پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۹:۴۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای گذار نیوز 1 شهریور 1394 - gozarnews.ir

گذار نیوز 31 مرداد 1394 گذار نیوز 30 مهر 1394 گذار نیوز 30 آبان 1394 گذار نیوز 30 آذر 1394 گذار نیوز 30 دی 1394 گذار نیوز 30 بهمن 1394 گذار نیوز 29 اسفند 1394 گذار نیوز 1 شهریور 1394 گذار نیوز 2 شهریور 1394 گذار نیوز 3 شهریور 1394 گذار نیوز 4 شهریور 1394 گذار نیوز 5 شهریور 1394 گذار نیوز 6 شهریور 1394 گذار نیوز 7 شهریور 1394 گذار نیوز 8 شهریور 1394 گذار نیوز 9 شهریور 1394 گذار نیوز 10 شهریور 1394 گذار نیوز 11 شهریور 1394 گذار نیوز 12 شهریور 1394 گذار نیوز 13 شهریور 1394 گذار نیوز 14 شهریور 1394 گذار نیوز 15 شهریور 1394 گذار نیوز 16 شهریور 1394 گذار نیوز 17 شهریور 1394 گذار نیوز 18 شهریور 1394 گذار نیوز 19 شهریور 1394 گذار نیوز 20 شهریور 1394 گذار نیوز 21 شهریور 1394 گذار نیوز 22 شهریور 1394 گذار نیوز 23 شهریور 1394 گذار نیوز 24 شهریور 1394 گذار نیوز 25 شهریور 1394 گذار نیوز 26 شهریور 1394 گذار نیوز 27 شهریور 1394 گذار نیوز 28 شهریور 1394 گذار نیوز 29 شهریور 1394 گذار نیوز 30 شهریور 1394 گذار نیوز 31 شهریور 1394 
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۲:۵۰    
رییس کل بانک مرکزی از فعال شدن دو بانک ایرانی به زودی در کشور انگلستان خبر داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۲:۵۰    
برخی از مشکلات زندگی سبب افسردگی و حس ناامیدی می شوند. گاهی این مشکلات با تغییرات هورمونی همراه هستند که رفع آن پیچیده تر است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۰    
به تازگی مطلبی جعلی در شبکه های اجتماعی منتشر می شود که ادعا می کند مهدی هاشمی توسط یک زندانی متهم به جاسوسی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۰    
دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با مراجع عظام همیشه دیدنی و حاوی حرف های شنیدنی و سرشار از لطافت ها و خاطرات طلبگی است.حالا چه قم باشد، چه نجف باشد و چه مشهد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۹    
معاون رئیس پلیس دبی در جدیدترین اظهارنظر خود علیه حزب الله و مقاومت، دبیرکل حزب الله لبنان را به ترور تهدید کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۲:۵۰    
هیات وزیران مهلت استفاده از سهمیه های بنزین موجود در کارت های هوشمند سوخت را تا پایان آبان ماه سال جاری تمدید کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۴    
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از توصیه مهم مداح معروف کشور برای وحدت اصولگرایان در انتخابات پیش رو خبر داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۹    
تخریب هایی که کمتر باغی از آن جان سالم به در برده و اگر اینچنین هم باشد، امید چندانی به رقم نخوردن آن در آینده نیست ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۹    
صبح روز یکشنبه با حضور وزیر امور خارجه انگلستان، سفارت این کشور در تهران، پس از 4 سال بازگشایی شد، که این موضوع از سوی برخی با انتقادات و اعتراضاتی همراه شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۴    
وزیر نفت با بیان اینکه ایران مخالف برگزاری نشست اضطراری اوپک نیست، اعلام کرد: زمان کاهش تولید نفت برخی از کشورها فرا رسیده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۳    
سخنگوی دولت اصلاحات تصریح کرد: ممکن است انتظار بیشتری از دولت داشته باشیم اما با توجه به محدودیت های دولت انتقادی از دولت مطرح نمی کنیم.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۳    
از زمان اعلام کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی برای انتخابات مجلس خبرگان، او بار دیگر به تیتر یک روزنامه های ایران تبدیل شده است ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل نشست استیضاح کنندگان وزیر نفت در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: تاکنون 40 نماینده این استیضاح را امضا کرده اند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۵    
از آنجا که برخی از رسانه ها به نقل از فرمانده سابق نیروی انتظامی، مطالب بی اساسی را در موضوع انتخابات سال 1388 و حوادث بعدی آن به دکتر احمدی نژاد منتسب کرده اند ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۹    
خاتمی حتی به نزدیکان خودشان هم امرونهی نمی کند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۵    
به موازات افزایش تولید خودرو اما همچنان رکود بر این بازار حاکم بوده و روزهای سختی برای خودروسازان رقم خورده است به طوریکه رکود شدید در بازار خودرو منجر به کاهش فروش طی ماه های گذشته شده است .
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۹    
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای گذراندن تعطیلات تابستانی به همراه خانواده خود به جزیره مارتا در ایالت ماساچوست آمریکا سفر کرده است. دوچرخه سواری به همراه خانواده بخشی از تفریحات وی در جزیره است ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۵    
ظهر امروز چشمان سخنگوی وزارت امور خارجه در بیمارستان فارابی تهران توسط وزیر بهداشت مورد معاینه قرار گرفت.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۵    
یک کودک داعشی که تنها 2 سال دارد، اولین قربانی خود را گردن زد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۵    
یکی از بلیط های دیدار تیم فوتبال ستارگان فوتبال جهان برابر ستارگان ایران، به قیمت 5 میلیون تومان به فروش رسید.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۵    
علیرضا فغانی بعد از سه هفته غیبت در هفته های ابتدایی لیگ برتر پانزدهم، عملکرد پرفروغی در قضاوت بازی پرسپولیس و ذوب آهن نداشت و همین که پنالتی دقیقه 88 را برای ذوب آهن گرفت ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۵    
رسایی با تاکید بر اینکه دولت آستانه هفته دولت هیچ پروژه ای برای افتتاح ندارد جز دفتر بی بی سی و سفارت انگلیس، با اشاره به فرموده امام (ره) ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۵    
هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، این بازیکن است که به شماره پیراهن شخصیت می دهد، نه اینکه شماره پیراهن بخواهد به بازیکن شخصیت دهد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۹    
وزیر خارجه انگلیس سفر خود به تهران را یک نقطه عطف تاریخی در روابط با ایران دانست
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۴    
سفارت ایران در لندن رسما بازگشایی شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۰    
ظریف گفت: جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ابزار قدرت های جدید به عنوان قدرتی قابل توجه در منطقه تبدیل شده است.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۰    
آحاد جامعه سوال می کردند که چطور در دولت امام زمان (عج) این مقدار پول مردم و بیت المال حیف و میل شد و چنین مسائلی عاملی شد تا اعتقاد مردم به امام زمان (عج) و مهدویت مقداری متزلزل شود.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۵    
سفارت انگلیس در تهران با نصب تابلوی نقره ای رنگ"سفارت بریتانیا" بر دیوار بیرونی این سفارت بازگشایی شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۵    
علیرضا فغانی در بازگشت از محرومیت سه جلسه ای که به واسطه دیدار با تراکتورسازی و نفت تهران برایش به وجود آمده بود، قضاوت پر حرف و حدیثی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن داشت.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۵    
مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از بیان حداقل چهار اشتباهات داوری علیه پرسپولیس در بازی با ذوب آهن به مسئولان فدراسیون فوتبال خبر داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۵    
معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: 4 بازیکن پرسپولیس قصد داشتند به استقلال بیایند اما مدیرعامل استقلال گفت که نباید با احساسات هواداران پرسپولیس بازی کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۲    
اصولگرایان در معرفی گزینه خود برای ریاست مجلس آینده نیز با علامت سوال بزرگی مواجه هستند، افزون برلاریجانی و حداد عادل شایعه و احتمال حضور و کاندیداتوری علی اکبر ناطق نوری که سابقه ریاست دو دوره مجلس ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۰    
از گل مردود جف هورست به آلمان در سال 1966، گل "دست خدا" مارادونا ، اشتباهات پشت سر هم داوری به سود کره جنوبی در سال 2002 ...
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما به جای آنکه خودمان را برای بازی به عمان آماده کنیم، مجبوریم به خاطر مسایل غیر فوتبال و برای گرفتن ویزای گوام به خارج از ایران برویم
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۲    
علی نظری جویباری معاون باشگاه استقلال با انتشار پستی در اینستاگرامش به امیر عابدینی مدیرعامل سابق پرسپولیس پاسخ داد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۲    
فردا یکشنبه، چهارمین مقام غربی پس از توافق هسته ای وارد تهران می شود، این در حالی است که برای نخستین بار پس از 12 سال یک وزیر خارجه انگلیس به تهران سفر می کند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۲    
صحنه سیاسی کشور، روزهای پرتلاطمی را سپری می کند و قطعا تا اسفند 94 و انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری بر این هیزم این آتش افزوده خواهد شد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۷    
رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان پس از جلسه عصر روز شنبه شورای مرکزی این تشکل سیاسی ، از سمت خود استعفا کرد و از این پس به عنوان عضو عادی فعالیت خواهد کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۶    
با این حال و برغم این که خودروسازان با انباشت خودرو مواجه هستند، قیمت رسمی خود را کاهش نمی دهند و متقابلاً مردم هم تمایل سابق به خرید خودرو را ندارند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۰:۲۸    
در آستانه ولادت باشکوه حضرت امام رضا (ع) ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مشهد سفر کرد.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۰:۱۸    
امروز بعداز ظهر (یکشنبه اول شهریور) فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس با محمد جواد ظریف رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان دیدار می کند.
گذار نیوز   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۱    
ما روزنامه اطلاعات را در مسیر هدایت کردیم که چهره رحمانی، مقبول و پذیرفتنی اسلام را عرضه کنیم و به عنوان یک روحانی مسئول این نباشیم که خدایی نکرده مردم را از روحانیت، اسلام و دین منزجر کنیم.