پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۲۰:۰۲Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 28 فروردین 1403 - felezatkhavarmianeh.ir

می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 اسفند 1402 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 2 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 3 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 4 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 5 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 6 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 7 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 8 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 9 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 10 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 11 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 12 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 13 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 14 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 15 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 16 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 17 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 18 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 19 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 20 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 21 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 22 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 23 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 24 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 25 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 26 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 27 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 28 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 30 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 31 فروردین 1403 
می متالز - در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همکاران پرتلاش ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم، در روز 27 فروردین موفق به ثبت رکورد تولید روزانه 29 هزار و 168 تن تختال با 162 ذوب شدند.
می متالز - سازمان فرابورس ایران نحوه واگذاری دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس را اعلام کرد.
می متالز - رئیس هیات مدیره صرافی ملی ایران گفت: نرخ ارز ارائه شده به تجار و بازرگانان به 41 هزار و 55 تومان رسید و عرضه ارز نیمایی به تجار همچنان ادامه دارد.
می متالز - کارشناس مسایل اقتصادی و امور مالیاتی، تهیه اظهارنامه پیش فرض را گامی مهم در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی دانست.
می متالز - مدیرعامل توانیر از افزایش 4 برابری سهم معاملات برق در بورس انرژی خبر داد و گفت: افزایش معاملات خارج از بازار از 15 درصد به 60 درصد خواهد رسید که از اهداف سال پایانی تکالیف برنامه هفتم ...
می متالز - مدیرعامل شرکت توانیر با صدور حکمی، مهدی مقیم زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب کرد.
می متالز - رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه گفت: بعد از ارائه نسخه اولیه نقشه راهبردی صنعتی و ارتقای تولید در آخرین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با نظر رئیس ...
می متالز - سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس، تقویت نهاد نظارت و حسابرسی شرکت های تجاری برای حفظ منافع سهامداران و طلب کاران، اصلاح مقررات تجاری متناسب با نیاز روز، تسهیل فضای کسب وکار ...
می متالز - این تصور که افزایش نرخ رسمی ارز مانع از افزایش نرخ غیررسمی آن می شود و تعادل خود به خود برقرار خواهد شد، نادرست است.
می متالز - مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: نوسازی بیش از 260 هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و 82 هزار واحد به بهره برداری رسیده است.
می متالز - رئیس اتاق بازرگانی ایران از پیشنهادی برای رفع تعهد های ارزی تا سقف یک میلیون دلار و برای واحد های کوچک و صادرکنندگانی که در سطح رقم های پایین تری صادرات دارند خبر داد.
می متالز - مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: در حال حاضر 31 میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد و هیچ گونه مشکلی در تولید کارت سوخت وجود ندارد.
می متالز - عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.
می متالز - رئیس مرکز بین الملل و هماهنگی دیپلماسی وزارت نیرو از افتتاح پروژه چندمنظوره اومااویا با حضور مقامات ارشد دو کشور ایران و سریلانکا خبر داد و گفت ...
می متالز - قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار آسیا تحت تاثیر رشد اقتصادی سریع تر از حد انتظار چین، افزایش یافت.
می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از پیش بینی اعتبار 53 هزار میلیارد تومانی از محل حقوق دولتی معادن در بودجه 1403 خبر داد.
می متالز - متخصصان یک شرکت دانش بنیان که در زمینه تولید انواع تجهیزات مصرف آب و گاز فعالیت می کنند، موفق شده اند کیت های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب را در داخل کشور بومی سازی کنند.
می متالز - ترکیه در سه ماهه اول سال میلادی 2024، کسری بودجه 16.6 میلیارد دلاری ثبت کرد.
می متالز - نرخ ارز امروز در بازار غیررسمی با روند کاهشی نسبت به روز قبل آغاز شد و با یک کانال عقب نشینی با مبلغ 65 هزار تومان معامله شد.
می متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه برگزاری همایش سالانه مدیران ارشد بانک صادرات ایران گفت ...
می متالز - شرکت مجتمع فولاد خراسان در مقایسه با ماه گذشته با رشد 47 درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش 290 درصدی همراه شد.
می متالز - بر اساس تصمیم سازمان بورس و اوراق بهادار، محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام برای یک روز دیگر تمدید شد.
می متالز - وزیر صمت امروز در جلسه ای با اعضای شورای رقابت چالش های پیش روی صنعت خودرو و بازار رو مورد بررسی قرار داد.
می متالز - از ابتدای سال 1403 تا پایان روز دوشنبه 27 فروردین ماه 1403 بیش از 2 میلیارد و 268 میلیون دلار ارز برای واردات کالا های اساسی، دارو، کالا های تجاری و بازرگانی ...
می متالز - مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری از عبور یک میلیون تن کالا از پایانه مرزی آستار خبر داد و گفت: آستارا مهم ترین مرز ایران با کشور جمهوری آذربایجان است.
می متالز - نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان با راهبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو و سرمایه گذاری شرکت توسعه معادن و فلزات به زودی افتتاح می شود.
می متالز - مدیر اداره تأمین مالی زنجیره تولید بانک مرکزی گفت: در سال جاری 350 هزار میلیارد تومان برای تأمین مالی از طریق ابزار های تأمین مالی زنجیره تامین تعهدی پیش بینی شده است.
می متالز - اتاق بازرگانی تهران در بیانیه ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است.
می متالز - وزیر صمت گفت: تاکنون 133هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد 50هزار خودرو در گمرکات کشور است، همچنین 8000 خودروی وارداتی به مردم تحویل داده شده است.
می متالز - سرپرست معاونت مهندسی وتعمیرات ایران ایر گفت: ایران ایر در حال آماده سازی ناوگان پروازی برای انجام عملیات حج تمتع 1403 است.
می متالز - بازار سرمایه در این روز ها متاثر از اخباری که در خصوص التهابات منطقه منتشر می شود، رفتار هیجانی دارد.
می متالز - 50 درصد مودیان مالیاتی اظهارنامه های پیش فرض زمستان 1402 را تکمیل کرده اند.
می متالز - مدیرعامل توانیر از ابلاغ مصوبه نرخ خرید برق از مولد های تولید پراکنده در سال 1403 خبر داد و گفت: براساس این ابلاغیه ...
می متالز - اداره اطلاعات انرژی آمریکا از افزایش 630هزاربشکه ای تولید روزانه نفت ایران طی یک سال گذشته و تولید 3میلیون و 250هزار بشکه نفت در سومین ماه 2024 خبر داد.
می متالز - سومین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در سال جدید از ساعت 12 امروز سه شنبه 28 فروردین 1403، برگزار می شود.
می متالز - سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی یکصد مودی فاقد پرونده مالیاتی در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت ...
می متالز - مدیر امور بین الملل وزارت نیرو از هدف گذاری ارزآوری 5 میلیارد دلاری سالانه از صادرات خدمات مهندسی آب و برق در 4 یا 5 سال آینده خبر داد.
می متالز - در شرایطی عملکرد سیاست گذار پولی در کاهش نرخ رشد نقدینگی به کمتر از 25 درصد موفق بوده و منجر به کاهش تورم نقطه ای سال 1402 به 26 ...
می متالز - در سال گذشته مجموعا 30 هزار میلیارد تومان مالیات مرتبط با خودرو از محل نقل و انتقال، شماره گذاری خودرو و خودرو های لوکس وصول گردیده است.
می متالز - درحالی که در سال 1402 حدود 49 هزار میلیارد تومان از حقوق بگیران بخش خصوصی مالیات وصول شده کل در امد وصولی از عمکلرد و عوارض خام فروشان حدود 20 همت بود.
می متالز - معاون اشتغال وزارت کار گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون حدود 160 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است ...
می متالز - قیمت هر اونس طلا امروز با 0.13 درصد افزایش به 2386 دلار و 32 سنت رسید.
می متالز - قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 62 سنت معادل 0.69 افزایش به 90 دلار و 72 سنت رسید.
می متالز - استفاده از فناوری های نو در معادن روند روبه رشدی در دنیا دارد. در بسیاری از کشور های معدن خیز دنیا فناوری ها دیجیتال و نو و استفاده از هوش مصنوعی، جایگزین شیوه های سنتی شده است ...
می متالز - هزینه تبدیل هر تن کنسانتره روی به فلز تصفیه شده با کاهش حدود 40 درصدی به 165 دلار به ازای هر تن رسید ...
می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی فولادسازی و ریخته گری در زمستان سال آینده در بندرعباس خبر داد.
می متالز - با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت فولاد هرمزگان، جلسه مدیریت بحران شرکت به منظور بررسی و کاهش اثرات و خسارت های احتمالی بارندگی شدید استان هرمزگان برگزار شد.
می متالز - مدیر کارخانه تولید کنسانتره در اسدآباد اعلام کرد: در حال حاضر این کارخانه از آب های زیرزمینی استفاده دارد ...
می متالز - با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت یک تن شیشه از بار 20 تنی سنگ معدن یک دستگاه تریلی کشف و ضبط شد.
می متالز - شرکت خودروسازی تسلا بیش از 10 درصد از کارکنان خود را در سراسر جهان با کاهش فروش اخراج می کند.
می متالز - واردات سنگ آهن چین در ماه مارس افزایش یافته و صادرات فولاد نزدیک به بالاترین سطح 8 ساله رسیده است.
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: اقدامات شایسته این سازمان در حوزه شناسایی و فعال سازی معادن منجر به کسب رتبه نخست صدور گواهی کشف مواد معدنی طی سال گذشته با صدور 46 فقره گواهی ...
می متالز - در این دیدار دکتر شه بخش ضمن عرض تبریک اعیاد نوروز و عید سعید فطر، از حماسه بزرگ و غرورآفرین نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرده و این حرکت غیورمردانه را به ملت بزرگ ایران تبریک ...
می متالز - روزنامه بانک دولتی ویتنام گزارش داد که این بانک حراج شمش طلا را پس از 11 سال تعلیق، در بحبوحه تلاش برای افزایش عرضه این فلز گرانبها به بازار، از سر خواهد گرفت.
می متالز - سخنگوی اقتصادی دولت ضمن اعلام اینکه ضمانت بانکی جایگزین دریافت نقدی مالیات و عوارض تولیدکنندگان شده است ...
می متالز - اقتصاد چین در سه ماه اول سال 2024 سریع تر از حد انتظار رشد کرد و این رشد باعث ارتقای سیاست گذارانی شد که با بحران بخش املاک ...
می متالز - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی هفته آینده جلسه ای درباره وضعیت بازار ارز خواهد داشت.
می متالز - سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: با شناسایی 100 مودی فاقد پرونده مالیاتی در استان خراسان رضوی در مجموع بالغ بر 3000 میلیارد تومان فرار مالیاتی ...
می متالز - انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار تولید فولاد کشور در سال 1402 را منتشر کرد.
می متالز - طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هجدهمین حراج حضوری شمش طلای استاندارد امروز (28 فروردین) برگزار می شود.
می متالز - قیمت طلا امروز سه شنبه (16 آوریل) افزایش یافت و در نزدیکی سطوح بی سابقه بود، زیرا ترس از تشدید تنش ها در خاورمیانه سرمایه گذاران را به سمت این فلز امن سوق داد.
می متالز - تحلیلگران با نزدیک شدن به هاوینگ، الگویی را مشاهده کردند؛ آنان دریافتند که فقط در روز گذشته، نوسانات بازار منجر به نقدینگی بیش از 96 هزار معامله گر شده است که در مجموع به 276 ...