پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۱:۲۱May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 13 آذر 1397 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 31 خرداد 1397 روزنامه قانون 31 تیر 1397 روزنامه قانون 31 مرداد 1397 روزنامه قانون 31 شهریور 1397 روزنامه قانون 30 مهر 1397 روزنامه قانون 30 آبان 1397 روزنامه قانون 30 دی 1397 روزنامه قانون 30 بهمن 1397 روزنامه قانون 18 اسفند 1397 روزنامه قانون 1 آذر 1397 روزنامه قانون 2 آذر 1397 روزنامه قانون 4 آذر 1397 روزنامه قانون 5 آذر 1397 روزنامه قانون 6 آذر 1397 روزنامه قانون 7 آذر 1397 روزنامه قانون 8 آذر 1397 روزنامه قانون 9 آذر 1397 روزنامه قانون 10 آذر 1397 روزنامه قانون 11 آذر 1397 روزنامه قانون 12 آذر 1397 روزنامه قانون 13 آذر 1397 روزنامه قانون 14 آذر 1397 روزنامه قانون 15 آذر 1397 روزنامه قانون 16 آذر 1397 روزنامه قانون 17 آذر 1397 روزنامه قانون 18 آذر 1397 روزنامه قانون 19 آذر 1397 روزنامه قانون 20 آذر 1397 روزنامه قانون 21 آذر 1397 روزنامه قانون 22 آذر 1397 روزنامه قانون 23 آذر 1397 روزنامه قانون 24 آذر 1397 روزنامه قانون 25 آذر 1397 روزنامه قانون 26 آذر 1397 روزنامه قانون 27 آذر 1397 روزنامه قانون 28 آذر 1397 روزنامه قانون 29 آذر 1397 روزنامه قانون 30 آذر 1397 
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۶    
در مورد حقوق بگیران قرار است افزایش 20 درصدی حقوق های اتفاق بیافتد که در مقایسه با افزایش قیمت کالاها و تورم 43 درصدی تناسب ندارد با این حال طبیعی است که اصل افزایش باید مورد تایید قرار گیرد...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۶    
رئیس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: براساس آمار ستاد مبارزه با مخدر، گل دومین ماده مخدر شایع در کشور است که از سوی جوانان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۵    
معاون میراث فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: با شکایت این اداره کل به مراجع قضایی و دستور دادگاه، مرمت غیراصولی پاسگاه قدیمی جزیره هرمز متوقف شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۴۷    
تبلیغ داروی نالوکسان توسط مهناز افشار باعث واکنش های متفاوتی در فضای رسانه ای شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۷    
وزارت خارجه چین با تبدیل پیمان منع اشاعه موشک های هسته ای میان برد (INF) به یک پیمان چند ملیتی مخالفت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۷    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: نوبت سوم وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران در آذرماه جاری به مبلغ 5 میلیون تومان به حساب حقوقی آنان واریز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۷    
سرمربی پرسپولیس تهران در نشست خبری پس از دیدار برابر ذوب آهن نسبت به عملکرد داوری علیه سرخپوشان اعتراض کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۲    
قانون - مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به اخطاریه ادارات کل هواشناسی و محیط زیست استان مبنی بر افزایش آلاینده های هوا در البرز ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۹    
رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع در زمان بارش برف تاکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۴    
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی سمنان خطاب به رییس جمهوری گفت: آقای روحانی با مردم به صراحت سخن بگویید و از آنان عذرخواهی کنید که این ملت بزرگ، درکتان می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۹    
رییس مرکز بهداشت شهرستان خاش گفت: کودکانی که در خیابان کار و زندگی می کنند، می توانند یکی از آسیب پذیرترین گروه ها در مقابل عفونت اچ آی وی محسوب شوند و اجرای برنامه های مداخلات پیشگیری و بهداشتی برای ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۹    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: وظایف اعضای هیات رییسه براساس آیین نامه داخلی از امروز تغییر و وظایف جدید تعیین شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۹    
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: کمبودی در بازار وجود ندارد و تنها شاهد افزایش قیمت برنج ایرانی و کاهش قیمت برنج خارجی هستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۹    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استعلام بسته های حمایتی دولت برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر نیازمند هیچ سامانه پیامکی نیست و مردم به هیچ سامانه ا ی پیامک نزنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت در دیدار سفیر آلمان گفت: اگر اروپا نتواند استقلال خودش را در برابر آمریکا نشان دهد، آینده تاریکی در انتظار اروپا است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۹    
رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران گفت: در سال گذشته در بخش حوادث گاز طبیعی، 110 نفر به دلیل اشتعال و انفجار فوت کردند و 201 نفر مرگ خاموش ثبت شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۴    
طبق اعلام کارگروه هماهنگی شرایط اضطراری آلودگی هوا با توجه به شدت آلودگی هوای تهران فردا محدوده طرح زوج و فرد از درب منزل توسط شهروندان رعایت و فعالت بدنی در زنگ ورزش مدارس ممنوع اعلام شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۹    
مصرف کنندگان در صورت هرگونه نارضایتی از عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها مراجعه و شکایت کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی به مرکز پژوهش های قوه مقننه مأموریت داد برای اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان اقدام کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۹    
حماس در نامه ای به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد رأی مثبت به پیش نویس قطعنامه ضد مقاومتی آمریکا در مجمع عمومی، پیامدهای خطرناکی برای مسأله فلسطین و امنیت و ثبات منطقه خواهد داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۹    
وکیل مدافع رضا خندان-همسر نسرین ستوده- از برگزاری جلسه دادگاه موکلش در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۹    
فدراسیون فوتبال جوابی به این نامه فیفا نداد اما از وزارت ورزش خواست تا تکلیف این موضوع را روشن کند. تا امروز وزارت ورزش و جوانان پاسخی به این نامه نداده بود....
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۹    
رئیس سازمان سنجش گفت: کاملا موافق حذف کنکور هستم اما باید یک جایگزین برای آن تعریف شود که اعتماد اجتماعی به آن وجود داشته باشد و بتواند عدالت آموزشی را برقرار کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۸    
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید از حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه صبح امروز (سه شنبه) این فراکسیون جهت ارائه توضیحاتی درباره لایحه بودجه 98 خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۸    
وزیر نفت تیرماه امسال گفته بود میزان تولید بنزین یورو4 تا آخر سال از 28 به 54 میلیون لیتر در روز می رسد که با توجه به رشد مصرف ناشی از قاچاق، دستیابی به این هدف در موعد مذکور بعید است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۸    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: برنامه داریم در ستاد این دانشگاه فعالیت های معاونت ها را به صورت محتواگرایانه دنبال کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۸    
رئیس کمیته ایدز سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه 20 هزار مبتلا به ویروس HIV شناسایی شده اند، گفت: از این تعداد فقط 5 هزار نفر به بهزیستی مراجعه کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز سه شنبه در اظهاراتی از روابط مناسب میان این اتحادیه و آمریکا سخن گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۸    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی پرونده شکایت شورای نگهبان از محمود صادقی نماینده تهران در جلسه این هیات خبر داد و گفت که توصیه ها و گلایه هایی به ما رسیده است مبنی بر این که برخی از ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تاکنون 58 ناوگروه رزمی به منطقه شمال اقیانوس هند و خلیج عدن اعزام کرده ایم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۸    
یک عضو فراکسیون ولایی با تاکید بر این که موضع این فراکسیون استیضاح وزیر خارجه نیست، گفت که ذوالنور از اعضای هیات رئیسه فراکسیون به دنبال پس گرفتن امضای استیضاح آقای ظریف است که تاکنون توانسته امضای ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۸    
رییس پلیس پایتخت از پایان کار دلالان سکه و ارز در خیابان های منوچهری، فردوسی و چهارراه استانبول خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس درخصوص حادثه سانچی گفت: کار عمقی خوبی در خصوص نفتکش سانچی رخ داد و جلسات مثبتی برگزار شد که در آن هم شرکت ملی نفتکش ایران و هم سازمان بنادر و دریانوردی و هم وزارت تعاون ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۸    
فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی و کشف 21 دستگاه کانتینر مسروقه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۸    
متخصص کودک و نوجوان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: همه ما دلمان می خواهد پیشرفت کنیم و اهدافی را که در سر داریم تحقق ببخشیم، اما چرا فقط تعداد اندکی از ما به آرزوهایمان می رسیم؟
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۸    
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: خوشبختانه با پیگیری مشکلات معادن زغال سنگ، بخشی از مسائل حل شده و این نوید را می دهیم که تا پایان سال بدهی کارگران بخش خصوصی شرکت زغال سنگ پرداخت شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۸    
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران از ارسال 62 پرونده تخریب باغات به قوه قضائیه طی چهار سال اخیر خبر داد و گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از فردا (14 آذرماه) روند بارش باران و برف را در مناطق مختلف کشور تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۸    
به شهروندان در همه سطوح یادآوری کنید که استفاده از وسایل نقلیه عمومی کیفیت زندگی شان را بهبود خواهد بخشید و به آنان تفهیم کنید اگر کسی از ترافیک و...می نالد خودشان هم در تولید ترافیک سهیم هستند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۸    
بروز مسائل پیش آمده در شرکت هایی که سال های قبل تحت عنوان خصوصی سازی به بخش های دیگر واگذار شدند باعث شد نگاه ها دوباره به سمت نحوه خصوصی سازی ها در کشور جلب شود؛
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۸    
اسماعیل هنیه بعد از اینکه برای شرکت در اجلاس وحدت به تهران نیامد، از واهمه پیش نویس آمریکا، دست به دامان ایران شد....
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۸    
بی شک آقای ظریف به عنوان رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان و وزیر امور خارجه ایران، موفقیت های خوبی در این عرصه و همچنین موضوع برجام داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۸    
رئیس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی اعلام کرد که 12.5 میلیون نفر مصرف کننده حرفه ای سیگار در کشور وجود دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۸    
برخی منابع در دولت این کشور اعلام کرد که رئیس جمهور با عقب نشینی در مقابل معترضان، تعلیق اجرای افزایش مالیات بر سوخت را اعلام می کند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۸    
رئیس سازمان خصوصی سازی درباره روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: به محض اینکه مصوبه هیات وزیران در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اصلاح شود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۵۸    
جانشین امیرمسعود شهرام نیا که از مدیرعاملی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران استعفا کرده به زودی معرفی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۴۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:کارمندان،کارگران،بازنشستگان و معلمان که جزء حقوق بگیران جامعه محسوب می شوند بازندگان اصلی تورم هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۲۸    
نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین عراقی نتوانستند امنیت مردم ومسئولین کشور ما را تامین کنند و با گذاشتن شرایط ویزا بیشترین سود را می برند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۸    
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نمایندگان در اعتراض به افزایش تعداد استثنائات و عدم نظارت دقیق در مسیر اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۸    
حمید محمدی در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد که به زودی علیرضا رشیدیان جایگزین وی در سازمان حج و زیارت خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۸    
یک منبع سیاسی عراقی اسامی نامزدهای پست های باقی مانده در کابینه این کشور را اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۸    
رئیس جمهور تاکید کرد: روزی است که برای اولین بار بعد از 40 سال مبارزه با دشمن ستمگر آمریکا، به پیروزی های کم نظیری دست یافتیم و ملت بزرگ ما نخواهد گذاشت لبخند بر لبان دشمن نقش ببندد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۳    
با در نظر گرفتن این واقعیت که اصلاً مشخص نیست که همین حمایت یارانه ای قرار است چند بار در سال به خانواده های طبقه ی کارگر پرداخت شود، به جایی نمی رسیم و این رویکرد پاسخگوی نیازهای معیشتی مردم نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۸    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور لایحه بودجه سال 98 را روز یکشنبه (25 آذرماه) به مجلس تقدی
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۳    
اطلاعات 100 میلیون کاربر یک وب سایت پرسخ و پاسخ در فضای آنلاین فاش شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۳    
اگرچه مجلس از ابزار نظارتی برخوردار است اما نباید فراموش کرد که در کشور بعضی مراکز قدرت که از امکانات کافی مانند بانک، رسانه ، اسکله، دوربین ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۸    
85درصد از سود سپرده های بانکی در جیب 2 و نیم درصد از سپرده گذاران می رود و این یعنی اینکه دولت در لوای جبران خسارت های سپرده گذاران ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۳    
مدیر طرح و برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه مظاهر جنسی در جامعه ما بسیار بالاست، گفت: در صورتی که حجاب را برداریم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۸    
رییس پلیس راهور تهران حذف طرح زوج و فرد را نیازمند تصویب شورای ترافیک تهران بیان کرد و گفت: قطعا با تصمیم یک نهاد اتفاقی نمی افتد و نیازمند مصوبه شورا در این زمینه هستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۸    
یک عضو کمیسیون اقتصادی ضمن انتقاد از حرف های بعضی از مسئولان سابق کشور گفت: این که عده ای مطرح می کنند یارانه را چند برابر کنید، بگویند از چه بودجه ای باید آن را تامین کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۸    
مدیرکل اسبق وزارت امور خارجه تاکید کرد: طرح استیضاح ظریف، علاقه مندان ایران در خارج از کشور را ناامید کرده و همچنین ترامپ ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۳    
می توانیم به سریال هایی که در خارج از کشور ساخته می شود و به ایران می آید، رجوع کنیم و ببینیم که چطور آثار آنها در اکثر مواقع تا این اندازه زیبا و جذاب هستند که مخاطب محو آن سریال و فیلم می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۸    
آمریکا به دنبال این است که نفت ایران فروخته نشود. ما هم بودجه 98 را به گونه ای تنظیم کردیم که سهم درآمدهای نفتی خیلی بیشتر از 25 درصد نباشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۸    
به نظر می رسد جنجال ها این بار گرجستان را هدف قرار داده تا درهای این کشور به روی ایرانی ها بسته شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۳    
رهبر انقلاب اسلامی درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ابتدای جلسه درس خارج فقه، توضیحاتی ارائه کردند.