یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۵۶Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 25 اردیبهشت 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۰    
انتقال سفارت ایالات متحده آمریکا به قدس شریف و به رسمیت شناختن این شهر مقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۲    
پیکر پاک شهید سالم صفرزاده از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) عصر امروزدر قم تشییع شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۸    
مهدی جاوید با عقد قرار دادی به تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بازگشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۵    
برداران عبدولی با احکام و جرائم سنگین کمیته انضباطی فدراسیون کشتی روبرو شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۱    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از مشکلات ایستگاه فشار گاز پاتاوه برای برخی روستانشینان گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۳    
مهاجم همدانی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: نمی دانم درباره دعوت نشدنم چه بگویم اما دیگر مهاجمان تیم ملی یک سر و گردن از من بالاتر هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۰    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از انجام بازرسی ماهانه کارخانه های غذایی، بهداشتی و دارویی در استان خبر داد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۴    
در مسابقات قهرمانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور "دلاکه و حسن پور" با کسب مدال طلای رقابت ها جواز ورود به تیم ملی را دریافت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۵:۱۰    
گلر ذوب آهن با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در ایسنتاگرام به اتفاقات و داوری بازی با استقلال تهران واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۳:۴۲    
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر از کشف 51 سکه مربوط به دوره اشکانی و اسلامی در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۱:۲۸    
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: 20 میلیارد ریال داروی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در کرج کشف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۷    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: یکی از مهم ترین برنامه های شهرداری زنجان، تهیه لباس فرم برای رانندگان تاکسی در شهر است که به جدیت پیگیر این طرح هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۶    
به نظر می رسد رکود از بازار مسکن در حال کوچ است زیرا کارشناسان پیش بینی می کنند میزان انجام معاملات در 6 ماه اول سال جاری افزایش خواهد داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۳    
مسابقه قوام الدین شیرازی فرصتی است که با فراهم کردن بستری مناسب و محافظت از آن در برابر ولنگاری های فرهنگی و حاشیه ها، می تواند به یک رویداد شهری بزرگ در سطح ملی تبدیل شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۱    
مراسم استقبال از کاروان سفیران تبریز 2018 با حضور اردبیلی های میهمان نواز در مجتمع فرهنگی و تفریحی دریاچه شورابیل برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۱    
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی گفت: اگر به دغدغه جوانان توجه نشود باعث می شود که گرفتاری و مشکلاتی برای کشور پیش آید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۱    
مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: امروز باید جنبش طرح مسأله در کشور ایجاد شود و ادبیات عدالت خواهی نیازمند تازه سازی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۸    
شهردار یزد به همراه جمعی از مسؤولان این شهر با هدف دیدار خانواده شهدا از جمله فرماندهان سپاه الغدیر یزد به اصفهان سفر کردند که روایت های خواندنی از این دیدارها بر جای ماند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۴    
معاون فنی و امور زیربنایی منطقه آزاد اروند گفت: طی موافقت نامه ای روند انتخاب پیمانکار برای اجرای برنامه توسه ای منطقه آزاد اروند به دستگاه های اجرایی خدمات رسان واگذار شده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۲    
سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: می توان با نصب کنتور بر روی مخازن آبیاری، میزان مصرف آب را کنترل و از هدر رفت آن جلوگیری کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۵    
بازارهای مالی شهر در چهارمین روز از هفته وضعیتی آرام، با ثبات و متعادل به خود گرفتند و حال و هوای معاملات سه بازار ارز، طلا و سکه از هیجانات شدید روزهای قبل فاصله گرفت اما تقاضا در بورس کاهش یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۱۹    
جمعی از دانشجویان دانشگاه های مشهد در اعتراض به سیاست های دولت و وزارت امور خارجه مقابل دفتر نمایندگی این وزارت در مشهد تجمع کردند. عکس: ایمان جنتی 23:21 - 1397/02/25
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۱۹    
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با تأکید براینکه آمریکا در برجام نبود که بخواهد از آن خارج شود، گفت: برای بازگشت به اقتدار هسته ای، مردم باید بخواهند مدیرانی که عدم کفایت آنها ثابت شده، استعفا کنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۱۳    
کارشناس داوری فوتبال ایران با نقد تیم داوری گفت: دیدار امشب استقلال تهران و ذوب آهن 4 اخراجی داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۱۱    
سلامت هر یک از افراد ، تأثیر مستقیمی در تشکیل یک جامعه سالم و پویا دارد چراکه سلامتی موجب امنیت عملکرد جسمی بوده و نوید بخش فردای روشن است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۷    
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به رشته های مهارتی تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به مشهد 9 میلیارد تومان اعتبار برای احیای توس اختصاص یافت که 4 میلیارد از آن امسال اختصاص می یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۴    
امام جمعه قوچان گفت: امروز ملت ایران با صدای بلند در مسائل برجام اعلام می کنند دیگر هیچ برجام و مذاکره دیگری با کشورهای اروپایی و آمریکا نخواهیم داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۳    
دو بانوی کاراته کای گیلانی به چهارمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگ سالان دعوت شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی تحقق دانشگاه کارآفرین را از اهداف و برنامه های اولویت دار مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۵    
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: برجام یک نوشته بی رمق و ناتوان روی کاغذ بود، اراده ای برای اجرای آن وجود نداشت و ثمری هم نداشت بنابراین آمریکا از آن خارج شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۴۵    
همایش نخستین دوره ملی توانمندسازی کارآفرینی و انتخاب جوانان کارآفرین کشور به همت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد. عکس: مهدی زاهد 22:49 - 1397/02/25
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۴۴    
رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: محسن گلستانی زاده ورزشکار این شهرستان در مسابقات انتخابی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای بزرگ سالان کشور توانست در سه رشته میانداری انفرادی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۷    
دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با نتیجه 3 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۸    
سازمان خصوصی سازی پس از سال ها کش و قوس سرانجام تصمیم به واگذاری گروه ماشین سازی و شرکت ریخته گری ماشین سازی تبریز گرفته و این شرکت واگذار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۶    
وکیل بین المللی اهل کانادا گفت: با بیان اینکه پروژه کلی جهان صهیونیست نشأت گرفته از انگلیس است، گفت: همه ناامنی ها در خاورمیانه منشاء انگلیسی دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۴    
یک نویسنده مطرح با بیان اینکه دکتر معصومی همدانی در دوران دانشجویی یک ویراستار کم نظیر بود، گفت: در ویرایش برخی کتاب ها موجب زنده شدن آثار شده است و شاگردانی را نیز در این عرصه تربیت کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۵    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: نورپردازی پل های سرداران و نصر جزء برنامه های آینده این سازمان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۴    
بر اساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، به دلیل افزایش نرخ دام زنده و همچنین افزایش نرخ مرغ زنده قیمت گوشت و مرغ افزایش قیمت داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۱    
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تاکنون برای ساخت پارک سافاری قزوین 30 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن به همین میزان اعتبار نیاز است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۱    
نماینده ولی فقیه در همدان یادی از پدر دکتر حسین معصومی همدانی مرحوم آخوند ملاعلی معصومی همدانی کرد و اظهار کرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۹    
رئیس آموزش و پرورش آبادان گفت: آبادان به 12 مدرسه جدید نیاز دارد و امیدواریم خیرین توجه ویژه ای به این موضوع کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۶    
وکیل بین المللی و تحلیل گر مسائل حقوقی گفت:سازمان ملل طبق تصمیم اتخاذی خود مدیریت چند قطبی را در خصوص قدس تصویب کرد ولی متاسفانه در آن دوران مناطق عرب نشین هماهنگی با یکدیگر نداشتند و این موضوع ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۱    
فاطمه اعتدادی بانوی ملی پوش تیم فوتسال بانوان ایران پس از بازگشت به قزوین مورد استقبال مردم و مسوولان قرار گرفت .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۹    
دکتر معصومی همدانی با بیان اینکه از پدرم یاد گرفتم در حق خودم سخت گیر و در حق دیگران آسان گیر باشم، گفت: در همدان با انسان های برجسته بسیاری آشنا شدم و مسیر بالندگی علمی را طی کردم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۶    
سرپرست فرمانداری شهرستان بندرلنگه گفت: مدیری نیستم که در اتاق بنشینم و آمده ام تا باری از دوش مردم این منطقه بردارم و خدمت کنم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۴    
دانشجویان مشهد در یک حرکت خودجوش در اعتراض به سیاست های خصمانه آمریکا پیرامون انتقال سفارت به قدس و خروج از برجام در مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه تجمع کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۳    
رئیس شورای اسلامی شهرستان جم گفت: بحران کم آبی در کل کشور از جمله در شهرستان جم وجود دارد که باید با تدابیر مسئوولان اقدامات جدی و فوری در این خصوص انجام شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۳    
توجه و نگاه ویژه دولت به استفاده از ظرفیت جوانان، بانوان و مسائلی از قبیل گردشگری و بوم گردی به منظور افزایش اشتغال ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۹    
یکی از جانبازان 70 درصد شهرستان گرگان به نمایندگی از طرف خانواده های معظم شهدا و جانبازان از فعالیت های خاصانه و مجاهدانه فرمانده سابق سپاه گرگان قدردانی کرد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۷    
استاندار گلستان گفت: ما توسعه همه جانبه را برای استان دنبال می کنیم زیرا در حوزه عمرانی، زیرساخت ها و راه ها عقب هستیم، گردشگری اشتغالزا در استان نداریم و در حوزه صنعت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۳    
همایش تجلیل از جوانان برتر، قهرمانان ورزشی و خیرین ورزشیار شهرستان شبستر برگزار گردید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۳    
معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان با اشاره به 49 ماه خدمت در عرصه سپاه و بسیج آن را جزو افتخارات زندگی خود خواند و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۱    
معاون شهر کتاب با بیان اینکه دکتر معصومی همدانی دایره المعارف گویا و پویا در ایران معاصر است، گفت: ایشان بهترین مقاله ها را به نگارش درمی آورند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۱    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: راه اندازی ایست و بازرسی فراغه می تواند فرآیند مبارزه با قاچاق را در این شهرستان تقویت کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۳۸    
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف 20 هزار دلار اسکناس قاچاق و غیرمجاز در بازرسی بدنی از یک تبعه خارجی خبر داد و پرونده کشف یک محموله موادمخدر را نیز تشریح کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۳۵    
رئیس شورای اسلامی شهرستان جم گفت: مردم پشتوانه ای بزرگ برای تیم پارس جنوبی بوده و هستند و انتظار داریم با همکاری مسئوولان دولتی هر چه سریع تر مشکلات مالی رفع شود تا شاهد حضور قوی تر این تیم در لیگ ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۳۵    
رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با تأکید بر اینکه این میراث باید منتقل شود، گفت: همه داشته های تاریخی باید در معرض دید ملل مختلف قرار گیرد بنابراین باید تلاش کنیم از طریق جذب گردشگر ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله لوازم یدکی خارجی خودرو به ارزش 6 میلیارد ریال خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۵    
مراسم قرعه کشی مسابقات والیبال جام رمضان ارومیه با حضور 15 تیم برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۱۵    
مدیرعامل شرکت کاوازاکی ژاپن گفت: شرکت کاوازاکی ژاپن با "مهر اصل" از سال 2005 همکاری نزدیکی در زمینه چیلرهای جذبی داشته و از اینکه ما را به جشن تولد مهندس مقیمی دعوت کردید، خوشحالیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۱۳    
فرمانده حوزه مقاومت علی ابن ابیطالب(ع) جم گفت: نسل جوان و دهه سوم و چهارم انقلاب باید با تاریخ دوران دفاع مقدس و به ویژه فتح خرمشهر قهرمان بیشتر آشنا شوند
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۱۱    
رزمنده پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: وحدت و همدلی در جنگ رهاورد پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی خرمشهر بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۶    
از مرحله پلی اف لیگ دسته دو فوتبال کشور دیدار دو تیم نفت وگاز گچساران و استقلال جنوب تهران با تساوی به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۵    
فرماندار شهرستان ابرکوه بر ضرورت تلاش نهادهای مختلف این شهرستان برای آگاه سازی اقشار مختلف جامعه با پدیده مواد مخدر و آسیب های برآمده از آن تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۳    
استاندار زنجان، اِعمال مدیریت صحیح در همه حوزه ها از جمله مدیریت مصرف منابع محدود آب را موجب افزایش رضایتمندی شهروندان دانست و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۹    
امام جمعه اهرم گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزدیکی به خدا، شکوفایی و تزکیه نفس است و به دلیل اهمیتی که دارد باید شان آن حفظ شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۶    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: صالح کسی است که علم دارد و می تواند علمش را در عملش نشان دهد؛ این چیزی است که در وجود سید رضای عزیز می توان دید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۱    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بعد از سالیان سال پروژه استقلال مس سونگون نهایی شد و آغاز عملیات اجرایی آن را به زودی اعلام کرده و تولید 100 هزار تن "مس کاتد" آغاز خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال گذشته، 270 میلیون دلار صادرات غیرنفتی از ایران به کشور قطر انجام شده که امسال این میزان به یک میلیارد دلار ارتقاء می یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۱    
مدیر حوزه های علمیه هرمزگان تاکیدکرد: قشر روحانیت نمی تواند به دور از سیاست باشد و باید نسبت به مسائل سیاسی کشور احساس مسوولیت کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر لزوم توجه جدی روحانیون به اصل مخاطب شناسی گفت: جامعه امروزی نیازمند عالمان آگاه و مهذب است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۱    
مراسم تکریم ومعارفه فرماندار شهرستان بندرلنگه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: با توجه به این که میزان مسافت کشور قطر با هیچ یک از بنادر ایرانی به غیر از بندر دیر در استان بوشهر قابل مقایسه نیست می توان با استفاده از ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۱    
فرمانده سپاه شهرستان گرگان توجه ویژه در خدمت رسانی به مردم، محرومان و مستضعفان را سرلوحه برنامه های سپاه عنوان کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۱    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور از آغاز احداث اولین شهر صنعتی کشور در تبریز به وسعت 1800 هکتاری خبر داد و گفت: افتخار می کنیم که در آذربایجان بزرگ شدیم و درخدمت بزرگان آذربایجان هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۱    
فعالیت یک شرکت معدنی در معادن بلندترین قله منطقه البرزشرقی این روزها دغدغه های زیادی ایجاد کرده است؛ گفته می شود بهره برداران معدنی از استان همسایه، 3400 متر از شاهوار را تراشیده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۱    
رئیس اورژانس دماوند گفت: واژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده منطقه مشاء هشت مصدوم برجای گذاشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۱    
سرپرست دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مفتح ری گفت: انتقال تجربه مدیریتی و ایجاد امید در دانشجومعلمان لازمه آموزش است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تجلیل از مهندس مقیمی را تجلیل از کلیه کارآفرینان عنوان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری یعنی همین توجه به تلاش های کارآفرینان و حمایت از آنها.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۶    
در آستانه ماه مبارک رمضان آئین گلاب شویی و گنبدشویی حرم مطهر شاهچراغ(ع) عصر امروز سه شنبه برگزار شد. عکس: امین فائضی 20:50 - 1397/02/25
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۵    
مدافع سابق استقلال تهران گفت: در دیدار امروز تیم استقلال تهران محکوم به برد تیم ذوب آهن اصفهان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۰    
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان گفت: هدف تمامی احزاب حمایت از منافع مردم و حفظ کیان انقلاب اسلامی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۹    
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش مسابقه طعم رمضان از این رسانه به مناسبت ماه رمضان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۳    
در پیام وزیر ارشاد به مراسم نکوداشت دکتر حسین معصومی همدانی آمده است: نکوداشت این گرانمایه، پاسداشت شخصیتی است که می توان او را تجلی علم و دانش دانست ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۷    
محفل انس با قرآن کریم جمعه 28 اردیبهشت ماه در اهواز برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۸    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از احداث بزرگترین کارخانه چوب خشک کنی کشور در ملایر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۵    
دبیر کمیته علمی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری پنج شنبه را روز اول ماه مبارک رمضان دانست و گفت :فردا بعد از غروب آفتاب اگر هوا مساعد باشد ماه با چشم غیر مسلح قابل رؤیت است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۴    
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امروز مهمترین نیاز جامعه فعالیت های فرهنگی نرم افزاری است چراکه با روح و فکر و عمل مردم در ارتباط است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۰    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان از برخورد یک قطار با یک دستگاه لودر در محور خرم دره خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۵    
امسال نخستین پروژه های آبرسانی به دریاچه ارومیه افتتاح شده و در این رابطه سه پروژه به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۳    
برخورد عصر امروز قطار با یک دستگاه لودر که در خرم دره اتفاق افتاد به خیر گذشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۹    
مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با اعلام برنامه سینما بهمن زنجان طی ماه رمضان گفت: امسال نیز قیمت بلیت تا ساعت 17 عصر نیم بهاء خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۹    
نماینده ولی فقیه در لرستان استکبارستیزی را جزء رسالت های تشکل های دانشجویی دانست و گفت: ریشه مخالفت دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در جریان استکبارستیزی انقلاب است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۹    
فرماندار بیرجندبا اشاره به خسارت های مالی وارد شده به روستائیان این شهرستان بر اثر سیل در روزهای اخیر گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۹    
رئیس هیأت ژیمناستیک استان سمنان از برپایی اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری از 28 اردیبهشت ماه در آکادمی ژیمناستیک سمنان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۶    
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی کردستان گفت: دو برنامه اصلی جهاد کشاورزی استان مقابله با قاچاق سوخت کشاورزی و نیز سموم و کودشیمیایی قاچاق است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۹    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: توجه به قوانین و اصول بنیادین راهنمایی و رانندگی شرط اصلی عمران و آبادانی کشوراست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۷    
رئیس دانشگاه کردستان هنرمندان را پل ارتباطی میان الهام آسمانی و جامعه عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ارتباط بین جامعه و هنرمندان از بدیهیات است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۶    
محققان ضد صهیونیسم آمریکا و اروپا باور دارند مقاومت فلسطین و اتحاد جهانی در مقابل سیاست های آمریکایی-صهیونیستی دولت های مستکبر را از بین خواهد برد.