سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۳May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای قلم نیوز 6 بهمن 1399 - ghalamnews.ir

قلم نیوز 21 فروردین 1397 قلم نیوز 25 اسفند 1398 قلم نیوز 3 فروردین 1399 قلم نیوز 21 اردیبهشت 1399 قلم نیوز 14 خرداد 1399 قلم نیوز 25 تیر 1399 قلم نیوز 2 مرداد 1399 قلم نیوز 2 شهریور 1399 قلم نیوز 1 مهر 1399 قلم نیوز 1 آبان 1399 قلم نیوز 1 آذر 1399 قلم نیوز 1 دی 1399 قلم نیوز 30 اسفند 1399 قلم نیوز 1 بهمن 1399 قلم نیوز 2 بهمن 1399 قلم نیوز 3 بهمن 1399 قلم نیوز 4 بهمن 1399 قلم نیوز 5 بهمن 1399 قلم نیوز 6 بهمن 1399 قلم نیوز 7 بهمن 1399 قلم نیوز 8 بهمن 1399 قلم نیوز 9 بهمن 1399 قلم نیوز 10 بهمن 1399 قلم نیوز 11 بهمن 1399 قلم نیوز 12 بهمن 1399 قلم نیوز 13 بهمن 1399 قلم نیوز 14 بهمن 1399 قلم نیوز 15 بهمن 1399 قلم نیوز 16 بهمن 1399 قلم نیوز 17 بهمن 1399 قلم نیوز 18 بهمن 1399 قلم نیوز 19 بهمن 1399 قلم نیوز 20 بهمن 1399 قلم نیوز 21 بهمن 1399 قلم نیوز 22 بهمن 1399 قلم نیوز 23 بهمن 1399 قلم نیوز 24 بهمن 1399 قلم نیوز 25 بهمن 1399 قلم نیوز 26 بهمن 1399 قلم نیوز 27 بهمن 1399 قلم نیوز 28 بهمن 1399 قلم نیوز 29 بهمن 1399 قلم نیوز 30 بهمن 1399 
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۴۰    
مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس، در واکنش به سخنان سخنگوی دولت در مورد عدم فیلتر اینستاگرام، در حساب توییتری خود نوشت ...
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۵    
شبکه خبری اسکای نیوز عربی امروز(دوشنبه) مدعی شد که دولت بایدن در نظر دارد به زودی طرحی را برای آغاز گفتگوی مستقیم با تهران از سر بگیرد.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۵    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: طرح جدیدی که از سوی مدیرعامل بورس اوراق بهادار رونمایی شده است می تواند بسیاری از مشکلات زیرساختی بازار سرمایه ایران را حل کند.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۰    
وزارت خزانه داری آمریکا شامگاه دوشنبه معافیت موقت تحریمی برای جنبش انصارالله یمن صادر کرد.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۰    
کیهان نوشت:یکی از نقاط ضعف جدی ظریف در قریب به 8 سال اخیر این بود که وزارت امور خارجه را به وزارت امور برجام تقلیل داد. اقدامی که خسارت های فراوانی در پی داشت.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۵    
محمداسماعیل اکبری مشاور وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر رشد جمعیت ما 1.24 است. سه گروه جمعیتی داریم؛ گروه اول گروه پایه که جمعیت زیر 15 سال را شامل می شود ...
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۰    
عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست با اشاره به وضعیت شکار حیوانات در ایران گفت: در شرایط اقتصادی کنونی به خصوص در مناطق دورافتاده روستایی، افراد برای تامین گوشت به سوی حیوانات بی زبان هجوم می آورند!
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۵    
نشریه "اسکرین" فیلم فنلاندی به زودی با بازی شهاب حسینی را در فهرست مهم ترین آثار اروپایی، مورد توجه جشنواره های سینمایی در سال 2021 قرار داد.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۵    
مسئول ارزیابی واکسن کرونای ایرانی گفت: واکسن سوئدی وارداتی با تکنولوژی Recombinant ساخته شده و مورد تایید است.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۵    
با مبلغی بین 250 تا 270 میلیون تومان می توان در شهرهای مختلف نسبت به خرید خودروی دنا معمولی اقدام کرد.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۰    
بازار مسکن حالا در فاز جدیدی قرار گرفته است. در حالی که شمارش معکوس برای کاهش قیمت مسکن مخصوصاً در مناطق گران قیمت تهران یعنی مناطق یک دو و سه آغاز شده است اما برخی دلالان تدابیری را برای پیشگیری از ...
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۵    
یک کارشناس اقتصادی گفت: تا پایان امسال سرمایه در همین وضعیت فعلی باقی می ماند.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۵    
علی صحرایی، مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران در توئیتی از طرح جداسازی بازار های معاملاتی برای جلوگیری از تأثیر رفتار معاملاتی سهامدارات بزرگ بر سهامداران خرد بازار سرمایه خبر داد.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۰    
دبیر شورای سلامت کیش از انعطاف برنامه های گردشگری این منطقه برای انطباق با شرایط ملی ناشی از شیوع کرونا و اهتمام جدی در رعایت ضوابط بهداشتی خبر داد.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 6هزار و 309 بیمار جدید کووید-19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۰    
یک کارشناس مسایل بین الملل گفت: جو بایدن و دولتش اگر به چندجانبه گرایی و نهادهای بین المللی اهمیت می دهند و حضور در آنها را ضروری می دانند باید بازگشت به قطعنامه 2231 و برجام را در ردیف بازگشت به ...
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۵    
اخیرا کلیپی از فروریزش اسکلت یک سازه نیمه کاره در فضای مجازی دست به دست می شود که به اعتقاد محققان این حوزه ...
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۰    
معاون اول رئیس جمهوری، دستور بازنگری و اصلاح شیوه نامه تنظیم بازار فولاد، را صادر کرد وی در نامه نوشته است هیچ علامت منفی به بورس داده نشود .
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۵    
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه به سخنان وزیر خارجه عربستان درباره اینکه دست دوستی به سمت ایران دراز می کند واکنش نشان داد.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از محمد جواد ظریف وزیر خارجه، عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست و عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی به قوه قضائیه شکایت کرده اند.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۰    
دو هفته پیش که کارگروه مزد شورای عالی کار کارش را برای افزایش دستمزد های سال بعد آغاز کرد، خبری آمدی مبنی براینکه دیوان عدالت اداری در پرونده شکایت از مزد امسال نظری نزدیک به نظر شاکیان دارد.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۲۵    
شاخص کل بورس تهران بعد از افت و خیز قابل توجه، در پایان معاملات امروز دوشنبه ششم بهمن ماه با رشد هزار و 343 واحدی به کار خود پایان داد و به رقم یک میلیون و 235 هزار و 901 واحد رسید ...
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۵    
4 بازیکن یک باشگاه برزیلی به همراه رئیس این باشگاه در حادثه سقوط هواپیما جان باختند.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۵    
منصور پوریان گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بازار گوشت در ماه های آتی هم نوسانی نخواهد داشت.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۵    
دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: سهمیه ایران در کواکس اولین محموله وارداتی واکسن کرونا است که در هفته های آینده وارد کشور خواهد شد.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۰    
تعداد مخالفان FATE در حقیقت به میزان اصولگرایان حاضر در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصور می شود که اگر بنا به تغییر موضع افرادی که دل در گرو اهداف حزبی ندارند و منافع ملی و معیشت مردم مهم است، باشد ...
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: منتظر دریافت اطلاعات بیشتری از سوی دولت اندونزی درباره توقیف نفتکش ایرانی هستیم.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۵    
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به افزایش آمار بستری های کووید-19 در چند روز اخیر، درباره بروز پیک چهارم در صورت رعایت نکردن شیوه نامه ها و بازگشایی های شتابزده هشدار داد.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۰    
طبق گفته پزشکان 48 ساعت سرنوشت ساز در پیش خواهد بود تا مهرداد بتواند تا حدودی از این وضعیت بیرون بیاید.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۰    
مصطفی فقیهی، روزنامه نگار و فعال رسانه ای از تماس تلفنی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با عفت مرعشی (همسر هاشمی رفسنجانی) خبر داد.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۵    
روزنامه جمهوری اسلامی در خبر ویژه خود به یکی از ادعا های محمدباقر قالیباف پاسخ داد.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۰    
طی ماه های اخیر تورم پلکانی و قیمت های هیجانی و مختلف دلار موجود در جامعه، موجب به وجود آمدن نظرات مختلفی از جمله استقلال بانک مرکزی برای نجات کشور از مسائل ذکر شده بود.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۵    
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: فاز اول مطالعه انسانی واکسن ایرانی کرونا در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) احتمالا تا اواخر بهمن به پایان می رسد و فاز دوم مطالعه انسانی با 300 داوطلب آغاز می ...
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۵    
علی رضا پورحسنی، عضو اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو در این خصوص گفت: در حال حاضر خرید و فروش خودرو محدود شده است و مردم چندان رغبتی برای خرید ندارند زیرا همه امیدوارند تا گشایش هایی به لحاظ ...
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۵    
ماجرای افزایش 2برابری یارانه نقدی با تصمیم کمیسیون تلفیق بودجه مجلس آیا نشانه ای از بازگشت مجلس به عصر احمدی نژاد نیست؟ منابع پیش بینی شده برای پرداخت 147 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی از کجا می ...
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۰    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره وام ازدواج 100 میلیونی و شرایط خاص دریافت آن گفت ...
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۵    
نماینده سبزوار در توییتی به ماجرای سیلی زدنش به مأمور راهور پلیس واکنش نشان داد.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۰    
قیمت خودرو های ایران خودرو امروز دوشنبه 6 بهمن بهمن 99 را در جدول زیر مشاهده کنید.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۵    
سه نقطه در بازار سکه اهمیت زیادی دارند؛ نقاطی که عبور از آن ها می تواند به بازار، سیگنال افزایشی یا کاهشی قوی ارسال کند این در حالیست که روز گذشته سکه از یکی از این نقاط عبور کرد و پس از آن با سرعت ...
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۰    
در روزی که شاخص کل بورس تهران با اهرم سهام بزرگ توانست رشدی یک درصدی را ثبت کند، شاهد تقویت خرید حقوقی ها بود ...
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۰    
تعیین نرخ ارز در اقتصاد کشورها نقش بسیار مهمی در حفظ ثبات، پویایی، رشد و توسعه اقتصادی آن کشور ایفا می کند ...
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۰    
به احتمال زیاد شما هم ویدئوی جنجالی را که در آن یک پلیس راهور در خط ویژه اتوبوس مدعی است بعد از ممانعت خودروی شیشه دودی نماینده مجلس به خط ویژه از این نماینده سیلی خورده است، دیده اید.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۵    
نماینده های مجلس از شفاف سازی و برخورد با متخلفان در بورس سخن می گویند اما در تضادی آشکار درباره اینکه متخلفان چه کسانی هستند و تخلفات انجام شده چیست، شفاف سازی نمی کنند.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۵    
سه نقطه در بازار سکه اهمیت زیادی دارند؛ نقاطی که عبور از آنها می تواند به بازار، سیگنال افزایشی یا کاهشی قوی ارسال کند.
قلم نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۵    
عباس عبدی نوشت: بایدن و رویکرد او به برجام یک فرصت است و نه بیشتر. از سوی دیگر از زمان روی کار آمدن ترامپ بارها و به طور مکرر می گفتم و می نوشتم که گفت وگو درباره برجام با ترامپ بی معنی است.