یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۰۸:۴۱Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 10 مرداد 1396 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 31 فروردین 1396 گیل خبر 8 اردیبهشت 1396 گیل خبر 3 خرداد 1396 گیل خبر 1 تیر 1396 گیل خبر 6 شهریور 1396 گیل خبر 1 مهر 1396 گیل خبر 30 آبان 1396 گیل خبر 30 آذر 1396 گیل خبر 30 دی 1396 گیل خبر 30 بهمن 1396 گیل خبر 29 اسفند 1396 گیل خبر 1 مرداد 1396 گیل خبر 2 مرداد 1396 گیل خبر 3 مرداد 1396 گیل خبر 4 مرداد 1396 گیل خبر 5 مرداد 1396 گیل خبر 6 مرداد 1396 گیل خبر 7 مرداد 1396 گیل خبر 8 مرداد 1396 گیل خبر 9 مرداد 1396 گیل خبر 10 مرداد 1396 گیل خبر 11 مرداد 1396 گیل خبر 12 مرداد 1396 گیل خبر 13 مرداد 1396 گیل خبر 14 مرداد 1396 گیل خبر 15 مرداد 1396 گیل خبر 16 مرداد 1396 گیل خبر 17 مرداد 1396 گیل خبر 18 مرداد 1396 گیل خبر 19 مرداد 1396 گیل خبر 20 مرداد 1396 گیل خبر 21 مرداد 1396 گیل خبر 22 مرداد 1396 گیل خبر 23 مرداد 1396 گیل خبر 24 مرداد 1396 گیل خبر 25 مرداد 1396 گیل خبر 26 مرداد 1396 گیل خبر 27 مرداد 1396 گیل خبر 28 مرداد 1396 گیل خبر 29 مرداد 1396 گیل خبر 30 مرداد 1396 گیل خبر 31 مرداد 1396 
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۹:۴۸    
علی دایی در آزمون دکتری قبول شدسرمربی تیم فوتبال سایپا در آزمون مقطع دکتری قبول شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۹    
حامد ذره دوست ملی پوش گیلانی اسنوکر به مسابقات قهرمانی جهان در مصر اعزام شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۹    
محمود احمدی نژاد با صدور بیانیه ای، ضمن قدردانی از مردم برای ابراز حمایت های بی دریغ خود از آزادی حمید بقایی، تاکید کرد که به عنوان خادم مردم در برابر عظمت های ملت ایران سر تعظیم فرود می آورد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۴    
براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سطح قیمتی 2 بخش وانت در گروه سبک خودروهای وانت با اخذ 3 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۹    
علی منتظری با اعلام این خبر اظهار داشت: ساز و کار باید به نحوی تسهیل شود که در کمترین زمان مواد اولیه کارخانجات صنایع چوب و سلولزی فراهم شود.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۹    
وزیر نفت با اشاره به امضای قرارداد با توتال برای توسعه فاز 11 پارس جنوبی گفت: برخی گمان می کنند امضای قرارداد با توتال اسلام را به خطر می اندازد اما این قرارداد اسلام را تقویت می کند ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۴    
مرد 42 ساله هندی با توانایی عجیب خود همه را شگفت زده کرده است؛ او از انرژی برق تغذیه می کند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۴    
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: بدلیل عدم توجه به توسعه زیرساخت های مورد نیاز این شهرستان در گذشته، دولت تدبیر و امید میراث دار مطالبات انباشته شده مردم در این زمینه است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۹    
براساس این گزارش آنچه که تاکنون قطعی شده تغییرات در حوزه وزرای کابینه است و رئیس جمهور در حوزه نهاد ریاست جمهوری و معاونین بیشتر در حد رایزنی است و تا پایان رای اعتماد در این خصوص تصمیم نهایی را ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۴    
سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در ادامه فعالیت های فرهنگی و هنری خود اولین جشنواره عکاسی شهر من ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۴    
فرماندار لاهیجان گفت: اگر دانشگاه آزاد لاهیجان بخواهد جزیره ای عمل کند قطعا به وظیفه قانونی خود عمل خواهیم خواهیم کرد ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۴    
فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: هیچ فیلم یا نوشته ای مبنی بر ورود متهم ردیف دوم پرونده بنیتا به کلانتری نیست.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۴    
مشاور وزیر علوم گفت: شنیده ام دکتر خاکی صدیق (رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ) برای سمت وزارت علوم انتخاب شده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۳۹    
محمدامین اسدی، بازیکن سهمیه جوانان که درفصل نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوسته بود اما با مشکل رضایت نامه از پیکان مواجه شد امروز با تهدید به خودسوزی رضایت نامه اش رااز پیکان گرفت!
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۲۹    
فرمانده انتظامی لاهیجان از تیراندازی سهوی حادثه آفرین در این شهرستان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۱۹    
سم شپرد سینماگر و یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین نمایش نامه نویسان معاصر آمریکا در سن 73 سالگی درگذشت.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۹    
این اواخر که میزان جنایت های سنگدلانه به شکل محسوسی افزایش پیدا کرده و یا به واسطه گسترش وسایل ارتباط جمعی اخباری از این دست انعکاس بیشتری پیدا می کند ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۹    
گهررود و زرجوب که محل وعده و راه عبوری صندلی مسئولان است و عقل سلیم حکم می کند که انسان عاقل نانخانه ی خود را نبندد و نگارنده هم از آنجا که مقصود دیگری از نگارشش دارد از آن دو گنج بالقوه و ننگ بالفعل ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۴    
احمد توکلی که روز گذشته به دادگاه یاشار سلطانی، مدیرمسئول معماری نیوز رفته و پیش از برگزاری نشست دادگاه با قاضی پرونده به گفت وگو نشسته بود ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۴    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: پلاک های جدید خودرهای مناطق آزاد با پلاک ملی متفاوت هستند .
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۹    
استاندار گیلان درآستارا گفت : با هیچ مدیری در جهت خدمت به مردم و تلاش برای توسعه استان تعارف نداریم.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۴    
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به انجام شدن اقدامات لازم در راستای توسعه طرح خانه جوانان گفت: خانه جوانان شهر رشت در سال 96 افتتاح می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۳    
با توجه به تایید شورای نگهبان در خصوص آغاز به کار شوراهای پنجم از تاریخ 12 مرداد ماه، جلسات شوراهای شهر و روستا به پایان رسید.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۳    
از جمله نزدیکترین افراد به رئیس مجلس، وزیر فعلی کشور محسوب می شود که گفته می شود گزینه اصلی روحانی در کابینه دوازدهم نیز محسوب می شود ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۳    
میرزایی نیکوگفت: شنیده ام آقای روحانی تمهیدی را درنظر گرفته و از گزینه هایی که برای وزارت کشور مطرح شده اند، خواسته که فهرست 31 استاندار خود را نیز در اختیار رییس جمهوری قرار دهد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۳    
رئیس شورای اسلامی شهررشت گفت:باید از ظرفیتهای پیاده راه فرهنگی رشت در راستای معرفی بیشتر فرهنگ وآداب ورسوم بومی محلی شهربهره مندشد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۷    
سخنگوی دولت با اشاره به انتقادات به تیم اقتصادی دولت گفت: باید گله کنم که بعضی ها بدون کار کار شناسی اظهار نظر هایی می کنند باید بر اساس شاخص ها و اعداد و ارقام حرف ها بیان شود.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۵    
شهروند 55 ساله رشتی در برخورد با مینی بوس در دم فوت کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۰    
استاندار گیلان ظهر امروز از طرح گردشگری حاشیه ی تالاب استیل عباس آباد آستارا بازدید کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۵    
شورای اسلامی شهر تهران پس از اعتراض شدید عباس جدیدی به شهردار و پاسخ مهدی چمران به این اظهارات، برای دقایقی تحت شعاع مجادله لفظی این 2 عضو شورا قرار گرفت.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۰    
نخستین بانوی مدال آور ایران در المپیک که دوران نقاهت خود را می گذارند و به گفته خودش برای بازگشت دوباره به میادین عجله ای ندارد، گفت: فعلا می خواهم به کلاس کاریکاتور بروم.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۰    
نیروی انتظامی درباره انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اسکورت مهران مدیری از سوی پلیس واکنش نشان داد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۰    
مدیر روابط عمومی هیأت ورزش های همگانی از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در رشت به مناسبت میلاد امام رضا (ع) خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۵    
ناخن های زرد اغلب با عفونت قارچی و همچنین عملکرد نادرست کبد پیوند خورده اند. اگر ناخن ها زرد و شکننده یا ضعیف هستند، این شرایط می تواند نشان دهنده ابتلا به بیماری هایی مانند سوریازیس، دیابت ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۵    
ساخت بزرگترین سد لاستیکی کشور با حضور استاندار گیلان صبح امروز در آستارا آغاز شد
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۰    
...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۰    
به گفته پلیس در حالی که این کودک بیگناه در جدال با مرگ بود، این زن ابتدا به خرید رفت و سپس با نامزدش قرار ملاقات ترتیب داد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۰    
سید محمد غرضی ادعای ناخدا هوشنگ صمدی مبنی بر اعدام 19نفر از افسران ارتش توسط وی را تکذیب کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۰    
یک مقام وزارت خارجه عربستان مدعی شد: ایران تحقیق درباره حادثه سفارت را به درازا کشاند و از تکمیل آن خودداری کرد. ایران در این زمینه به سیاست باج گیری روی آورد تا امتیازهای دیپلماتیک از عربستان بگیرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۰    
در شرایطی که بیشتر مردم می دانند سکته مغزی شرایطی جدی است، مورد کمتر شناخته شده داروهای تجویزی رایجی هستند که می توانند خطر سکته مغزی را از 25 درصد تا تقریبا 80 درصد افزایش دهند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۰    
اختصاصی گیل خبر/ کاروان خدام امام رضا(ع) بعد از ورود به شهرستان انزلی مورد استقبال اقشار مختلفی مردمی قرار گرفتند. این استقبال با طی مسیر پیاده روی از مسجد قائمیه شهرستان بندرانزلی
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۰    
مدیر امور آبفای لنگرود از رفع نشت خط انتقال این شهر و جلوگیری از هدررفت 10 لیتر در ثانیه آب خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۰    
مسوولین استان های گیلان و زنجان صبح امروز در دفتر معاون عمرانی استاندار گیلان گرد هم آمدند تا مشکلات اجرای جاده ملاسرا-شفت-زنجان را مورد بررسی قرار دهند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۰    
رضایی مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با سفر به استان گیلان از واحدهای اشتغال روستایی شهرستان رشت بازدید نمود .
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۰    
اگر غرض از چهره های سیاسی مورد اشاره ی ایشان همان نخبگان جریان حامی دولت هستند که در روزهای گرم اردیبهشت ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۰:۱۰    
در جلسهدوشنبه نهم مردادماه شورای شعبه گیلان حزب ندای ایرانیان فرهام زاهد به عنوان رئیس جدید این شعبه انتخاب شد.