دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۵May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 7 آبان 1396 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1396 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1396 خبرگزاری فارس 31 تیر 1396 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1396 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1396 خبرگزاری فارس 30 مهر 1396 خبرگزاری فارس 30 آذر 1396 خبرگزاری فارس 30 دی 1396 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 1 آبان 1396 خبرگزاری فارس 2 آبان 1396 خبرگزاری فارس 3 آبان 1396 خبرگزاری فارس 4 آبان 1396 خبرگزاری فارس 5 آبان 1396 خبرگزاری فارس 6 آبان 1396 خبرگزاری فارس 7 آبان 1396 خبرگزاری فارس 8 آبان 1396 خبرگزاری فارس 9 آبان 1396 خبرگزاری فارس 10 آبان 1396 خبرگزاری فارس 11 آبان 1396 خبرگزاری فارس 12 آبان 1396 خبرگزاری فارس 13 آبان 1396 خبرگزاری فارس 14 آبان 1396 خبرگزاری فارس 15 آبان 1396 خبرگزاری فارس 16 آبان 1396 خبرگزاری فارس 17 آبان 1396 خبرگزاری فارس 18 آبان 1396 خبرگزاری فارس 19 آبان 1396 خبرگزاری فارس 20 آبان 1396 خبرگزاری فارس 21 آبان 1396 خبرگزاری فارس 22 آبان 1396 خبرگزاری فارس 23 آبان 1396 خبرگزاری فارس 24 آبان 1396 خبرگزاری فارس 25 آبان 1396 خبرگزاری فارس 26 آبان 1396 خبرگزاری فارس 27 آبان 1396 خبرگزاری فارس 28 آبان 1396 خبرگزاری فارس 29 آبان 1396 خبرگزاری فارس 30 آبان 1396 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۱    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: ایجاد مهارت و توانایی برای احراز شغل و یا افزایش مهارت در حرفه ای خاص از اهداف ارائه آموزش های فنی به مددجویان تحت حمایت است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۰:۱۰    
کارشناس روابط عمومی اداره کل اوقاف فارس از پذیرش زائرین کشورهای خارجی در ایام اربعین حسینی (ع) در موکب سازمان اوقاف فارس خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۳:۱۵    
مدیرامور انجمن های سازمان بسیج هنرمندان از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در شهر خرم آباد خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۲۱:۱۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: در 6 ماهه ابتدایی امسال 136 پرونده تخلف شرکت ها و مؤسسات حمل و نقلی در هرمزگان مورد رسیدگی قرار گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۵    
مشاور استاندار ایلام در پیگیری امورات ابلاغی منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۶    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از تشکیل کارگروه مشورتی باهدف بررسی مسائل و مشکلات جهت بهبود امور شهرک های صنعتی واگذارشده خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۰    
امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به اینکه شهید فهمیده تربیت یافته مکتب سیدالشهدا(ع) بود، گفت: روحیه شهادت طلبی در بین جوانان این کشور نهادینه شده است .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۸    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال گفت: امسال باغداران این شهرستان سال پربرکتی را تجربه کردند و موفق شدند 20 هزار تن سیب درختی از باغات برداشت کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۸    
اولین اکران مردمی فیلم سینمایی غیرمجاز فردا با حضور علی لهراسبی و دیگر عوامل فیلم در سینما آزادی برگزار خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۶    
محسن نظافتی با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط 50 هزار ویزا صادر می شود گفت: با توجه به شرایط موجود امکان صدور ویزا در کمتر از 5 تا 6 روز وجود ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: جشنواره ملی عکس و رسانه مسیر سبز در ایلام برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۱    
نمایشگاه عکس و تصایر ندوشن در گنجینه فرهنگ و هنر یزد با عنوان از خاک تا خیال در یزد گشایش یافت. عکس: مصطفی سلمانی 09:50 - 1396/08/09
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۸    
فرماندار بیله سوار گفت: ورود زائران خارجی اربعین حسینی خوشبختانه فضای معنوی خوبی در شهرستان بیله سوار و استان اردبیل فراهم کرده است و استقبال بی نظیر مردم بیله سوار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۶:۴۵    
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از خدمت رسانی و نظافت 100 عمود مسیر نجف - کربلا در ایام اربعین توسط نیروهای شهرداری قم خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۵:۱۷    
ماهیت استکباری غرب، سوابق سیاسی تاریخی آن و تجربه برجام این درس تاریخی را به ما داده است که هرگونه ملاحظه کاری و مصلحت اندیشی امروز، می تواند هزینه ها و خسارات سنگینی را برای فردا رقم بزند .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۴:۰۸    
برخی اظهار می کنند که سفر زائران اربعین به عتبات عالیات موجب افزایش نرخ دلار خواهد شد در حالی که تقاضای زائران برای دلار به نسبت کل تقاضای طول سال بسیار ناچیز است و اثر چندانی بر نرخ دلار نخواهد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۳:۱۳    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میزان مطالبات ازمشترکان آب شهری در استان زنجان 106 میلیارد ریال است که در بین انشعابات ، مشترکان مسکونی بیشترین بدهی را به خود اختصاص داده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۱:۴۶    
جانشین انتظامی استان ایلام بابیان اینکه ملاک خروج از پایانه مرزی مهران گذرنامه و روادید معتبر است گفت: یگان جمع آوری زائران غیر مجاز در استان راه اندازی و به کارگیری شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۰:۵۰    
پاراتکواندوکار یزدی برای حضور در مسابقات جهانی آیواز 2017 به اردوی تیم ملی پاراتکواندو ایران دعوت شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۰:۲۶    
رئیس پژوهشکده کردستان شناسی دانشگاه کردستان گفت: مراسم نکوداشت دکتر محمود ابراهیمی، مترجم، قرآن پژوه و اسلام شناس کُرد، دهم آبان ماه در دانشگاه کردستان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۳    
مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید و قدیم مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور رئیس این دانشگاه برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از راه اندازی مرکز تحقیقات سلامت و تندرستی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 12 تن سیب از محصولات کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیاده روی اربعین حسینی بین زائران توزیع می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۴:۲۰    
پیاده روی اربعین حسینی با عنوان جاماندگان از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۶    
فرمانده انتظامی شهرستان قدس از افزایش 128 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در شش ماهه اخیر در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۴    
مراسم وداع با این شهدای گرانقدر روز پنجشنبه 11 آبان ماه سال جاری از ساعت 19 الی 21 در دانشگاه علوم انتظامی امین واقع در ابتدای اتوبان شهید خرازی برگزار می گردد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۲:۱۵    
امام جمعه قم با بیان اینکه توسعه اماکن مذهبی شایسته و زیبنده شهر قم است، گفت: مردم از هر شهری به تناسب همان شهر توقع دارند و مکان های مذهبی در این خصوص اولویت دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۵۹    
امروز پس از گذشت بیش از یک سال از انتشار حقوق های نجومی نماینده البرز صراحتاً می گوید در حق این مدیران ظلم شده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۵۳    
بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان اخیراً با اجرای یک پروژه دقیق علمی و محاسبه شده موفق به شوری زدایی از 300 هکتار از اراضی تحت تملک خویش و تبدیل آنها به زمین حاصیل خیز و کشت گندم شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۴۶    
فیلم سینمایی پری دریایی از محصولات مشترک سازمان سینمایی حوزه هنری تنها نماینده ایران در مسابقه نهمین فستیوال بین الملل فیلم محیط زیست و حیات وحش دهلی نو شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۵    
از مهم ترین زنانی که برای تروریست های زن داعش فتوا صادر می کنند، ایمان البغا است. ایمان در سال 2014 بعد از کنار گذاشتن تدریس در دانشگاه الدمام عربستان سعودی به گردان الخنساء پیوست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۰    
نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان روز پنج شنبه 11 آبان ماه کلید می خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۰    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد: زائرانی که به دو مرز شلمچه و چزابه مراجعه می کنند باید دارای روادید معتبر باشند؛ چراکه به هیچ وجه امکان صدور گذرنامه و ویزا در مرز وجود ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۵۰    
رویا تیموریان دوشنبه 8 آبان میهمان برنامه حب الحسین می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۴۵    
تصویری زیرخاکی از 2 گزارشگر تلویزیون را مشاهده می کنید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۳۱    
سیزدهمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کَل در شهرستان گراش برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۱۸    
رئیس جمهور گفت: استاندار جدید اصفهان با تجربیات خوب و متنوع عضوی سیاسی، اجرایی و با سوابق ارزنده است که او را بر ارتباط بسیار صمیمی با شخصیت بسیار ارزشمند آیت اله مظاهری که همواره کمک نظام و دولت و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۱۲    
وزیر آموزش و پرورش از فعالیت بیش از 10 هزار مدرسه با جمعیت زیر 10 نفر در استان های محروم مرزی با هدف توسعه عدالت آموزشی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۲    
رئیس دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه تبریز با تدوین برنامه های راهبردی و ارتقاء به سطح دانشگاه های نسل سوم و تاثیر گذار در سطح ملی و جهانی می خواهند توسعه همکاری های بین المللی خویش را با دانشگاه های دنیا ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۵۸    
وی در دوران مسئولیت در استان مرکزی، با احیای صنایع مادر و خروج اقتصاد استان از حالت سکون موفق به ثبت کمترین نرخ بیکاری 6.7 درصد در بین استان های کشور شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۳    
سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم ویژه بانوان ورزشکار، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان به کار خود پایان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۸:۴۱    
شهید بهشتی جمله معروفی دارد به این مضمون که سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست. این جمله در خصوص دانش آموز شهید زینب کمایی به واقع صدق می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۸:۰۳    
با شروع ترم سال تحصیلی جدید، دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز شاهد محرومیت سه تن از استادان ممتاز این بخش از کرسی تدریس بود؛ اتفاقی که اعتراض دانشجویان و سکوت رئیس دانشگاه شیراز ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۸:۰۲    
با حضور حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد و جمعی از معاونان ، امام جمعه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۵:۴۳    
همان گونه که داعش به عنوان مدعی دولت اسلام به جای حمله به نظام سلطه و مثلث شوم عبری غربی وهابی قلب جهان اسلام و تشیع را نشانه رفته ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۵:۳۱    
کارشناس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از تحت پوشش قرار گرفتن 32 شرکت و پنج شعبه اتوبوسرانی استان در طرح شبکه سیر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۵:۲۱    
شهید بهشتی که بود؟ این یک سؤال کلیدی است که اگر به آن پاسخ دقیق ندهیم و جایگاه وی را در تاریخ معاصر و حتی تاریخ آینده مشخص نکنیم، نمی توانیم عبرتی از تاریخ نگاری و تاریخ پردازی معاصر بگیریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۴:۳۱    
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان گفت: در مراسم اربعین امسال 11 موکب از گلستان راهی کشور عراق شده و در نجف و کربلا برای خدمات رسانی به زائران مستقر می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۴:۱۹    
سیاست ایران یک سیاست راهبردی برای پایان دادن به تنش ها و جنگ ها در منطقه است اما سیاست آمریکا یک سیاست تاکتیکی برای ایجاد جنگ و تقویت ریشه های تنش و خشونت در منطقه است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۴:۰۱    
مدیراملاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: 385 هکتار از اراضی دولتی شهرهای جنوب استان از ابتدای امسال رفع تصرف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۳:۵۴    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام پنج باندی که به صورت حرفه ای قصد انتقال یک تن و 750 کیلوگرم انواع مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت استان های مرکزی کشور را داشتند، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۳:۳۵    
نشست ریاض یک نمایش سیاسی قبل از بررسی رسمی فهرست سیاه سازمان ملل است تا دست کم توجیهی برای محمد سلمان و پاک کردن بخشی از جرایم او در یمن فراهم شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۳:۱۰    
مدیر مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه گفت: بهره گیری از فرصت فضای مجازی به منظور انتشار عظمت اربعین در جهان و نشان دادن چهره واقعی اسلام از جمله وظایف طلاب است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۳:۰۶    
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان قزوین از حضور نیروهای ارتش، سپاه و بسیج در منطقه طارم قزوین برای مهار آتش سوزی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۲:۴۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: 170 هزار نسخه بروشور، نقشه ایلام و زیارت اربعین تهیه و بین زوار اربعین حسینی در این استان توزیع می شود .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۲:۳۳    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان از افزایش بیش از 90 درصدی بارندگی مهر ماه سال جاری در مقایسه با سال گذشته و افزایش 65 درصدی نسبت به دوره شاخص درازمدت خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۱:۱۷    
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه خدمت به زائران اربعین حسینی یک وظیفه الهی است گفت: اقدامات فرهنگی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در این همایش بزرگ ستودنی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۱:۱۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: برخی شرکت های تبلیغ کننده دستگاه های تصفیه آب برای فریب اذهان عمومی از بابت آلوده جلوه دادن آب آشامیدنی و فروش دستگاه های خود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۰:۵۵    
بهنام برزای در خصوص شایعه پیوستنش به یکی از تیم های خوزستانی نوشت: آزمایشات پزشکی را در استقلال داده ام و منتظر تایید نهایی سرمربی هستم و به امید خدا به زودی در تیم محبوبمان خواهم بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۰:۴۴    
مدیرکل امور عشایر فارس با اشاره به سرد شدن هوا، از آغاز عشایر کوچ رو فارس با 3 میلیون رأس دام خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۰:۳۰    
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: برپایی موکب احمد بن موسی (ع) در آئین اربعین، یک حرکت تأثیرگذار فرهنگی و دینی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۰:۱۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان بابیان دستاوردهای مهم دیدار با سرگی میلوشکین، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لوتوس در آستراخان گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۰:۱۱    
جراح و متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادرار و فلوشیپ فوق تخصص پیوند کلیه، گفت: سنگ های دستگاه ادرار، عفونت های ادراری و غده پروستات از شایع ترین موارد بیماری های کلیوی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۰:۰۶    
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز گفت: زنان کارتن خواب تا پیش از فصل سرما ساماندهی شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۰:۰۲    
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از برگزاری مانور امداد جاده ای در استان گلستان در راستای هماهنگی بیشتر سایر دستگاه های عضو کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل جاده ای خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۵۴    
تئاتر در بسته این هفته در تماشاخانه بهار روی صحنه می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۸    
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رزن گفت: بیش از 52 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رزن کشف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۳۷    
نتایج یک نظرسنجی از محبوبیت نسبی رئیس جمهور آمریکا در نظامیان به ویژه پرسنل درجه پایین این کشور حکایت دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۳۳    
صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی تا 14 آبان جاری فرصت دارند برای درج نشان استاندارد بر روی محصول اقدام کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۳۱    
تیم امید نفت و گاز گچساران مقابل آذرخش یاسوج به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۳۱    
یوسف هدایی در سمت رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان شرقی ابقاء شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۳۰    
یکی از معیار هایی که به تازگی، نظر برخی تاریخ نگاران معاصر را در حوزه تاریخ اسلام به خود جلب کرده، باور های کلامی است. از دیدگاه آنان، هر گزارشی که با باورهای کلامی ناسازگار باشد، ساختگی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۳۰    
یکی از معیار هایی که به تازگی، نظر برخی تاریخ نگاران معاصر را در حوزه تاریخ اسلام به خود جلب کرده، باور های کلامی است. از دیدگاه آنان، هر گزارشی که با باورهای کلامی ناسازگار باشد، ساختگی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۲۸    
یکی از مقام های مرکز اطلاعات هوایی و فضایی آمریکا در گفت و گویی گفت کره شمالی به توان هدف قرار دادن تمام ایالات آمریکا دست یافته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۲۸    
در نشست فرماندار بویراحمد با مدیرعامل سیمان یاسوج موضوعات مهمی مطرح شد از جمله این که در آینده نزدیک سیمان سبز در این واحد تولید می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۲۷    
بازار بورس حرکت روبه جلو 481 واحدی را به نمایش گذاشت، ارزش سکه تمام بهار آزادی 2 هزار و 500 تومان دیگر افزایش یافت و رشد تقاضا در بازار ارز به افزایش قیمت ارزهایی همچون دلار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۲۵    
اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان هرسین انتخاب شدند و یوسف عسگر پور بعنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان انتخاب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۲۱    
مسؤول مصوبات سفر ریاست جمهوری از اختصاص 50 درصدی اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه در سال گذشته و امسال خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۲۱    
استاندار کرمانشاه بر تامین منابع مالی پروژه بیمارستان 540تختخوابی کرمانشاه توسط تسهیلات بانکی تاکید کرد و گفت: مدیران پروژه های افتتاح شده را تا پایان سال گزارش دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۱۷    
استاندار هرمزگان گفت: طبق اعلام آمادگی اداره کل راه و شهرسازی استان، پروژه احداث پایانه مسافری بندرعباس در اختیار این اداره کل قرار گرفت و فعلا 15 میلیارد تومان به اداره کل راه و شهرسازی جهت تکمیل ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۱۶    
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ از اعزام 50 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان کبودراهنگ در ایام اربعین خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۱۳    
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بر ضرورت استقرار نمایندگی ادارات و ایجاد زیرساخت ها در بندر تیاب جهت فعال شدن این بندر قدیمی استان تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۱۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اعزام تیمی از کمیسیون صنایع مجلس به کرمان برای بررسی وضعیت فعال شدن معادن زغال سنگ خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۱۰    
عضو شورای شهر سنندج با اشاره به اجرای شهرداری الکترونیک در سنندج گفت: بضاعت شهرداری و شورای شهر سنندج مشخص است و توان پرداخت هزینه اجرای این طرح را ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۰۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان بزرگ ترین مانع در تحقق اقتصاد مقاومتی را موضوع قاچاق کالا برشمرد و گفت: آشناسازی مردم با وظایف سازمان ها در مطالبه گری از سازمان ها بسیار موثر است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۰۷    
امیر قطر در گفت وگو با یک رسانه آمریکایی نسبت به بروز درگیری نظامی در منطقه و ناآرام شدن اوضاع هشدار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۰۶    
به علت شرایط نامساعد جوی در شهرهای بغداد و نجف، 2 پرواز شرکت های ایران ایر و آتا در فردوگاه بین المللی اصفهان به زمین نشستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۰۲    
بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در قالب چراغ بصیرت در خبرگزاری فارس استان ایلام منتشر می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۵۸    
بازیکن سابق تیم ملی ایران امروز با تیم شهرداری تبریز رسما قرارداد بست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۵۶    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تایباد گفت: کارگاه آموزشی ویژه مداحان و مسئولین هیئات مذهبی با هدف توسعه و تقویت سطح توانمندی های فردی و اجتماعی همراه با ارتقای اطلاعات تشکل های دینی در این اداره برگزار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۵۴    
نخست وزیر هند ضمن تبریک انتقال اولین محموله گندم به افغانستان از مسیر بندر چابهار، گفت این رخداد فصلی جدید در گسترش همکاری ها در منطقه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۵۱    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین از تخصیص اعتبار احداث راه روستایی مبارکین فامنین در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۸    
آدم حسودی اش می شود وقتی می آید و می بیند که تک تک آدم ها در حال رفتن هستند و او جامانده است...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۸    
شامگاه امروز در صحن علنی شورای شهر شیراز، 3 نطق ارائه و چند دستور کار موردبررسی و تصویب قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۸    
معاون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی اردبیل گفت: خرد شدن اراضی کشاورزی فاجعه ای غیر قابل جبران است و باید هر چه سریع تر اقدامات موثر برای جلوگیری از گسترش این موضوع انجام گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۷    
تیم بسکتبال شهرداری تبریز به دنبال کسب چهارمین برد متوالی خود است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۶    
شهردار مشکین دشت گفت: طبق بخشنامه وزارت کشور ازاین پس ساماندهی نیروهای شهرداری در دستور کار قرار گرفته و اجازه فعالیت نیروهای شرکتی سلب شده است که باید در این زمینه تغییراتی انجام شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۳    
عضو هیئت علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران از برنامه ریزی برای اجرای پروژه شهرداری الکترونیک در شهر سنندج خبر داد و گفت: اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان نیاز دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با اشاره به اهمیت جذب حداکثری سرمایه گذاران در استان، گفت: مدیران باید زمینه حضور حداکثری سرمایه گذاران در استان را فراهم کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۰    
در پی هتاکی یک استاد دانشگاه آزاد به مقدسات، رئیس هیئت امنای این دانشگاه، دستور به اخراج فوری وی داد.