چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۲:۰۳May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای قلم نیوز 6 مرداد 1400 - ghalamnews.ir

قلم نیوز 21 فروردین 1397 قلم نیوز 25 اسفند 1398 قلم نیوز 1 فروردین 1399 قلم نیوز 31 فروردین 1400 قلم نیوز 1 اردیبهشت 1400 قلم نیوز 31 خرداد 1400 قلم نیوز 31 تیر 1400 قلم نیوز 14 شهریور 1400 قلم نیوز 24 آبان 1400 قلم نیوز 7 دی 1400 قلم نیوز 28 بهمن 1400 قلم نیوز 23 اسفند 1400 قلم نیوز 1 مرداد 1400 قلم نیوز 2 مرداد 1400 قلم نیوز 3 مرداد 1400 قلم نیوز 4 مرداد 1400 قلم نیوز 5 مرداد 1400 قلم نیوز 6 مرداد 1400 قلم نیوز 8 مرداد 1400 قلم نیوز 9 مرداد 1400 قلم نیوز 10 مرداد 1400 قلم نیوز 11 مرداد 1400 قلم نیوز 12 مرداد 1400 قلم نیوز 13 مرداد 1400 قلم نیوز 14 مرداد 1400 قلم نیوز 15 مرداد 1400 قلم نیوز 16 مرداد 1400 قلم نیوز 17 مرداد 1400 قلم نیوز 18 مرداد 1400 قلم نیوز 19 مرداد 1400 قلم نیوز 20 مرداد 1400 قلم نیوز 22 مرداد 1400 قلم نیوز 23 مرداد 1400 قلم نیوز 24 مرداد 1400 قلم نیوز 25 مرداد 1400 قلم نیوز 26 مرداد 1400 قلم نیوز 28 مرداد 1400 قلم نیوز 29 مرداد 1400 قلم نیوز 30 مرداد 1400 قلم نیوز 31 مرداد 1400 
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۱    
طرح ضداینترنت مجلس هرج ومرج ایجاد خواهد کرد، مگر توانستید تلگرام و ماهواره را جمع کنید؟
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۶    
در روز های اخیر 150 هزار کاربر وارد پلتفرم همدم شدند و از آنها، کسانی که مراحل تایید مدارک و آزمون های روانشناسی را طی کردند وارد فرایند انتخاب شدند.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۱    
بعد از برگزاری کنکور 1400 تعداد زیادی از داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی نسبت به سختی سوال های درس ریاضی این آزمون به سازمان سنجش اعتراض کردند.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۶    
رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در حال حاضر نشانه های جهش دلتا در حدود 70 درصد از مبتلایان به کرونا دیده می شود.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۶    
کادرفنی پرسپولیس با توجه به حساسیت جدال با پیکان، از بازیکنن خواست تا از گفتگو با رسانه ها خودداری کنند.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۱    
نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره موافقت پارلمان با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی بر اساس اصل 85 قانون اساسی گفت ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۱    
مرز 25 هزار و 200 تومان یک مرز حساس برای دلار محسوب می شد. تحلیل گران معتقد بودند عبور دلار از این مرز می تواند انتظارات افزایشی در بازار را تقویت کند.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۶    
رهبر انقلاب، صبح امروز در آخرین دیدار دولت دوازدهم گفتند: دیگران باید از تجربه های شما استفاده کنند. یک تجربه را من به خصوص یادداشت کرده ام ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۱    
به گفته لاریجانی: 98 درصد مردم به قانون اساسی موجود رای دادند. نمی توان با 40 درصد آرا، قانون اساسی دیگری را جایگزین کرد. اصلا صلاح نیست ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۶    
رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: تا امروز 340 دوز واکسن آسترازنکای تولید ژاپن در تهران تزریق شده است.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۶    
شاخص کل بورس امروز چهارشنبه (6 مرداد 1400) با افزایش یک هزار و 606 واحدی به یک میلیون و 316 هزار واحد رسید.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۶    
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ممنوعیت های کرونایی همچنان در محورهای شمال برقرار است و 6 مبادی ورودی استان به صورت جدی با حضور ماموران پلیس راه و دوربین ها کنترل می شود.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۴:۰۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس درخواست عده ای از نمایندگان به منظور بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی را بر اساس اصل 85 قانون اساسی ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۱    
عسل در کنار خواص بی نظیری که دارد، می تواند سلامتی بدن را به مخاطره بیندازد.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۱    
بازار سیمان روزگار پر فراز و نشیبی را طی سه ماه گذشته از سر گذرانده است. نخست آنکه پای این کالا به بورس باز و سایه قیمت گذاری دستوری از سر آن برداشته شد ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۶    
از امروز تا جمعه (6 تا 8 مردادماه) کاهش دما در استان تهران و طی روز جاری افزایش غلظت آلاینده ها و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در برخی مناطق پرتردد پایتخت مورد انتظار است.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۶    
چند روز است که بازنشستگان کارگری در انتظار واریز وام هفت میلیون تومانی هستند؛ قرار بوده این وام اول تا سوم مرداد به حساب مشمولانی که پیشتر ثبت نام کرده اند واریز شود، اما این اتفاق نیفتاده است.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۱    
صبح امروز مجلس شورای اسلامی در جلسه غیر علنی جزییات مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی را بررسی کرد. گفته می شود در این مراسم بیش از هفتاد مهمان خارجی حضور خواهند داشت.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: آمار ها نشان می دهد که حدود 170 هزار خودرو در تعطیلات از شهر خارج شدند و با احتساب 3 سرنشین برای هر خودرو، حدود 500 هزار نفر به سفر رفتند.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۶    
شورای پول و اعتبار سقف تسهیلات قرض الحسنه ضروری و عادی بانک ها و بانک های قرض الحسنه را تا مبلغ پانصد (500) میلیون ریال افزایش داد.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۱    
دژکام امام جمعه شیراز گفت علیرغم همه موفقیت ها، بار بر زمین مانده زیادی داریم، گفت: ما نیز مانند مردم از وضعیت اقتصادی، اجتماعی و .... امروز گله داریم اما نمی شود که دست روی دست گذاشت.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۱    
گروه صنعتی ایران خودرو پنجمین پیش فروش یکساله محصولات خود در سال جاری را از امروز (چهارشنبه) به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم آغاز کرده و این بار به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه 9 مرداد ماه) به ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۱    
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تصمیم گرفته در دیدار با سپاهان هم به چندین بازیکن اصلی تیمش استراحت دهد.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۱    
اگر گروه مذاکره کننده جدید ایران بر این عقیده باشد که می تواند از طریق ارتقای برنامه هسته ای به عنوان یک اهرم فشار، برای گرفتن امتیازات دیگری هم مذاکره کند، در این صورت ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۱    
عباس عبدی در واکنش به طرح ضد اینترنت نوشت: سال نکوی این دولت از بهار طرح صیانت مجلس پیداست.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۶    
بهشت زهرا حداکثر تا سه سال دیگر پاسخگوی نیاز شهر تهران است.مدیران شهری برای ساخت گورستان شهر موضوعات متعددی اعلام کردند اما هنوز مشخص نیست که گورستان جدید کجاست و شورای شهری ها در روزهای پایان عمر ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۶    
متخصصان می گویند مصرف کره می تواند عوارض جانبی برای سلامت انسان داشته باشد.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۱    
کارشناس ارشد سیاست خارجی در گفتگویی به موانع و چالش های ایجاد شده توسط قانون مجلس شورای اسلامی در لغو تحریم های آمریکا علیه ایران پرداخت.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۱    
حدود شش ماه قبل و پس از بازی استقلالی ها برابر نساجی بود که شورش بازیکنان استقلال علیه مدیرعامل تیم کاملا علنی شد.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا در سفر نخست وزیر عراق برای ایران پیامی داشت؛ اما ظاهرا به جای اینکه پیام را از واسطه میزبان عراقی اش بفرستد، ایده بهتری پیدا کرده بود.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۶    
کاربران فضای مجازی روز های پر استرسی را پشت سر می گذارند. مجلس طرحی را با عنوان صیانت از کاربران در فضای مجازی به صحن علنی برده است تا این فضا را هم تحت چارچوب مورد نظر بخشی از حاکمیت درآورد.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۱۶    
بعد از قسطی شدن خرید طلای عروس کار به اجاره سرویس های طلا رسیده است و اخیرا برخی طلافروشان به تازه عروس ها سرویس طلا اجاره می دهند.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۶    
روز گذشته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از بسته شدن فرودگاه های استان تهران و برخی استان های همجوار به مدت چند ساعت در روز 14 مردادماه 1400 خبر داد.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۶    
دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19در خصوص جهش جدید ویروس کرونا که لامبدا نام دارد و همچنین در مورد شایعاتی که عنوان می کنند این ویروس وارد کشور شده است ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۶    
ابراهیم رئیسی در جلسه اخیر خود با گروهی از مسوولان بخش مسکن، لزوم ثبات و قابل پیش بینی بودن آینده را برای رونق، مهم عنوان کرده و اثرگذاری خانه سازی بدون مهار سفته بازی را نیز غیرممکن دانسته است.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۶    
کارشناسان و تحلیلگران در بازارهای اقتصادی ارزیابی های متفاوتی نسبت به بخش های مختلف دارند. مصطفی صفاری ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۱    
تشکیل سرمایه ثابت ناخالص، طی دو سال گذشته، در روندی ناامیدکننده در پایین ترین نقطه یک دهه گذشته قرار گرفته است ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۱    
روح الله مومن نسب به عنوان یکی از کارشناسان طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران، جزئیات جدیدی از تدوین این طرح جنجالی گفته است.
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۱    
فارغ از قضاوت انتقاد ها به خاتمی، صرف انتقاد ها و حتی طرح عبور از خاتمی نشان می داد که همواره مطالبات اصلاحی بر نماینده های اصلاحات فائق بوده است و دستِ کم میان جامعه اصلاح طلب و اصلاح طلبانِ مرسوم ...
قلم نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۱    
سعید ملایی که موفق به کسب مدال نقره بازی های المپیک توکیو شده جنجال جدیدی به وجود آورده است.