جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۰:۵۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 31 تیر 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 1 تیر 1395 گفتارنو 2 تیر 1395 گفتارنو 3 تیر 1395 گفتارنو 4 تیر 1395 گفتارنو 5 تیر 1395 گفتارنو 6 تیر 1395 گفتارنو 7 تیر 1395 گفتارنو 8 تیر 1395 گفتارنو 9 تیر 1395 گفتارنو 10 تیر 1395 گفتارنو 11 تیر 1395 گفتارنو 12 تیر 1395 گفتارنو 13 تیر 1395 گفتارنو 14 تیر 1395 گفتارنو 15 تیر 1395 گفتارنو 16 تیر 1395 گفتارنو 19 تیر 1395 گفتارنو 20 تیر 1395 گفتارنو 21 تیر 1395 گفتارنو 22 تیر 1395 گفتارنو 23 تیر 1395 گفتارنو 24 تیر 1395 گفتارنو 26 تیر 1395 گفتارنو 27 تیر 1395 گفتارنو 28 تیر 1395 گفتارنو 29 تیر 1395 گفتارنو 30 تیر 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۸    
از درون اصلاحات اشتباهاتی صورت گرفت که منجر به تضعیف جریان اصلاحات شد
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۸    
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: روند افزایش سرطان ها در منطقه سرعت خیلی بالایی دارد و در برخی سرطان ها در دهه 80 بیش از 11 درصد افزایش داشته ایم .
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۹    
وکیل شاکیان تامین اجتماعی می گوید: چک هایی به ارزش82 میلیارد ین ژاپن از سوی تامین اجتماعی برای سورینت قشم صادر و به عنوان ضمانت قرارداد در اختیار این شرکت قرار گرفته است ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۴    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حقوق های نجومی تنها دلیل بازداشت های اخیر نیست و پرونده مرتبط با یک فساد بزرگتری است، این ها یک شبکه بوده اند و برخی از سیاسیون نیز در این شبکه حضور دارند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۹    
90 نفر از شعرای سراسر کشور شبانگاه چهارشنبه در همایش شعر دل عالم در کرمان حضور داشتند و شعرای برگزیده در این همایش به قرائت سروده های خود در قالب و موضوعات مختلف پرداختند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۴    
احمد مسجدجامعی بیان کرد: بسیاری از شخصیت های کرمان در حوزه ادبیات، تاریخ، فرهنگ، سیاست و دفاع از این سرزمین نقش آفریدند و با این رویکرد کرمان باید جایگاه ویژه ای داشته باشد و اگر در استان ها کتاب سال ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۹    
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به تعداد بستری های استان کرمان تصریح کرد: سالانه 10 تا 11 درصد مردم کرمان در بیمارستان های استان بستری می گردند که برای کاهش مهاجرت بیماران دارای بیماری ساده ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۹    
با توجه به تجربه تاریخی اقتصاد ایران، تاکنون کدام صنایع در رشد اقتصادی ایران معمولاً پیشران بوده اند؟ حمید آذرمند، پژوهشگر اقتصادی پاسخ این سوال را می دهد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۹    
چند روزی است که امکان معاملات آنلاین سکه توسط بورس کالا مهیا شده و سرمایه گذاران می توانند سکه را همانند سهام، به صورت آنلاین معامله کنند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۹    
نایب رئیس مجلس دهم، گفت: اسلامیت و جمهوریت نظام یکدیگر را نقض نمی کنند و ترکیب جمهوری اسلامی در کشوری که اکثر مردم مسلمان هستند متناقض نیست.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات از روز اول مرداد ماه تمام ارائه کنندگان خدمات اینترنت ملزم به اعمال تعرفه های جدید هستند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز پنج شنبه با افزایش روبرو شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۹    
محققان دانشگاه تربیت مدرس با بهره گیری از ترکیبات نیمه هادی سه تایی، سلول های خورشیدی کم هزینه تولید کردند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۹    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: انتظار داریم با افزایش عرضه و تولید ظرف یک ماه آینده قیمت به 7 هزار تومان تقلیل یابد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۴    
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: ما نیازمند داشتن یک نظام حزبی هستیم و من از آینده نظام مردم سالار کشورمان نگرانم مگر این که به سمت حزبی شدن پیش برویم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۴    
نشست هم اندیشی نقش استان ها در تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رئیس جمهوری جلسه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۹    
مصرف قهوه باعث آرامش روان و افزایش انرژی بدن می شود و روز خوبی را به ارمغان می آورد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۹    
جای پای دایناسور در زرند این شهرستان را در آینده ای نزدیک در زمینه گردشگری علمی جهانی می کند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۴    
رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران معتقد است مشکل اصلی صادرات ایران به کشورهای منطقه به تنش های سیاسی در منطقه ارتباط چندانی ندارد بلکه بیشتر مشکلات در این زمینه به ضعف ها در زیرساخت ها و مشکلات ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۴    
عفیفه با اشاره به روند تحقیق و پژوهشی که پیش از تولید سریال "پریا" انجام شده از فیلمنامه این اثر به عنوان یکی از بهترین متن ها در مقایسه با فیلمنامه سریال ها در سال های اخیر یاد کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۹    
موتور سیکلت هیوسانگ موجود در بازار 20 میلیون 700 هزار تومان به فروش می رسد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۴    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهر کرمان ماموران پلیس با گشت زنی های هدفمند در نقاط جرم خیز و حاشیه شهر، 13 سارق را دستگیر و 32 فقره سرقت را کشف کردند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۴    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: اعتبارات هزینه ای استان کرمان 323.5 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است که این میزان 2 درصد از رشد سالانه کشور بالاتر می ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۹    
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: کلاهبرداری که قصد داشت با مشخصات جعلی و کارت دیگران از شرکت اینترنتی گیفت کارت خریداری کند با هوشیاری شرکت فروشنده در هدفش ناکام ماند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تدوین نقشه راه درمان کشور بر اساس تجربیات کرمان بر عهده این استان گذاشته شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۴    
فرمانده انتظامی "بافت" از آتش سوزی در بخشی از باغات و زمین های کشاورزی روستای "فتح آباد" خبر داد و گفت:دو نفر از کشاورزان دچار سوختگی و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۴    
تفاهم نامه سه جانبه بین دانشگاه مونتان اتریش، دانشگاه شهید باهنر کرمان و شرکت معدنکاری امین یار در حوزه معدن و صنایع معدنی به امضا رسید.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۴    
نادری با اشاره به اینکه روی سینما حسابی باز نکرده و اهل روابط و حضور در مهمانی های اهالی سینما نیست، از شرایط مالی دسته ای از بازیگران بیکار انتقاد کرد و گفت: بازیگرها هم آدم هستند و آجر نمی خورند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۹    
مایکروسافت گزارش درآمد خود از رایانش ابری را اعلام کرد که نشان از افزایش درآمد این شرکت در حوزه ابر دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۹    
محققان به بررسی علل تخلیه مکرر باتری گوشی های هوشمند و در نهایت فرسایش آنها پرداخته و توصیه هایی را در این زمینه ارائه کردند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت از تقویت بخش بهداشت و درمان کشور گفت: در صورت تقویت و ارتقای مراکز آموزش فنی و حرفه ای و یادگیری حرفه توسط جوانان زمینه اشتغالزایی فراهم می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۹    
یکی از راه های رسیدن به این میزان سرمایه گذاری، بهره مندی از بازار اوراق قرضه است. علی طیب نیا در این خصوص گفت ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۹    
یک آسیب شناس اجتماعی گفت: استرس امری اجتناب ناپذیر بوده اما کنترل کردن در محیط کار امری ضروری است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۴    
رییس جمهور گفت: مأیوس کنندگان مردم از آینده بزرگترین ظلم را به ملت می کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۹    
چند روزی است که بازار خودرو کشور تحت تاثیر افزایش قیمت خودروها توسط خودروسازان و همزمانی آن با پایان ماه رمضان و آغاز سفرهای تابستانی ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۹    
مصرف سالانه شکر در ایران تقریبا30 کیلوگرم به ازای هر فرد است، درحالی که متوسط جهانی آن پنج کیلوگرم است
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۹    
پرونده جوانی که متهم به قتل عمدی مادرش در کوار است، به دادگاه ارسال شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۴    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر بنگاه ها به درستی مدیریت نشود، بازار به خوبی شناسایی نشود، اصول علمی در تولید به کار نرود و به کاهش هزینه ها دقت نشود، مشکلات گذشته باقی می ماند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۴    
سخنگوی دولت گفت: بر اساس بررسی های سازمان بازرسی کل کشور تعداد معدودی از مدیران دولتی از این حقوق و مزایا استفاده کرده اند و بیشتر افرادی که این حقوق ها را دریافت کرده اند مربوط به بخش خصوصی یعنی ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۰    
علی لاریجانی و یارانش بدون شک نمی توانستند با دلواپسانی که در مجلس سابق بیشترین تقابل را با هم داشتند، سر یک میز بنشینند و تصمیمات همسویی بگیرند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۰    
وزیر اطلاعات گفت: اقتصاد مقاومتی با شعار محقق نمی شود و امنیت و سلامت اقتصادی دو شرط و زمینه اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۰    
فصل انتخابات که نزدیک می شود تحرکات در میان گروه ها و جناح های سیاسی هم بالا می گیرد. رسانه ها خط مقدم هستند.