جمعه ۰۸ تیرساعت ۲۳:۵۶Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 19 آبان 1401 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1400 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1401 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1401 خبرگزاری فارس 31 تیر 1401 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1401 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1401 خبرگزاری فارس 30 مهر 1401 خبرگزاری فارس 30 آذر 1401 خبرگزاری فارس 30 دی 1401 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1401 خبرگزاری فارس 1 آبان 1401 خبرگزاری فارس 2 آبان 1401 خبرگزاری فارس 3 آبان 1401 خبرگزاری فارس 4 آبان 1401 خبرگزاری فارس 5 آبان 1401 خبرگزاری فارس 6 آبان 1401 خبرگزاری فارس 7 آبان 1401 خبرگزاری فارس 8 آبان 1401 خبرگزاری فارس 9 آبان 1401 خبرگزاری فارس 10 آبان 1401 خبرگزاری فارس 11 آبان 1401 خبرگزاری فارس 12 آبان 1401 خبرگزاری فارس 13 آبان 1401 خبرگزاری فارس 14 آبان 1401 خبرگزاری فارس 15 آبان 1401 خبرگزاری فارس 16 آبان 1401 خبرگزاری فارس 17 آبان 1401 خبرگزاری فارس 18 آبان 1401 خبرگزاری فارس 19 آبان 1401 خبرگزاری فارس 20 آبان 1401 خبرگزاری فارس 21 آبان 1401 خبرگزاری فارس 22 آبان 1401 خبرگزاری فارس 23 آبان 1401 خبرگزاری فارس 24 آبان 1401 خبرگزاری فارس 25 آبان 1401 خبرگزاری فارس 26 آبان 1401 خبرگزاری فارس 27 آبان 1401 خبرگزاری فارس 28 آبان 1401 خبرگزاری فارس 29 آبان 1401 خبرگزاری فارس 30 آبان 1401 
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۰    
هفته اول کورس اسب دوانی پاییزه بجنورد با رقابت 80 راس اسب از نژاد ترکمن جمعه 20 آبان 1401 باحضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری ارتش آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۷:۴۹    
رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: در رویداد گنج 120 گروه جهادی در استان قم طرح های نوآورانه خود را ارائه داده اند که پس از بررسی؛ از طرح های نوآورانه 15 گروه جهادی حمایت و پشتیبانی خواهند شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۵    
شهردار شیراز با اشاره به افتتاح وکلنگ زنی 29پروژه عمرانی، فرهنگی،گردشگری، ورزشی، خدماتی و زیست محیطی شهرداری این کلانشهر گفت: اعتبار این 29 پروژه، 1950 میلیارد ریال است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۷    
همزمان با اولین روز هفته کتاب، کتاب وزارت و دیوان سالاری ایرانی در عصر اسلامی فردا شنبه 21 آبان ماه از ساعت 15 در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی نقد و بررسی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: هم اکنون قیمت مرغ در استان ایلام با نرخ هر کیلوگرم 60 هزار تومان عرضه می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۲    
فرماندار سیریک گفت: بارندگی و طوفان دو روز گذشته بیش از 3 میلیارد تومان به زیر ساخت های شهرستان سیریک خسارت وارد کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۲    
امید ابراهیمی هافبک تیم ملی ایران در دیدار دوستانه مقابل نیکاراگوئه تنها چند دقیقه پس از ورود به زمین، مصدوم و با برانکارد از زمین خارج شد و گفته می شود او با این مصدومیت جام جهانی را از دست داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۰    
رئیس جهاد کشاورزی قصرشیرین از برداشت 2 هزار و 700 تن خرما از نخیلات شهرستان خبر داد و گفت : برداشت خرما در شهرستان قصرشیرین از نیمه دوم شهریورماه آغاز و تا نیمه دوم آبان ادامه داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: شرایط اقلیمی، علاقه مندی و توان تخصصی دامداران در پرورش شتر ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های ویژه و دسترسی مناسب مرز سومار به بخش های مختلف عراق گفت: سومار ظرفیت یک میلیارد دلار صادرات را دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۰    
سه گیلانی همراه ملی پوشان وزنه برداری جانبازان و معلولین از بیستم آبان ماه وارد اردوی آمادگی تیم ملی می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۰    
فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری سارق مامورنما وحرفه ای پمپ آب منازل در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۵    
لیست تیم ملی پرتغال برای جام جهانی 2022 قطر اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تعریف آمریکایی ها از تروریسم پرداخت و گفت: آمریکا خود بزرگ ترین تروریست جهان است و هیچ جایی در دنیا کسی مظلومانه کشته نمی شود مگر اینکه آمریکا به صورت ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۵    
استاندار قم گفت: یکی از مشکلات اصلی قم فقدان زمین دولتی در هسته مرکزی شهر است و اگر شهرداری بتواند در هسته مرکزی شهر غرفه هایی را در مدت محدود به صنایع دستی اختصاص دهد می تواند بخشی از مشکلات این ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۹    
مستند زلزله در خانه عنکبوت در قسمت تیر غیب؛ مرگ های مرموز و سریالی را ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توجه به امنیت غذایی یکی از برنامه های جدی دانشگاه آزاد اسلامی است و تاکنون دستاوردهای موفقی در این حوزه داشته ایم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از پلمب 70 کلینیک زیبایی غیرمجاز در اهواز طی سال جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۴    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش بینی های انجام شده نسبت به بارش برف و باران در این استان از اعلام آماده باش عوامل مدیریت بحران خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۳    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد 103 یعنی ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۵    
بهادری جهرمی: بخاطر کمبود دارو در بیمارستان ها طی ایام اخیر عذرخواهی می کنم؛ در مورد آنتی بیوتیک ها کم کاری شد و مسئول مربوطه برکنار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۰:۳۳    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی مورد نیاز کارخانجات از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۸    
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه ها وظایف خود برای ساماندهی سگ های ولگرد را انجام دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۶    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پروش است، گفت: جهاد در راه ساخت کلاس های درس فراخوان دانش آموزان برای تحصیل علم و تربیت است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۸    
سخنگوی پنتاگون در واکنش به ساخت موشک هایپرسونیک توسط ایران گفت، به نظارت دقیق بر توسعه و تکثیر موشک های پیشرفته ایران ادامه می دهیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۵    
استاندار سمنان گفت: با توجه به نقش مهم صنعت برق، باید تدابیر لازم برای حفاظت و نگهداری از تأسیسات آن اندیشیده شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۰۷:۱۶    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: غرب به دنبال ایران غیرهسته ای، غیردینی با دولتی سکولار و توسری خور است که فقط کدخدا را به رسمیت شناخته و همانند آل سعود به گاوی شیرده تبدیل شده و ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۰۶:۳۰    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف قریب به 428 کیلو گرم مواد مخدر در روز گذشته در استان خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۰۰:۱۸    
همسر و فرزند شهید مجید یوسفی از شهدای مدافع امنیت امشب با بازگشت پیکر شهید به خانه با وی وداع کردند. چهارشنبه شب شهید بسیجی مدافع امنیت مجید یوسفی در حین انجام وظیفه و دستگیری یکی از لیدرهای آشوب های ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۰۱:۰۲    
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به بندرخمیر از مجموعه گردشگری حرا و آبگرم بندرخمیر بازدید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۰۰:۴۱    
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزیر بهداشت گفت: رشد هرمزگان در شاخص های بهداشتی و توانمندی های فردی ایشان دلیل انتصاب او به عنوان معاون وزیر بهداشت بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۰۰:۳۳    
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با تشکر از زحمات تمامی صفحات مجازی هواداری تراکتور، گفت: نباید بین صفحات هواداری و باشگاه فاصله باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۰۰:۱۵    
فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف دو دستگاه کامیون و کشف 24 تن ادویه جات (زنجبیل خشک) قاچاق در شهرستان دشتستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۰۰:۱۰    
مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان از اختصاص 93 میلیارد و 140 میلیون تومان اعتبار برای بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان بندرلنگه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۰۰:۰۲    
فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه 107 روستای این شهرستان مشکل تامین آب آشامیدنی دارد و در 40 روستا نیز شدت این مسئله بالاست ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۳:۴۳    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان از وزیر میراث فرهنگی و گردشگری خواست تا هماهنگی های لازم با وزارت بهداشت برای ایجاد قطب گردشگری درمانی در یکی از جزایر هرمزگان انجام شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۹    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به لزوم عملیاتی شدن جهاد تبیین در بین مردم، نسل جوان و نوجوان برای آگاهی بخشی، گفت: دشمن کارش موج سواری است و همیشه از فضای موجود علیه انقلاب استفاده می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۷    
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: 26 اختیار مهم وزارتی برای حمایت از سرمایه گذاری به مدیران استانی تفویض شده است
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۴    
مرتضی عربی آیسک با 13 رأی اعضای مجمع عمومی انتخابات رئیس هیأت کبدی، سکاندار این هیأت ورزشی خراسان جنوبی برای مدت چهار سال شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۴    
هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان در سایت تیروکمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد .
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۳:۲۱    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد بسته کمکی جدید به اوکراین، سامانه های پدافند هوایی خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری کنفرانس وزرای ارتباطات و دیجیتال عضو اسکاپ در سئول با وزیر توسعه اقتصاد دیجیتال کشور تایلند دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار لازم برای اتمام عملیات بهسازی و ساماندهی رودخانه نوران چای اردبیل خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۲    
فرمانده سپاه استان خراسان رضوی در بازدید 3 ساعته از نمایشگاه هم افزایی تشکل ها و فعالان فرهنگی با مسئولین تشکل های مردمی استان خراسان رضوی دیدار و گفت و گو کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۴    
رییس قوه قضاییه گفت: عزم خود را جزم کرده ایم تا ریشه فساد را برکنیم و با کسانی که با سوء استفاده از قدرت و ثروت با تزور و فریب به مردم ظلم می کنند برخورد می کنیم لذا مبارزه با عناصر اصلی هدف ما است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۱    
یک سناتور بلژیکی با بیان اینکه رئیس جمهور اوکراین، عروسک آمریکایی است، تأکید کرد که اتحادیه اروپا نباید از واشنگتن دنباله روی کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۱    
گزارش تصویری از برد تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل نیکاراگوئه را ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۰    
رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه براساس قانون با عوامل و مسببان اصلی آشوب های اخیر برخورد قاطع می شود، گفت: افرادی که این همه جنایت آفریدند و نیروهای فراجا شهید کردند مجازات سخت خواهند شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۵۵    
در ادامه رقابت های جهانی والیبال نشسته، تیم ملی بانوان کشورمان با برد مقابل تیم مجارستان، در رده نهم جدول قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۵۵    
رسانه های معاند و کاربران آن ها در فضای مجازی با انتشار دروغ های جدید سعی دارند تا آتش اغتشاشات را زنده نگهدارند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۵۴    
صنعتگران، کارآفرینان، شرکت های دانش بنیان خراسان جنوبی طی نشستی با رئیس قوه قضاییه به بیان مشکلات خود پرداخته و خواستار رفع آن ها شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۵    
رئیس مجلس ضمن تجلیل از سردار حاجی زاده و متخصصان نیروی هوافضای سپاه برای دستیابی به توان ساخت موشک هایپرسونیک تاکید کرد: ساخت این موشک، علامت روشنی است از ترکیب علم و ایمان در صنعت دفاعی کشور.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۲    
بازیکن شماره 10 نیکاراگوئه گفت: تیم ملی ایران یک تیم قدرتمند و دینامیک است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۱    
تیم ملی بوکس کشورمان با ترکیب 12 نماینده در مسابقات قهرمانی آسیا به روی رینگ رفت که تنها دو مدال برنز توسط موسوی و شریفی به دست آمد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۹    
رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ از گرفتاری هایی که در بحث تملک اراضی ملی و منابع طبیعی داریم تفسیر قانون باید به نفع مردم صورت گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۶    
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان پس از مصدومیت در دیدار مقابل نیکاراگوئه به بیمارستان منتقل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با انتقاد از سهم کم بودجه فرهنگی در استان، گفت: خواستاریم اعتبارات محرومیت زدایی فرهنگی در بودجه 1402 مورد توجه قرار گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۲    
وزیر ورزش و جوانان در جام جهانی به کشور قطر سفر می کند تا همراه تیم ملی در این رقابت ها حضور داشته باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۱    
فرماندار اصفهان گفت: تحول و استمرار در برنامه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بر این اساس باید سیاستگذاری کنیم که این مهم مستلزم ساختارهای لازم است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۹    
سرمربی پرتغالی سپاهان برد تیم ملی فوتبال در دیدار دوستانه مقابل نیکاراگوئه را تبریک گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۹    
استاندار خراسان جنوبی گفت: در چند هفته آینده شاهد حضور رئیس جمهور در استان خواهیم بود که طی این سفر طرح فولاد قاین افتتاح می شود و شاهد آغاز مجدد عملیات اجرایی راه آهن خواهیم بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۴    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان بهترین بازیکن و مهاجم ماه لیگ پرتغال معرفی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۲    
رئیس قوه قضائیه امشب با اقشار مختلف مردم استان خراسان جنوبی دیدار و در جمع آنان سخنرانی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۲    
مدیرکل حج و زیارت استان یزد از آغاز دور جدید سفر به عتبات عالیات خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده دوره جدید سفرها در استان از 18 آبان سال جاری آغاز شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۶    
سرمربی تیم نیکاراگوئه گفت: یک اشتباه داشتیم و ایران هم به گل رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۵    
نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری در مرکز مازندران با هدف حمایت از فعالان اقتصادی در ساری برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۲    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: درصدد هستیم در لایحه مجموع درآمد و اصلاحیه قانون مالیاتی مستقیم یک تغییر رویکردی در نظام مالیاتی انجام دهیم و از منبع محور به فرد محور تغییر دهیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۲    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج حامی و پشتیبانی کننده از همه بخش هایی است که برای سربلندی و قدرت ایران و کوتاه کردن دست متجاوزین چه به صورت نظامی، چه غیرنظامی طرح یا برنامه داشته باشند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۰    
دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: وقتی به وسط زمین آمدیم آنها را نگاه کردیم فکر کردم چهار یا پنج گل به آنها میزنیم، اما آنها واقعا سورپرایزمان کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۸    
رئیس قوه قضائیه در جمع مردم بیرجند گفت: اگر روزها و هفته های اول شروع اغتشاشات محاکمه افراد را شروع می کردیم برخی می گفتند جمهوری اسلامی تاب و شنیدن اعتراض ندارد، مردم ابهام داشتند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۵    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: هرچند این روزها جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و روزها شاهد هوایی گرم و ملایم در استان هستیم ولی شب ها سرد و پاییزی است به طوری که در ارتفاعات هوا ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۳    
معاون سیاسی، امنیتی استاندار یزد با بیان این که دستگاه های متولی باید هر چه سریعتر نسبت به ساماندهی کودکان در استان اقدام کنند، گفت: عمده جمعیت کودکار در استان یزد اتباع خارجی هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی خوبی مقابل نیکاراگوئه داشتیم و پیروزی همیشه خوب است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۹    
سرمربی تیم نیکاراگوئه گفت: یک اشتباه داشتیم و ایران هم به گل رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۷    
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم مصدومیت امید ابراهیمی جدی نباشد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۶    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هنر فاخر تئاتر یکی از ابزارها و تکنولوژی های موجود برای انتقال محتوا و فرهنگ است که برخی ویژگی های آن ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۶    
کنفرانس خبری گروه های مخالف حکومت آل خلیفه بحرین با عنوان لن نشارک در واکنش به انتخابات نمایشی این رژیم، عصر امروز در مرکز فرهنگی مرفا الکلمه قم برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۴    
قضات و کارکنان دادگستری خراسان جنوبی با رئیس قوه قضائیه دیدار کردند. در سفر یکروزه رییس قوه قضاییه، 19 نفر از مسئولان شورای عالی قوه قضاییه به تعدادی از شهرستان های استان خراسان جنوبی سفر کردند تا ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۲    
وزیر ورزش و جوانان گفت: این دوره از جام جهانی شرایط خاصی دارد و تقریبا همه تیم ها شرایط شان خاص است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۴    
تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل نیکاراگوئه با یک گل به پیروزی رسید تا با برد راهی جام جهانی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۴۳    
نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: پیشنهاد می شود بخشی از بودجه استان را به درآمد مالیاتی گره بزنید یعنی اگر درآمد مالیاتی استانی زیاد شد بودجه آن افرایش یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۷    
ارتش رژیم موقت صهیونیستی خبر داد که هفته جاری فرمانده ستاد کل نیروی هوایی این رژیم به بحرین سفر کرده بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۷    
بوستان ایرانی اسلامی تحت عنوان نخستین استارتاپ ایرانی با طراحی نمادهای اسلامی در کرج احداث خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۰    
رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: دشمن در اغتشاشات به دنبال هویت سوزی و هویت سازی بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۰    
تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقه تدارکاتی قبل از جام جهانی مقابل نیکاراگوئه به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۴    
کارشناس مذهبی گفت: تفرقه افکنی یکی از اهداف دشمن است که در فتنه اخیر می خواستند کشور را تجزیه کنند و در همین راستا آشوب و تفرقه ایجاد کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۱    
هافیک تیم فوتبال کشورمان در نیمه دوم بازی با نیکاراگوئه دچار مصدومیت نگران کننده ای شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۷    
بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور در دانشگاه فردوسی مشهد در جمع دانشجویان این دانشگاه سخنرانی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۴    
یاغی مشهور شیرآباد که این روزها شبکه های معاند تلاش دارند او را مظلوم جلوه داده و خوی یاغی گری او را تلطیف کنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۱    
مدیر خانه خلاق و نوآوری ستاپ با بیان اینکه هدف رویداد ستاپ این است که با راه های نوآورانه و فناورانه حل مسأله کند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۱    
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای طرح نذر آب 5 تا پایان آبانماه سال جاری گفت: تاکنون ارزش ریالی خدمات ارائه شده در قالب طرح ملی نذر آب 5 در کشور بیش از 170 میلیارد ریال بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۶    
شاگردان حسین عبدی اردوهای خود را برای حضور در مرحله نهایی جام ملت های زیر 17سال آسیا از فردا شروع می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۳    
وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: باید به سمت نظام مبتنی بر اطلاعات شفاف و مستندات مالیاتی حرکت کنیم و اخذ مالیاتی هوشمند را بدون درگیر کردن تولیدکنندگان ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۰    
امام جمعه دهدشت گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران دست برتر قدرت نظامی دنیاست و عملیات روانی دشمن موفقیت آمیز نخواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۹    
کاخ سفید اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا برای اولین بار پس از رسیدن به این مقام با همتای چینی خود دیدار می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۷    
اولین رویداد جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج در دهدشت برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۴    
رئیس جمهور با 2 جانباز مدافع امنیت پاکدشتی اغتشاشات اخیر به صورت تلفنی گفت وگو کرد و در جریان وضعیت سلامتی آن ها قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۳    
اشتباه بازیکن تیم ملی واکنش جالبی را از سوی کارلوس کی روش به همراه داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۷    
شهردار صدرا گفت: تا پایان سال جاری،16دستگاه اتوبوس به ظرفیت ناوگان حمل و نقل شهر جدید صدرا اضافه خواهد شد .
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۷    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه افرادی که این همه جنایت آفریدند و بسیاری از نیروهای فراجا را شهید کردند مجازات سخت خواهند شد، گفت: با عوامل و مسببین اصلی آشوب های اخیر برخورد قاطع خواهیم داشت.