دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۰۹:۱۴Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 1 مهر 1396 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 31 فروردین 1396 گیل خبر 8 اردیبهشت 1396 گیل خبر 3 خرداد 1396 گیل خبر 1 تیر 1396 گیل خبر 10 مرداد 1396 گیل خبر 6 شهریور 1396 گیل خبر 30 آبان 1396 گیل خبر 30 آذر 1396 گیل خبر 30 دی 1396 گیل خبر 30 بهمن 1396 گیل خبر 29 اسفند 1396 گیل خبر 1 مهر 1396 گیل خبر 2 مهر 1396 گیل خبر 3 مهر 1396 گیل خبر 4 مهر 1396 گیل خبر 5 مهر 1396 گیل خبر 6 مهر 1396 گیل خبر 7 مهر 1396 گیل خبر 8 مهر 1396 گیل خبر 9 مهر 1396 گیل خبر 10 مهر 1396 گیل خبر 11 مهر 1396 گیل خبر 12 مهر 1396 گیل خبر 13 مهر 1396 گیل خبر 14 مهر 1396 گیل خبر 15 مهر 1396 گیل خبر 16 مهر 1396 گیل خبر 17 مهر 1396 گیل خبر 18 مهر 1396 گیل خبر 19 مهر 1396 گیل خبر 20 مهر 1396 گیل خبر 21 مهر 1396 گیل خبر 22 مهر 1396 گیل خبر 23 مهر 1396 گیل خبر 24 مهر 1396 گیل خبر 25 مهر 1396 گیل خبر 26 مهر 1396 گیل خبر 27 مهر 1396 گیل خبر 28 مهر 1396 گیل خبر 29 مهر 1396 گیل خبر 30 مهر 1396 
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۳    
دختر شایسته ترکیه از جایزه اش محروم شد ؛ ایتیر ان به دلیل انتشا توئیتی در باره کودتای نافرجام ترکیه از گرفتن جایزه ملکه زیبایی ترکیه محروم شد .
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۳    
ماموران گمرک ایران در جدیدترین عملیات مبارزه با مواد مخدر موفق شدند تریاک جاسازی شده در داخل خرما را کشف کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۸    
رئیس جمهور چهارشنبه در صحن مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک سخنرانی کرد و یک روز بعد وارد تهران شد، اما همچنان سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی در سازمان ملل بازتاب دارد ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۸    
مجید صالح مربی تیم فوتبال پیکان عضو جدید کادرفنی آبی پوشان خواهد بود و درصورت فسخ قرارداد با پیکان روی نیمکت آبی پوشان در بازی با سپیدرود رشت خواهد نشست.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۴    
آیا نمایندگان گیلان نیز می توانند چنین اقدامات نمادینی را به نام خود ثبت کنند؟ استاندار شایسته ای که بتواند خواست و مطالبه مردم گیلان را پاسخ دهد خواسته و مطالبه کمی نیست
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۴    
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت گفت: طرح پیوستن رشت به شهرهای تالابی در کمیسیون تخصصی بهداشت و محیط زیست شورای رشت بررسی و تصویب شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۴    
این روزها پیوند تنگاتنگ افکار عمومی و احزاب و مدیران در خصوص مطالبه ی حق بومی بودن استاندار، ما را به یاد بزنگاه انتخابات اخیر ریاست جمهوری می اندازد همآن بزنگاهی که گیلانی ها با زوایا و سجایای روحی ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۴    
آن چه در این مراسم ها کاملا مشخص بود صداقت و صمیمتی بود که دکتر نوبخت در سخنان خود بر زبان اورد و سعی کرد با زبانی غیر سیاسی با دانش آموزان صحبت کند و در این میان حرف هایش بیشتر بر دل نشست ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۹    
...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۴    
دبیر کارگروه مدو لباس کشور با اعلام این خبر گفت: لباس هایی با نمادهای شیطان پرستی به صورت محدود وارد بازار شده اند که از نمادهایی نزدیک به نمادهای عاشورایی در آن ها سودجویی شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۹    
رئیس پلیس فتای هرمزگان از دستگیری مبلغ اینستاگرامی و مربی کلاس های رقص در بندرعباس خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۹    
سخنان ستاره سابق تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار پرسپولیس برابر الهلال بازتاب زیادی در رسانه های سعودی داشت.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۴    
لیست شبکه های اجتماعی محبوب در ایران بر اساس طرح نظرسنجی تلفنی از سوی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران، ایسپا منتشرشده است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۹    
شخصیت هنری و محترم استاد نادر گلچین درآغاز جلوه گر مجالست با ایشان بود. او بسیار شیون را دوست می داشت و سال های سال از پذیرایی شیون و مادرم به نیکی یاد می نمود.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۹    
رئیس جمهور ترکیه گفت که تهران و آنکارا ممکن است، تصمیم به اجرای تحریم های مشترک علیه کردستان عراق بگیرند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۹    
چندی پیش سخنگوی شورای شهر لاهیجان برخلاف تاکید اکثر اعضای شورای شهر بر بومی بودن شهردار آینده لاهیجان صحبت از بی معنا بودن انتخاب شهردار بومی یا غیر بومی برای لاهیجان داشت
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۴    
فروش هر گونه پرنده زنده در بازارهای محلی ممنوع اعلام شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۹    
با حضور محمد آراسته سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان، ششمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در رشت افتتاح شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۴    
به مناسبت باز گشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در مراسمی با حضور معاونین و مدیران این سازمان ، مدیران آموزش و پرورش و مسئولین محلی و منطقه ای ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۰    
بیژن زنگنه گفت: عده ای در مورد مدیریت جهادی حرف می زنند که در زندگی یک روز جهاد نکرده اند، اینها از پدیده های جمهوری اسلامی هستند که مدعی میراث خود از جبهه هایی هستند که در آن ها شرکت نداشتند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۵    
مرال بزرگ ترین علف خوار جنگل های شمال ایران است که اکنون به دلیل تخریب زیستگاه و شکار بی رویه حیات آن در معرض تهدید قرار گرفته است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۵    
وکیل مدافع اولیای دم ستایش قریشی گفت: کارشتاس دادگستری نظر خود را درباره میزان مهر المثل و ارش البکاره پرونده ستایش قریشی اعلام کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۵    
شبکه بلومبرگ گزارش داد: وزیر امور خارجه ژاپن در دیدار با همتای ایرانی اش، در نیویورک از وی خواسته است تا به حل مساله کره شمالی کمک کند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۵    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد و باشگاه تراکتورسازی به جریمه نقدی محکوم شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۵    
همزمان با اولین ماه مهر و در آیین بازگشایی مدارس مهندس پورناصرانی شهردار منطقه به همراه شیخ کاظمی معاونت خدمات شهری منطقه در مدرسه حضرت معصومه واقع در بلوار اصفهان حضور پیدا نمودند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۵    
حسب الظاهر آقای نادر گلچین دیگر نیست اما هنرش هست و خواهد بود همانطور که نزدیک به چهار دهه فعال نبود اما صدایش در وجود ما جریان داشت.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی شورای نگهبان در خصوص توقف فعالیت عضو زرتشتی شورای شهر یزد، گفت: اینکه دیوان عدالت اداری چه اقداماتی انجام می دهد باید گفت که باید در چارچوب قانون اعلام نظر کند ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۵    
رئیس شورای اسلامی شهر رشت همزمان با نخستین روز مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید در جمع مربیان و دانش آموزان هنرستان شهید چمران رشت حضور یافت.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۰    
هزینه اخذ مجوزات حفاری احداث یک کیلومتر خط در استان گیلان در سال 95 برابر هزینه احداث کانال آن خط می باشد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۰    
وقتی دیگری را بابت شرایطی که در آن قرار داریم متهم می کنیم در واقع از وانکش انکار و فرافکنی برای فرار از پذیرش مسولیت پیامد رفتار خود شانه خالی می کنیم.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۵    
شش عضو یک باند مخوف شمشیر به دست که با حمله به خودروی حامل طلافروشان کیفی و ایجاد رعب و وحشت در بولوار فرودگاه مشهد ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۵    
فدراسیون فوتبال روسیه ساعت و زمان دقیق دیدار دوستانه تیم ملی این کشور با ایران را اعلام کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۰    
سرپرست دادگاه های کیفری یک استان تهران می گوید متهمان ردیف دوم و سوم پرونده قتل بنیتا دختربچه 8 ماهه، به حبس و شلاق محکوم شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۰    
نویسنده طنز پرسپولیسی انتقاد تندی کرده از شرایط دو تیم محبوب پایتخت.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۰    
اختصاصی گیل خبر/ آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در دبیرستان فرزانگان رشت با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان،
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۰    
استان گیلان دارای پتانسیل قابل توجهی جهت برند شدن درحوزه صادراتی کشور می باشد اما متاسفانه تا کنون نتوانسته از ظرفیت های خود در این زمینه بهره کافی ببرد ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۰    
در فهرستی که از بهترین نقش آفرینی های بازیگران زن در قرن بیست و یکم تهیه شده، لیلا حاتمی در کنار چهره هایی چون ایزابل هوپر، ژولیت بینوش و اسکارلت جوهانسون جای گرفته است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۰    
اینجانب، ضمن تبریک آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس به همه اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان شهرستان رشت و همچنین هفته دفاع مقدّس را به همه ی رزمندگان و ایثارگران شادباش می گویم و امیدوارم این دو ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۰    
درگیلان چهره های مختلفی از سوی احزاب و شخصیت های سیاسی و اجتماعی برای تصدی پست استاندار ی وسکانداری این کشتی طوفانزده در دریای پر تلاطم جغرافیایی کشور پیشنهاد شده اند که همه دارای نقاط قوت بسیار ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۰    
با تعیین و تکلیف وزارت خانه ها، حالا همه نگاه ها به دنبال انتخاب استانداران است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۰    
آن چه مغفول است کار و تلاش صادقانه و باید در این زمینه تلاش کنیم. من در شهرستان آن چه کم داشتیم کار است. قانون باید لحاظ شود. مقابله با فساد اداری و فساد اقتصادی نیز باید به آن بپردازیم.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۰    
جزئیات رای فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) علیه باشگاه پرسپولیس و محرومیت مهدی طارمی منتشر شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۰    
در جلسه ای، یکی از دلایل عدم اتحاد و همدلی بین نیروهای سیاسی استان، خودبرتربینی و عدم ازخودگذشتگی نیروهای سیاسی استان گیلان عنوان شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۵    
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رییس جمهور در هنزستان دخترانه شهید مدرس نواخته شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۰    
وکیل علی مطهری از صدور حکم محکومیت آمران حمله به نماینده مردم تهران در دادگاه نظامی شیراز خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۰    
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در نامه ای به سرپرست شهرداری رشت در خصوص برنامه های محرم شهرداری نکاتی را مطرح کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۵    
سایت رسمی باشگاه ریزه اسپور نسبت به حکم اعلام شده برای مهدی طارمی که در فصل گذشته راهی این تیم شده بود واکنش نشان داد.