعین حسینی با حضور مردم ولایتمدار و حسینی خلخال مراسم پیاده روی جاماندگان از کربلا و قرائت زیارت اربعین در جوار شهدای گمنام خلخال برگزار شد.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۸    
خراسان جنوبی به عنوان شرقی ترین استان کشور در اربعین حسینی با حرکت کاروان های عزاداری و جاماندگان اربعین به سوی بقاع متبرکه غرق در عزا شد.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۳    
مهران مدیری در اولین تجربه کارگردانی اش برای سینما، فیلم ساعت 5 عصر را می سازد.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
تهران در فهرست آلوده ترین شهرهای جهان از لحاظ دارا بودن ذرات معلق هوا صدرنشین شد.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۳    
یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد: تعدادی از زائران اربعین حسینی در بازگشت از کربلا معلی بر اثر انفجار مین جاده ای در شرق بغداد زخمی شدند.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۳    
سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: جان باختن زن 52 ساله تبریزی در اثر استنشاق دود حاصله از غذای سوخته روی اجاق گاز تائید شده است.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۳    
برخی عالم نمایان دین به دنیا فروش در عصر حاضر برای توجیه سیاست های دولت، سخن امام حسین را تحریف می کنند.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۳    
مرحوم شایانفر به بسیاری از نویسندگان و روزنامه نگاران مشهور، اطلاعات و تحلیل می داد و آن ها از داده های او استفاده می کردند و به شهرت می رسیدند اما هیچ گاه اسمی از ایشان در میان نبود.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۸    
بسیاری از رسانه های اروپایی در قبال بزرگ ترین رسوایی مالی و اخلاقی در دنیای فوتبال سکوتی عجیب اختیار کرده و معلوم نیست این همه پول شویی، اختلاس ...
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۳    
زنان آسیب دیده، زنان مهاجر، زنان کارتن خواب و معتاد، موضوع نشست حلقه مطالعات مسائل اجتماعی زنان بودند ...
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۸    
معاون سازمان دامپزشکی با اشاره به استفاده بیش از اندازه آنتی بیوتیک ها در مرغداری های کشور گفت: به مردم توصیه می شود که مرغ کوچک را به دلیل کیفیت مناسب آن مصرف کنند.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۳    
زلزله ای با قدرت 3.4 ریشتر در امواج درونی زمین، صبح امروز در ساعت 7 و 28 دقیقه نزدیکی ارومیه را لرزاند.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۸    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: اخبار رسانه ها بسیار جالب بود چون نوشته بودند به خاطر قرارداد من پای پلیس به باشگاه روستوف باز شده ...
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۲:۳۸    
خبرهایی مبنی بر جنگ با عراق و شهدای زیادی که در این جنگ داشتیم باعث شده بود، هم نسلان من تصور کنند که شاید هیچگاه نتوانیم به کربلا برویم.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۲:۳۳    
حفره ها اثر گروس عبدالملکیان به چاپ پانزدهم رسید.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۲:۲۳    
مجموعه تلویزیونی همسایه ها در حالی مراحل تصویربرداری خود را سپری می کند که این سریال قرار است بعد از مجموعه هشت ونیم از شبکه دو سیما پخش شود.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۲:۲۳    
من سینما را نمیخواهم و این سینما است که من را می خواهد.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۲:۱۳    
زمانی که از نوآوری در مداحی صحبت می شود، همه ذهن ها سمت هیئت رزمندگان مکتب حسینی و این مداح رزمنده می رود.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۱:۴۸    
سرانجام با حکم دادگاهی در انگلیس، آرزوی یک دختر 14 ساله بیمار سرطانی در خصوص انجماد جسدش پس از مرگ، برای بازگرداندن دوباره اش به زندگی پس از پیشرفت های علمی، بر آورده شد
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۱:۴۳    
عضو مجلس خبرگان نمایشگاه هوایی کیش را مهمترین نمایشگاه کشور در این حوزه دانست و بر استفاده از تکنولوژی کشورهای دیگر برای پیشبرد اهداف علمی جمهوری اسلامی تاکید کرد.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۱:۲۸    
رسانه آمریکایی نوشت: دولت ترامپ خیلی سخاوتمند نیست و از تخطی های فنی احتمالی ایران برای بازگشت تحریم ها استفاده می کند.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۸    
هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال فردا با تقابل مدعیان قهرمانی همراه خواهد بود.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۳    
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: عزاداری حسینی به خصوص پیاده روری اربعین موجب تزکیه نفس و اثبات توحید، نبوت، امامت و ... می شود.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۱:۰۸    
در اربعین حسینی و در کربلای معلی با حضور میلیون ها زائر عزادار و دلسوخته حسینی تجلی، اقتدار شیعه و اسلام به نمایش جهانیان گذاشته می شود
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۱:۰۳    
نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس از عدم به کارگیری نیروهای بومی در کارخانه لاستیک سازی بارز کردستان انتقاد کرد و گفت: استان ما از افزایش آمار بیکاری رنج می برد.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۰:۵۳    
نخستین اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان فرصت مغتنمی است تا از صندوقچه دل مادران و پدران شهید رمزگشایی شود گنجینه های باارزشی که معتقدند جگرگوشه هایشان در معامله با خدا ذوب شده و مجذوب جبهه حق ...
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۰:۴۸    
به دنبال تهاجم جنگنده های اسرائیل به مواضع نظامی سوری فلسطینی و لبنانی در شرق لبنان هواپیماهای اسرائیل مورد اصابت موشک های سوری قرار گرفتند.
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۰:۴۳    
بدنساز تیم های ورزشی گفت: با صدای بلند فریاد می زنم افتخار می کنم یک ایرانی هستم .
فارس عرب   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۰:۳۸    
گزارشات تاریخی به ما می گوید که علیرغم همه فشارهائی که رژیم صدام بر آیت الله خوئی وارد کرد که ولو به شکل ضمنی از ایشان فتوائی در تضعیف جمهوری اسلامی بگیرد ...