پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۵۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر مالی 30 آذر 1394 - financialtimes.ir

عصر مالی 29 مهر 1394 عصر مالی 30 آبان 1394 عصر مالی 30 دی 1394 عصر مالی 28 بهمن 1394 عصر مالی 26 اسفند 1394 عصر مالی 1 آذر 1394 عصر مالی 2 آذر 1394 عصر مالی 3 آذر 1394 عصر مالی 4 آذر 1394 عصر مالی 6 آذر 1394 عصر مالی 7 آذر 1394 عصر مالی 8 آذر 1394 عصر مالی 9 آذر 1394 عصر مالی 10 آذر 1394 عصر مالی 13 آذر 1394 عصر مالی 14 آذر 1394 عصر مالی 15 آذر 1394 عصر مالی 16 آذر 1394 عصر مالی 17 آذر 1394 عصر مالی 18 آذر 1394 عصر مالی 21 آذر 1394 عصر مالی 22 آذر 1394 عصر مالی 23 آذر 1394 عصر مالی 24 آذر 1394 عصر مالی 25 آذر 1394 عصر مالی 27 آذر 1394 عصر مالی 28 آذر 1394 عصر مالی 29 آذر 1394 عصر مالی 30 آذر 1394 
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۱    
شاخص کل امروز 16 واحد رشد کرد و به عدد 61هزار و 518 واحد رسید و شاخص بازار اول هم در حالی 25 واحد بالا رفت که بازار دوم 38 واحد افت کرد ...
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۶    
طلا در بازار جهانی بدنبال ضعف دلار و بازارهای سهام که به تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز زرد کمک کرد، روند صعودی روز جمعه را دنبال کرد.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۱    
شاید بسیاری تصور می کردند بعد از توافق هسته ای و آثار مثبتی که از نتایج مذاکرات ایجاد می شود، بازار ارز در جهت کاهش نرخ ارز تحت تأثیر قرار می گیرد که البته این اتفاق نیفتاد.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۱    
مدیرعامل بورس کالا از آغاز تهیه دستورالعمل معاملات ترکیبی خرید خودرو در سازمان بورس خبر داد.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۶    
در حالیکه از صبح امروز ارقام گوناگونی درباره قیمت نفت در لایحه بودجه 95 منتشر شده است، یک منبع موثق گفت که قیمت نفت در بودجه سال آینده زیر 50 دلار در نظر گرفته شده و رقم 35 دلاری که برخی رسانه ها ...
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۱    
روز دوشنبه 30 دی ماه، کارگاه آموزشی آشنایی با بازار مشتقه ارزی در بورس کالای ایران با حضور جمعی از خبرنگاران حوزه سرمایه و بانک برگزار شد . ...
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۱    
خودرو ساز می تواند با شکل گیری بازار اوراق سلف خودرو و بازار ثانویه این اوراق ضمن افزایش عرضه محصول در بازار سایر نهادهای سیاست گذار از جمله شورای رقابت نیز می تواند از طریق بازار ثانویه این اوراق در ...
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی آخرین وضعیت پرداخت وام ازدواج را تشریح کرد و گفت: اعطای تسهیلات ازدواج از محل منابع سپرده های قرض الحسنه بانک ها انجام می شود.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه شفافیت اقتصادی اولین گام رضایتمندی مشتری است، گفت: شفافیت زمانی ایجاد می شود که نهادهای مالی غیر مجاز به مرور حذف شوند.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۷    
وزیر کار از توزیع کارت اعتباری خرید کالای ایرانی میان 2 میلیون و 700 هزار بازنشسته تامین اجتماعی در فاز نخست خبر داد و گفت: رئیس جمهور دستور داده عقب ماندگی دستمزد در طول برنامه ششم جبران شود.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
یک منبع آگاه گفت: هیات دولت در جلسه یکشنبه نرخ دلار برای بودجه سال آینده را 2997 تومان در نظر گرفت.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه کارت خرید برای زوج های جوان از طریق بانک مرکزی خبر داد و گفت: در این زمینه فراخوان برای ثبت نام داده می شود ...
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
نظام بانکی کشور بتازگی با آماده باش بانک مرکزی برای تعیین تکلیف حساب های راکد و بی نام و نشان، برنامه یکی شدن حساب های بانکی را دنبال می کند؛ بنابراین این حساب ها تا زمان تعیین تکلیف مسدود شده اند.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز (دوشنبه) اعلام کرد که براین اساس نرخ 15 ارز نسبت به دیروز کاهش و قیمت 18 واحد پولی افزایش یافته است ...
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
صرافان بازار ارز و سکه نرخ هر دلار آمریکا را امروز(دوشنبه) با 10 تومان افزایش نسبت به دیروز، سه هزار و 645 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید رابا سه هزار و 500 تومان افزایش ...
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
با ابلاغ دستورالعمل دریافت کارمزد از تراکنش های خرید به بانک ها، از اول دیماه امسال بانک های پذیرنده باید بین 500 تا 2500 ریال کارمزد پرداخت کنند.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۷    
مدیرعامل فرابورس ایران با اشاره به روش های مختلف ارزش گذاری شرکت ها در بازار اظهار داشت: معمولاً در حوزه سیاست گذاری و قانون نویسی ...
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۷    
پارسان اعلام کرده مبلغ 716 ریال سود برای هر سهم سال مالی 94 پیش بینی کرده و طی 6 ماه مبلغ 499 ریال شناسایی و 70 درصد بودجه را پوشش داده است.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۲    
سرمایه گذاری یک هزار و 300 میلیارد تومانی غدیر در پیشگیر ی از رشد سرطان کلید خورد
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۲    
بازارهای آسیایی در پی افزایش ارزش ین ژاپن با کاهش رو به رو شد در حالی که صادرات ژاپن تحت تأثیر قرار گرفت و قیمت سهام شرکت توشیبا نیز در این میان با سقوط شدیدی همراه شد.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۲    
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران ادامه داد: هر شرکت کارگزاری به همراه تمامی شعب خود می تواند حداکثر 65 هزار و 900 سهم این شرکت را خریداری کند.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۲    
بلوک 7.9 درصدی بیمه آرمان، 13 دی ماه در بازار فرابورس ایران عرضه می شود.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۷    
مدیر معاملات کارگزاری بانک مسکن گفت: بورس حساسیت خود را نسبت به اخبار مثبت سیاسی از دست داده است.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۷    
رییس انجمن مالی اسلامی با ابراز امیدواری از امکان عضو شدن کشور ایران در حوزه مالی – اسلامی، از برگزاری اولین همایش مالی و اسلامی خبر داد.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۷    
در جریان معاملات روز یکشنبه 29 آذر 94، در تابلوی سلف موازی استاندارد برق بازار مشتقه 9 هزار و 720 قرارداد در قالب 133 معامله و معادل با 22 هزار و 536 مگاوات ساعت به ارزش 82 میلیارد و 222 میلیون ریال ...
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۷    
سمینار تخصصی "صکوک استصناع، ساختار اجرایی و شرایط انتشار" با حضور فعالان حوزه بورس در هتل استقلال تهران برگزار شد.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۷    
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز 30 آذرماه، شاهد عرضه 30 هزار تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان، با قیمت پایه 11 هزار و 500 ریال است.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۷    
دعوت به سرمایه گذاری در بازار سرمایه این معنی را می دهد که رئیس جمهوری، مردم کشورش را برای سرمایه گذاری در بخش تولید و صنعت کشور تشویق کرده است. نباید از این گونه دعوت ها ترس و واهمه داشت ...
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۳    
به گفته فاطمی برنامه ششم توسعه باید به سمتی حرکت کند که مهمترین بحث یا موضوع یعنی اقتصاد مقاومتی در همه امور اجرایی شود.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۳    
با توجه به پیشنهاد سازمان مدیریت در پیش نویس لایحه برنامه ششم توسعه به دولت قرار است وظایف مرتبط با بخش انرژی از وزارت نیرو جدا و پس از ادغام با وزارت نفت، وزارت جدیدی به نام انرژی تشکیل شود ...
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۸    
بانک صادرات ایران در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان نسبت به ارتقاء خدمات قابل ارایه از طریق اینترنت اقدام و در این راستا خدمت خرید شارژ مستقیم تلفن همراه را برای مشتریان عملیاتی کرد.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۸    
تمامی شعب بانک گردشگری در کشور روز 30 آذر ماه تنها تا ساعت 13 فعالیت خواهند کرد
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۸    
بانک خاورمیانه که اواخر سال 93 از فرابورس به بورس منتقل شده، اولین" آنالیست دی" بانک های بورسی را با همکاری کانون کارگزاران و شرکت بورس برگزار کرد.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۸    
مقدم مدیرعامل بانک تجارت در پیامی به مناسبت سی و ششمین سالگرد تاسیس این بانک، بر ادامه تلاش بی وقفه کارکنان بانک تجارت برای جلب رضایت بیش از پیش ذینفعان این بانک تاکید کرد.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۸    
بانک صادرات در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و انجام رسالت های اجتماعی از ابتدای سال تا پایان آبان ماه 3 هزار و 626 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۸    
در پنجمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری، پژوهشکده پولی و بانکی از پژوهشگر برتر بانک اقتصادنوین تقدیر کرد.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۸    
در هشتمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر، هفتمین شعبه شهرستان اراک با حضور مصطفی پرتو افکنان عضو هیات مدیره، توکلی مدیر امور شعب استان های بانک افتتاح شد.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۸    
طی سال های اخیر سودآوری صنایع بانکداری و حمل ونقل به دلیل تحریم های بین المللی تحت تاثیر قرار گرفت و رفع تحریم ها می تواند در نخستین گام، موجب تحرک این گروه ها در بازار سرمایه شود.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۳    
با حکم وزیر امور اقتصاد و دارایی محمد کاظم چقازردی مدیر عامل بانک سپه شد.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۳    
مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد: مدیریت بودجه بر مبنای عملکرد و داشتن اختیار کافی مدیران دو شرط لازم برای کارآمدی و کارآیی سیستم ها در کشور است.
عصر مالی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۳    
معاون بازرگانی شرکت آهن و فولاد ارفع از برنامه ریزی این شرکت برای تولید و صادرات فولادهای کیفی خبر داد و گفت ...