جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۳:۳۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 31 مرداد 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 2 مرداد 1395 گفتارنو 3 مرداد 1395 گفتارنو 4 مرداد 1395 گفتارنو 5 مرداد 1395 گفتارنو 6 مرداد 1395 گفتارنو 7 مرداد 1395 گفتارنو 8 مرداد 1395 گفتارنو 9 مرداد 1395 گفتارنو 10 مرداد 1395 گفتارنو 11 مرداد 1395 گفتارنو 12 مرداد 1395 گفتارنو 13 مرداد 1395 گفتارنو 14 مرداد 1395 گفتارنو 16 مرداد 1395 گفتارنو 17 مرداد 1395 گفتارنو 18 مرداد 1395 گفتارنو 19 مرداد 1395 گفتارنو 20 مرداد 1395 گفتارنو 21 مرداد 1395 گفتارنو 23 مرداد 1395 گفتارنو 24 مرداد 1395 گفتارنو 25 مرداد 1395 گفتارنو 26 مرداد 1395 گفتارنو 27 مرداد 1395 گفتارنو 28 مرداد 1395 گفتارنو 29 مرداد 1395 گفتارنو 30 مرداد 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۱    
جلسه علنی شورای شهر کرمان طبق روال همیشگی خود عصر یکشنبه در محل شورا برگزار شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۹    
نمی خواهد مصاحبه کند می گوید: از رادیو و تلویزیون آمدند نماینده مجلس و استاندار آمدند و ما در خصوص مشکلاتمان صحبت کرده ایم اما هیچ تاثیری نداشته است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۴    
رهبر انقلاب تاکید کردند: برخی می گویند یک حرفی آن موقع زده شده، بگذریم؛ اما باید توجه داشت که اگر در طرفداری از کسی حرفی زده می شود که مخالف سخنان و مواضع اوست ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۰    
جمعیت توسعه و آزادی مسئولان شاخه جوانان و زنان خود را انتخاب کرد
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۰    
طی حکمی از سوی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان دیبا کلانتری به عنوان سرپرست ادره کل ورزش و جوانان استان کرمان معرفی شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: با پیگیری های استاندار درباره کاروانسرای وکیل، پرونده این اثر 27 مردادماه جاری در حوزه قضایی بررسی شد و امیدواریم با رای قاضی، این بنای ارزشمند آزادسازی شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۰    
حداث کارخانه فرآوری و بسته بندی خرما (بخش خصوصی)، بهره برداری از معادن منطقه،تأمین آب، برق و سایر زیرساخت های شهرک صنعتی، احداث 30 واحد مهمانپذیر استاندارد، احداث و تجهیز سایت و مجتمع اداری ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۲    
مدیر کل امور اقتصادی استانداری کرمان در خصوص نتایج حاصل از پیگیری راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال، گفت: پس از ابلاغ آیین نامه اجرایی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۷    
انباشت دارو در خانه ها یکی از معضلاتی است که در کشور وجود دارد و افراد به دلیل این مسئله داروها را در کنار زباله های دیگر قرار داده و این مسئله عوارض زیست محیطی فراوانی را به همراه خواهد داشت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۷    
می توانید با کمک ورزش از ایجاد سرطان های مختلف پیشگیری کنید و مانع بروز آن در بدنتان شوید سرطان های مختلف از جمله سرطان سینه ،ریه ،پروستات و..بسیاری عارضه های دیگر با کمک ورزش قابل پیشگیری هستند
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۷    
لادن مستوفی بازیگر سرشناس و معروف سینما با 20 سال اختلاف سنی همسر شهرام اسدی کارگردان با ذوق سینما است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۲    
این دولت با همه سختی ها در زمینه بودجه و اعتبارات نسبت به نیروهای مسلح کم نگذاشته است
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۲    
مردی که متهم است یک مادر و دختر خردسالش را خفه کرده و با صحنه سازی محل جنایت قصد گمراه کردن ماموران را داشته، در دفاع از خود ادعا کرد: مقتول من را دوست داشت ما می خواستیم با هم ازدواج کنیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۷    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این که در سفر اخیر نمایندگان بویینگ به ایران تیم های تخصصی دو طرف با هم وارد مذاکره شدند، گفت: طبق آخرین اظهارات ایرباس، مجوز اوفک به زودی صادر می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۷    
عضو جامعه مدرسین گفت: با جوسازی و شعار نمی شود کار فرهنگی کرد و مشکلات فرهنگی با این قیبل کارها حل نمی شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۷    
علی لاریجانی پس از پایان جلسه غیرعلنی مجلس که با حضور وزیر نفت برگزار شد، به بیان توضیحاتی در رابطه با این جلسه پرداخت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۷    
با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، نرخ سود تسهیلات خرید مسکن صندوق پس انداز یکم برای سومین بار ظرف یک سال، کاهش پیدا می کند و در چند روز آینده از 11 درصد فعلی به 9 درصد می رسد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۲    
سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمان گفت: متاسفانه در پی تاکیدات دولت و استاندار کرمان، 18 بانک استان در پرداخت تسهیلات رونق همکاری نکرده و مبلغی را به واحدهای تولیدی معرفی شده نداشته اند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۲    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: اشتغال در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی استان کرمان از 2 هزار و 600 نفر در آغاز دولت به بیش از 3 هزار و 200 نفر رسیده و رشد 25 درصدی را شاهد بوده ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۷    
فرماندار رفسنجان از رونمایی از ثبت ملی پسته به نام این شهرستان در همایش تدبیر و توسعه رفسنجان خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۲    
معاون برنامه ریزی فرماندار عنبرآباد گفت: پس از هشت ساعت تلاش نیروهای امدادی آتش سوزی در روستای سرطاقین عنبرآباد مهار شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۷    
در جهان امروزی که سراسر استرس و گرفتاری است و همه مجبور هستند چند وظیفه و مسئولیت را در قبال خانواده، همکاران و .. ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۷    
عضو فراکسیون امید گفت: پرونده فساد فرزند مدیر احمدی نژاد هنوز به کمیسیون بهداشت نرسیده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۲    
امروزه سرمایه گذاری در بخش بیمه سلامت یکی از محورهای اصلی راهبرد کاهش فقر و توسعه سرمایه انسانی و اجتماعی است ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۷    
وزیردادگستری گفت: در یکی از شبکه هایی که کشف کردیم بیش از 12 هزار میلیارد تومان گردش بانکی داشته اند که در موضوع قاچاق مواد مخدر بودند و اینکه صاحبان حساب مدرک سیکل داشتند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۷    
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: ادامه فعالیت شبکه های اجتماعی خارجی از جمله تلگرام، منوط به تبعیت از قوانین داخلی است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۲    
یک فعال سیاسی گفت: تجمیع انتقادات از جانب اصولگرایان و اصلاح طلبان تندرو به دولت نشانه تلاش و زنده بودن دولت است و این انتقادها نمی تواند چالش جدی سر راه دولت ایجاد کند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۷    
سخنگوی دولت گفت: دریافت کنندگان حقوق های نامتعارف با استفاده از خلأ قانونی از مصوبات خاصی استفاده می کردند بنابراین متأسفانه قانون ما ایراد دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۷    
در پی افشای جزئیات تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا، انتقادات نمایندگان و رسانه های جمهوری خواه از دولت باراک اوباما ادامه دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۲    
تکنیکی که در این روش پیاده شده استفاده از واکنش های شیمیایی برگشت پذیر است که باعث می شود فوسفولیپیدها (مولکول های اصلی در غشای سلولی) را تغییر داد و سلول را به جای تولید مجددشان مجبور به بازیافت ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۲    
به گفته محققان، رژیم غذایی سالم و ورزش منظم راهکار پیشگیری از بروز تغییر در مغز که منجر به بیماری آلزایمر می شود، است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۷    
کبد یا همان جگر یکی از مهم ترین دستگاه های پالاینده بدن است که به طور مختصر فعالیت هایی مانند پالایش خون، پروتئین سازی، سم زدایی، تنظیم قند، ذخیره سازی مواد حیاتی و سوخت و ساز را بر عهده دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۲    
مردی که متهم است یکی از دوستان خود را به دلیل اختلافات مالی با ضربه های متعدد چاقو به قتل رسانده در جلسه دادگاه مدعی شد که مقتول قصد تعرض به منشی او را داشت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۷    
مأموران بسیج، هنگام گشت شبانه در حوالی میدان آزادی به خودروی پرایدی با سه سرنشین مرد و یک دختر مشکوک شدند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۷    
بانک مرکزی امروز نرخ تمامی ارزهای مبادله ای را ثابت اعلام کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۲    
با وجود آنکه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی سقف قیمت برای هر کیلوگرم گوشت مرغ را 7300 تومان اعلام کرده است، آخرین بررسی ها حاکی از عرضه گوشت مرغ به قیمت کیلویی بیش از 8000 تومان است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۷    
دسترسی به اینترنت ارزان و با کیفیت همواره از جمله خواسته های شهروندان ایرانی بوده که حتی دولت یازدهم نیز پیش از روی کار آمدن و در شعارهای انتخاباتی این مسئله را مورد توجه قرار داد و حسن روحانی ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۲    
پژو پارس دوگانه سوز به مبلغ 37 میلیون 900 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۷    
براساس جدیدترین آمارهای رسمی 70 درصد خودروهای سواری تولیدی در ایران در پایین ترین سطح کیفی قرار دارند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۷    
در حالی دولت در آخرین سال فعالیت خود نسبت به بررسی خذف برخورداران از فهرست یارانه بگیران، اقدام کرده است که پیش تر نه فقط مقامات دولتی که بسیاری از کارشناسان نیز بر این نکته تاکید کرده اند حذف 24 ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۷    
دلیل اصلی بالا رفتن قیمت ارز، کاهش فروش نفت از دو میلیون و 350 هزار بشکه به 700 هزار بشکه بود و این درآمد ارزی کشور را کاهش داد؛ درعین حال باید کشور را با همین درآمد اداره می کردیم
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۲    
رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: براساس اطلاعاتی که من دارم، فعلا دولت به دنبال افزایش قیمت بنزین نیست؛ مگر این که شرایط خاصی به وجود آید.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۷    
همزمان با 31 مرداد، روز صنعت دفاعی ، رئیس جمهوری از نمایشگاه توانمندی های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه هوایی و سامانه پدافند هوایی برد بلند باور 373 بازدید کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۷    
یک نماینده مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس برای بررسی قراردادهای نفتی گفت: طبق اظهارات وزیر نفت قراردادهای جدید نفتی بر اساس منافع ملی تنظیم شده و نسبت به قراردادهای پیشین برتری دارند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۲    
یکی از بزرگان جریان اصلاحات به صراحت به آقای روحانی عنوان کرده که اگر همین مسیر خود را در آینده نیز ادامه بدهد ممکن است پایگاه رای خود را از دست بدهد و سال96 در پاستور نباشد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۲    
وزیر کار دولت نهم می گوید: ابتدای دولت نهم با همه اعضای کابینه صحبت شد که یک سال همکاری شود و بعد از یک سال ارزیابی صورت گیرد، مثل همه کسانی که از کابینه رفتند برای من هم همین اتفاق افتاد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۲    
حسین ابراهیمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در خصوص حضور شش عضو جدید جامعه روحانیت مبارز و تاثیر بر مواضع این گروه می گوید ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۳    
من معتقدم حسن روحانی در انتخابات سال آینده نه تنها موفق خواهد شد بلکه رای بیشتری از سال 92 هم کسب خواهد کرد ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۹    
پرویز کاظمی نخستین خروجی دولت گذشته که زودتر از همه اعلام استقلال از سیاست های قبلی می کند، این بار هم از احمدی نژاد می گوید ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۴    
امام جمعه مشهد در اظهارنظری که تا حدودی به تعیین خط مشی هنری و فرهنگی شبیه بود، خواستار عدم برگزاری کنسرت های موسیقی در مشهد شد و آن را با حرمت امام رضا علیه السلام و قداست شهر مشهد در تضاد دانست.