شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۱May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 10 فروردین 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 2 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 3 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 4 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 5 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 6 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 7 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 8 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 9 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 10 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 11 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 12 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 13 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 14 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 15 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 16 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 17 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 18 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 19 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 20 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 21 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 22 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 23 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 24 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 25 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 26 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 27 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 28 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 29 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 30 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۵    
شهردار درجزین گفت: روز 13 فروردین تمامی بوستان ها و پارک های محله ای این شهر به منظور مقابله با شیوع بیشتر کروناویروس تعطیل است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۷    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا تعداد بازرسی های صورت گرفته طی یک سال گذشته را 25هزار و پنج مورد دانست و گفت: در قالب این تعداد بازرسی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۷:۳۱    
رییس دانشگاه ارومیه گفت: دانشجویان دانشگاه ارومیه بعد از تعطیلات نوروز به دانشگاه ارومیه مراجعه نکنند و زمان حضور دانشجویان متعاقبا اعلام می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۸    
از اقدامات شاخص بخش توزیع برق کشور، توسعه فعالیت گروه های خط گرم است، تا با توجه به حضور شهروندان در منازل ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۶:۳۹    
معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: در پی شیوع بیماری کرونا در پایان سال و کاهش عرضه و تقاضای مصرف گوشت مرغ ، مرغ مازاد تولید کنندگان خریداری و ذخیره سازی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از تولید ماسک های بهداشتی به منظور مقابله با کروناویروس در کانون های فرهنگی و تربیتی در استان ها، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۲    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور مشروح اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری از بیماری کووید 19 ناشی از کروناویروس تا روز 10 فروردین 99 را اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۱    
جدول تعرفه ها و حقوق ورودی کالاهای وارداتی جهت اجرا در سال 1399 که به تصویب دولت رسیده، برای اجرا از اول سال جاری با امضای معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۴۰    
فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) تمام مسابقات این رشته را تا پایان ماه جون 2020 تعلیق کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۸    
سامانه جامع دارویی شامل ابزارهای ثبت، تولید، واردات و توزیع در دفتر دارو درمان سازمان دامپزشکی کشور طراحی شده که در حال تکمیل مراحل نهایی فنی و رونمایی آن تا پایان بهار 99 است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۸    
فرمانده سپاه شهرستان گرگان گفت: محله هایی در گرگان که نیاز به کمک داشتند را شناسایی کردیم و نیروهای بسیجی به یاری مردمی که برای خرید مایحتاج روزانه خود نیاز به کمک داشتند آمدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۷    
علی رغم تدابیر جدی پیشگیرانه درمانی که در اسپانیا برقرار شده، آمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا در این کشور با شیب تند صعودی در حال افزایش است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۵    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز اعلام کرد: پاسداران در تمام عرصه ها و سنگرها پشتوانه اصلی امنیت و ایمنی ایران اسلامی هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۰    
سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی از کشف بیش از 120 تن چوب قاچاق در شهرستان میاندوآب خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۲:۰۱    
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان البرز از توزیع بسته های بهداشتی به زیرمجموعه خود خبر داد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۳:۰۰    
صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون از تشکیل کارگروه عملیاتی شدن جهش تولید در این صندوق خبر داد .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۲:۲۱    
سازمان اطلاعات سپاه استان البرز از کشف و ضبط 750لیتر الکل(اتانول) قاچاق با همکاری ناجا در شهر ماهدشت کرج خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۰    
فرمانده ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: در یک اقدام خود جوش وحوزه محور ما توانستیم 500 نفر از بسیجیان خواهر وبرادر ناحیه امام حسین (ع) کرج را آموزش های پرستاری و کمک های اولیه را ارائه بدهیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۱:۵۵    
دستورالعمل تولید و بازنشر محتوای کرونا در فضای مجازی توسط کارگروه ویژه فضای مجازی صادر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۱:۵۴    
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا تاکنون 14 هزار و 475 خودرو برگشت خوردند و در این راستا 4 دستگاه خودرو توقیف و اعمال قانون شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۱:۴۷    
یک شرکت دانش بنیان البرزی با توجه به شرایط کشور و نیاز مردم اقدام به تولید تونل استریل کرده است که مردم با گذر از آن ضدعفونی خواهند شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۱:۴۵    
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت روز جمهوری اسلامی تأکید کرد: دستاورد های بی نظیر جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی و نظامی کشور را به نقطه ای از بازدارندگی رسانده است که جبهه دشمنان را دچار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۶    
غربالگری تلفنی بیش از هفت هزار شهروند توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد،همکاری 180 نیروی داوطلب در طرح غربالگری تلفنی کرونا و آموزش 115هزار نفر از شاغلان خراسان رضوی در رابطه با مقابله با ویروس کرونا مهم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۲    
آیت الله مکارم شیرازی در پیامی درگذشت آیت الله حاج سیدجعفر کریمی را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۱:۱۵    
ناسا شرکت خصوصی اسپیس ایکس را به عنوان شریک اصلی خود برای ارائه تدارکات به دروازه قمری انتخاب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۱:۰۶    
خادمان رضوی در بیمارستان های شاهرود حضور یافتند و خادمیاران این آستان متبرک نسبت به توزیع غذای متبرک حضرتی بین بیماران و کادر درمانی اقدام کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۰:۳۱    
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: پایش مزارع در این استان به صورت مستمر انجام می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: با پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان از طرف کمیته امداد، 155 خانوار از تحت حمایت امداد این نهاد در استان بوشهر خارج و مستمری بازنشستگی انان از طرف سازمان تامین ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۹:۵۴    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از برآورد و تخصیص 115 میلیون لیتر سوخت برای بخش کشاورزی کردستان در سال 99 خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۸:۳۸    
معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: در پی شیوع کرونا و ضرورت کاهش حضور مردم در شهرداری، تمام پروانه های ساختمانی که مهلت اعتبار آنها پایان سال 98 و اوایل سال 99 به اتمام می رسد تا 16 اردیبهشت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۸:۳۰    
از دیرباز بازی ها یکی از سرگرمی هایی بوده است که انسان ها برای گذراندن اوقات فراغت خود و شادی و نشاط بخشیدن به زندگی روزمره از آن ها بهره جسته اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۶:۱۹    
استاد دانشگاه کلمبیا تحریم ها را بی نتیجه دانست و تاکید کرد: کمک های بشردوستانه در شرایط فعلی ضروری است. اما رویکردی که دولت ترامپ در پیش گرفته است بر خلاف ادعاهای کاخ سفید، این موضوع را نشان نمی دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۱:۵۳    
سامانه بارشی که از بعد از ظهر شنبه وارد شمال غرب کشور شده است هم چنان به صورت متناوب تا اوایل وقت روز سه شنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۱:۳۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در موج اول این بیماری تعداد تخت های بیمارستانی اشغال شده بیماران کرونایی از عدد 500 عبور نکرد و امیدواریم موج دوم کرونا با همکاری مردم و تحقق شعار در خانه ماندن سیر ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۱:۳۴    
همزمان با اعیاد شعبانیه، خادمان حرم رضوی برای اهدای بسته تبرک امام رضا(ع) به مدافعان سلامت در بیمارستان رازی قائمشهر حضور پیدا کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۱:۲۸    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: وضعیت امنیتی استان کردستان در شرایط مطلوب قرار دارد، با توجه به شرایط سخت اقلیمی، پایگاه های سپاه در فصول مختلف برای برقراری امنیت به صورت شبانه روزی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۱:۲۷    
برخی رویدادهای( 10 فروردین ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۱:۰۱    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر معادل 55 درصد از جمعیت کل استان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، غربالگری شده و اطلاعات آنان ثبت شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۰۰:۳۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد از آسمانی شدن محمود شمس الدینی، به عنوان نخستین مدافع سلامت استان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۵۵    
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از آماده باش مدیریت شهری برای بارش های پیش رو خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۳۴    
کنترل فعالیت اصناف با جدیت در حال انجام است مسئولان اهوازی هشدار داده اند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برخورد قانونی خواهند داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۳۱    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا از نوسازی چهار واحد آموزشی با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد و 691 میلیون و 662 هزار ریال در روستاهای تله خان، شیری حیاطی و سیبلی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۸    
مهمترین اخبار مربوط به کرونا در روز یکشنبه دهم فروردین سال 99 را در این ویدئوی یک دقیقه ای ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۵    
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: این شرکت با همت تلاشگران خود در سال 1398 موفق به ثبت رکوردهایی در تولید ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۰    
مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: صبح امروز دختر 18 ساله از عشایر گستویله از توابع بخش مرکزی زرین دشت به کنار رودخانه فصلی برای تماشای سیل رفته بود که بر اثر ریزش دیواره رودخانه در آب سقوط کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۵    
شهردار اهر از کاهش مراجعات مردمی با تجمیع ادارات شهرداری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۰۹    
مقامات بهداشت و درمان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین های اشغالی به 4247 نفر رسیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۰۷    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بهبود دو نوزاد مبتلا به کرونا ویروس در گیلان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۵۰    
رئیس اداره مدیریت بحران استانداری تهران گفت: بارش های خوب امروز در استان تهران خسارتی نداشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۴۸    
شهردار مسکو با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهر قانون خودقرنطینگی را که از فردا اجرایی می شود در این شهر ابلاغ کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۳۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: این طرح نسبت به قرنطینه طرح مدنی تری است، امیدواریم با تبیین عمومی طرح و رعایت مردم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۳۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه تاکنون 1707 نفر مرخص شده اند،گفت: در حال حاضر نیز مجموعاً 324 بیمار بستری داریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۲۵    
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گفت: با توجه به شروع فصل کاشت بهاره در استان، مقدار 1500تن کود اوره به استان وارد و سازماندهی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۷    
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برنامه شورای اطلاع رسانی همه دستگاه های اجرایی استان موظف هستند از تمامی امکانات در اختیار خود برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی در ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۰۹    
گروهک داعش مدعی شد که دو عضو بلندپایه نیروهای دموکراتیک سوریه را در شمال سوریه اعدام کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۲:۰۳    
شهردار بناب با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری بنام جهش تولید گفت: در راستای تحقق فرمایشات معظم له امسال بناب را به کارگاه عمرانی تبدیل خواهیم کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۵۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: بخش خصوصی با محوریت تشکل ها و سازوکارهای علمی و عملی می تواند بخش بزرگی از مشکلات و موانع موجود بر سر راه بخش کشاورزی را مرتفع کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۵۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: از ابتدای آغاز طرح تعطیلی اصناف غیر ضرور 2 هزار و 530 واحد صنفی در سطح استان با دستور مقامات قضایی پلمپ شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۰    
استاندار استان مرکزی گفت: در راستای اجرای طرح محدودیت تردد در روزهای 11 تا 13 فروردین، کارمندان تنها با مجوز فرمانداری ها اجازه تردد دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۳۸    
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آخرین نشست ستاد اقتصادی استان با اشاره به مشکل پیش آمد ه در یکی از کشتارگاه های مرغ استان از تصمیمات فوری و مهم برای نحوه و ادامه فعالیت کشتارگاه های دام ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۳۵    
استاندار خوزستان گفت: امسال سیزده بدر نداریم و باید از خروجی محله ها درون شهر ها ممانعت و پیشگیری به عمل آید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۲۸    
مقامات ایتالیا اعلام کردند طی 24 ساعت گذشته 756 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به 10 هزار و 779 نفر برسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۲۸    
رئیس قوه قضائیه طی تماس های تلفنی جداگانه با وزیر کشور، رئیس سازمان صدا و سیما و استاندار کردستان به ارائه نکاتی در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۲۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم (ع) مشهد با اشاره به راه اندازی پویش هوای بدهی ات را دارم همسایه ، گفت: هدف ما این است تا در این شرایط پدری شرمنده خانواده خود نباشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۵    
مسعود پیروزی در یک پیام ویدئویی از مردم خواست تا در ایام تعطیلات نوروز در خانه بمانند تا زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۱۴    
فرماندار باغملک گفت: یک جوان 25 ساله در حال عبور دادن گله خود از دره سیلابی، جان باخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۳    
پس از مشکلی که برای کشتارگاه مرغ گچساران پیش آمد و موجب بروز نگرانی هایی در بین مردم این شهرستان شد مسوولان دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و در آخرین نشست ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۲    
در روزهای کرونایی که باید در خانه بمانیم جانبازان کهگیلویه و بویراحمد توصیه هایی برای در خانه ماندن دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۸    
فدراسیون جهانی دوچرخه سواری تمامی مسابقات زیرمجموعه خود را لغو کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۷    
مرکز ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با پیوستن به پویش درخانه بمانیم، کتاب بخوانیم آثار خودرا بصورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۷    
فرماندار اقلید گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون 9 کارگاه تولید ماسک در سطح شهرستان اقلید راه اندازی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۲    
مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی از انجام پرواز فوق العاده از استانبول به تبریز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۱    
کاپیتان تیم فولاد صبح امروز پایش را به تیغ جراحان سپرد و رباط صلیبی خود را عمل کرد تا هرچه زودتر به میادین بازگردد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۳    
فرماندهان انتظامی شهرستان های میاندورود و قائمشهر از پلمب واحدهای صنفی متخلف در این دو شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اهدای 100 بسته معیشتی به کارگران فصلی شاهرود خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۲    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کل هزینه ها برای بیماران از تشخیص تا درمان و نگهداری رایگان است و بعدها از بیمه ها دریافت خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۳۹    
رئیس پلیس فتای استان البرز نسبت به خرید از بعضی از سایت های اینترنتی هشدار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۳۳    
مسؤول اداری درمانگاه پلی تکنیک تأمین اجتماعی پاکدشت از شهادت حمیدرضا مهینی پزشک این مرکز درمانی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۳۲    
با محوریت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت و همکاری ادارات و ارگان های مختلف رزمایش دفاع بیولوژیک بزرگداشت شهدای سلامت برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۳۲    
وزیر ورزش و جوانان حکم رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین را امضا کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۳۲    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان در آماده باش کامل برای امدادرسانی درخصوص سیل و طغیان رودخانه هاست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۲۹    
عضو عرب پارلمان رژیم صهیونیستی ، به این رژیم درباره بی تفاوتی نسبت به قانون بین الملل درباره لزوم کمک به فلسطینی های کرانه باختری و نوار غزه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا هشدار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۲۷    
وزیر ورزش و جوانان گفت: تعویق بازیهای المپیک قابل پیش بینی بود. کار فدراسیونها برای کسب سهمیه و آمادگی برای حضور در المپیک تعطیل نمی شود و هفته سوم فروردین ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک را ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۲۶    
یک روزنامه آلمانی در گزارشی نوشت طی سال 2019 میلادی دست کم 871 مورد حمله به مسلمانان این کشور گزارش شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۳    
فرمانده انتظامی استان فارس از اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا در استان خبرداد و گفت: با اجرای این طرح در روزهای 12 و 13 فروردین محدودیت تردد اجرا و با متخلفان برخورد می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۴    
دو نفراز مجریان پیشکسوت صدا و سیمای یزد و یک هنرمند طنزپرداز یزدی با ارسال ویدیوهایی در فضای مجاز ی از مردم خواستند که همچنان تا شکست کرونا در خانه بمانند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۴    
رئیس اداره هواشناسی فیروزآباد گفت : بارش اخیر نسبت به سال زراعی پیش که که حدود 388 و 8 دهم میلیمتر بوده 57 درصد افزایش و نسبت به بلند مدت مشابه که 371 و 7 دهم میلیمتر بوده 65 درصد افزایش بارش وجود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۵    
استاندار خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت ها و امکانات این استان در بخش درمان، گفت: در حال حاضر علاوه بر 2 هزار تخت بیمارستانی خالی خراسان رضوی، بیش از 20 هزار تخت نقاهتگاهی در مشهد فراهم شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۵    
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد سرمربی رئال با بازگشت فوق ستاره پرتغالی یووه به برنابئو موافقت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۴    
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با اعمال محدودیت و همکاری مردم تردد در مسیرهای ارتباطی این استان از 25 اسفندماه جاری تا هشتمین روز از ایام نوروزی، 64 درصد کاهش داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۴    
فرمانده انتظامی صومعه سرا از مرگ پدری، براثر بی احتیاطی پسر هنگام شکار در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۳    
بخش اول گفت وگوی نوروزی متفاوت فارس با دکتر شریعتی استاندار خوزستان را از ناگفته های سیل 98 تا ماجرای ریاست تامین اجتماعی ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۱    
مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر گفت: انفجار یک خودرو در بهشهر 2 فوتی و مصدوم برجای گذاشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۴    
رژیم صهیونیستی از سال 1948 تاکنون بیش از 85 درصد از خاک فلسطین تاریخی را به اشغال خود درآورده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۴    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طرح بسیار مؤثر بوده و خودروهای غیربومی وارد استان نمی شوند، درون شهرستان ها تردد داریم اما ورود خودروهای غیربومی بسیار کم شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۳    
فدراسیون پزشکی ورزشی در مقاله ای علمی تاکید کرد ابتلا به بیماری کرونا رابطه ای مستقیم با استفاده از ماده نیروزا دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۸    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر عنوان کرد که این دانشگاه براساس ارزیابی سال 2020 SCImago در رتبه بندی دانشگاه های آزاد اسلامی در رتبه سوم کشور قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با توجه به اهمیت سلامت کارکنان ادارات و مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا،گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و جهت جلو گیری از تجمع افراد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۶    
دادستان صومعه سرا با تأکید بر لزوم همکاری واحدهای صنفی و مردم برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: اتحادیه ها ساعت کاری را به واحدهای صنفی اطلاع رسانی کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۶    
یک هواپیمای فیلیپینی هنگام انتقال یک بیمار مبتلا به کرونا به ژاپن برای طی مراحل درمان، سقوط کرد و تمامی 8 سرنشین آن کشته شدند.